Jinene Resort





Opis oferty
Opis
Położenie pomiędzy centrum Sousse a Portem El Kantaoui zapewnia bazę wypadową do zwiedzania okolic i korzystania z miejskich atrakcji. Spokojna okolica, zadbany ogród, plaża oddalona kilka minut spacerem i rodzinna atmosfera, stwarzają warunki do beztroskiego lenistwa. Dedykowany na budżetowe wakacje.
Położenie
W Sousse, 5km od Starego miasta i ok 4km od Portu el Kantaoui. W pobliżu hotel Thalassa Sousse, pola golfowe, restauracje i kawiarnie. Lotnisko Enfidha ok. 42km od hotelu, lotnisko Monastir ok 20km od hotelu.
Plaża
Ok. 100m od hotelu (przejście chodnikiem, wewnętrzną dróżką), prywatna, piaszczysta, wąska, z łagodnym zejściem do morza. Leżaki i parasole bezpłatnie.
Hotel
Internet - bezpłatne Wi Fi w lobby, kącik internetowy 10 TND/godz.
Pięciopiętrowy budynek (102 pokoje), z sąsiadującym siostrzanym hotelem Royal Jinene tworzy jeden kompleks, z którego zaplecza korzystają Goście obydwu hoteli. Na terenie hotelu: sala telewizyjna, sala konferencyjna, fryzjer, punkt wymiany walut, sejf, sklep z pamiątkami (część usług dodatkowo płatna). Hotel akceptuje płatność kartami kredytowymi. Oficjalna kategoria tunezyjska .
Pokoje
Skromnie urządzone, starszy wystrój, centralnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna z prysznicem), telefon, sejf, mini bar/lodówka i telewizor (dodatkowo płatne, na zapytanie).
Standardowe - dla 2 osób z możliwością dostawki dla 2 dzieci lub 2 osób dorosłych, widok na ogród lub basen. Dostawka dla 2 dzieci może być w postaci większego łóżka, sofy lub łóżka piętrowego.
Oferta może zawierać przykładowe zdjęcia pokoi. Uwaga! Rodziny 4 osobowe mogą być kwaterowane w pokojach rodzinnych, które posiadają większy metraż ale nie posiadają balkonów i tarasów.
Rekreacja, sport, atrakcje
Basen (leżaki i parasole bezpłatne), basen kryty. Bezpłatnie przykładowe atrakcje i aktwyności sportowe - siatkówka plażowa, tenis stołowy, bule, animacje dzienne: zumba, aerobik, rzutki; wieczorny program rozrywkowy. Płatnie - materace przy basenie, salon gier, korty tenisowe, łaźnia, bilard, hammam, masaże, sporty wodne na plaży (poza ofertą hotelu). Ok. 1500m od hotelu dyskoteka Platinium.
Dla dzieci
Brodzik, plac zabaw, mini klub (4-12 lat), łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zapytanie, wymagana wcześniejsza rezerwacja), animacje.
Wyżywienie
All Inclusive - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej (do posiłków woda, napoje gazowane z dystrybutorów; kawa i herbata do śniadań), między posiłkami, w wyznaczonych godzinach lekkie przekąski (np. naleśniki, ciasto). W wybranych barach podawane są napoje bezalkoholowe oraz alkohole lokalne - w godz. 10.00-24.00.
Restauracje i bary
Restauracja główna, bar w lobby czynny w godz. 10.00-24.00, bar przy basenie (czynny w wysokim sezonie, w godz. 10.00-17.00), kawiarnia mauretańska.
Informacje dodatkowe
Część sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu All Inclusive Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji oferty All Inclusive. Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive w wyznaczonych barach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji i zabaw, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. Aktualizacja oferty barów, restauracji i atrakcji w hotelu-październik 2019.
UWAGA! Cena nie obejmuje obowiązkowego lokalnego podatku turystycznego. Opłatę należy uregulować w hotelowej recepcji, przed zakwaterowaniem. Wysokość podatku: hotele 2 - 1 TND za noc/os; hotele 3 - 2 TND za noc/os; hotele 4 i 5- 3 TND za noc/os. Podatek nie obejmuje dzieci do lat 12. Opłata dotyczy tylko pierwszego tygodnia pobytu (7 dni).
