6,6 / 10

Opinie o biurze Exim Tours

Exim Tours

Ocena na podstawie 1553 opinii

Szczegółowe oceny
  • 6,2
    Ocena
    Organizatora

  • 6,2
    Ocena
    rezydentów

  • 6,8
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,9
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    Krzysztof

    Pobyt: Kwiecień 2020

    Najgorsze biuro z jakim miałem styczność do tej pory. Mają w głębokim poważaniu stan epidemii wprowadzony w naszym kraju. Pobierają pieniądze na poczet wyjazdu, który z góry jest niemożliwy do zrealizowania ze względu na zakaz przemieszczania się oraz zamknięte granice. Itaka dla przykładu odwołała wszystkie swoje wyjazdy do 31 maja. Takie sprawy ewidentnie nadają się do rozpatrzenia przez sąd. Zastanówcie się dwa razy zanim wykupicie u nich jakikolwiek wyjazd!

    Opinia dodana:
  • 5,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Basia

    Pobyt: Marzec 2020

    Dołączam się do negatywnych opinii. W tej wyjątkowej sytuacji Exim Tours zostawił swoich klientów na lodzie, bez żadnej informacji, bez żadnego wsparcia. W dniu wylotu, dosłownie 5 min przed odprawa, ogłoszono pandemie, pomimo chęci rezygnacji z wycieczki, nie umożliwiono nam tego, twierdząc że koszty są niemożliwe do zwrotu. Zapewniano także, że jeśli granice państwa zostaną zamknięte biuro uczyni wszystko by ściągnąć nas do kraju. A teraz jak wyglądało to w praktyce. Exim Tours nie potrafił udzielić żadnej konkretnej informacji przez 2 tygodnie pobytu. Przy każdej próbie kontaktu byliśmy zbywani i ciągle zapewniani, że wszystko jest w porządku, że panują nad sytuacją. W trakcie naszego pobytu zostały zamknięte granice naszego państwa, nasz lot został odwołany, nasz lot powrotny został skierowany na Berlin. Pomimo wielokrotnych pytań, czy Exim Tours zapewni nam transport do miejsca wylotu, tam też pozostawilismy nasze auta, otrzymaliśmy odpowiedź, że rząd zabronił takich transportow, co było oczywiście kompletną bzdura. Na własną rękę szukaliśmy transportu, co oczywiście skutkowało dodatkowymi kosztami, niestety nie małymi, plus koszty z tytułu pozostawionych aut na parkingach przylotniskowych. Aby wrócić do kraju potrzebowaliśmy dowodów rezerwacji dalszego przejazdu z Berlina do Polski, bylo to sprawdzane przy każdej odprawie, Exim Tours do końca twierdził, że takie bilety nie są nam potrzebne, co było następna kompletna bzdurą. Bez tego nie wylecielibysmy z żadnego lotniska. Spędziliśmy w drodze powrotnej prawie 34 h, z dwojka dzieci, było to wyczerpujące. Biuro Exim Tours zachowało się nieodpowiedzialnie, niekompetentnie, nie polecam podróży z ta firmą, naraziło swoich klientów na wielki stres, przez co wakacje były mocno ograniczone.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Przemek

    Pobyt: Marzec 2020

    Pojechaliśmy chwilę przed epidemią na Cypr Północny. Wybieraliśmy kierunek, kierując się wskazówkami MSZ i GIS. Hotel, pobyt bajka. W przeddzień wyjazdu spanikowany rząd wprowadził praktycznie bez uprzedzenia blokadę lotów. Exim zachowało się absolutnie profesjonalnie i wzorowo i wyjątkowo łamię swoje zasady i udzielam się w sieci. Zorganizowano nam ewakuację na południe, umieszczono w hotelu i załatwiono przeloty LOTem w ramach akcji. Adrian z Cypru, rezydent to skarb nie pracownik. Ten człowiek stawał na głowie, choć jego osobista sytuacja była 10x gorsza niż nasza w tej rzeczywistości. Utrzymajcie tego dzieciaka w firmie, bo warto. Zresztą biuro krajowe też pełna odpowiedzialność i komunikatywność. My jako turyści czuliśmy się uspokojeni i otoczeni opieką i za to dziękuję w sumie organizatorowi. Musiałem to napisać, bo tego rodzaju sprawdzian, chyba jest wielokrotnie bardziej miarodajny, niż ocena czy klauny na plaży odpowiednio się uśmiechały i czy drinki były wystarczająco zimne.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Krzysztof

    Pobyt: Styczeń 2020

    Byliśmy z Exim w Izraelu (hotel Be Club Eilat) w styczniu 2020. Exim nie wie co sprzedaje albo celowo wprowadza klientów w błąd. Oferta all inclusive wg. biura to zupełnie co innego niż to co otrzymacie w hotelu. Rezydentka jest tam za karę i wcale tego nie ukrywa wypowiadając się o kraju w którym przebywa. Nie wykazuje też zainteresowania turystami, których ma pod opieką ani też sprzedażą wycieczek fakultatywnych (choć to może akurat dobrze bo można je kupić za połowę ceny proponowanej przez Exim u lokalnego tour operatora). Hotel jest stary i wymaga remontu (jedynie ostatnie piętro jest odnowione). 90% klientów to lokalni turyści z dużymi gromadami rozwrzeszanych dzieciaków. Higieny brak - na stołówce lokalni turyści próbują jedzenie palcami albo łyżkami przeznaczonymi do jego nakładania (po czym odkładają je z powrotem do potraw), kaszlą bezpośrednio nad jedzeniem nie trudząc się zasłanianiem ust, na stołach i podłogach walają się resztki jedzenia a personel nie nadąża że sprzątaniem. Na plus można zaliczyć jedynie sam Eilat - jest warty zobaczenia (polecam wybrać się samemu lub z lokalnym biurem na zwiedzanie okolicy: czerwony kanion, pustynia, kopalnie króla Salomona, oceanarium, kibuce, itd. jest co robić przez cały tydzień. Odradzam jednak żeby robić to z biurem Exim...

