Galeri Resort





Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Nasi klienci docenili
Informacje o podróży
Wylot
Powrót
Szczegóły oferty
Region
Alanya
Opis
Położony tuż przy plaży oferuje komfortowy wypoczynek w popularnym, nadmorskim kurorcie Okurcalar. Wygodne, zadbane pokoje, restauracje a la carte serwujące wyśmienite posiłki, hotelowe baseny, w tym jeden ze zjeżdżalniami, bliskość plaż oraz ciekawe zaplecze sportowo-rekreacyjne to jedne z licznych zalet tego hotelu.
Lokalizacja
2km od Okurcalar, 35km od centrum Alanyi, 90km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 1000m2.
Kategoria organizatora
5
Data otwarcia
1996 r. Odnowiony w 2012 r.
Na terenie hotelu: restauracje (4), bary (3), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), basen kryty, basen odkryty, 3 zjeżdżalnie wodne dla dorosłych i dla dzieci (działają w godzinach 10:30-12:30,14:30-16:30). Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 100m długości,Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe, bar na plaży.
Pokoje
Zlokalizowane są w 2 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 6, liczba wind: 3)
• 1 aneks (liczba pięter: 3, liczba wind: 1)
Typy pokoi
• pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje ekonomiczne dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
• suity rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
• pokoje rodzinne z łóżkiem piętrowym dla max. 4 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), aneks kuchenny, zestaw do parzenia kawy/herbaty (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), taras
• pokoje deluxe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (płatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), balkon
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracje a la carte (3), bary (3), cukiernia
Ultra All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:00), przekąski (12:00-16:00), kolacja (19:00-21:00), późny posiłek (23:00-01:00) serwowane w restauracji głównej
• podwieczorek (17:00-18:00) serwowany w barze z przekąskami
• lody
• wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe, wybrane alkohole importowane
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
• Wymagana rezerwacja.
• turecka, owoce morza - jedna wizyta w trakcie pobytu w wybranej restauracji gratis
• międzynarodowa - płatna
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• menu i krzesełka dla dzieci w restauracji
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
W cenie
• tenis stołowy
• rzutki
• koszykówka
• siatkówka plażowa
• aerobik
• siłownia
• animacje w nocy, w dzień
• sauna
• dyskoteka
Płatne
• kort do tenisa ziemnego
• oświetlenie kortów
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• cymbergaj
• minigolf
• bilard
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK, BEZPŁATNIE
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, ŚNIADANIE, OBIAD, KOLACJA
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - TAK W WYZNACZONYCH GODZINACH
• Czy będą czynne restauracje a'la carte/tematyczne? - TAK
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 2 GOŚCI NA 4m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - NIE
• Czy na leżakach są materace? - TAK
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK,BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK, PO KAŻDYM UŻYCIU
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK, OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy zjeżdżalnie wodne i aquapark są czynne? - TAK (10:00-12:00 14:00-16:00)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - TAK
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - ANIMACJE W CIĄGU DNIA I WIECZOREM, ZAJĘCIA SPORTOWE
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - Goście zostaną poddani kwarantannie pod kontrolą lekarza. Następnie zostaną przeniesieni do szpitala
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W
Aktualizacja opisu
23.03.2021 11:46
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
Przy plaży
Aquapark
SPA
Disco
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Mapa

Pogoda
Przed podróżą
Po wypełnieniu formularza klient otrzyma dokument potwierdzający rejestrację wraz z unikatowym kodem HES. Dokument należy wydrukować lub zachować na urządzeniu mobilnym, w celu okazania go obsłudze linii lotniczej przed wylotem.
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
UWAGA:
W związku z nowelizacją z dnia 22 lutego 2021 r. do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie ograniczeń na czas pandemii, osoby posiadające zaświadczenie o otrzymaniu dwóch dawek szczepienia przeciwko COVID-19, szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej są zwolnione z obowiązkowej kwarantanny po powrocie do Polski z zagranicy. Ponadto z obowiązku kwarantanny, po powrocie do kraju zwolnione są również osoby, które odbyły już izolację domową lub były hospitalizowane w związku z zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, nie dawniej niż 6 miesięcy przed datą przekroczenia polskiej granicy.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.