Właśnie wróciłam z Egiptu hotel Aqua Blue wszystko było zgodne z warunkami umowy lot bezproblemowy,rezydentka Pani Monika super,hotel bajka jeszcze lepszy niż się spodziewałam.Naprawdę jestem miło zaskoczona tym bardziej że naczytałam się różnych opinii.Wszystkim polecam :)) ?
Wróciłam niedawno z Hurgahady z hotelu Jungle Aquapark.Wszystko tak jak w opisie, rezydentka super, jedzenie smaczne i wszystko ogulnie ok... Jeszcze dodam, że byłam tam na 2 tygodnie!!!!! Wszystkim polecam i niewieżczcie w negatywne opinnie!!!!! Ludzie myślą że zapłacą ok. 1800zł za osobę i spodziewają się nie wiadomo jakich luksusów!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja bardzo polecam biura exsim tours!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Właśnie wróciłam z Egiptu hotel Aqua Blue wszystko było zgodne z warunkami umowy lot bezproblemowy,rezydentka Pani Monika super,hotel bajka jeszcze lepszy niż się spodziewałam.Naprawdę jestem miło zaskoczona tym bardziej że naczytałam się różnych opinii.Wszystkim polecam :))
Dwukrotnie korzystaliśmy z usług Exim Tours. Biuro Podróży Exim Tours nie dotrzymuje warunków umowy. Umowę podpisaliśmy na konkretny hotel w konkretnej miejscowości, dwukrotnie zakwaterowano nas w innym hotelu, raz nawet w innej miejscowości.W lutym 2012 r. postanowiliśmy w myśl zasady, że przypadki nie zdarzają się 2 razy pod rząd, zaufać ponownie Exim Tours i wykupiliśmy u nich wyjazd do Kenii. Po przylocie do Mombasy dowiedzieliśmy się, że nie zostaniemy zakwaterowani w wykupionym hotelu, tylko obok. Zbieg okoliczności?? Jednak nie należymy do ?czepialskich?, hotel o tym samym standardzie, dokładnie obok ? niech będzie. I było super przez pierwsze 4 dni. W piątym pod pretekstem awarii prądu po zapadnięciu zmroku przyszła rezydentka i kazała nam się spakować w ciągu 45 minut (po ciemku), bo musimy dla naszego bezpieczeństwa zmienić hotel. Nie byliśmy szczęśliwi, ale podporządkowaliśmy się ? siła wyższa. Czasu było mało, więc z pokoju wyszliśmy dopiero spakowani, z bagażami. I wtedy zobaczyliśmy, że światło nie pali się tylko w pokojach opuszczonych przez turystów Exim Tours. W tym samym budynku, w sąsiednich pokojach światło się świeciło. Rezydentki już nie było, pojechała z pierwszą grupą do innego hotelu, manager hotelu nie chciał z nami rozmawiać. Zawieziono nas do hotelu w Malindi, jednym z większych miast wybrzeża kenijskiego, dopiero tam spotkaliśmy się z rezydentką, która tłumaczyła całą sytuację naszym bezpieczeństwem. Na pytanie, co szefostwo biura na tę sytuację, odpowiedziała, że jest piątek wieczór i przez weekend nikt nie podejmie decyzji w naszej sprawie! Chcieliśmy, by po usunięciu awarii pozwolono nam wrócić do do tamtego hotelu, bądź do tego, który mamy na umowie. W poniedziałek dowiedzieliśmy się, że we Włoszech nikt nie odbiera telefonu (hotel w Watamu należał do sieci włoskiej). We wtorek, środę i czwartek rezydentka była na trzydniowym safari. W piątek podpisała naszą reklamację, w niedzielę odlecieliśmy do Polski. Biuro nie ma sobie nic do zarzucenia.
Jedna wielka porażka , złe nazwiska na biletach , godziny wylotu skrocone . porażka Hotel Titanic aqua park polecam w Hurgadzie !
