Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
30

Opis oferty

Region: ZanzibarBiuro podróży (przedsiębiorca): Best ReisenKod oferty: WAK725082

Naszym zdaniem

Luksusowy hotel usytuowany przy plaży pośród egzotycznej roślinności. Zabudowa nawiązująca do wioski zanzibarskiej, wysokiej klasy wyposażenie, gustowne wnętrza, znakomity serwis, magiczna sceneria.

Położenie

Na południowo-wschodnim wybrzeżu, nad zatoką Chwaka, przy piaszczystej plaży Michamvi, ok. 33km od lotniska, ok. 14km od Parku Narodowego Jozani Forest.

Wyposażenie

Recepcja 24 h z sejfami do wynajęcia i punktem informacji turystycznej, restauracja Ngalawa w lokalnym stylu (dania kuchni międzynarodowej i afrykańskiej, raz w tygodniu wieczór Swahili), bar główny Ginger Lounge, Bao Bar przy basenie i plaży, restauracja Bahari (nad barem Bao; piękne widoki, specjalność: grill, owoce morza), miejsce na barbeque przy plaży, sale konferencyjne, Wi-Fi, usługi pralnicze.

Pokoje

Hotel posiada 80 pokoi; są eleganckie, obszerne (ok. 30m kw.), z lokalnymi dodatkami. Na wyposażeniu: łazienka (prysznic, suszarka, kosmetyki pielęgnujące), klimatyzacja, mała lodówka, biurko, Wi-Fi, sejf, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, moskitiera, taras lub patio.

Deluxe garden view - pokój z widokiem na ogród

Deluxe pool view - pokój z widokiem na basen

Deluxe ocean view - pokój z widokiem na ocean (druga linia brzegowa)

Deluxe ocean front - pokój bliżej plaży, z widokiem na ocean

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 11:00.

Wyżywienie

BB - śniadania w formie bufetu

HB - śniadania i kolacje (bufety), napoje do kolacji płatne

Soft All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w restauracji głównej (bufety), lokalne napoje bezalkoholowe

Hard All Inclusive - śniadania, obiady, kolacje w restauracji głównej (bufety), kawa, herbata, soki, woda mineralna, wyznaczone alkohole i koktaile

System all inclusive realizowany jest w restauracji głównej i w barze Ginger Lounge.

Sport i rozrywka

Dwa baseny z drewnianymi tarasami (jeden przy plaży, drugi w ogrodzie z brodzikiem, leżaki i parasole bezpłatnie), siłownia z widokiem na ocean, raz w tygodniu wieczór Swahili, nauka języka Swahili, lekcje tańca itp., boccia, siatkówka plażowa. Odpłatnie: kursy jogi, warsztaty kulinarne, gabinety odnowy biologicznej (masaże, henna, zabiegi kosmetyczne), wycieczki, rejsy, wyprawy na nurkowanie, wędkowanie itd.

Dla dzieci

Brodzik, gry planszowe, możliwość odpłatnej opieki nad dzieckiem.

Covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Przelot

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

Linie lotnicze

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

//

Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)

Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - do 7 kg,

• jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/

//

Flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)

Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - do 7 kg,

• jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.

Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.

Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage

//

Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)

Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - do 7 kg,

• dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html

//

Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)

Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

• jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.

Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu

//

Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)

Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

• jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.

Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp

//

Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)

Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - do 8 kg,

• dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.

Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.

Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/

//

Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie)

Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jeden bagaż podręczny - do 5 kg,

• jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.

Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.

Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

Wizy

Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.

Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie.

Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.

Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna.

Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Szczepienia

Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego - 1 USD/os/noc.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Wybierz pokój i godziny lotów

Nowość
Wybierz pokój i sprawdź podany obok rozkład lotu. Czasami zdarza się, że godziny lotów się zmieniają. Jeśli tak się stanie – poinformujemy Cię o tym.

