Aktualizujemy cenę
Trwa weryfikacja ceny
6
obiekt, budynek główny
obiekt, basen
obiekt, basen
obiekt, restauracja
obiekt, recepcja / lobby

Opis oferty

Region: KalabriaOrganizator: Best ReisenKod oferty: WAK755171

Naszym zdaniem

Przyjemny, kameralny hotel (tylko 26 pokoi) z basenem, otoczony ogrodem. Rodzinna atmosfera, malownicze widoki, spokój, regionalna kuchnia, przytulne pokoje.

Połozenie

Przylądek Capo Vaticano, niespełna 3km od plaży Groticelle (wydzielona część hotelowa z bezpłatnymi leżakami i parasolami, codzienne bezpłatne przejazdy busem hotelowym), ok. 70km od lotniska Lamezia Terme, ok. 10km od miasta Tropea. W zasięgu krótkiego spaceru - sklep, restauracje, pizzeria, ok. 15minut od hotelu jest stacja kolejowa, skąd można pojechać do zabytkowych miast: Tropea oraz Pizzo.

Wyposażenie

Recepcja, bezpłatne Wi-Fi, restauracja (dania międzynarodowe, śródziemnomorskie, lokalne - raz w tygodniu wieczór kalabryjski), bar, taras, ogród, parking.

Pokoje

Standard DZ- klasycznie urządzone; łazienka, klimatyzacja, minibar, telefon, TV sat, sejf, Wi-Fi, balkon lub taras. Powierzchnia - ok. 19m kw.

Wyżywienie

BB - śniadania (bufet)

Sport i rozrywka

Basen (usytuowany ok. 200m od hotelu), bezpłatne leżaki i parasole, kort tenisowy.

Dzieci

Brodzik przy basenie głównym, łóżeczka niemowlęce (5 euro/doba).

Uwagi

Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną obsługę, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Cena nie zawiera

Wycieczek fakultatywnych, podatku turystycznego obowiązkowo płatnego w recepcji przy zakwaterowaniu (jego wysokość to między 2-6 /os. za dzień w zależności od standardu hotelu), napiwków, bagażu rejestrowanego (info w kolejnym punkcie), wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT.

Cena zawiera

Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi (w przypadku ofert z przelotem), transfer lotnisko-hotel-lotnisko (w przypadku ofert z przelotem), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, anglojęzyczną telefoniczną opiekę lokalnego przedstawiciela, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

Zmiana świadczeń

Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

Cena nie zawiera

Podatków turystycznych i opłat klimatycznych pobieranych przy zakwaterowaniu (jeśli są wymagane), opłat wizowych (jeśli są wymagane) wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń (np. od kosztów rezygnacji i czy pakietów wyższego rzędu).

Powrót do polski

Powrót do polski

28marca 2022 r. zostały zniesione wszelkie ograniczenia w podróżowaniu do Polski. Nie ma obowiązku okazywania certyfikatu szczepienia, wykonywania testów i odbywania tzw. kwarantanny przyjazdowej.

https://www.gov.pl/web/koronawirus/aktualne-zasady-i-ograniczenia

http://https://strazgraniczna.pl/pl/aktualnosci/informacje-dla-podrozny/9081,Kwarantanna-po-przekroczeniu-granicy.html

Warunki wjazdowe

1 czerwca 2022 r. Włochy zniosły obostrzenia wjazdowe związane z Covid-19.

Nie ma wymogu okazywania certyfikatu szczepień bądź ozdrowieńca bądź wyniku testu. Nie trzeba też wypełniać formularza lokalizacyjnego. Informacje: https://www.gov.pl/web/wlochy/informacje-dla-podrozujacych-do-wloch

Covid

Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z epidemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury hotelu oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych

Informacje o przelocie liniami wizzair, ryanair

Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie.

Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników.

W przypadku przelotów rejsowych i low costowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta.

///

Wizz Air

Lecąc WizzAir, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

Jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 30 x 20 cm, maks. 10 kg (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).

Bagaż rejestrowany za dopłatą- możliwość dodanie podczas zakładnia rezerwacji.

Wizz priority

Jeśli wykupisz usługę WIZZ Priority (lub masz do niej prawo na podstawie pakietu WIZZ Privilege Pass, WIZZ GO lub WIZZ Plus), będziesz mieć prawo do wniesienia na pokład jednej sztuki bezpłatnego bagażu podręcznego (maks. wymiary: 40 x 30 x 20 cm) i dodatkowej sztuki bagażu podręcznego na kółkach (maks. wymiary: 55 x 40 x 23 cm). Gwarantujemy, że możesz zabrać obie sztuki bagażu ze sobą do kabiny, chyba że będzie to niemożliwe ze względu na ograniczenia operacyjne.

Wybór miejsca (za opłatą)

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii WizzAir: https://wizzair.com/pl-pl/legal/ogolne-warunki-przewozu-pasazerow-i-bagaz

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

///

Lecąc Ryanair, każdy pasażer może wziąć ze sobą:

• jedną sztukę bagażu podręcznego, nie większą niż 40 x 20 x 25 cm (umieszczany pod fotelem poprzedzającym).

Bagaż rejestrowany za dopłatą - możliwość dodanie podczas zakładnia rezerwacji.

