Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
16
budynek główny, teren hotelu
teren hotelu, basen
teren hotelu, basen
obiekt, teren hotelu, basen
teren hotelu, basen

Opis oferty

Region: Zachodnia ProwincjaBiuro podróży (przedsiębiorca): Coral TravelKod oferty: WAK765180
Warunki uczestnictwa

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieRodzina z dziećmiPara
Czas podróży
DowolnyCzerwiec - SierpieńWrzesień - ListopadGrudzień - Luty
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 5 z opinii
jacek
Wrzesień 2011 ·

Para

Dodano: 01.10.2011
6.4
Otrzymaliśmy pokoje 447 i nast.to najgorsze pokoje nie dość ,że zaniedbane z widokiem na wieżę ciśnień w której hałasują siniki Po awanturach następnego dnia otrzymaliśmy pokoje zupełnie z innej bajki nr 204 i nast.dowiedzieliśmy sie ,że pokoje nasze były tego samego dnia reklamowane dwukrotnie przez polaków z grup zjeżdżających wcześniej po prostu hotel próbuje wcisnąc choć na jeden dwa dni swoje najgorsze pokoje licząc iż nikt nie zareklamuje a przypadku reklamacji obiecuje wymianę pokoju na wyższy standart ale za dzień dwa i w ten sposób ma też te najgorsze pokoje wykorzystane ,uwaga mają osoblwe spojrzenie na elegancję nawet jak zjedziesz do hotelu w nocy nie wolno mieć spodni męskich 3/4 każą panom założyć brudną suknię i ok
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner
Rafal Lewandowski
Lipiec 2011 ·

Para

Dodano: 01.08.2011
6.6
Hotel po tsunami trzyma sie calkiem niezle, ogolnie hotel bardzo nadrabia obsluga , ludzie pracujacy w tym hotelu sa rewelacyjni, choc 4 gwiazdki to przesada, bylismy we wrzesniu, niewielu turystow ,pogoda super , nawet kropli deszczu, nie jedzcie w pazdzierniku, strasznie pada i wtedy z polski najwiecej wyjazdow bo biura turystyczne dostaja hotele niemal za darmo ,a zdzieraja po 4000 od osoby,najlepiej pojechac od listopada do polowy wrzesnia, ale sezon jest od grudnia do kwietnia,miejscowi strasznie zdzieraja z turystow ,trzeba sie pilnowac bo wydacie wszystkie pieniadze w 2 dni ,np taksowka z hotelu do sigiriyi kosztuje 220 dolarow,wyjdziecie z hotelu 500 metrow i znajdziecie taxe za 140-150 dolarow
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Artur
Wrzesień 2010 ·

Para

Dodano: 01.10.2010
7.0
Ocena pochodzi z 2 pokoi. Absolutnie negatywna z pokoju 439. Mały, z małą, niezbyt łądnie pachnącą łazienką z widokiem na ścianę sąsiedniego hotelu. Teren samego hotelu bardzo mały. Zaraz za płotem znajduje się wąska plaża. Nie jest to plaża hotelowa. Kolejny oceniany pokój to 103 z widokiem na basem, ocean i palmy. To tak jakby przenieść się do całkiem innego hotelu. Pokój 2x większy od poprzedniego, duża łazienka. Na korytarzach porozrzucane ręczniki ?! I ten dziwny zapach stęchlizny unoszący sie w wielu, mniej wentylowanych miejscach hotelu. Wieczorami głośno na korytarzach, co niestety wszystko słychać w pokojach. Spotkaliśmy się tam z niekompetencją i ignorancją oraz z uprzejmością i profesjonalizmem ze strony obsługi.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Grzesiek
Listopad 2009 ·

Para

Dodano: 01.12.2009
7.8
Hotel , który możemy z czystym sercem polecić . Zasługuje w 100% na 4* . Pokoje schludne i czyste . Jedzenie bardzo dobre . Jedynie okolica poza hotelem nie za bardzo - ale jeśli ktoś jedzie wypocząć to jeszcze raz polecamy.
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Paweł
Styczeń 2009 ·
Dodano: 05.01.2009
9.2
Poleciłbym przyjacielowi, to nie ulega wątpliwości. Dobrze zaopatrzony i wyposażony hotel. Duży czysty basen. SPA dla którego żona zostawiała mnie samego na całe dnie. Siłownia pozwalająca się nieźle spocić. Bar hotelowy nie za głośny, nie bardzo oblegany. Cieszyło że drinka dostawało się praktycznie natychmiast od uśmiechniętego barmana. Wieczorne występy to głównie pokazy taneczne, których nie jestem zwolennikiem. Byli jednak tacy którym się to podobało. Jedzenie, tutaj mam trochę dwuznaczne odczucia., ponieważ miałem objawy problemów żołądkowych.
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

Mapa

Pogoda

29°C
25°C
29°C
12

Przed podróżą

Nie ma obowiązku szczepień ochronnych.
SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Należy wypełnić formularz wjazdowy: zobacz więcej.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.

AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Paszport musi być ważny min. 6 miesięcy od dnia powrotu ze Sri Lanki. Konieczne jest także posiadanie:

- biletu powrotnego,
- środków na pokrycie wydatków podczas pobytu: min. 30 USD/dzień),
- potwierdzenie zgody na wjazd - Electronic Travel Authorization (ETA). Jej koszt to 50-60 USD (opłatę należy uiścić podczas wypełniania ETA).

Informacje prawne

W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:

  • umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
  • publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
  • możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
  • doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
  • nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
  • komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
  • rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.

Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:

  • dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
  • należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
  • rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.

Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.