Witam, polecam dołożyć parę groszy i nie użerać się z tym pseudo "biurem podróży" Byłem na rejsie po Nilu wraz z żoną. Nic ale to nic nie było na czas, - opóźnienie wylotu o 10 godzin!!! z winy "bióra podróży" spowodowało zmniejszenie o jeden dzień pobytu w Egipcie, za co oczywiście Exim nie chce odpowiadać i tłumaczy się "siłami wyższymi" Na statku miał być ALL INCLUSIV - oczywiście był ALL ale już bez napojów. Tragiczny kontakt z Rezydentem (nie uchwytny), - któremu tylko i wyłącznie zależało w pierwszy dzień by sprzedać nam jak najwięcej i jak najdroższych wycieczek fakultatywnych, - to się tylko liczy dla Eximu, - kasa, kasa, kasa, - nie liczą się z tym co jest w ich ofercie i czy plan wycieczki zostanie zrealizowany. Jak dla mnie poziom obsługi klienta i opieka nad klientem to dno, - dokładniej mówiąć pukanie w dno od spodu. Tragedia - nikomu nie polecam.
pobyt na Sri Lance (5 os. 17- 31 styczna)był pełną porażka biura.Odbiór z lotniska odbył się przy pomocy osoby ,która zrobiła to grzecznościowo.Przez cały okres pobytu nie mieliśmy kontaktu z rezydentem.Hotel położony w przepięknym miejscu ,ale w trakcie remontu kapitalnego.Cięcie profili stalowych ,płyt gipsowych ,szlifowanie , wiercenie(np.o godz.23.20 młotem udarowym).Remontowana była recepcja ,hol główny,powierzchnia tuż przy basenie ,hol przy ejściu do restauracji,pokoje po drugiej stronie naszych.Odbywała się również naprawa elewacji zewnętrznych. Wszystkim tym pracą towarzyszył potworny bałagan.I tak przez ok. 18 godz na dobę.Pozostałe niedogodności zostały przyćmione wspaniałymi wrażeniami pogodowo-przyrodniczymi.Na naszą reklamację kierownik dz, jakości usług odpowiedziała nam , że wykonywane prace remontowe były wynikiem niekorzystnych warunkółw pogodowych,a desery i lody wystawione do spożycia powinny być dla nas rekompensatą za zmarnowany pobyt
Korzystałem ostatnio z oferty biura - wyjazd na Kubę. Od samego początku brak jakiejkolwiek opieki. Po przylocie czekał na nas rezydent ze słabą znajomością języka polskiego, ale za to bardzo przygotowany do wyciągania pieniędzy z naszych kieszeni. Program tzw. objazdówki bardzo okrojony. Pomimo opłacenia wszystkich biletów wstępu, napiwków oraz innych zwiazanych z wyjazdem kosztów Ricardo za kazym razem żądał obdarowywania lokalnych przewodników. Na całej trasię Ricardo miał wyznaczone punkty, w których miało być tanie i bardzo dobre jedzenie. W rezultacie było z tym różnie, napewno nie było tanio (jemu się opłacało). Na koniec zażyczł sobie po 35 euro od osoby dla siebie, bo on nie jest opłacany przez Exsim Touts. Na miejscu w Varadero czekał na nas rezydent rozmawiający tylko po angielsku i ukaińsku. Zebrał pieniądze za wycieczki fakultatywne i więcej go nie widzieliśmy. Ja zapisałem się między innymi na wycieczkę katamaranem w programie której miało być pływanie z delfinami w ich naturalnym środowisku. Naprawdę "pływanie" polegało na zejściu do basenu na bardzo śliską platformę gdzie fotograf zrobił nam zdjęcia z delfinem (jednym jaki był w tym basenie). Zdjęcia te można było kupić w hotelu po 10 cuc-ów. Na lotnisko odwiozła nas rezydentka, która po polsku potrafiła powiedzieć tylko dzień dobry i dziękuję. Przstrzegam wszystkich chętnych przed korzystaniem z ofert tego biura. Porażka. Natomiast Kuba i plaże w Varadero Piekne.
Witam Własnie wróciłam z Szarmu. Tropicana Azure Club>Rezydentka(p.Martyna) ok , troche czarodziejka.Poinformowana i rozgadana. Odbiera telefony o każdej porze. Korzystaliśmy z ubezpieczenia. Po 15 min.od telefonu do ubezpieczalni stalo auto i zabrało nas do lekarza. (35$koszt wizyty)Jestesmy bardzo zadowoleniJednak ta segregacja narodowościowa. Biuro nie zadbalo o Polaków. Anglicy witani po cięzkiej podróży sokiem my nie, Polacy za wino w barze dodatkowo płacili.Oni złote bransoletki my filoletowe.Do tępych się nie zaliczami rozumiem co mówią po angielsku nawet Na SumMarinie (łódż do oglądania raffy koralowej) teraz cytat"O Anglicy -złote bransoletki, mamy dla was lepsze miejsca"koniec cytatuOj EXIM,Exim a przecież to leży w waszej gestii tym bardziej że płaciliśmy większe pieniądze o 400zł(3osob.pokój) niż oni. Acha no i jeszcze kwestia pokoi Anglicy u siebie w kraju mieli zapewnione pokoje z widokiem na basen, no o nas znów zapomniano i musielismy radzić sobie sami Problem ten rozwiązało 20$ w paszport. I jak tu być patriotą? Nie polecam biura.!!!!
