6,8 / 10

Opinie o biurze Exim Tours

Exim Tours

Ocena na podstawie 1373 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,4
    Ocena
    Organizatora

  • 6,5
    Ocena
    rezydentów

  • 7,0
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 7,1
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Niezadowolony klient

    Pobyt: Lipiec 2019

    Fatalne podejscie do klienta. Absolutny brak profesjonalizmu, arogancja z kazdej strony. Dokuemnty zle wypelnione, rezydenci, ktorzy nie odbieraja telefonu i nie reaguja na prosby. Brak pomocy, potrafia ttlko wziac pieniadze i wszystko robia po najnizszej linii oporu. Koszmar!

    Opinia dodana:
  • 8,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Przem

    Pobyt: Lipiec 2019

    Wszystko OK oprócz WizzAir. Biuro OK. Rezydenci OK. Hotel OK. Cena OK. Exim: + Wylatywaliśmy z Katowic - wszystkie informacje dostaliśmy w e-mail, wylot odbył się bardzo sprawnie jeśli chodzi o biuro podróży (o WizzAir - poniżej). Opiszę tylko problemy, bo reszta była w porządku. - Słaba organizacja przyjęcia podróżnych na lotnisku docelowym (Cypr). Kolejka i wydawanie karteczek dla każdego indywidualnie z odznaczaniem na liście: 100 podróżnych - jedna rezydentka. - Odbiór podróżnych z hoteli (powrót) w durnej kolejności, przez co autobus jechał do jednego z hoteli tam i z powrotem tą samą drogą. Spóźniliśmy się przez to na lotnisko o 45 minut. - Brak opieki rezydenta przy powrocie - mógłby ustalić dobrą kolejność odbioru z hoteli, interweniować w WizzAir przy ślamazarnej odprawie, lub uspokoić pasażerów że zdążymy pomimo opóźnienia, itd. itd. - Wybór rejsowego WizzAir z najtańszymi biletami to pomyłka (mogłyby być choć "priority", nie mówiąc o bagażu rejestrowanym). WizzAir: Cwaniactwo i olewka to ich prawdziwe oblicze: - bilety dostępne w ostatniej chwili - niepewność godziny odlotu praktycznie na 12 godzin przez wylotem. Dla kogoś kto musi dojechać 300km do lotniska to bardzo poważny problem! - horrendalne dopłaty za jakikolwiek bagaż (hello! jedziemy na dwa tygodnie!) - zmniejszone wymiary dopuszczalnego bagażu podręcznego (tylko w Katowicach, na Cyprze nie robili żadnych problemów) - oszukane ramki do mierzenia wymiarów bagażu - byłem świadkiem kłótni innej pasażerki z obsługą sugerującej pomniejszone wymiary - zmierzyła walizeczkę linijką w domu a no lotnisku się nie mieści. (tylko w Katowicach, na Cyprze nie robili żadnych problemów). - na lotnisku dopłąta za niewymiarowy bagaż, dopiero w momencie gdy nie ma już możliwości przepakowania do rejestrowanego (tylko w Katowicach, na Cyprze nie robili żadnych problemów) - agresywny steward zmuszający po raz czwarty do okazywania kart pokładowych - mógłbym przecież zgubić się gdzieś pomiędzy bramką a wejściem do samolotu (znowu, tylko tylko w Katowicach, na Cyprze w samolocie nie było żadnych problemów). - na Cyprze odprawa bagażu do WizzAir jak strajk włoski (dla odmiany w Katowicach było super szybko i sprawnie). Przedłużali tak długo (staliśmy w kolejce półtorej godziny!) że wzywano nas (ze 100 osób - pół samolotu) przez kołchoźniki.

    Opinia dodana:
  • 3,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Tomasz

    Pobyt: Lipiec 2019

    Na umówionym spotkaniu rezydent Exim tours nie pojawił się ? do końca pobytu nie mieliśmy zaszczytu go poznać . Informacje dla turystów były we wszystkich językach tylko nie po polsku. W dzień wyjazdu musieliśmy do niego dzwonić za pośrednictwem recepcji hotelu aby potwierdzić godzinę wyjazdu gdyż sam nie raczył wywiesić informacji. Słabo mówił po polsku i po angielsku.

    Opinia dodana:
  • 4,3 / 10

    Grzegorz

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Na opinii zaważyło że hotel wg biura był przedstawiony jako mocne 4* a ja bym dał słabe 3* oraz to że szanowna P. rezydentka podobno mieszkająca na miejscu od 20 lat nic nie wiedziała albo nie chciała nic przekazać odsyłając do wujka (google'a). Oczywiście nie obyło się z opóźnieniami odlotów które tam to było 1h a z powrotem 2,15h..

