6,6 / 10

Opinie o biurze Exim Tours

Exim Tours

Ocena na podstawie 1576 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,1
    Ocena
    Organizatora

  • 6,2
    Ocena
    rezydentów

  • 6,8
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,8
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 2,0 / 10

    maxtiger

    Pobyt: Lipiec 2020

    Podejście do klienta poziom - 0, do tego próby naciągania Klienta na dopłaty. Nie odpowiadają na żadne pytania. Ich odpowiedzi są wymijające i unikają jakiekolwiek odpowiedzialności. Nigdy w życiu nie skorzystam z tego biura.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    PIOTR

    Pobyt: Sierpień 2020

    To biuro to jeden wielki problem , dla pieniedzy zrobią wszystko , nie odpisują na listy, nie odbierają telefonów. Twierdzą , że wakacje odbedą się tylko jak zapewnią nam powrót do domu w przypadku kwarantanny ? lub innych nie przewidzianych okoliczności zwiazanych z pandemią . Miałem użyć mocniejszych słów lecz jestem dobrze wychowany. Wszyscy powinni omijać to biuro !!!!!!!!!!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Daria

    Pobyt: Luty 2020

    nie usłyszałam żadnego przepraszam, to ja jestem winna że nie było wolnego pokoju za który zapłaciłam , Pani z działu jakości usług miała do mnie pretensje, że im przeszkadzam.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Daria

    Pobyt: Luty 2020

    Rezydanet się nie pojawił, organizator umywała ręce, oszukali nas , oferta nie zgodna z rzeczywistością, niestety nie byliśmy jedyni którzy zapłacili za najdroższe pokoje z widokiem na ocean, a dostaliśmy najtańsze z widokiem na parkan od ulicy. Taką przyjęli metodę naciągania klientów.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Marcin Mierzwa

    Pobyt: Sierpień 2020

    Już kiedyś miałem z nimi przeprawę po powrocie z Tunezji, gdzie żeby przewbywać w hotelu, który wykupiłem musiałem dopłacić, bo zameldowanie miałem w 3* mimo, że kupowałem 4*. W tym roku (po 8 latach od Tunezji) dałem im szansę, bo mieli w swojej ofercie fajny, nowy, hotel w Egipcie. Żałuję i wiem, że więcej nie będę podróżował z tymi ludźmi ani żaden mój znajomy czy ktoś z rodziny. Absolutnie nie polecam nikomu. 2 sierpnia mam wylot do Egiptu. Na dzień dzisiejszy wszyscy wiemy jaka jest sytuacja na świecie w zwiazku z pandemią. Moi znajomi już otrzymali vouchery na przyszły rok, bo zrezygnowali z podróży zagranicznych w tym roku (no ale oni kupowali w Itace i Tui, a nie w paściarskim Eximie). Postanowiłem również w związku z epidemią w tym roku zrezygnować. I co ? Nawet nie podjęli próby zamiany wpłaconej zaliczki na voucher. Wg nich sierpień leci i koniec. Mogę zmienić Egipt, ale tylko na jakiś inny lot. Na co mam zmienic jak wszędzie teraz jest niebezpiecznie ? na polskie morze, którego nie lubię, nawet chętnie bym się zgodził, ale nie. Musi być lot i koniec. Na siłę, musisz i koniec. Po złożeniu rezygnacji otzrymałem wiadomość, że z wpłaconej zaliczki (prawie 2tys) zostanie mi potrącone 10% wartości imprezy (niecałe 1tys), a resztę oddadzą mi po 194 dniach. Jeszcze w dodatku czytać pisma nie potrafią, bo w mojej rezygnacji podałem im numer konta, ale nie.......ja mam osobiście się zalogować do strefy klienta i go wpisać. Daremni są , w tej chwili nie ma gorszego biura, wszystkie gorsze już padły, a mnie pozostaje mieć tylko nadzieję, że zdążą mi oddać reesztę kasy zanim również padną, bo takie ich zachowanie świadczy tylko o tym, że dobrze u nich się nie dzieje. Gdyby było ich na to stać nie byłoby problemu w przeniesieniu imprezy na przyszły rok czy danie vouchera. NIE POLECAM LATAĆ Z NIMI. Latałem z Itaką, TUI nigdy nie było żadnych problemów. Nawet kiedyś leciałem z Prima Holiday i było super. Niestety Exim nie nadaje się do współpracy. P.S. Uważajcie również na Coral (Wezyr).

