Wróciłam właśnie z tygodniowych wakacji w Hurghadzie i szczerze wymieniać negatywne rzeczy mogłabym bardzo długo, po pierwsze wybrałam 5* hotel który moim zdaniem zasługiwał na góra 3, rezydent zepsuł nam wyjazd,(kontakt zerowy) przez niego nie pojechaliśmy na wycieczkę do Luksoru... na zwrot pieniędzy czekaliśmy do końca wyjazdu... kolejna wycieczka do Kairu - specjalnie wybraliśmy droższą opcje z lotem samolotem żeby nie tłuc się 6 godz autokarem i nie marnować czasu... nie dość że na lotnisko zawieźli nas juz o 4 rano a wylot dopiero po 6 rano to jeszcze z powrotem był straszny kłopot... po pierwsze zwiedzanie skończyliśmy już po 15.00 a samolot powrotny był dopiero po 19.30.... wiec różnicę czasu musieliśmy sobie sami jakoś zorganizować... dodatkowo to już chyba najgorsze... jak dolecieliśmy z powrotem na lotnisko w Hurghadzie okazało się że nikt po nas nie przyjechał i nie mamy jak dotrzeć do hotelu... rezydent miał wyłączony tel... dzwoniliśmy do innych rezydentów pod których nie podlegaliśmy i dopiero po ponad 2 godz ktoś po nas w końcu przyjechał.. i co się okazało.. osoby z wycieczki autokarowej były w hotelu wcześniej od nas....jesteśmy ogromnie zawiedzeni wyjazdem... zwłaszcza jakością obsługi rezydentów czyli jakby nie patrzeć pracowników firmy Wezyr
Turcja sierpień 2012 ... Nie chodzi mi już o cenę wycieczki ,ale o to ,ze zamiast 6-7 godzin jazdy mówi się nam ,że godzinkę ... dobrze ,że akurat inni Polacy wiedzieli ile tam się jedzie i nam odradzili ... i jeszcze ten zwrot pieniędzy przed zapłaceniem nie było żadnego problemu ze zwrotem pieniędzy potem się okazało ,że tylko 80%... rezydentka EWELINA WIERZBICKA już nie przyjechała... wysłała innego rezydenta... pyskować to on umiał .... powiedział ,że to wszystko sobie zmyślilismy!!!! następnym razem nagram sobie na dyktafon to co oni mówią ... żeby nie było kto kłamie!!!! tym bardziej ,że ja nie byłem sam.....
Pobyt w sierpniu w Egipcie hotel Stella Makadi Garden. Hotel oceniam bardzo pozytywnie i zgodny z opisem katalogowym. Rezydent na szczęście nam do niczego nie był potrzebny sami załatwialiśmy swoje sprawy, ale ludzie którzy nie znali języka i oczekiwali pomocy od rezydenta nie uzyskali jej. Pan rezydent bardzo arogancki i nieprzyjemny. A i na koniec w drodze na lotnisko wymyślił postój na zakupy w sklepiku u swojego znajomego, a powód tego przystanku podał jako że musimy poczekać na zgodę wjazdu na lotnisko. Śmiech na sali. Jednak najgorszy punkt wakacji z Wezyrem to polska animatorka Jolanta, która miała zajmować się dziećmi. Pani chyba się wydawało że przyjechała na wakacje a nie do pracy, wiecznie naburmuszona, krzycząca na dzieci. Pani pomyliła animacje dla dzieci z wieczorem dla panów, non stop świeciła tyłkiem,żałosne. ? 10 Olga
Pobyt w sierpniu w Egipcie hotel Stella Makadi Garden. Hotel oceniam bardzo pozytywnie i zgodny z opisem katalogowym. Rezydent na szczęście nam do niczego nie był potrzebny sami załatwialiśmy swoje sprawy, ale ludzie którzy nie znali języka i oczekiwali pomocy od rezydenta nie uzyskali jej. Pan rezydent bardzo arogancki i nieprzyjemny. A i na koniec w drodze na lotnisko wymyślił postój na zakupy w sklepiku u swojego znajomego, a powód tego przystanku podał jako że musimy poczekać na zgodę wjazdu na lotnisko. Śmiech na sali. Jednak najgorszy punkt wakacji z Wezyrem to polska animatorka Jolanta, która miała zajmować się dziećmi. Pani chyba się wydawało że przyjechała na wakacje a nie do pracy, wiecznie naburmuszona, krzycząca na dzieci. Pani pomyliła animacje dla dzieci z wieczorem dla panów, non stop świeciła tyłkiem,żałosne.
