Średnia ocena4 opinie
4,9
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Joya Paradise

Last minute
Kod oferty: WAK630898

Dostępne pokoje

Pokój dwuosobowy

2 dorosłych
Aktualizujemy cenę

Dodatkowe opcje

Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

185
za wycieczkę
promesa

Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

promesa
0
za wycieczkę
Trwa weryfikacja ceny

Informacje o podróży

Wylot

11:1522.10.2020 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin
13:3522.10.2020 Czwartek
DJEDjerba

Powrót

06:0029.10.2020 Czwartek
DJEDjerba
09:1529.10.2020 Czwartek
WAWWarszawa - Chopin

Szczegóły oferty

Kod oferty: WAK630898Region: DjerbaOrganizator: Itaka

Region

Tunezja / Djerba

Opis oferty:

Tutaj przyjedziesz jako Gość, a wyjedziesz jako przyjaciel! Swobodna, wakacyjna atmosfera i radosne animacje sprawią, że zapomnisz o wszystkich troskach. Duży basen, otoczony egzotycznymi palmami to doskonałe miejsce na relaks w promieniach słońca lub ulubioną lekturę. Najmłodszych urlopowiczów z pewnością ucieszy kolorowy plac zabaw. Wybierz się na piaszczystą plażę zabawnym minipociągiem, podziwiaj turkusową wodę i złoty piasek lub spróbuj swoich sił w sportach wodnych. Warto również zajrzeć do centrum spa, z krytym basenem oraz odprężającymi zabiegami i masażami.

Położenie:

W dzielnicy hotelowej, przy drodze lokalnej, ok. 10km od centrum MIDOUN, najbliższe sklepy i bary ok. 1km od hotelu, ok. 16km od Houmt Souk - stolicy Djerby; ok. 26km od lotniska Djerba-Zarzis.

Plaża:

Hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 400m od hotelu, dojście drogą lokalną lub dojazd bezpłatnym minipociągiem hotelowym (kursy co 30min.), bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki (wymagany depozyt: ok. 10 EUR/ręcznik).

Hotel:

Czterogwiazdkowy, częściowo odnowiony w 2019 r., 150 pokoi, 1 budynek, 2 piętra, przestronne lobby, całodobowa recepcja, 3 restauracje: The Blue Dolphin - główna, dania w formie bufetu, kuchnia lokalna i międzynarodowa, Douar - dania z grilla, obsługa kelnerska, El Quandil - á la carte, obsługa kelnerska, kuchnia międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki i menu dla dzieci, dania wegetariańskie; 3 bary, w tym w lobby, kawiarnia mauretańska; wymiana walut; bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby i przy barach; za opłatą: fotograf, wypożyczalnia samochodów; na terenie hotelu występują schody i różnice poziomów - nie jest polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

Standardowy:

2-os. (możliwość 1 dostawki dla os. dorosłej lub 2 dzieci - sofa), ok. 30m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, za opłatą: minibar, sejf (ok. 7 TND/tydzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka), widok na ogród lub basen.

Sport i rozrywka:

Basen, słodka woda, dwupoziomowy, ok. 1400m², gł. do 2,2m, wydzielona część dla dzieci, gł. do 0,5m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki (wymagany depozyt: ok. 10 EUR/ręcznik); plac i pokój zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat; czynny w okresie wakacyjnym); animacje dla dorosłych i dzieci: zajęcia sportowe, show, wieczory tematyczne; dyskoteka; za opłatą: centrum Joya Top Spa: basen kryty, słodka woda, ok. 70m², jacuzzi, hammam, łaźnia parowa, masaże; sporty wodne na plaży (płatne, oferta zewnętrzna).

All inclusive:

Śniadanie (6.00-10.00), obiad (12.00-15.00), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej, późne śniadanie (10.00-12.00) w wyznaczonym barze, przekąski (10.00-12.00, 12.30-14.30 i 15.30-18.00) w wyznaczonych miejscach; napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe (10.00-23.00) w wyznaczonych barach; wymagane noszenie opasek all inclusive.