świadczenia w cenie
Cena zawiera (PLN): obowiązkowe ubezpieczenie (KL, NW, bagaż), bilet lotniczy, zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się w dniu przyjazdu od godz. 14:00, kończy o godz. 12:00), transfer: lotnisko - hotel - lotnisko; opiekę polskojęzycznego rezydenta; wyżywienie w/g opisu, opłaty lotniskowe i paliwowe, podatek VAT.
Warto wyróżnić
• rodzinna, luźna atmosfera
• blisko atrakcji miejskich
• pokoje rodzinne
Aktualizacja
Oficjalna kategoria lokalna 3
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Serwis hotelowy
W następstwie pandemii hotele wdrażają regulacje sanitarne mające na celu zapewnienie Klientom bezpiecznego wypoczynku. W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym. Obiekty działają zgodnie z wytycznymi władz danego kraju obowiązującymi w związku z przeciwdziałaniem epidemii COVID-19. Wszelkie zmiany wynikają z wdrażania przepisów sanitarnych, do których stosowania zobowiązane są hotele oraz turyści. Zmiany te mogą wpłynąć na niektóre usługi. Obowiązek dostosowania się do reżimu sanitarnego nie uprawnia Klienta do możliwości żądania odszkodowania.
Prosimy każdorazowo o zapoznawanie się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
Światowa Organizacja Zdrowia uznała epidemię wywołaną wirusem SARS-CoV-2 za pandemię. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z ograniczeniami w ruchu lotniczym, w przypadku uzasadnionych podejrzeń wystąpienia SARS-CoV-2 z koniecznością pobytu w wyznaczonym przez władze kraju obiekcie lub szpitalu, z trudnościami w powrocie do kraju, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Warunki podróżowania
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój 2-osobowy
2 dorosłych
Warto dokupić
Atrium Park wielopoziomowy, Al. Jerozolimskie 148 02-326 Warszawa
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiCena całkowita
3 938 złKup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.
Opinie
Singiel
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Singiel
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Rodzina z dziećmi



Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Para
Opinia zmoderowana przez Wakacje.pl
Pogoda
Czerwiec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY:
Brak wymaganych formularzy w związku z COVID-19.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Obywatele polscy udający się do Tunezji są zwolnieni z obowiązku wizowego na okres do 90 dni (od 8 sierpnia 2009 r.).
Informacje prawne
W zakup i organizację imprezy turystycznej zaangażowanych jest kilka podmiotów. Mają one określone obowiązki.
Jako agent turystyczny, Wakacje.pl odpowiada za:
- umieszczenie w serwisie ofert w brzmieniu nadanym i przekazanym wyłącznie przez organizatorów turystyki;
- publikacje w serwisie komunikatów dotyczących rynku turystycznego w Polsce;
- możliwość rezerwacji usługi lub miejsc w imprezie turystycznej za pośrednictwem serwisu oraz nabycie tych usług lub miejsc i dokonanie za nie płatności z wykorzystaniem usługi partnera;
- doradztwo oraz dostarczanie indywidualnych informacji handlowych i ofert Użytkownikom, którzy skontaktowali się za pośrednictwem formularzy zawartych w serwisie lub z Konsultantem z wykorzystaniem kanałów podanych przez Użytkownika;
- nawiązanie i utrzymanie kontaktu w celu przekazywania informacji związanych z wybranymi, w tym zarezerwowanymi, usługami i ofertami, oraz prowadzenie obsługi wynikającej z zawartych Umów;
- komunikowanie treści, dokumentów i decyzji Operatorów Turystycznych (usługodawców), wspierając Użytkownika w zakresie wykonania Umowy zgodnie z jej założeniami;
- rozpatrywanie reklamacji z zakresu własnej działalności i świadczonych Usług, w szczególności procesu sprzedaży – poprawności i jakości obsługi w procesie sprzedaży usług dostępnych w Ofercie Wakacje.pl oraz obsługi posprzedażowej.
Organizator (przedsiębiorca) odpowiada za:
- dostarczanie do agenta ofert imprez turystycznych, w tym końcowej ceny usługi;
- należyte wykonanie Umowy zawartej z Użytkownikiem;
- rozpatrywanie reklamacji, których przedmiotem jest nienależyte wywiązanie się z Umowy przez Organizatora Turystyki.
Oferty prezentowane na serwisie pochodzą wyłącznie od przedsiębiorców.
Za zapewnienie metod płatności online w serwisie Wakacje.pl odpowiedzialny jest nasz partner płatności.