Niestety firma Wezyr oszukuje swoich klientów. Kupiliśmy wczasy za ciężkie pieniądze jako luksusowe , hotel 5 gwiazdek , przy plaży ( zgodnie z ofertą Wezyra) . ale jakie było nasze rozczarowanie , jak się okazało , że Wezyr w tym hotelu wykupił dla swoich turystów baraki robotnicze oddalone o 2 km od plaży. Brud , smród i ubóstwo. Hotel to Serenity Makadi Heights, pokoje sport area , do których Wezyr pakuje swoich klientów , nie są nawet na terenie głównego hotelu, a w katalogu Wezyra nie ma o nich ani słowa. to ledwo dwugwiazdkowe baraki, których nawet sie nikomu nie chce sprzątać, w większości bez balkonów z małymi oknami. Totalny koszmar za cenę 5 gwiazdek. A na reklamacje Wezyr w ogóle nie reaguje. zwykłe oszustwo i okradanie ludzi .
Moje wakacje w Hiszpanii z Wezyrem upłynęły bardzo dobrze. Oferta odpowiadała opisowi, opieka rezydenta jak najbardziej dobra wręcz bardzo dobra. Jak najbardziej polecam, sama zapewne wybiorę się z Nimi na wakacje jeszcze raz.
Bałam z Wezyrem na Kosie w hotelu Caravia beach i jestem zachwycona. Moge spokojnie polecic. Wszystko bylo ok a nawet wiecej :)
Wyjazd do Sharm w Egipcie z Wezyrem to niestety wielka porażka. Opóżnienie wylotu , o dzień , może się zdarzyć - do zrozumienia , bo Dostaliśmy informację na czas. Hotel ( Rehana Royal ) możliwy , choć zdjęcia przekłamują ,z czystością bardzo żle , jedzenie przeciętnie , ale opieka rezydentów wręcz tragiczna . Opóznienie odlotu o 1,5 dnia ze zmianą ostatniej doby hotelu na warunki urągające człowiekowi. Rezydent nie chcial nawet rozmawiać a tym bardziej się pokazać. Nie polecam tego biura , bo jesli jest problem nikogo to nie interesuje.
Ogólna ocena biura: średnia. Rezydenci mili, niestety zbyt obciążeni licznymi obowiązkami narzuconymi przez biuro przez co nie zawsze mieli czas aby poświęcić na rozwiązywanie problemów turystów. Nastawieni generalnie na sprzedaż wycieczek, króre za 1/3 ich ceny można wykupić bezpośrednio w polskojęzycznych biurach w Turcji. Miałam podczas wakacji problem zdrowotny, który został zbagatelizowany przez rezydentów biura, którzy stwierdzili, że mają inne plany i że nie mogą pojawić się w hotelu poczym przerwali rozmowę telefoniczną i nie pojawili się w hotelu.
Polecam WEZYR!!! Organizacja super, opieka rezydenta od samego przylotu do Turcji i zakwaterowanie w hotelu BLUE WAVE.Hotel rewelacyjny -jedzenie wyśmienite , kazdy znajdzie cos dla siebie,animacje, wieczorem show- chociaz w j. rosyjskim i angielskim, ale bez znajomosci jezyka idzie zrozumiec o co chodz i mozna sie bawic super :-)goscie hotelowei to tradycyjnie duzo rosjan ale jest w tym hotelu rowniez duzo polakow. Co do rezydenta hotelowego to Ok - ale chca naciagnąc na wycieczki , co odradzam!!!Mozna wycieczki kupic w innych biurach turys. równiez z polskimi przewodnikami.Polecam w Turcji - Alanya - biuro "Mariolka i Wujek"(namiary mozna znalesc na internecie)np.wycieczka Jeep Safari rezydent 49euro Mariolka 17 euro. Jak dla mnie bylo wszystko superrrr...napewno jeszcze skorzystam z wezyra, chociaz mialam wielkie watpliwosci po czytaniu opini przed urlopem.
Zanim się zdecydowałam na Wezyr czytałam opinie, były i plusy i minusy, pomimo wszystko poleciałam z rodzinką na Kretę z Wezyem i był to strzał w 10!wszystko zgodne z opisem, rezydentki sympatyczne,dostępne,przelot, transfer do hotelu ok.polecam wszystkim biuro wezyr:)
Wycieczka do Pamukkale: sklep z ręcznikami, sklep z opalami, sklep z winem, podłe jadłodajnie, trochę Pamukkale ? na własną rękę można pochodzić. Niech będzie: 12 godzin wycieczki: 2 godziny na miejscu, reszta ? promocja wydawania bez sensu pieniędzy u zaprzyjaźnionych sprzedawców. Rezydent towarzyszący ? ekstra. Wypad na rafting ? dzięki radom Pani nie zabraliśmy ubrań na zmianę, wdzialiśmy idiotyczne obuwie. Rzeczywistość całkiem inna. Cóż. Powrót: Nikt nie wie czy wylot rano o 11 czy wieczorem etc ? jak na początku. Mamy dostać wiadomość. 22:00 wieczorem nic nie wiemy ? dzwonię do rezydenta. ?Ojej nie dostaliście wiadomości?? Wylot zgodnie z planem. OK, wracamy. Transfer bez zarzutu, pożegnanie, po drodze ankieta na okaziciela ?ja wszystko wypełnię? Wszystko jedno. Ogólnie nie najgorzej. Ale czy jeszcze raz Wezyr? Chyba nie.
Wezyr ? pierwszy raz kupiłem u nich imprezę. Kontaktu przy zakupie bezpośredniego nie było, zakup przez wakacje pl więc trudno ocenić. Pierwsze wrażenie bezpośrednie ? straszne: zgodnie z umową na 24 godziny przed wylotem telefonuję by potwierdzić godzinę wylotu z Gdańska? Pan nic nie wie, ale ?chyba lot będzie 6 godzin później?. Dadzą znać. Urlopy niepotrzebnie wzięte 1 dzień wcześniej, zarezerwowany parking, umówiony kierowca, spakowane walizki ? pięknie. Na 18 godzin przed planowanym wylotem ? telefon na kom. - zamiast o 13 lecimy o 20. OK. Przesuwany wszystko. Docieramy na lotnisko. Inne linie lotnicze, bierzemy od Pana bilety, na 2 godziny przed wylotem o nowej godzinie. I do odprawy bagażowej. A tu odprawy nie ma. I nie wiadomo kiedy i które stanowisko. Nerwowe bieganie, dzieci płaczą, kobiety wściekłe, mężczyźni klną. Gdzie stanąć?, gdzie czekać? Każdy chce siedzieć w samolocie z rodziną ? po to przyjechał dużo wcześniej. Gorąco, niewygodnie, tłum faluje. Nikt nic nie wie. Jest! Po godzinie stania przy barierce zjawia się Pan odbierać bagaże. Robi to chyba pierwszy raz w życiu. Tłum żąda linczu, pojawiają się następni pracownicy i zaczynają po bokach brać walizy. Ci co czekali zostają załatwieni na końcu ? naszym polskim obyczajem mimo próby ułożenia kolejki ? zwyciężają najsilniejsi. Bałagan totalny. Samolot spóźniony ponad godzinę. Lądowanie w Antalii- rezydent na miejscu, szybki transfer, jesteśmy w hotelu. Druga w nocy. Padamy, do południa dochodzimy do siebie, cały dzień stracony ? znana polityka. Spotkanie z rezydentem za 2 dni - w czasie śniadania. Sprzedaje wycieczki, nie bardzo wie o czym mówi. Kupujemy Pamukkale. Wyjazd 6:00, mamy wziąć lunchboxy w hotelu bo będzie postój na śniadanie (dzieci). W hotelu mnie wyśmiali, żadnych boxów ? rezydent powiada -mogą, nie muszą ? to po co mówił? Wycieczka do Pamukkale: sklep z ręcznikami, sklep z opalami, sklep z winem, podłe jadłodajnie, trochę Pamukkale ? na własną rękę można pochodzić. Niech będzie: 12 godzin wycieczki: 2 godziny na miejscu, (cd...)
Rezydent chcąc zachęcić do wykupienia wycieczek fakultatywnych z biura Wezyr, okłamuje turystów. Podaje nieprawdziwą informację, iż żaden organizator nie ma w ofercie zwiedzania muzeum egipskiego podczas wycieczki do Kairu. W zamian za to, program przewiduje zwiedzanie kościołów i wszystko w wyższej cenie (80$ z Wezyrem, u konkurencji 60$). W hotelu jeden z trzech basenów był w remoncie, przestrzeń wokół niego została odgrodzona. Ograniczało to dużą przestrzeń, która powinna być dostępna. Turyści nie zostali o tym poinformowani przez organzatora - biuro podróży Wezyr.
DNO !!! Dzisiaj dostałam informację o kolejnej zmianie godziny wylotu z W-wy do Bułgari. Jeszcze w czwartek potwierdzono godzinę wylotu o 8.50 rano, w piątek była to już godzina 17.50 a dzisiaj w sobotę że jest to dopiero godzina 21.50 (13 godz.opóźnienia !!!). W związku z czym okres pobytu skraca się już z 7 do 6 dni. Ciekawe czy w ogóle wylecimy. Już jestem wściekła. Pierwszy i ostatni wyjazd z tym biurem!!!
Nie polecam, wręcz zdecydowanie odradzam !!! Ogromne nieporozumienie !!! Po przelaniu pieniędzy okazało się, że wybranym przeze mnie hotelu nie ma miejsc i TRZEBA wybrać inny - ....w Egipcie okazało się, że tą samą sytuację miało wielu innych urlopowiczów. Oferta nie potwierdza się z opisem i zawartą umową. Rezydenci na miejscu nie są w stanie udzielić żadnych informacji, nie służą pomocą i nie interweniują w żadnej zgłaszanej sprawie (typu brak klimatyzacji, brak chłodzenia w lodówce, brak ręczników, oszustwa miejscowych "menadżerów" hotelowych - tak naprawdę nie rozumiem jaką pełnią rolę !!?? Bałagan i brak zainteresowania klientem !!! Uzgadniajcie wszystkie szczegóły zanim przelejecie pieniądze !!!! ODRADZAM !!!
Turcja, Marmaris - Icmeler (maj 2012) Brak zainteresowania i jakiejkolwiek pomocy ze strony naszego rezydenta. Pani Alicja po prostu zostawiła nas w recepcji po odebraniu z lotniska i to był praktycznie cały kontakt z nią. Nie licząc krótkiego spotkania organizacyjnego dzień później. Dostaliśmy piękną broszurkę z wycieczkami fakultatywnymi tylko po to, żeby usłyszeć że połowy z nich nie mają, nie organizują lub nie polecają bo niebezpieczne. Na kilka godzin przed lotem nie wiedzieliśmy, o której jest lot czy zbiórka w hotelu. Najgorsze w tym było to, że według rezydenta powrót był w nocy z soboty na niedzielę, natomiast według vouchera z piątku na sobotę. Zdecydowanie nie polecam innym, gdyż na urlopie powinno się odpocząć a nie dodatkowo denerwować.
od 20 lipca przebywałam na wyspie kos w Tigaki.Polecam to miejsce ze względu na piękną ,piaszczystą plażę,fantastyczny ,czysty,dobrze zorganizowany hotel Gia Village.Szczególne podziękowania dla rezydentki,p.Kasi za doskonały kontakt i opiekę
hurgada lipiec 2012,skracają pobyt z 15 do 13 dni,oferta z katalogu mija się z prawdą,zmieniają godziny wylotów, brak kontaktu z rezydentem (kilku krotna zmiana rezydentów w trakcie pobytu)pobyt w hotelu palma de mirett,w hotelu przebywało dużo egipcjan,którzy przychodzili z hotelu obok kąpali się w ciuchach w basenie (woda pod koniec dnia była mętna)o 18.00 trzeba było wyjść z basenu,bar w basenie mało kiedy otwarty, kubki jednorazowe były wielokrotnego użytku,egipcjanie są traktowani lepiej niż reszta turystów(wszystko im wolno,nawet napiwek nie pomoże)ogólnie nie polecam.
Organizacja bardzo dobra, mieliśmy praktycznie 15 dni, bo wylot mieliśmy o 5 rano i o 10:30 już byliśmy w hotelu, więc już mogliśmy korzystać, a wylot o 20:30 i praktycznie lądowaliśmy w 15 dniu. W Sharmie rezydenci są Egipcjanami mówiącymi naprawdę dobrze po polsku, jednak pojawiają się tylko na pierwszym spotkaniu by sprzedać wycieczki, a jak jest problem to się nie można dodzwonić, albo podają specjalnie złe numery. Ale wycieczki zorganizowane dobrze, nie mam żadnych uwag.