Serdecznie dziękujemy Pani Alicji- najlepszej rezydentce biura Exim tours w Hurghadzie za to ze robiła wszystko żebyśmy my goście byli zadowoleni. Naprawdę wspaniała kobieta i życzę wszystkim takiej opiekunki na swoich wczasach!!!!!! Jeszcze raz dziękujemy i pozdrawiamy! "Najlepszy turysta"
listopad Egipt - docieramy do hotelu z kilkunastogodzinnym opóżnieniem z powodu rzekomo złych warunków atmosferycznych . w hotelu jesteśmy następnego dnia ok godziny 11-tej no ale doba hotelowa zaczyna sie o 14 - przez 3 godziny siedzimy w recepcji , brudni i zmęczeni , bez bagażów , bez jedzenia i picia - all inclusive - nawet sowity bakczysz nie pomaga - zostajemy zakwaterowani dopiero przed 14-tą A na złożoną skargę Exim nie raczy nawet odpisać
Z tego co pamietam, to przy kwaterowaniu w hotelu na Krecie(Bylam z Eximem), nie bylo pilota, gdyz pojechal z pozostalymi turystami do reszty hoteli. Moze to i minus, a moze trzeba sie troche jezyka obcego nauczyc, a nie narzekac na brak pilota? NIe moge powiedziec niczego zlego na uslugi tego biura, kontakt z rezydentem sprowadzil sie do obecnosci na 1 spotkaniu, potem swietnie sobie radzilam bez rezydenta:) wycieczki kupowalam w lokalnych biurach podrozy, a czesc zwiadzalam na wlasna reke. Daje to wieksza frajde. Ceny wycieczek sa zawsze wyzsze w macierzystym biurze, niz w tych lokalnych. Tak jest u kazdego oragnizatora, wiec szkoda czasu aby o tym pisac!Trzeba sie wczesniej przygotowac, poczytac forum i zorientowac, gdzie kupowac wycieczki "na miescie" :)Mnie akurat nikt nie skrocil wczasow, zgodnie z oferta bylo 15 dni, wylot wczesnie rano z Polski(1 dzien juz na Krecie!), ostatni dzien tez do wykorzystania, bo powrot wieczorem. Ja polecam biuro Exim, pewnie kiedys znow skorzystam z ich uslug:)
Wykupiona oferta niezgodna z tym co jest na miejscu,i tak sie zarabia na Polakach,po złożonej reklamacji biuro dopisuje sobie jakieś brednie wyssane z palca
Fajni rezydenci na miejscu. Chętni do pomocy i udzielania informacji:)
PRZECZYTAJ ZANIM WYBIERZESZ TO BIURO !!Daje 2 bo mniej się nie da!! Wycieczka do Egiptu z wylotem z Gdańska.Jako,że nie mieszkam w Gdańsku musiałam dojechać tam na własny koszt.Nie będę wspominała nazwy hotelu bo do hotelu większych zastrzeżeń nie mam.Owe biuro podróży dzień przed powrotem do Polski zmieniła przewoźnika i godzinę odlotu(6h poźniej niż pierwotny lot).Wszystko by było w porządku gdyby nie fakt,że lot którym miałam wracać w oryginale odbył sie zgodnie z planem!Zatem biuro nie miało Żadnych podstaw,aby zmieniać mi lot!Aby jeszcze trochę dolać goryczy wspomnę,że zamiast wylądować w Gdańsku, lądowaliśmy w Warszawie!Owszem biuro zorganizowało autokar z Warszawy do Gdańska,ktorym wszyscy wracali,ale zmniejszyło to znacznie komfort jazdy jak również wydłużyło czas powrtotu.W regulaminie biuro zastrzega sobie mozliwość zmianę przewoźnika i numerów lotów.Regulamin mówi też,że zmiana może nastąpić na wskutek sił wyższych i działania osób trzecich na które biuro nie ma wpływu.Jednocześnie zapisy w regulaminie wyrażnie wskazują,że jakość usług zastępczych nie może być gorsza niż za te wykupione.Zatem osobiście,nie widze tutaj działania siły wyższej (bo