Radisson Blu Bali Uluwatu





Opis oferty
Region
Bali
Opis
Luksusowy hotel marki Radisson. Tylko 10minutowy spacer dzieli od pięknej piaszczystej plaży. Część pokoi posiada piękny widok na zatokę. Hotel oferuje także basen infinity i zaplecze rekreacyjne. Na szczególną uwagę zasługuje smaczna lokalna kuchnia.
Lokalizacja
19km od Nusa Dua, 20km od lotniska w Denpasar. Hotel usytuowany na powierzchni: 18000m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
2017 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (2), room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), sale konferencyjne (2), basen odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Internet
• Wi-Fi w lobby bezpłatne
• Wi-Fi w pokojach bezpłatne
Plaża
300m od hotelu.
Pokoje
Zlokalizowane w 8 budynkach
• budynek główny (liczba pięter: 1, liczba wind: 3)
• 7 bloki (liczba pięter: 1, liczba wind: 3)
Typy pokoi
• pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje deluxe panoramic view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• studio suite dla max. 3 os.: salon, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• suity dla max. 3 os.: salon, jadalnia, 1 sypialnia, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (płatny), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bary (2)
śniadanie
• śniadanie (07:00-10:30)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (07:00-10:30), obiadokolacja (19:00-23:00)
śniadanie, obiad i kolacja
• śniadanie (07:00-10:30), obiad (12:00-14:00), kolacja (19:00-23:00)
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• śródziemnomorska
Z myślą o dzieciach
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• tenis stołowy
• siłownia
Płatne
• centrum SPA
• masaż
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
29.04.2023 16:06
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Serwis plażowy
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPodział na pokoje
Powyżej wybierasz liczbę osób, które będą zakwaterowane w 1 pokoju (lub apartamencie, willi itd.). Wybierz jedną z ofert z listy i zarezerwuj ją. Zrób oddzielne rezerwacje dla każdego kolejnego pokoju lub skontaktuj się z nami, by złożyć zamówienie u naszego doradcy.
Maksymalna liczba uczestników
Jeśli nie możesz dodać kolejnych osób, osiągnąłeś(-aś) maksymalny limit dla 1 pokoju.
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
2 osobowy
2 dorosłych
Pokój dwuosobowy
2 dorosłych
Studio dwuosobowe
2 dorosłych
Warto dokupić
B1 Parking zadaszony, Medweckiego 50, 32-083 Balice
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
19 820 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Należy pobrać i zainstalować aplikację na telefon PEDULI LINDUNGI APP.
Ubezpieczenie kosztów leczenia covidu-19 opiewające na co najmniej 70 tysięcy dolarów.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie o ile podróżujący przyjął pełne szczepienie gdzie od drugiej dawki minęło przynajmniej 14 dni. Należy posiadać unijny certyfikat COVID (nie wiesz co to za dokument przeczytaj o nim).
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie, o ile podróżny, który ukończył kwarantannę i został sklasyfikowany jako nie będący zarażonym wirusem, przedstawi zaświadczenie o statusie ozdrowieńca ze szpitala lub Ministerstwa Zdrowia w kraju pochodzenia.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: brak odrębnych warunków- dzieci w każdym wieku traktowane są jak osoby dorosłe.
Kwarantanna na miejscu: brak odrębnych warunków- dzieci w każdym wieku traktowane są jak osoby dorosłe.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: nie. Kraj jest otwarty dla turystów zaszczepionych lub ozdrowieńców.
Test: brak możliwości wjazdu.
Kwarantanna na miejscu: brak możliwości wjazdu.
Kwarantanna/test po powrocie: brak możliwości wjazdu.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Od 6 kwietnia 2022 r. obowiązują wizy turystyczne on arrival dla obywateli RP. Koszt takiej wizy to 35 USD. Lotniska w Indonezji na których których wydawane są wizy on arrival: Soekarno Hatta w Dżakarcie, Ngurah Rai na Bali, Kualanamu na Sumatrze Północnej, Juanda we Wschodniej Jawie, Hasanuddin w Południowym Sulawesi, Sam Ratulangi w Północnym Sulawesi oraz Yogyakarta w DI Yogyakarta.
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.