Riu Jambo





Opis oferty
Naszym zdaniem
Nowy, duży hotel, którego otwarty w czerwcu 2022 r! Prestiżowa marka, piękna architektura, całodobowe all inclusive, idealne usytuowanie. Świetna oferta na egzotyczne wakacje dla rodzin.
Położenie
Na północnym wybrzeżu, przy piaszczystej plaży (bezpłatne leżaki), po sąsiedzku z innym hotelem tej sieci (Riu Palace), ok. 3km od centrum miasteczka Nungwi, ok. 66km od lotniska, 60km od Stone Town.
Wyposażenie
Eleganckie, obszerne lobby, całodobowa recepcja, bezpłatne Wi-Fi, restauracja główna z tarasem, restauracja azjatycka, restauracja włoska, restauracja Kulinarium na wodzie, bar w lobby (24 h), bar przy plaży, bar Bahari z widokiem na ocean, bar swim-up przy basenie, sala konferencyjna, sklepiki, pralnia, wypożyczalnia samochodów.
Pokoje
Hotel posiada 461 pokoi w różnych kategoriach.
Standard Room (DDSB) - sypialnia (łóżko 180 x 200 lub 2 łóżka 110 x 200) z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, mała lodówka, TV sat, sejf, czajnik, Wi-Fi, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 31m kw.
Double room lateral sea view (DDLB) - sypialnia (łóżko 180 x 200 lub 2 łóżka 110 x 200) z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, mała lodówka, TV sat, sejf, czajnik, Wi-Fi, balkon lub taras z bocznym widokiem na ocean. Powierzchnia - ok. 31m kw.
Double room sea view (DDMB)- sypialnia (2 łóżka 110 x 200) z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, telefon, mała lodówka, TV sat, sejf, czajnik, Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem na ocean. Powierzchnia - ok. 32m kw.
Superior Room (DGSB) - sypialnia (łóżko 180 x 200) z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, mała lodówka, TV sat, sejf, czajnik, Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem basen, ogród. Powierzchnia - ok. 33m kw.
Superior sea view (DGMB) - sypialnia (łóżko 180 x 200) z kącikiem wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, suszarka), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, mała lodówka, TV sat, sejf, czajnik, Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem na ocean. Powierzchnia - ok. 33m kw.
Family room (F2LB) - dwie sypialnie (w jednej łóżko 180x 200, w drugiej dwa łóżka), kącik wypoczynku dziennego, łazienka (prysznic, suszarka, oddzielnie wc), klimatyzacja, wiatrak sufitowy, mała lodówka, TV sat, telefon, sejf, czajnik, Wi-Fi, balkon lub taras z widokiem na ląd. Powierzchnia - ok. 52m kw.
Wyżywienie
All inclusive - śniadania, obiady, kolacje (bufety), kolacje w 3 restauracjach (wymagana rezerwacja), przekąski, napoje bezalkoholowe i alkoholowe serwowane całą dobę.
Sport i rozrywka
4 baseny, tarasy słoneczne (bezpłatne leżaki, parasole, ręczniki), siłownia, siatkówka plażowa, kajaki, stand up paddle, rowery wodne, sprzęt do nurkowania powierzchniowego, łaźnia, 1 lekcja nurkowania w basenie, rozrywka, muzyka na żywo. Odpłatnie: centrum nurkowe, sporty wodne oferowane przy plaży przez lokalne agencje, zabiegi kosmetyczne w spa, warsztaty artystyczne.
Dla dzieci
Brodzik, kids clubs (4-7 i 8-12 lat), wysokie krzesełka w restauracjach, łóżeczka niemowlęce (wymagana rezerwacja).
Covid-19
Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html
Zmiana świadczeń
Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.
Przelot
Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.
Linie lotnicze
Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.
Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.
W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.
W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.
//
Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
• jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator)
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/
//
Flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju)
Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
• jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową.
Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą, dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem.
Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage
//
Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha)
Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - do 7 kg,
• dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html
//
Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
• jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg.
Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu
//
Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie)
Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
• jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg.
Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp
//
Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule)
Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - do 8 kg,
• dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg.
Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering.
Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/
//
Enter Air (lot bezpośredni)
Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą:
• jeden bagaż podręczny - do 5 kg,
• jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg.
Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych.
Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu
Wizy
Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD.
Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie.
Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru.
Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji.
Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.
Szczepienia
Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.
Cena zawiera
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.
Cena nie zawiera
Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego - 1 USD/os/noc.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćDouble room lateral sea view (ddlb)
2 dorosłych
Superior (dgsb)
2 dorosłych
Superior sea view (dgmb)
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Dein Stellplatz, Hufenweg 16, 12526 Berlin
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiOpinie
Grupa znajomych
50+
Pogoda
Marzec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Formularz online na 24 godziny przed przylotem. Wygenerowany kod należy pokazać władzom na lotnisku w Tanzanii zobacz więcej.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie o ile podróżujący przedstawi certyfikat z kodem QR, poświadczający przyjęcie pełnego cyklu szczepień.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed przylotem do Tanzanii.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany dla dzieci do 12 roku życia. Starsze dzieci wymagają przedstawienia negatywnego wyniku testu PCR wykonanego maksymalnie na 72 godzin przed wylotem. Należy zabrać ze sobą wynik testu w formie papierowej lub elektronicznej w języku angielskim.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: tak PCR, maksymalnie na 72 godziny przed przylotem do Tanzanii.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Obywatele Polski muszą posiadać wizę aby przekroczyć granicę i przebywać w Tanzanii. Wizę można uzyskać na głównych przejściach granicznych (w tym na lotnisku na Zanzibarze, na lotnisku w Dar es Salaam i na lotnisku Kilimandżaro) oraz przez Internet- zobacz więcej.
Koszt wizy turystycznej jednokrotnego wjazdu uzyskanej na przejściu granicznym i ważnej przez 90 dni to 50 USD. Na przejściach granicznych nie można uzyskać wizy wielokrotnego wjazdu.