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Olaf

    Pobyt: Lipiec 2019

    Beznadziejne biuro podróży nie informujące swoich klientów o niczym. Pierwszy i ostatni raz z takimi biurem

    Opinia dodana:
  • 9,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Joanna & comp.

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Organizacja wyjazdu i powrotu 10/10. Żadnych problemów na miejscu. Hotel zorganizowany pod każdym względem konkursowo. Mimo,że Comino to malutka wysepka hotel dysponuje prywatną łodzią do dyspozycji gości. Zadziwiające na maltańskich wysepkach, że mimo południowego położenia nie ma sjest, a wszystko odbywa się punktualnie niemal co do sekundy. Cieszę się, że skorzystałam z oferty Exim tours, bo wiedzą z kim współpracować. Nie musiałam kontaktować się z rezydentką, nie było ani potrzeby , ani konieczności więc nie mogę ocenić, ale na miejscu ( odebrałam na lotnisku) przygotowana oferta była dla mnie wystarczająco jasna co do warunków pobytowych, asekuracji i do zwiedzania okolicy. Ponadto koło bungalowów był 24 godzinny posterunek policji a na plaży punk medyczny. Czułam super bezpiecznie. Bardzo dziękuję za pobyt i możliwość wypoczynku. Oby więcej takich ofert na przyszłość. Podróż Ryanair sprawiła nam niespodziankę. Na lotnisku w Poznaniu ( walizki zważone w domu) okazało się że mamy nadliczbowe kilogramy( ok 2 ), które rosły w miarę wyjmowania z nich rzeczy. Widocznie w Poznaniu prawo ciążenia działa na odwrót . W drodze powrotnej z Malty było już normalnie.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Anna

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Jestem zachwycona biurem, zadbało o nas jak do tej pory żądne inne biuro. Mój urlop jeszcze nigdy nie był tak udany.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Andrzej Orlowski

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z urlopu spędzonego w Bułgarii który zorganizowało biuro podróży Exim Tours.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Piotr

    Pobyt: Czerwiec 2019

    Bez problemów. Wszytko zgodnie z opisem.

    Opinia dodana:
  • 2,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Kamil

    Pobyt: Maj 2019

    Korzystaliśmy za pośrednictwem agenta Wakacje.pl z usług biura podróży Exim Tours, które organizowało wczasy w Dubaju. Do pewnego mnemometru byliśmy zadowoli z wakacji. Przy meldowaniu w hotelu, obsługa zwróciła nam uwagę, że pobyt mamy zagwarantowany (opłacony) o jeden dzień krócej niż wynikałoby to z vouchera i powinniśmy sobie to wyjaśnić z biurem we własnym zakresie, a oni lojalnie ostrzegają, że mogą pojawić się problemy w tym zakresie w przedostatnim dniu pobytu. Wysłaliśmy więc kilka mailu do agenta - Wakacje.pl z opisem sytuacji i prośbą o zajęcie się tematem. Czekaliśmy na odp. kilka dni. Po kilku dniach i wielu milowych ponagleniach, otrzymaliśmy zapewnienie, że wszystko zostało już załatwione i przy tym zagwarantowane zostało nam mailowo, że hotel nas nie wymelduje - jakie było nasze zdziwienie jak hotel dzień przed końcem pobytu wystawił nam walizki i podziękował za wszystko. Na infolinii spędziłem kilkadziesiąt minut, a każda minuta to koszt ponad 10 złotych. Zero pomocy. Zero wsparcia. Rezydent? - kto to można byłoby zapytać, bo odsyłał do kontaktu z biurem - figurant i nic więcej. Zbędny koszt... Po kilku godzinach bezskutecznego czekania w lobby i wyciągnięciu gotówki na stół, hotel w drodze wyjątku, udostępnił nam pokój na ten jeden dzień i poinformował, że wyjaśni sytuację z biurem. Dzień zmarnowany, bo cały w atmosferze nerwów i kłótni. W odpowiedzi na reklamację w tym zakresie otrzymaliśmy uwaga! - bon o wartości 200 złotych na następne wakacje (do wykorzystania tylko do końca roku...) - cóż, ale podziękujemy z usług... Sprawę oddajemy do kancelarii prawnej. Rachunek telefoniczny przez nieudolność biura wyszedł astronomiczny i nie zamierzamy w tym zakresie jego pokrywać. Nie polecamy w całej rozciągłości.

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 138
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią