Salmakis Beach Resort


































Jeżeli to możliwe zarezerwuj wycieczkę online.
Zobacz szczegóły
Promocja
Coral Travel: blisko i ciepło
Nasi klienci docenili
Dodatkowe opcje
Ubezpieczenie podróży wraz z kosztami rezygnacji i leczeniem COVID-19 AXA ASSISTANCE
Najchętniej wybierana opcja. Szybko, bezpiecznie, gdziekolwiek jesteś!
Szczegóły oferty
Region
Bodrum
Opis
Wyjątkowo czysta plaża odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi, malownicza okolica, piękne widoki na zatokę, port i lokalny zamek. Do tego wiele udogodnień i atrakcji dla najmłodszych, sportowe zajęcia i smaczna kuchnia - w sam raz na wakacje dla całej rodziny. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Lokalizacja
1km od centrum Bodrum, 1km od Gumbet, 35km od lotniska w Bodrum Milas-BJV. Hotel usytuowany na powierzchni: 22000m2.
Kategoria organizatora
5
Data otwarcia
1996 r. Odnowiony w 2013 r.
Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (3), pralnia (płatna), sala konferencyjna, basen kryty, basen kryty/odkryty. Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Rabaty i zniżki
1. dziecko do 13 lat pobyt w hotelu gratis
Internet
• Wi-Fi w hotelu bezpłatne
Plaża
Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, 60m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe.
Pokoje
Zlokalizowane są w 5 budynkach
• 1 budynek główny (liczba pięter: 4, liczba wind: 2)
• 4 aneksy (liczba pięter: 3, liczba wind: 2)
Typy pokoi
• pokoje standardowe sea view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (Ultra All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
• pokoje rodzinne dla max. 4 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (Ultra All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
• pokoje standardowe land view dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (Ultra All Inclusive - bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC)
Wyżywienie
• restauracja główna, restauracja la carte, bary (3), cukiernia
Ultra All Inclusive
(24h)
• śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-11:00), obiad (12:30-14:30), kolacja (19:00-21:30) serwowane w restauracji głównej
• przekąski (12:30-17:00), podwieczorek (17:00-18:00) serwowane w restauracji z przekąskami
• późny posiłek (23:45-00:30) serwowany w lobby barze
• lody
• napoje bezalkoholowe, lokalne napoje alkoholowe, wybrane alkohole importowane
• pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
• 1 wizyta w trakcie pobytu gratis, wymagana rezerwacja.
- Poseidon
Śródziemnomorska
Z myślą o dzieciach
• brodzik
• animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
• dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
• plac zabaw
• krzesełka dla dzieci w restauracji
• opiekunka dla dzieci (płatna)
• łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
W cenie
• kort do tenisa ziemnego
• rakiety i piłki do tenisa ziemnego
• tenis stołowy
• bilard
• aerobik
• siłownia
• animacje soft
• sauna
• jacuzzi
Płatne
• oświetlenie kortów
• lekcje tenisa
• rzutki
• squash
• centrum SPA
• masaż
• salon piękności
• łaźnia turecka
Dodatkowe informacje
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
• Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? - NIE
• Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
• Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK (BEZPŁATNIE)
• Czy w hotelu znajduje się się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
• Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
• Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp..? - TAK
• Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
• Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
• Czy w hotelu jest bufet szwedzki? - TAK, NA ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJĘ
• Jak będą serwowane posiłki? - OBSŁUGA KELNERSKA
• Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
• Czy jest dostępna usługa Room Service? - NIE
• Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - NIE
• Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - NIE
• Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? - 80 GOŚCI NA 60m2
• Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
• Czy na leżakach są materace? - NIE
• Czy na plaży są dostępne ręczniki? - TAK (BEZPŁATNIE,ROZPAKOWANE)
• Czy leżaki są dezynfekowane? - TAK (PO KAŻDYM UŻYCIU)
• Czy na basenie jest serwis dań i napojów? - TAK (OBSŁUGA KELNERSKA)
• Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
• Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
• Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
• Czy siłownia jest czynna? - TAK
• Czy mini klub jest czynny? - NIE
• Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
• Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? - HOTEL POINFORMUJE RECEPCJĘ HOTELU NIEZWŁOCZNIE PO PODEJRZENIU INFEKCJI. RECEPCJA ZEZWOLI GOŚCIOWI NA KONTAKT Z PRZEDSTAWICIELEM DS. ŚRODOWISKA I OPIEKI SPOŁECZNEJ ORAZ Z PLACÓWKAMI OCHRONY ZDROWIA
• Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? - J. W
Aktualizacja opisu
08.12.2020 16:57
Usługi dostępne w hotelu
Hotel rodzinny
Niepełnosprawni
Wi-Fi
SPA
Siłownia
Tenis
Mini Klub
All Inclusive 24H
Serwis plażowy
Sale konferencyjne
Pokoje 4 osobowe
Mapa

Pogoda
Kwiecień
Przed podróżą
Turcja zniosła obowiązek wizowy dla obywateli polskich przy pobytach turystycznych do 90 dni w okresie półrocznym (180 dni). Paszport musi być ważny jeszcze przez minimum 150 dni licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
Od 28.12.2020 roku pasażerowie przybywający z zagranicy muszą przedstawić negatywny wynik testu PCR wykonanego na 72 godziny przed podróża. Wynik testu będzie sprawdzany podczas odprawy. Pasażerowie, którzy nie przedstawią negatywnego testu PCR, nie mogą wejść na pokład samolotu.
Dodatkowo władze Turcji wprowadzają dodatkowy wymóg kwarantanny dla pasażerów przylatujących do kraju rejsami z Wielkiej Brytanii, Danii oraz Republiki Południowej Afryki.
Od 2 marca 2020 r. w Turcji dla Polaków wizy zostały zniesione. Zwolnienie z obowiązku posiadania wizy turystycznej obowiązuje do 90 dni w ciągu 180 dni od daty pierwszego wjazdu.