Fantastyczny7 opinii100% poleceń
9.7
Aktualizujemy cenę
ZAREZERWUJ
Trwa weryfikacja ceny

Luna Blanca Resort & Spa

Last minute
Kod oferty: WAK228248
obiekt, basenobiekt, basenobiekt, basenbasenaquapark, zjeżdżalniabasen, zjeżdżalniabasen, sport i rekreacjadla dzieci, plac zabawdla dzieci, plac zabawdla dziecipokójpokójrecepcja / lobbyrestauracjarestauracjarestauracjaobiekt, restauracjarestauracjarestauracjaSPAplażaplaża
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, basen
basen
aquapark, zjeżdżalnia

Promocja

Coral Travel - Turcja zmiany rezerwacji gratisNielimitowane i bezkosztowe zmiany rezerwacji jeśli 1 z osób zostanie skierowana na kwarantannę lub uzyska pozytywny wynik testu na COVID-19. Możesz zmienić: termin, kierunek, hotel i pokój na dowolną wycieczkę rozpoczynającą się do 31.12.2021.

Nasi klienci docenili

  • Pamukkale - jeden z najwspanialszych cudów natury - słynne wapienne tarasy kształtowane już od 14000 lat.
  • Hotele z bogatą ofertą rekreacyjno-wypoczynkową, położone blisko plaży, świetnie skomunikowane z centrum miasta.
  • Plaże i zatoki tej okolicy są rajem dla plażowiczów i entuzjastów sportów wodnych.
  • Dodatkowe opcje

    Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE

    185
    za wycieczkę

    Promesa Pewne Wakacje - TYLKO TERAZ ZA DARMO

    0
    za wycieczkę
    Trwa weryfikacja ceny

    Kup od razu! Najlepsze pokoje szybko się wyprzedają.

    lub

    Opis oferty

    Region: Riwiera TureckaOrganizator: Coral TravelKod oferty: WAK228248

    Region

    Side

    Opis

    Hotel położony jest w miejscowości Kumkoy, która słynie z pięknej, szerokiej, piaszczystej plaży i wysokiej klasy hoteli. Luksusowy ośrodek oferuje wakacje pełne relaksu, z dala od wszelkich trosk, dzięki bogatemu pakietowi Ultra All Inclusive. Szeroki pakiet animacyjny zapewni rozrywkę zarówno tym najmniejszym, jak i dorosłym hotelowym Gościom.

    Lokalizacja

    6km od centrum Side, 10m od Kumkoy, 65km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 12000m2.

    Kategoria organizatora

    5

    Data otwarcia

    2014 r.

    Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (3), room service (płatny), pralnia (płatna), sala konferencyjna, centrum biznesowe, basen kryty, baseny odkryte (3), 3 zjeżdżalnie wodne (działają w godzinach 10:00-12:00, 14:00-18:00). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

    Rabaty i zniżki

    1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis

    Internet

    • Wi-Fi w hotelu bezpłatne

    Plaża

    300m od hotelu, prywatna, piaszczysta, 80m długości, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, dojście do plaży promenadą. Do plaży kursuje bezpłatny bus hotelowy. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.

    Pokoje

    Zlokalizowane są w 1 budynku (liczba pięter: 7, liczba wind: 3)

    Typy pokoi

    • pokoje standardowe land side/sea side dla max 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • pokoje rodzinne land side dla max 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    • suity deluxe dla max 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja centralna, sejf (bezpłatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon

    Wyżywienie

    • restauracja główna, restauracje a la carte (3), bary (3), cukiernia

    Ultra All Inclusive

    (24h)

    • śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (00:01-05:00) w restauracji Turquoise

    • obiad (12:30-14:30), przekąski (11:00-16:00), podwieczorek (14:30-16:00) w Caretta Beach Bar

    • obiad (12:30-16:00), przekąski (14:00-16:00) w Arena Pool Bar

    • przekąski (11:00-18:00) w cukierni

    • lody

    • wybrane napoje bezalkoholowe i alkoholowe, wybrane alkohole importowane

    • pakiety dla nowożeńców (na życzenie), pakiety urodzinowe (na życzenie)

    Restauracje a la carte

    • 1 wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis, wymagana rezerwacja.

    • Anchor owoce morza, Mezzaluna włoska, Sushi-sho japońska

    Z myślą o dzieciach

    • brodzik

    • animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat

    • dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna

    • plac zabaw

    • krzesełka dla dzieci w restauracji

    • łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne

    • możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)

    W cenie

    • tenis stołowy

    • rzutki

    • siatkówka plażowa

    • animacje w nocy, w dzień

    • sauna

    Płatne

    • bilard

    • sporty wodne na plaży

    • centrum SPA

    • talasoterapia

    • masaż

    • salon piękności

    • łaźnia turecka

    Dodatkowe informacje

    Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:

    • Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - TAK

    • Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - TAK

    • Czy w hotelu można kupić maseczki? - BEZPŁATNIE

    • Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK

    • Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - TAK

    • Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK

    • Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK

    • Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE

    • Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK (ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA)

    • Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA

    • Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK

    • Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK (24H)

    • Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK

    • Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE

    • Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - NA 4m2mAX 1 GOŚĆ

    • Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE

    • Czy na leżakach są materace? - TAK

    • Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE, INDYWIDUALNIE PAKOWANE)

    • Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)

    • Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)

    • Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00,

    14:00-16:00)

    • Czy centrum SPA jest czynne? - TAK

    • Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK

    • Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK

    • Czy mini klub jest czynny? - NIE

    • Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK (ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE, SIATKÓWKA, PIŁKA WODNA, RZUTKA, MINI DISCO, DYSKOTEKA)

    • Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Należy poinformować kierownictwo hotelu i zadzwonić pod numer 184

    • Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - Powiadomienie kierownictwa hotelu i telefon pod numer 184. Gość zostanie zabrany do izolatki

    Aktualizacja opisu

    12.03.2021 12:28

    Usługi dostępne w hotelu

    Niepełnosprawni

    Wi-Fi

    SPA

    Mini Klub

    All Inclusive 24H

    Serwis plażowy

    Sporty wodne

    Zjeżdżalnie

    Sale konferencyjne

    Pokoje 4 osobowe

    Pokoje 5 osobowe

    Błękitna Flaga

    Warunki uczestnictwa
    Wyświetl szczegóły

    Wylot

    Piątek, 14.05.2021
    02:10
    05:50
    KTWKatowice
    AYTAntalya

    Powrót

    Piątek, 21.05.2021
    06:50
    08:40
    AYTAntalya
    KTWKatowice

    Opinie

    Opinie dodane przez

    10
    Ewa
    Pobyt - Czerwiec 2019Rodzina z dziećmi
    Hotel rewelacja, czyściutki, pokoje codziennie sprzatane, minibarek uzupełniany, jedzenie przepyszne, a obsługa życzliwa i bardzo pomocna. Na basenie nie bylo problemu z leżakami, podobnie jak na plaży. Do plaży dosłownie 3 minutki piechotą wzdłuż rzeczki, sama przyjemność. Choć dla leniuszków bądź niemogących chodzić - jeździł busik ???? Hotel naprawdę pierwsza klasa. Z czystym sumieniem mogę polecić.
    ZaletySame zalety pod każdym względem
    WadyBrak

    10
    Jacek Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Maj 2019Rodzina z dziećmi
    Świetny hotel z bogatym programem animacji, bardzo dobrym i bogatym jedzeniem i ładnymi, zadbanymi pokojami.
    Zaletyanimacje klub dla dzieci jedzenie bus na plażę bar na plaży bezpłatny

    9.5
    Ewa
    Pobyt - Wrzesień 2018Rodzina z dziećmi
    Bardzo polecam. Pokoje czyste i zadbane- dobrze wybierać pokoje z widokiem na morze. W przeciwnym wypadku można mieć balkon z widokiem na hotel La Grande. Do morza dość blisko- w czasie 11 dniowego pobytu tylko raz skusiłyśmy się na przejażdżkę hotelowym busem, który kursował na pobliską plażę, a tak chodziłyśmy spacerkiem.
    ZaletyŚwietne położenie, miła i pomocna obsługa. Duża oferta kobiecych drinków .
    WadyBrak życia nocnego w hotelu- mimo, że bar w lobby czynny non stop

    9.1
    Mariola Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2018Grupa przyjaciół
    Hotel czysty, zadbany, nowy. Miła obsługa. posiłki urozmaicone, obfite. Ogólne wrażenie bardzo pozytywne. Polecam. Lokalizacja świetna wszędzie blisko. Plaża piaszczysta. polecam Manavgat i Side do zwiedzania i na zakupy.
    Zaletyhotel czysty, zadbany, nowy. Miła obsługa. posiłki urozmaicone, obfite.
    Wadynie zauważyłam

    9.6
    Janusz Klient Wakacje.pl
    Pobyt - Wrzesień 2015Seniorzy
    Blismy we wrzesniu.Bylo fantastycznie.POLECAM ten hotel wszystkim.

    Mapa

    Pogoda

    25°C
    15°C
    20°C
    10

    Przed podróżą

    Zgodnie z oficjalnie przekazywanymi komunikatami odnośnie koronawirusa informujemy, że granice Turcji pozostają otwarte. Od 15.03.2021 wszyscy Podróżni niezależnie od narodowości, udający się do Turcji, zobowiązani są wypełnić, na 72 h przed wylotem, elektroniczny formularz zgłoszenia Podróżnego - Traveler Entry Form zobacz więcej.

    Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.

    Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.

    Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.

    Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.

    UWAGA:

    W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
    Do Turcji Polacy mogą wjechać za okazaniem paszportu. Dokument powinien być ważny minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji oraz musi być w dobrym stanie. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne dokumentu, zamazane wizy, dane osobowe, niewyraźne pieczątki mogą spowodować uruchomienie uciążliwej procedury wyjaśniającej lub cofnięcie z granicy.
    Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.
    Szczepienia nie są wymagane.