Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
25
obiekt, budynek główny, teren hotelu
teren hotelu
teren hotelu
pokój, balkon / taras
recepcja / lobby

Opis oferty

Region: Południowa ProwincjaBiuro podróży (przedsiębiorca): Best ReisenKod oferty: WAK742392

Naszym zdaniem

Komfortowy hotel sygnowany prestiżową marką, zbudowany w 2019 r., świetnie usytuowany, zbierający wiele pochlebnych opinii. Nowoczesna aranżacja wnętrz w stylu tropikalnego modernizmu, piękne widoki. Hotel zaangażowany jest w działania na rzecz ochrony środowiska. Hotel dla niepalących gości.

Położenie

Na południu wyspy, w miejscowości Kosgoda, ok. 200m od piaszczystej plaży, ok. 18km od miasta Beruwala, ok. 45km od Galle Fort (na liście UNESCO), 95km od lotniska. W sąsiedztwie hotelu działa Kosgoda Turtle Hatchery - ośrodek pomocy dla żółwi.

Wyposażenie

Eleganckie i obszerne lobby z całodobową recepcją, restauracja główna (kuchnia międzynarodowa i lokalna), restauracja śródziemnomorska, bar SHO lounge, bar na dachu, bar przy basenie, sale konferencyjne, wypożyczalnia samochodów, bezpłatne Wi-Fi, room- service (24 h).

Pokoje

Deluxe Garden View - elegancki pokój z balkonem (powierzchnia - ok. 42m kw., widok na ogród); sypialnia z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka (wanna, prysznic, suszarka, kapcie, szlafroki), biurko, klimatyzacja, TV sat, telefon, zestaw do przygotowania kawy/herbaty, łącza internerowe, odpłatnie: sejf i minibar.

W każdym pokoju możliwość zakwaterowania max 2 osób dorosłych i 2 dzieci do 12 r.ż. (dzieci śpią na tzw. existing bedding czyli z rodzicami bądź na drugim łóżku bądź na sofie, jeśli będzie w pokoju). Możliwość maksymalnie 1 dostawki w pokoju.

Wyżywienie

HB - śniadania (bufet) i kolacje (bufet lub set menu, napoje płatne)

All inclusive - śniadania, obiady, kolacje, woda, napoje bezalkoholowe, lokalne alkohole, wino stołowe, koktajle, milk shakes, kawa, herbata serwowane w barze przy basenie (do godz. 18.00) i w restauracji S. Kichen (do 23.00).

Sport i rozrywka

Basen, taras słoneczny (bezpłatne leżaki, parasole, ręczniki), ścieżka do biegania, siłownia (24 h), tenis stołowy, siatkówka plażowa, spa (sauna, masaże, zabiegi kosmetyczne).

Dla dzieci

Basen dla dzieci, sala zabaw, szlafroki i kapcie dziecięce.

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wiz, wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń: od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Aktualizacje covid-19

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/ .

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Wyjazd osoby małoletniej z osobą trzecią

Na podróż dziecka z osobą trzecią, szczególnie poza strefę Schengen, zalecamy wziąć pisemną zgodę rodziców/ opiekunów prawnych. Funkcjonariusze służb na granicy czasami proszą o okazanie takowej zgody. Jest ona niezbędna również ze względu na konieczność np. decydowania o opiece medycznej lub w przypadku wyrobienia dokumentu po utracie paszportu. Zgoda taka powinna być potwierdzona notarialnie z tłumaczeniem przysięgłym na język angielski. Zdarza się także, że hotel prosi o okazanie takiej zgody przy zameldowaniu.

Warunki uczestnictwa

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiParaGrupa znajomych50+
Czas podróży
DowolnyMarzec - MajCzerwiec - SierpieńGrudzień - Luty
Opinie tylko ze zdjęciami
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
Dorota
Kwiecień 2023 ·

50+

Dodano: 26.04.2023
6.9
Wspaniały hotel. Pyszne jedzenie. Bardzo miła obsluga
ZaletyWarunki hotelowe. Pyszne jedzenie bardzo duży wybor
WadyBrak
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner
Jolanta
Klient Wakacje.pl
Luty 2023 ·

Para

Dodano: 20.02.2023
10
Hotel na wysokim poziomie, pokoje codziennie sprzątane, wymiana ręczników, woda codziennie dokładana, kosmetyki. Klimat hotelu niezapomniany. Pobyt cudowny.
ZaletyObsługa hotelu przemiła, cały czas z uśmiechem na twarzy, pomocni.
Wadybrak
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Wojtek
Klient Wakacje.pl
Styczeń 2023 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 18.02.2023
8.7
Hotel super 👍 Obsługa, czystość na najwyższym poziomie.
ZaletyObsługa idealna,pomocną,z uśmiechem:)
WadyHotel generalnie bez wad.Za to biuro podróży...Wiele do życzenia.Kupowalem 7nocy all inclusive.Pobyt w hotelu:4 noce,reszta to podróż.W jedną stronę przesiadka i oczekiwanie 18godzin.W drugą stronę 11 godzin.Oczywiscie nikt z biura się tym nie interesował, rób co chcesz,jedź i pij co chcesz , oczywiście jak sobie kupisz.Takie to 7 dni allinclusiv.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
1
0

Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl


Turysta
Klient Wakacje.pl
Czerwiec 2022 ·

Rodzina z dziećmi

Dodano: 21.06.2022
8.0
+2
Pobyt w tym hotelu oceniam bardzo wysoko. Cudne otoczenie, ciekawe zwierzęta wokół terenu hotelu. Dzieci były wniebowzięte. Kuchnia wielokulturowa dostosowana dla wszystkich, a co najważniejsze potrawy są bardzo smaczne i doprawione optymalnie. Jeśli ktoś lubi słodkości również się nie zawiedzie.
ZaletyCiekawa lokalizacja, bardzo dobre jedzenie, fajna obsług, ciekawe zwierzęta wokół i na terenie hotelu.
WadyJedyną wadą w tej klasie hotelu, to na plaży co prawda ogólnej ciągle czekający na klientów naciągacze wycieczek. Nawet gdy budowaliśmy z synem zamek z piasku, ktoś coś chciał i przeszkadzał cieszyć się chwilą.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
2
0

Magda
Klient Wakacje.pl
Marzec 2022 ·

Grupa znajomych

Dodano: 14.03.2022
10
+4
Rewelacyjne miejsce. Hotel czysty, miła obsługa. Położony tuż przy samym oceanie. Puste , piaszczyste plaże. Wyśmienite świeże jedzenie. Bardzo duży wybór potraw. Mnóstwo owoców, warzyw , świeżych owoców morza. Na plaży przy hotelu lokalny przewodnik Madu zorganizuje dla Was każdą wycieczkę .
ZaletyLokalizacja , bardzo dobra kuchnia, czyste, duże pokoje
Wadybrak
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
3
0

Mapa

Pogoda

28°C
24°C
28°C
12

Przed podróżą

Nie ma obowiązku szczepień ochronnych.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Należy wypełnić formularz wjazdowy: zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Paszport musi być ważny min. 6 miesięcy od dnia powrotu ze Sri Lanki. Konieczne jest także posiadanie:

- biletu powrotnego,
- środków na pokrycie wydatków podczas pobytu: min. 30 USD/dzień),
- potwierdzenie zgody na wjazd - Electronic Travel Authorization (ETA). Jej koszt to 50-60 USD (opłatę należy uiścić podczas wypełniania ETA).

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.