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Marcin Mierzwa

    Pobyt: Sierpień 2020

    Już kiedyś miałem z nimi przeprawę po powrocie z Tunezji, gdzie żeby przewbywać w hotelu, który wykupiłem musiałem dopłacić, bo zameldowanie miałem w 3* mimo, że kupowałem 4*. W tym roku (po 8 latach od Tunezji) dałem im szansę, bo mieli w swojej ofercie fajny, nowy, hotel w Egipcie. Żałuję i wiem, że więcej nie będę podróżował z tymi ludźmi ani żaden mój znajomy czy ktoś z rodziny. Absolutnie nie polecam nikomu. 2 sierpnia mam wylot do Egiptu. Na dzień dzisiejszy wszyscy wiemy jaka jest sytuacja na świecie w zwiazku z pandemią. Moi znajomi już otrzymali vouchery na przyszły rok, bo zrezygnowali z podróży zagranicznych w tym roku (no ale oni kupowali w Itace i Tui, a nie w paściarskim Eximie). Postanowiłem również w związku z epidemią w tym roku zrezygnować. I co ? Nawet nie podjęli próby zamiany wpłaconej zaliczki na voucher. Wg nich sierpień leci i koniec. Mogę zmienić Egipt, ale tylko na jakiś inny lot. Na co mam zmienic jak wszędzie teraz jest niebezpiecznie ? na polskie morze, którego nie lubię, nawet chętnie bym się zgodził, ale nie. Musi być lot i koniec. Na siłę, musisz i koniec. Po złożeniu rezygnacji otzrymałem wiadomość, że z wpłaconej zaliczki (prawie 2tys) zostanie mi potrącone 10% wartości imprezy (niecałe 1tys), a resztę oddadzą mi po 194 dniach. Jeszcze w dodatku czytać pisma nie potrafią, bo w mojej rezygnacji podałem im numer konta, ale nie.......ja mam osobiście się zalogować do strefy klienta i go wpisać. Daremni są , w tej chwili nie ma gorszego biura, wszystkie gorsze już padły, a mnie pozostaje mieć tylko nadzieję, że zdążą mi oddać reesztę kasy zanim również padną, bo takie ich zachowanie świadczy tylko o tym, że dobrze u nich się nie dzieje. Gdyby było ich na to stać nie byłoby problemu w przeniesieniu imprezy na przyszły rok czy danie vouchera. NIE POLECAM LATAĆ Z NIMI. Latałem z Itaką, TUI nigdy nie było żadnych problemów. Nawet kiedyś leciałem z Prima Holiday i było super. Niestety Exim nie nadaje się do współpracy. P.S. Uważajcie również na Coral (Wezyr).

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Nieznany

    Pobyt: Sierpień 2020

    U mnie to samo pani poinformowala mnie mailowo że loty do Maroko odbywają się planowo przy czym Maroko ma wprowadzony stan wyjątkowy do 10.07. Mieszkańcy mogą wychodzić z domu za okazaniem specialnej przepustki do sklepu apteki czy pracy ale spoko wg pani turyści z Polski planowo przylatują???? ostatni raz z tym biurem mam do czynienia

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Ja

    Pobyt: Czerwiec 2020

    Biuro rządzi się swoimi prawami.bezpodstawne i bezprawne naliczanie kosztów,straszenie ludzi,w celu wyłudzenia pieniędzy.Pamietajcie w tej trudnej sytuacji nie bedą sie liczyc z prawem konsumenta.Obsluga traktuje klienta przedmiotowo.W moim przypadku Organizator pierwszy anulowal umowe,po czym obciazyl kosztami anulacji.Sprawa zakonczy sie w sadzie.Odradzam

    Opinia dodana:
  • 2,5 / 10

    Lukas

    Pobyt: Czerwiec 2020

    Przestrzegam przed tym biurem,wszystkich którzy chcą spokojnie pojechac na wczasy.Kompletnie niekompetentna obsluga,umowy celowo wprowadzajace w bląd klienta,ubezpieczenia od rezygnacji,po czym i tak trzeba zaplacic.Kompletne lekceważenie i stawianie klienta przed faktem dokonanym.Jeżeli chcecie zaoszczędzić nerwów i zdrowia,omijajcie z daleka to pożal się biuro.Nie dajcie się nabrac na EXIM TOURS,to tylko strata czasu i pieniędzy.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Ela

    Pobyt: Marzec 2020

    Miałam wykupiony wyjazd na Cypr 11.03 widząc jaka jest sytuacja z covid 19 zerzygnowalam dzień przed wylotem. Oczywiście pobyt był w trakcie zamknięcia granic i odwołano lot powrotny. Sprowadzali turystów lotem do domu w innym dniu niż był w umowie na inne lotnisko. Ubiegałam się o zwrot kosztów (np. za skasowany lot powrotny) lub voucher z powodu zaistniałej sytuacji ale biuro oczywiście nie uznaje mojej reklamacji. Cała kwota była wpłacona. Uznają, że jak samolot wyleciał to wczasy się odbyły. Jeszcze narazili ludzi na 14 dni kwarantanny. Dla mnie wczasów nie było, żadnej rekonpensaty, stracone pieniądze.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 159
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią