Barut Lara Collection





Opis oferty
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Informacje o destynacji
Klienci mają możliwość skorzystania z linii alarmowej dostępnej w języku polskim 24h/7 (Szczegółowe informacje klienci znajdą w dokumentach podróży).
Ważne informacje
Nasze ceny są aktualizowane i obowiązują w momencie zakładania rezerwacji. Dzięki nowoczesnej technologii dynamicznego pakietowania, oferty są odświeżane 24h/7. Potwierdzamy koszt rezerwacji niezwłocznie tego samego dnia (dni robocze).
Cena zawiera
Przelot - Zakwaterowanie - Transfer - Ubezpieczenie: KL NNW Bagaż. Przy zakupie samego hotelu nie jest zawarty: przelot oraz transfer.
Wyposażenie
Kompleks zbudowany został w roku 2005. Serdecznie zapraszamy naszych gości do łącznie 463 pokoi. Dostępne w hotelu Wi-Fi (bezpłatnie) zapewnia wygodny dostęp do sieci. Na urozmaiconą ofertę gastronomiczną składają się restauracja, kawiarnia, bar i bar na plaży. Dostępna jest baza handlowa w postaci sklepów. Dzieci mogą bawić się do woli na placu zabaw. Na terenie obiektu znajduje się również pokój zabaw dla dzieci. Dla gości przybywających własnym autem udostępnione są miejsca parkingowe (bezpłatnie). Do pozostałych świadczonych usług należą babysitting, wypożyczalnia samochodów, opieka medyczna, serwis pokojowy, pralnia i usługi fryzjerskie. W pomieszczeniach konferencyjnych skorzystać można z faksu, projektora, flipchartu z pisakami i fotokopiarki. Odczyty, prezentacje oraz zjazdy mogą odbyć się w jednym z pomieszczeń konferencyjnych.
Pokoje
W ofercie znajdują się pokoje z klimatyzacją, kuchnią i łazienką. Balkon należy do standardowego wyposażenia większości pokoi. Pomieszczenia mieszkalne i sypialne wyposażone są w łóżko typu queen size bądź łóżko typu king size. Na życzenie mogą być dostawione łóżeczka dziecięce. Ponadto skorzystać można z sejfu i minibarku. W skład standardowego wyposażenia wchodzi również ekspres do kawy / herbaty. Do wyposażenia należą również telefon, telewizor i Wi-Fi (bezpłatnie). W pokoju znajdziecie Państwo również obuwie domowe. Dostępne są pokoje przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W łazienkach dla gości przygotowane są na codzienny użytek suszarka do włosów i szlafroki. Hotel oferuje pokoje rodzinne i pokoje dla niepalących.
Informacje dodatkowe (pokoje ekonomiczne/ promocyjne/ aneks)
Pokoje ekonomiczne (pokoje eko, Ecco-Rooms) , pokoje promocyjne (promo, promotion room) lub Pokoje Aneks (Annex – typ pokoju bez kuchni) zazwyczaj różnią się od pokoi standardowych wielkością, wyposażeniem, lokalizacją i widokiem. Ten rodzaj pokoju zostanie przydzielony niezależnie przez hotelarza na miejscu, w zależności od dostępności.
Oferta sportowo-rozrywkowa
Goście mogą korzystać z 3 baseny otwarte i 4 baseny kryte. Również mali goście hotelowi znajdą przeznaczoną dla nich strefę zabaw wodnych. Zjeżdżalnia wodna dostarczy mnóstwa wrażeń zarówno młodszym jak i starszym gościom. Do dyspozycji gości jest również taras, leżaki oraz parasole przeciwsłoneczne. W ofercie baru znajdują się napoje orzeźwiające. Różnorodne atrakcje, jak tenis ziemny, boccia, siatkówka plażowa, koszykówka, minigolf, strzelanie z łuku i nordic walking, czy też za dodatkową opłatą jazda konna urozmaicą Państwa pobyt w kompleksie. Aerobik wodny (bezpłatnie) to niewątpliwa atrakcja dla entuzjastów sportów wodnych. Bogata oferta sportowa wewnątrz kompleksu obejmuje studio fitness, tenisa stołowego, badmintona, darta, squasha, jogę, zajęcia gimnastyczne, aerobik i piłkę ręczną. Zapraszamy Państwa do odwiedzin naszej Strefy Wellness. Polecamy spa, saunę, łaźnię parową i łaźnię turecką, jak również za dodatkową opłatą salon piękności i zabiegi masażu. Doskonałą formą relaksu i urozmaiceniem czasu wolnego będzie miniklub, minidisco i night-club.
Wyżywienie
Istnieje możliwość wykupienia All-Inclusive Special. W ofercie gastronomicznej znajdują się śniadanie, obiad i kolacja. Na życzenie istnieje możliwość przygotowania dań dietetycznych. Obiekt oferuje przekąski. Specjalną atrakcję stanowi pokaz show-cookingu.
Karty kredytowe
W hotelu akceptowane są następujące karty kredytowe: Visa i MasterCard.
Turcja - wjazd i pobyt
Obywatele Polski do Turcji mogą podróżować na podstawie następujących dokumentów : paszport , paszport tymczasowy , dowód osobisty (wylot wyłącznie w celach turystycznych i tranzytowych).
Obywatele Rzeczpospolitej Polskiej, którzy podróżują do Turcji turystycznie na okres do 90 dni , nie muszą mieć wiz. Prosimy śledzić wszystkie nowe przepisy wjazdowe/wyjazdowe na oficjalnej stronie rządowe -organizator nie odpowiada za zmianę przepisów (więcej informacji na stronie https://www.gov.pl/web/dyplomacja/turcja).
Hotel check-in / check-out
Proszę zwrócić uwagę, że zgodnie z międzynarodowym standardem dobra hotelowa:
• zaczyna się meldunkiem - od ok. godziny 14:00- 15:00 w dniu przyjazdu
• kończy się po wymeldowaniu - do ok. godziny 11:00 - 12:00 w dniu wyjazdu
Godziny te mogą nieznacznie różnić się w zależności od kraju i hotelu.
Dostęp do wszelkich wykupionych usług hotelowych, w tym posiłków i napojów, jest możliwy tylko w godzinach meldunku w hotelu.
W przypadku opcji half board, full board i all inclusive pierwszym dostępnym posiłkiem po godzinie meldunku jest zazwyczaj lunch (wydawany w godzinach urzędowania restauracji hotelowej), w przypadku pobytu ze śniadaniem, jest ono serwowane następnego dnia rano.
Część hoteli oferuje odpłatną możliwość wcześniejszego meldunku i późniejszego wymeldowania. Potrzebę taką należy zgłosić bezpośrednio na recepcji w dniu przyjazdu, a jej realizacja zależna jest od dostępności pokoi w hotelu, w danym dniu.
Kaucja w hotelach, kilamtyzacja, wi-fi i inne
Kaucja (inaczej depozyt zabezpieczający) to określona kwota pieniędzy pobierana przez część hoteli podczas zameldowania. Hotele pobierają taki depozyt, aby zabezpieczyć koszty dodatkowe, jakie powstają w związku z pobytem gościa w hotelu. Kaucja (deposit) może zostać zablokowana na karcie kredytowej w formie preautoryzacji lub alternatywnie można dokonać wpłaty gotówkowej w recepcji. Wysokość kaucji ustalana jest przez hotel. Kaucja (deposit) podlega zwrotowi w przypadku braku dodatkowych kosztów.
Nie wszystkie pokoje są wyposażane w sejfy, telefony oraz inne dodatkowe sprzęty. W przypadku szczegółowego opisu, prosimy o kontakt z naszym działem call center.
Jeśli hotele mają takie udogodnienia, jak klimatyzacja lub sieć WIFI, nie oznacza to, że są one bezpłatne. Informujemy, że niektóre hotele pobierają dodatkową opłatę za korzystanie z klimatyzacji lub Wi-Fi. Tak jest w przypadku wielu hoteli i apartamentów w Europie, na przykład we Włoszech, Grecji, Cyprze, Bułgarii, Portugalii i Hiszpanii.
Ważne - przeloty nocne
W przypadku nocnych przelotów i przybyciu na miejsce o godzinie 04:00 i późniejszej, zameldowanie w hotelu nastąpi dopiero o godzinie 14:00.
W przypadku nocnych lotów powrotnych i wylotu do godziny 04:00 dnia następnego wymeldowanie z hotelu następuje o 12:00 dnia poprzedniego.
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej lub wcześniejszego zameldowania za dodatkową opłatą w zależności od dostępności pokoi po uprzednim zapytaniu w recepcji hotelowej.
Informacje odnośnie przelotów samolotem
Wszystkie przeloty na destynacjach oferowanych przez TOP Touristik odbywają się zgodnie z Ogólnymi Warunkami Przewozu Pasażerów i Bagażu danego przewoźnika.
W przypadku tanich linii lotniczych oraz regularnych linii lotniczych na krótkich dystansach cena zawiera tylko bagaż podręczny. Istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego za dodatkową opłatą ( *). Podane ceny bagażu obowiązują do momentu zakupu rezerwacji lotniczej (biletu), cena bagażu po zakupie biletów zwiększa się.
+ Corendon: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x35x25 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ Turkish Airlines, Pegasus Airlines, Sun Express: Cena zawiera bagaż podręczny 8 kg 55x40x23 cm oraz bagaż rejestrowany 20 kg.
+ W przypadku Czarterów np. Travel Service, Enter Air cena zawiera bagaż podręczny 5 kg oraz bagaż rejestrowany 15 kg.
Serwis pokładowy - napoje, przekąski zwyczajowo nie jest zawarty w cenie przelotu.
Uwaga - covid19
Szanowni Państwo,
Z powodu pandemii COVID-19 prosimy o zapoznanie się z wytycznymi danego kraju, mogą występować ograniczenia dotyczące lotów, transferów i hoteli. Informacje zmieniają się z dnia na dzień. Z powodu koronawirusa w niektórych hotelach mogą obowiązywać ograniczenia wydajności i zamknięcia w obiektach hotelowych, np. Sauna, studio fitness, minikluby, kryte baseny, restauracje, catering (à la carte zamiast bufetu). Podróżni ponoszą pełną odpowiedzialność za swoje działania i sprawdzanie sytuacji COVID-19 w kraju, do którego chcą się udać, a także za samokontrolę wszelkich napotkanych objawów. Wszystkie pozytywne przypadki COVID-19mogą zostać poddane kwarantannie, a podróżni poniosą koszty leczenia i izolacji. Poniższe opisy usług hotelowych obowiązują podczas normalnej sytuacji (nie podczas pandemii). Prosimy o poinformowanie klienta przed dokonaniem rezerwacji, a także zapoznanie się przez klienta przed wyjazdem o aktualnych obowiązujących przepisach. Na przykład na stronie internetowej polskiego rządu: www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych
Warunki obostrzeń mogą ulec zmianie, nie gwarantujemy poprawności zasad i przepisów. Prosimy o zapoznanie się z informacjami odnośnie covid19. Update 03.06.2022
Turcja - covid19
Drodzy klienci,
Uprzejmie informujemy , że warunki wjazdowe na każda destynacje pod względem obostrzeń covidowych mogą ulec zmianie. Prosimy o sprawdzanie rozporządzeń na bieżąco monitorując stronę internetową w pkt. sytuacja epidemiologiczna i warunki wjazdu do poszczególnych państw: https://www.gov.pl/web/koronawirus/informacje-dla-podrozujacych & https://www.tga.gov.tr/ &
https://www.visasturkey.com/travel-and-entry-restrictions/
Prosimy o monitorowanie wszelkich obostrzeń wprowadzanych przez dane Państwo, gdyż organizator nie odpowiada za zmianę przepisów. Update 03.06.2022 Higiena Ogólnie Zasady dystansu społecznego
Ekrany ochronne
Dozownik z dezynfekcją
Obowiązek noszenia masek
Wzmożone działania dotyczące czystości
Ankieta odnośnie stanu zdrowia
Kontrole zdrowia wśród personelu
Trening higieny dla personelu
Dodatkowe środki higieny w branży gastronomicznej
Dodatkowe środki bezpieczeństwa w branży gastronomicznej
Szkolenie w zakresie higieny rąk dla personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych w sprzedaży środków dezynfekujących
Obiekty wellness z wydzieloną częścią prywatną
Ograniczona liczba osób: Sala teatralna, Kawiarnia, Nightclub, Pokój zabaw dla dzieci, Bar basenowy, Sklepy, Spa, Kino, Bar, Sala konferencyjna, Usługi fryzjerskie, Salon piękności, Łaźnia turecka, Sauna, Łaźnia parowa, Studio fitness, Bar na plaży, Restauracja Wyżywienie Ograniczona oferta bufetowa
Cyfrowa karta dań (telefon komórkowy) Pokoje Housekeeping tylko na życzenie
Bezdotykowy room service
Zestaw higieniczny
Zwiększona intensywność sprzątania pokoi
Usunięcie często dotykanych przedmiotów Usługi Bezdotykowy check-in/-out
Maski ochronne dla gości (Bez opłat)
Płatności bezdotykowe
Zdalna konsultacja medyczna (Bez opłat, Niemiecki, Angielski)
Dezynfekcja plastikowych kart magnetycznych
Usunięcie z obszarów publicznych często dotykanych przedmiotów
Sprzęt ochronny dla gości Standardy SAFE TOURISM (Lloyd’s Register) Informationen über die besonderen Hygienemaßnahmen werden unmittelbar vom Hotelbetreiber zugesteuert. Weder der Veranstalter noch GIATA übernehmen Gewähr für Aktualität und Korrektheit der Angaben.
Wybierz pokój i godziny lotów
NowośćPokój, granddeluxe, widok na ogród
2 dorosłych
Pokój, de lux, dostęp do laguny
2 dorosłych
Pokój, de lux, boczny widok na morze
2 dorosłych
Pokój, de lux, od strony morza i basenu
2 dorosłych
Warto dokupić
Parking Dein Stellplatz, Hufenweg 16, 12526 Berlin
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
70%
naszych klientów decyduje się na zakup ubezpieczeniazero ryzyka
Ubezpieczenie Kosztów Rezerwacji chroni Cię, jeśli zachorujesz na COVID-19od 80 tys. do 8 mln €
kosztów leczenia zostanie pokrytych, jeśli zdarzy Ci się COVID-19 w trakcie wakacjiOpinie
Rodzina z dziećmi
Rodzina z dziećmi
Para
Rodzina z dziećmi
Para
Mapa

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Pogoda
Marzec
Przed podróżą
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.
COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak wymaganych formularzy.
ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna/test po powrocie: nie obowiązuje.
TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
AKTUALNOŚĆ INFORMACJI
Warunki wjazdowe często się zmieniają, dlatego prosimy o dodatkowe potwierdzanie ich aktualności na stronie internetowej MSZ: zobacz więcej.
Polaków nie obowiązują wizy do Turcji, jeśli pobyt nie przekracza 90 dni.