Wybór miejsca (za opłatą) - wycena indywidualna

Możesz wybrać miejsca za opłatą podczas rezerwacji. Jeśli nie chcesz rezerwować miejsca, przydzielimy Ci losowe miejsce podczas odprawy, na 48 godzin przed odlotem. W tym wypadku nie możemy zagwarantować, że osoby na tej samej rezerwacji będą siedziały obok siebie.

Warunki przewozu linii Ryanair: https://www.ryanair.com/pl/pl/Przydatne-informacje/centrum-pomocy/Czesto-zadawane-pytania/ogolne-warunki-przewozu/ogolne-warunki-przewozu.

Uwaga! Jeżeli bagaż zostanie dodany po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.

Podróżni z paszportem innym niż polski

Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.

Oferta pakietowana dynamicznie

W przypadku ofert pakietowanych dynamicznie (przeloty liniami rejsowymi i tzw. "low costami") cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych.

W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient.

Warunki uczestnictwa
Wyświetl szczegóły

Opinie

Filtrowanie
Typ podróżującego
WszystkieGrupa znajomych
Czas podróży
DowolnyCzerwiec - Sierpień
Sortuj po:
Data pobytu - ostatnie
Data pobytu - ostatnieNajwyższa ocena
Wyświetlono 1 z opinii
Mirka
Lipiec 2014 ·

Grupa znajomych

Dodano: 13.07.2014
6.4
Ogólnie jesteśmy zadowoleni cena była przystępna pogoda super, aż za gorąco, fajne wycieczki piękny region. Włosi do wszystkiego podchodzą ,,piano piano\\\" gdyby nie polska kelnerka ciężko byłoby się dogadać gdyż języków to oni się chyba nie chcą uczyć dobrze że mieliśmy włoskie rozmówki. Włosi na śniadanie tylko kawa i słodka bułeczka dla nas postarali się robić inne śniadania więc 2 tygodnie codziennie bułeczki szynka ser żółty jajko do picia 150ml capucino lub herbata i soki. hotelowy bus to prywatne osobowe samochody i takim zarejestrowanym pewnie na 5 osób zawieźli nas do Tropei 6 osób a przywieźli w 11 osób za 7 euro od osoby. Drugi raz pojechaliśmy pociągiem trzeba dojść do dworca 20 min ale za 1,20 euro albo za darmo bo jak to Włosi piano piano i już musimy wysiadać a konduktor nie zdążył dojść albo drugim razem wyraźnie mu się nie chciało.
ZaletyŁadne położenie blisko basen ,morze trochę dalej ale obsługa dowozi. Spacerkiem można dojść w 15 min gorzej z powrotem bo pod górę- byliśmy od 22 czerwca do 7 lipca gorąco 35 stopni i jak tu iść pod górę? mały kameralny , otoczenie zagospodarowane czyste dużo roślin. Wszystkie pokoje na 1 piętrze, połowa z widokiem na morze i basen połowa na ogród i ulicę
WadyW naszym pokoju nie działał telewizor a właściwie kabel antenowy i nieczynna suszarka do włosów, pomimo zaproszenia obsługi do pokoju i poproszenia po kilku dniach rezydentki o interwencję dało to tyle że suszarkę zabrano pilot do tv zabrano i tak już było do wyjazdu. Ciekawe czy następni będą mieli już naprawione chodzi o pokój 209
Czytaj więcej
Czy ta opinia była pomocna?
0
0

CompetitionDesktopBanner

Mapa

Pogoda

15°C
11°C
14°C
13

Przed podróżą

SYTUACJA W UKRAINIE
W związku z obecną sytuacją władze Ukrainy zamknęły swoją przestrzeń powietrzną dla lotów cywilnych. Oznacza to, że samoloty, w tym także te o charakterze turystycznym nie przelatują nad terytorium tego kraju. Linie lotnicze zawiesiły czasowo połączenia z Ukrainą. Wszystkie loty będą realizowane alternatywnymi, bezpiecznymi trasami.

COVID-19
WYMAGANE DOKUMENTY
Brak obowiązku wypełniania formularza lokalizacyjnego.

ZASZCZEPIENI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

OZDROWIEŃCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

DZIECI
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: Niezaszczepione dziecko, które ukończyło 12 rok życia i podróżuje z zaszczepionym rodzicem jest zwolnione z kwarantanny. Niezaszczepione dziecko, które ukończyło 12 rok życia i nie podróżuje z zaszczepionym rodzicem (np. z innym krewnym, z opiekunem wycieczki, z niezaszczepionym rodzicem) musi odbyć 5 dniową kwarantannę.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

POZOSTALI PODRÓŻUJĄCY
Możliwość podróżowania: tak. Kraj jest otwarty dla turystów.
Test: nie jest wymagany.
Kwarantanna na miejscu: nie obowiązuje.
Kwarantanna po powrocie: nie obowiązuje.

TRANZYT LUB WYLOT SPOZA POLSKI
Jeśli wylatujesz/wyjeżdżasz z innego kraju niż Polska lub korzystasz z tranzytu w innym państwie sprawdź aktualne warunki wjazdowego do tego państwa (możesz być objęty dodatkowymi restrykcjami). Szczegóły na: zobacz więcej.
Do Włoch Polacy mogą wjechać za okazaniem ważnego paszportu lub dowodu osobistego.
We Włoszech dla Polaków wizy nie są wymagane.