Mandarin Resort Zanzibar
8.5
15 opinii
8.5
15 opinii
Opis oferty
Hotel
- Egzotyczny
- Dla dzieci
- Kurort nadmorski
Atrakcje
- Basen odkryty
- Sporty wodne
Opinie 15
Para
2.9
Jesteśmy bardzo niezadowoleni z hotelu, nie rozumiem skąd opinie takie pozytywne co bardzo zmyliło nas przy wyborze hotelu. Pierwszą kwestią jest obsługa gości hotelowych - poziom najniższy z możliwych.
Przyjechaliśmy do hotelu wtedy był menadżer heny - wszystko było super przemiły sympatyczny pomocny mężczyzna . Szef kuchni z Egiptu również cudowny człowiek - oni trzymali wszystko w ryzach , jednak gdy wyjechali tak w połowie naszego pobytu zaczęło się :
- kelnerzy traktują gości jak intruzów którzy mieli czelność przyjść do restauracji - kelnerka przewracająca oczami kiedy chcieliśmy coś domówić , mieszają zamówienia gdy na sali są np 4 osoby , niesympatyczni
- kiedy wyjechali heny i szef kuchni zastępowali ich inni mężczyźni którzy nie nas okłamali
- brakowało asortymentu w barze - barman nie zrobił nam drinków bo zabrakłoby dla innych gości - absurdalne i niedorzeczne na wakacjach all inclusive, dwóch menadżerów powiedziało że przyniosą nam kuler do pokoju jak tylko dostawa przyjedzie oczywiście kłamali nie było wcale tak , zamawiając cokolwiek czuliśmy się jakbyśmy byli jacyś nienormalni- bardzo źle się tam czuliśmy
- aby wymieniono nam ręczniki w pokoju chodziłam kilkukrotnie do recepcji ,
- następna sprawa , codziennie kolację były od 18 , po tym dniu gdzie zgłosiliśmy że nie możemy drinka zamówić zaistniałą sytuacją niedorzeczna: poszliśmy na kolację po czym kelner oznajmił że od 19.30 jest kolacja jak codzień. ( co było nie prawda od kilku dni jedliśmy po 18) powiedzieliśmy że czemu kłamie a on że nie możemy teraz zamówić i zaczął się śmiać wypierając że codziennie było od 19.30 do tego dwóch menadżerów w tym czasie siedziało przy stole i sobie spokojnie jadło kolację a my patrzyliśmy - taka zagrywka jakby kara dla nas że mieścimy czelność zwrócić uwagę
- toaleta w pokoju bez klapy - w stanie kiepskim
- w restautqcji w toaletach wiecznie nie było papieru ani mydła
Teraz nie o hotelu a o tym że nie rozumiemy tych pozytywnych opini na portalu - większość wystawiona przez pracowników wakacje.pl co w naszym mniemaniu jest niedopuszczalne bezczelne bo to jest okłamywanie klientów!
Exim tour po raz drugi zawiódł ! Sprawdzajcie gdzie wysyłacie klientów
Zalety
• Położenie
Wady
• Ten hotel jest jedna wielka wada
Weryfikujemy opinie o naszych usługach.
Mapa
Zobacz więcej
Pogoda
Przed podróżą
Obywatele Polski muszą posiadać wizę aby przekroczyć granicę i przebywać w Tanzanii. Wizę można uzyskać na głównych przejściach granicznych (w tym na lotnisku na Zanzibarze, na lotnisku w Dar es Salaam i na lotnisku Kilimandżaro) oraz przez Internet- zobacz więcej.
Koszt wizy turystycznej jednokrotnego wjazdu uzyskanej na przejściu granicznym i ważnej przez 90 dni to 50 USD. Na przejściach granicznych nie można uzyskać wizy wielokrotnego wjazdu.
Informacje prawne
Realizując obowiązek przewidziany w art. 12a pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287) w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych z (Dz.U. z 2022 r. poz. 511), Wakacje.pl niniejszym informuje Państwa o podziale obowiązków związanych z zawieraną za pośrednictwem Wakacje.pl jako agenta turystycznego umową o udział w imprezie turystycznej a organizatorami turystyki, którzy prezentują swoje oferty na naszym serwisie. Jednocześnie wskazujemy, że wszelkie oferty dostępne na naszym serwisie podchodzą od podmiotów będących przedsiębiorcami.
Czytaj więcej