Gratis:

Serwis plażowyWi-Fi (w lobby i przy barach)minipociąg na plażę

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Mapa

Pogoda

Październik

Zobacz cały rok
Temperatura w dzień
26°C
Temperatura w nocy
17°C
Temperatura wody
22°C
Liczba godzin słonecznych
7

Opinie

Opinie dodane przez

2.9
Romek
Pobyt - Wrzesień 2020Seniorzy
Hotel 4 gwiazdki już dawno powinien stracić. Dwie to chyba i tak za dużo. Pokoje i łazienki wymagające odnowienia, tak jak i sam hotel. W pokojach brudno, łazienki nie domyte, wanny miejscami rude. Ręczniki szare czasami dają dziurawe, brak szklanek w łazienkach, często brakuje wody. Klimatyzacja słaba czasami cieknie z niej na podłogę woda. Obsługa w recepcji nie przyjemna, szczególnie jeden pan , który nawet swojego nazwiska nie chciał podać. Jedzenie na stołówce monotonne. Napoje w barze bez rewelacji. Basen wymaga gruntownego szorowania. Plaża to jedna wielka porażka.
3.0
Ilona
Pobyt - Wrzesień 2019Para
Wybierając hotel Joya zasugerowaliśmy się b.dobrymi opiniami o tym hotelu Niestety rzeczywistość na miejscu okazała się inna. Hotel raczej 3 gwiazdki stare pokoje ( zepsuta klimatyzacja i gniazdko jedyne w łazience- zgłaszane przez rezydenta tui 2 razy..bez echa). Śniadania mortadela żółty ser sadzone jajko i rogalki przez cały pobyt Brak pomidora owoców warzyw Na obiad sałatka z mortadeli i resztek śniadania z kapustą pekińską Brak frytek mięsa ryb ( nie ma co liczyć) przez cały pobyt kurczak ( raczej kości) makaron ryż zapiekany bakłażan i pieczone kiełbaski Pizza robiona na bieżąco gdzie kolejki w nieklimatyzowanej stołówce powodowały że człowiek odpuszczał Kolacja już lepsza chyba najlepsza można było trafić mięso od czasu do czasu zapiekane ziemniaki Jeden rodzaj rybykalmary mięso ala smażonka Pyszne były ciasta chleb ciemny Owoce cały czas arbuz śliwka i jabłko sporadycznie winogrono Hotel nastawiony na Francuzów chociaż kelnerzy i barmani mili Basen najlepszy z całego pobytu Animatorzy ok Przy basenie alkoholu nie ma, trzeba było się ubierać i chodzić do hotelu Przy basenie działający bar przez 2 godz napoje(woda cola fanta) i naleśniki Do plaży dobre szybkie połączenie Morze piękne piaszczyste ciepłe ale syf na plaży Na plaży bar Joya i tylko woda napoje bez alkoholi Wifi działające tylko na recepcji bardzo słabe W ofercie jest siłownia boisko czym też się sugerowaliśmy oczywiście że tego tam nie ma nigdy nie było Hotel nieremontowany Nie wiem kto dał tutaj taką super opinie i skąd biura podróży mają takie piękne foty plaży pokoi i hotelu Przeżyliśmy pobyt na Djerbie w porządku ale hotel to raczej słabe 3 gwiazdki Nuda brak urozmaiconego i dobrego jakościowo jedzenia
ZaletyBasen
Wadyjedzenie wifi hotel klimatyzacja