oryginalny lot się odbył) a i jakość usługi zastepczej też był gorszy (samolot+autokar zamiast samolotu).Działania osób trzecich też w tym przypadku nie widzę.Chybaże za osobę trzecią uważaja koleżanke,która siedzi biurko obok i nie maja wpływu na to co ona robi! Czas powrotu do Polski zamiast trwać 4,5h,trwał 9h - czyli dwa razy dłużej! Złożyłam reklamacje na tą usługę i dodatkowo na odległość plaży od hotelu (miała być 700m a była 2km).Oczywiscie odpowieź była odmowna twierdząc, że były to działania operacyjne. Dzwonie do biura,aby się zapytać "Jakie działania operacyjne?!". Pani z biura była nieuprzejma i krzyczała że "powinnam się cieszyć że wogole wrociłam do Gdańska a tak wogóle to do plaży przecież kursował hotelowy bus". Ponowne próby kontaktu z biurem konczyły sie na podnoszeniu i odkładaniu przez pania słuchwki.
Dobre biuro! Solidne i uczciwe. Wątpliwości mogą budzić rezydenci, ale wszystko zależy od pojedynczego człowieka, bo w moim hotelu była super rezydentka - zawsze pomocna gotowa porozmawiać. Jeżeli ktoś chce jechać na urlop i nie martwić się, że będzie koczował na lotnisku, to Exim jest ok!
Uwaga - nie korzystajcie z tego biura, są nieuczciwi i nierzetelni. Wykupiłem wycieczkę do Egiptu (Hurgada, Sunrise Holidays Resort). Wykupiłem fakultatywną wycieszkę do Luxoru - UWAGA kierowca autokaru o nas ZAPOMNIAŁ. Po prostu nie przyjechał. Musieliśmy łąpać na własną rękę taksówkę żeby dogonić wycieczkę. Grupie powiedziano, że... zapsaliśmy. Żadnego przepraszam, żadnego przykro nam... A teraz najlepsze - reklamacja wycieczki przez biuro została... ODRZUCONA. A to dlatego, że nie chciałem w zamian wycieczki statkiem. Nikogo nie interesuje, że nie umiem pływać i nie sprawia mi to przyjemnośći. NIE JEŹDZIJCIE Z EXIM TOURS, ODRADZAM.
NIGDY W ŻYCIU NIE WYJEŻDZAJCIE Z EXIM BANDA ZŁODZIEJI I OSZUSTÓW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
witam ostatnim czasem byliśmy wraz z żoną na wycieczce w Turcji (hotel MIRA LUNA ) korzystając z usług biura EXIM tours i jesteśmy bardzo zawiedzeni, w ofercie miały być trzy baseny po przyjezdzie okazało sie że jest jeden basen i dwa brodziki , obsługa hmm szkoda mówić , pokoje sprzątane raz na tydzien , ręczniki po wymianie wyglądały gorzej niż poprzednie, oferta allincsulive porażka jak również bar znajdujący sie w tym hotelu gdzie wiecznie były kolejki i nie uprzejma obsługa która wyliczała każdego drinka , gdy poszliśmy złożyć zażalenie do recepcji tam recepcjonista krzyczał do nas że ma tego dość cały czas ktoś chce coś od niego po zgłoszeniu tego jak i innych rzeczy rezydentowi zero reakcji wyjeżdżając na wycieczke wykupioną w hotelu dostaliśmy wyprowiantowanie a wyglądało on tak : bułka z plasterkiem wędliny i plasterek pomidora plus dwa ciasteczka drożdżowe hehehe na DWIE OSOBY. jednym słowem tragedia. jeśli jest ktoś zainteresowany moge wysłać zdjęcia jak to wyglądało mój adres email adrian.k65@wp.pl
Byliśmy we wrzesniu z EXIMem w Turcji. Co prawda po przylocie dowiedzieliśmy się o zmianie hotelu, ale nie żałujemy- hotel był fantastyczny a warunki wyśmienite. Bardzo udany urlop. Organizator godny polecenia, na pewno skorzystam ponownie z usług biura.