Deluxe garden view

2 dorosłych

All inclusive softWidok na park/ogródOd strony lądu
WylotTurkish Airlines Inc, TK1722, TK6
10:05
02:30
BER · 31.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
ZNZ · 01.06 (Czw.)Zanzibar
Przylot
04:40
18:00
ZNZ · 07.06 (Śr.)Zanzibar
BER · 07.06 (Śr.)Berlin - Brandenburg
11 796 zł
za pokój

Deluxe garden view

2 dorosłych

All inclusive hardWidok na park/ogródOd strony lądu
WylotTurkish Airlines Inc, TK1722, TK6
10:05
02:30
BER · 31.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
ZNZ · 01.06 (Czw.)Zanzibar
Przylot
04:40
18:00
ZNZ · 07.06 (Śr.)Zanzibar
BER · 07.06 (Śr.)Berlin - Brandenburg
12 368 zł
za pokój

Deluxe ocean view

2 dorosłych

All inclusive soft
WylotTurkish Airlines Inc, TK1722, TK6
10:05
02:30
BER · 31.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
ZNZ · 01.06 (Czw.)Zanzibar
Przylot
04:40
18:00
ZNZ · 07.06 (Śr.)Zanzibar
BER · 07.06 (Śr.)Berlin - Brandenburg
12 568 zł
za pokój

Deluxe ocean front

2 dorosłych

All inclusive softDe luxOd strony morza
WylotTurkish Airlines Inc, TK1722, TK6
10:05
02:30
BER · 31.05 (Śr.)Berlin - Brandenburg
ZNZ · 01.06 (Czw.)Zanzibar
Przylot
04:40
18:00
ZNZ · 07.06 (Śr.)Zanzibar
BER · 07.06 (Śr.)Berlin - Brandenburg
13 084 zł
za pokój

Warto dokupić

Aktualizujemy parametry oferty
Tylko u nasPromesa Pewne Wakacje gratis i szeroki pakiet ubezpieczeń.

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

280
za wycieczkę
280
za wycieczkę
Dołóż ubezpieczenie do koszyka, warto!

70%

naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczenia

zero ryzyka

Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19

od 80 tys. do 8 mln €

kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacji

Wakacje.pl: tu zaczyna się Twój urlop!

100%

o tyle wzrosła w ciągu roku liczba klientów, którzy kupują wakacje online

256000+

tyle opinii o hotelach napisali i opublikowali nasi klienci

100+

tyle sprawdzonych biur podróży współpracuje z nami

Wycieczka11 796

Cena całkowita

11 796
Do zapłaty teraz11 796

Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

lub

Opinie

Pogoda

27°C
24°C
27°C
12

Przed podróżą

Wymagane jest szczepienie przeciwko żółtej febrze od cudzoziemców podróżujących z /przez kraje endemiczne. Zdecydowanie zalecana jest profilaktyka antymalaryczna oraz szczepienie przeciw żółtaczce zakaźnej. Rekomendowane jest także używanie wody przegotowanej (także do mycia zębów) oraz kupowanie wody i napojów butelkowanych.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Formularz online na 24 godziny przed przylotem. Wygenerowany kod należy pokazać władzom na lotnisku w Tanzanii zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie o ile podróżujący przedstawi certyfikat z kodem QR, poświadczający przyjęcie pełnego cyklu szczepień.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed przylotem do Tanzanii.

Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia negatywnego wyniku testu PCR wykonanego maksymalnie na 72 godzin przed wylotem. Należy zabrać ze sobą wynik testu w formie papierowej lub elektronicznej w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed przylotem do Tanzanii.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Paszport musi być ważny co najmniej 6 miesięcy od chwili planowanego zakończenia pobytu w Tanzanii, dotyczy to także paszportów tymczasowych.

Obywatele Polski muszą posiadać wizę aby przekroczyć granicę i przebywać w Tanzanii. Wizę można uzyskać na głównych przejściach granicznych (w tym na lotnisku na Zanzibarze, na lotnisku w Dar es Salaam i na lotnisku Kilimandżaro) oraz przez Internet- zobacz więcej.

Koszt wizy turystycznej jednokrotnego wjazdu uzyskanej na przejściu granicznym i ważnej przez 90 dni to 50 USD. Na przejściach granicznych nie można uzyskać wizy wielokrotnego wjazdu.

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.