5.3
Monika
Pobyt - Sierpień 2019Rodzina z dziećmi
Byliśmy z rodziną hotelu Joya Paradise w terminie 26.08-05.09 (w sumie 4 osoby). Po przylocie bardzo długo czekaliśmy na pokój w poczekalni ( od ok. 10- 14.30). Gdy już dostaliśmy klucze okazało się, że spłuczka w WC nie działa a okno nie zamyka się(pokój na parterze). O tyle o ile okno udało się naprawić od razu, to do spłuczki panowie z monterzy przychodzili 3 razy i dopiero za trzecim udało się naprawić na tyle, że działała. Nadmienię tylko, że to wszystko trwało 2 dni. Wady pokoju spowodowały, że oczekiwaliśmy zmiany pokoju na inny. Niestety, nawet poprzez rezydenta, nie udało się tego dokonać. Dzień później przestało działać światło i klimatyzacja w pokoju, która od początku warczała a nie dawała chłodu. Punktem kulminacyjnym pobytu było stwierdzenie, że w naszym pokoju był karaluch ( przedostatni dzień pobytu). Wtedy to zmieniono nam pokój na inny- nr 165. Spędzając w nim ostatnią noc dzieci uspokoiły się, ale wstając rano zauważyliśmy trochę mniejszego karalucha w łazience (w nowo zamieszkałym pokoju). Uważam, że wszystkie pokoje w tym hotelu należy odnowić i przede wszystkim przeprowadzić deratyzację. Wszędzie widać znamiona mocnego zdewastowania (obdarte ściany, dziury pozatykane silikonem, który zmienił już odcień na czarny, pozrywane zasłony, odpadająca farba ze ścian). \"Czystość\" pokoju też daje wiele do życzenia. Wsadzając jasne ciuchy do szafy, mocno je zbrudziłam i nie mogłam już doprać. Pokój, w którym się znajdowaliśmy zaraz po przylocie nr 164 nie posiadał miejsca do suszenia ręczników. Był rozwieszony na oknem sznurek, który miał rekompensować brak suszarki. Poza tym obsługa hotelowa była bardzo miła. Na bardzo wysokim poziomie stawiamy profesjonalizm animatorów, którzy starali się jak tylko mogli urozmaicić nam spędzony tam czas. Nie sposób nie wspomnieć o jednym z kelnerów, który obsługiwał naszą część jadalni- Pan Sakri. To świetny, miły, mający podejście do dzieci, zawsze uśmiechnięty, uczynny człowiek. Hotel posiada bardzo funkcjonalny basen, z bezpiecznym dla dzieci spadkiem. Jest tam zagospodarowane dużo leżaków, nie trzeba rezerwować rano, na cały dzień . Jedzenie wyśmienite, każdy znajdzie coś dla siebie. Barek z alkoholem czynny ale tylko w hotelu (konieczność zakładania odzieży wierzchniej przy zamawianiu drinków i napojów). Z pewnością nie wróciłabym do tego hotelu już nigdy, przy tym standardzie.
ZaletyFantastyczni animatorzy, bardzo bogaty program artystyczny(na każdy dzień coś nowego), kolejka, która umożliwia przejazd na plażę, pyszne, bardzo zróżnicowane posiłki.
WadyKaraluchy w pokojach (nie tylko w naszym, na parterze ale także u innych uczestników pobytu w tym okresie). Stan pokojów bardzo odbiega od standardów hotelu w dużą ilością gwiazdek(pokoje powinny przejść generalny remont, w tym deratyzację). Klimatyzacja tłucze się i nie chłodzi.

8.4
Grażyna Klient Wakacje.pl
Pobyt - Czerwiec 2018Grupa przyjaciół
BYLIŚMY Z GRUPĄ PRZYJACIÓŁ NA TYGODNIOWYM POBYCIE.CHĘTNIE ZA JAKIŚ CZAS POWTÓRZYMY TAM POBYT. BYŁO SUPER ZA TĄ CENĘ.
ZaletyMiła obsługa. Dobre posiłki.
WadyBrak bezpośredniego dostępu do plaży.

Przed podróżą

Paszporty

Paszport powinien być ważny jeszcze co najmniej 3 miesiące od daty planowego opuszczenia Tunezji. Wjazd do Tunezji powinien nastąpić na podstawie paszportu nie budzącego wątpliwości, co do jego autentyczności. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczęcie mogą spowodować uciążliwą procedurę wyjaśniającą lub cofnięcie z granicy.

Wizy

Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).

Szczepienia, służba zdrowia

Szczepienia nie są wymagane. Zalecane jest przestrzeganie podwyższonych zasad higieny: należy często myć ręce, pić wodę przegotowaną lub oryginalnie butelkowaną oraz dokładnie czyścić owoce i warzywa przed zjedzeniem. Przed podróżą warto zaopatrzyć się w środki przeciw dolegliwościom żołądkowym (można je również kupić w miejscowych aptekach).

Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że wprowadzony 14.10.2020 r. rządowy zakaz lotów nie dotyczy przelotów czarterowych. Tunezyjski Urząd ds. Turystyki przekazał informację o podjętej na posiedzeniu rady ministerialnej i za zgodą Tunezyjskiego Ministerstwa Zdrowia decyzji o zezwoleniu polskim turystom na wjazd na terytorium Tunezji bez obowiązku negatywnego testu PCR oraz zdjęciu wszelkich innych ograniczeń dostępu. Decyzja ta dotyczy tylko wyjazdów zorganizowanych (przelot i pobyt). Dodatkowo każdy podróżny zobowiązany jest do:
- wypełnienia Formularza Podróżnego: https://bit.ly/31b5ZJe,
- wypełnienia Deklaracji zdrowia,
- posiadania przy sobie wydrukowanego vouchera hotelowego oraz biletu lotniczego.

Infolinia Wakacje.pl

+48 58 325 29 00