Fishermans Cove (Mahe)





Opis oferty
Region
Mahe Island
Opis
Pięciogwiazdkowy, luksusowy należący do cenionej sieci Starwood Hotels. Pięknie wkomponowany w egzotyczny krajobraz. W zadbanym ogrodzie znajduje się basen, bar i strefa relaksu. Na gości czekają zadbane i przestronne pokoje, bogata oferta centrum SPA a także sporty wodne. Hotel co roku pozytywnie oceniany przez gości za wysoki standard usług.
Lokalizacja
1km od centrum Bel Ombre, 15km od lotniska. Hotel usytuowany na powierzchni: 11680m2.
Kategoria hotelu
5
Kategoria lokalna hotelu
5
Data otwarcia
1943 r. Odnowiony w 2021 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bar, room service (płatny), sejf w recepcji (bezpłatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen odkryty.
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
5km od hotelu, publiczna, piaszczysta.
Pokoje
Zlokalizowane w 30 budynkach
• 30 budynków (liczba pięter: 1)
Typy pokoi
• pokoje superior dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje deluxe dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• junior suite dla max. 2 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• hilltop executive suite dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• family suite dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• pokoje executive ocean partially view dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
• suity executive dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (pusty), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon lub taras
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja a la carte, bar
śniadanie
• śniadanie (07:00-10:30)
śniadanie i obiadokolacja
• śniadanie (07:00-10:30), obiadokolacja (19:00-22:30)
śniadanie, obiad i kolacja
• śniadanie (07:00-10:30), obiad, kolacja (19:00-22:30)
Restauracje a la carte
• płatna. Wymagana rezerwacja.
• międzynarodowa
Dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, ponadto niektóre rejsy mogą być tylko z bagażem podręcznym – w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
• ->
Proszę zapoznać się z przepisami wjazdowymi które można znaleźć tutaj https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie#kierunek. Połączenia lotnicze mogą/lub odbywają się z międzylądowaniem, w celu uzyskania informacji prosimy o kontakt z infolinią lub sprawdzenie naszego systemu online.
Na miejscu opieka anglojęzyczna rezydenta.
Aktualizacja opisu
08.06.2022 16:05
Usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Opinie
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Para
Para
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Wszyscy podróżujący są zobowiązani do zarejestrowania swojej podróży i uzyskania autoryzacji podróży - zobacz więcej.
Wszyscy podróżni muszą posiadać ubezpieczenie podróżne i zdrowotne pokrywające koszty zakwaterowania w przypadku zachorowania na COVID-19 i/lub nałożonej kwarantanny.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie obowiązuje.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Obywatele polscy są zwolnieni z obowiązku wizowego przy pobytach do 90 dni. Podróżni powinni mieć bilet powrotny oraz książeczkę szczepień. Należy podać adres planowanego miejsca pobytu.