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Sławomir

    Pobyt: Marzec 2020

    Chciałbym dołączyć się do negatywnych opinii moich przedmówców. Mam wykupiony wyjazd na Cypr. W dniu kiedy w hotelu w którym mam zarezerwowany pobyt stwierdzono koronawirusa udałem sie do biura ustalić co dalej. Otrzymałem odpowiedź ze na chwilę obecną nie występują przeszkody w realizacji imprezy oraz ze jeżeli odstąpię od umowy ponosze koszty w wys. 2000 zł. Zaznaczam, że pełny koszt wyjazdu to ok. 3300 zł. Takim stanowiskiem zostałem wręcz zmuszony do wpłaty pozostałej kwoty bowiem wcześniej miałem wpłaconą jedynie kwotę zaliczki. Na chwilę obecną nie wiem czy kwota którą wpłaciłem zostanie mi zwrócona. Zastanawiam się czy stanowisko biura podróży nie nosi znamion oszustwa. Jak można ująć to inaczej wobec opisanej sytuacji.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Martyna

    Pobyt: Marzec 2020

    Autor nie dodał opinii tekstowej

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    Hubert

    Pobyt: Marzec 2020

    W tej wyjątkowej sytuacji Exim Tours pokazał swoje prawdziwe oblicze - NIE POLECAM, a wręcz ODRADZAM przyszłą współpracę z tym operatorem. Mamy wykupiony wyjazd do Egiptu w dniach 19-26.03.2020r. - mimo zawieszenia wszystkich lotów z jak i do PL, oraz informacji, że Egipt od dnia 19.03.2020r. zamyka granice dla przyjezdnych - Exim Tours nadal nie widzi podstawy do zwrotu pieniędzy za niezrealizowaną usługę... W uzasadnieniu decyzji czytamy, że nie będą już udzielać informacji w sprawie niezrealizowanych wycieczek, ponieważ mają ważniejsze sprawy na głowie.... - co za tupet - zanim kiedykolwiek zdecydujecie się gdzieś wyjechać z Exim Tours zastanówcie się 10 raty - dla porównania: TUI już w tamtym tygodniu, jeszcze przed decyzją rządu o zamknięciu granic, wysyłało mail'e do swoich klientów z info o możliwości rezygnacji z wykupionych wycieczek i o 100 % zwrocie uiszczonej zapłaty - po decyzji rządu moi znajomi otrzymali mail z TUI z prośbą o wskazanie nr konta do zwrotu - jak ktoś ma klasę to nie trzeba się u niego upominać o swoje, ale jak widać Exim Tours to inna (czyt. niższa) liga - raz wyrwanej kasy dobrowolnie nie odda - postępowanie niskie i nieopłacalne w dłuższej perspektywie - opinia idzie w świat i ciężko będzie ją zmienić, nawet niższymi cenami - RZENADA!!!

    Opinia dodana:
  • 2,5 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Katarzyna

    Pobyt: Sierpień 2020

    Również chciałam odwołać moją wycieczkę w tym biurze (zaplanowaną na okres wakacyjny) i mimo, iż zgłosiłam to niedługo po zawarciu umowy i wpłaty zaliczki, powiedziano mi że jeśli chcę zrezygnować to mogę, ale koszty rezygnacji to prawie trzykrotoność wpłaconej zaliczki! (i będą rosnąć!), bez żadnych opcji zmian itp. Jedyna opcja to rezygnacja i poniesienie kosmocznych kosztów. Naciągacze! Omijać szerokim łukiem. Nic nie robią sobie nawet z obecnej sytuacji epidemiologicznej. Może jakiś pozew zbiorowy by ich czegoś nauczył!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Tadeusz Ratajczyk

    Pobyt: Marzec 2020

    Turystyczna mafia,zapłaciłem 17500pln.kupilemwdniu 21 luty,zrezygnowalem po 4 dniach......problem rozwój koronawirus ,mamy z żoną po 70 lat.sprawe oddałem do sądu,prokuratury a również do komisji europejskiej.Chcialem przesunąć termin,po pandemii.Totalny brak empatii....oszusci bardzo przestrzegam....wszystkich ludzi.

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Monika

    Pobyt: Styczeń 2020

    Exim Tours sprzedaje hotele, zawyżając ilość gwiazdek. Kupiłam u nich wycieczkę na Cura Cao z pobytem w 4* hotelu, z all inclusive. Na miejscu okazało się, że hotel nie jest, ani nigdy nie był czterogwiazdkowy. Zawsze miał 3*, manager hotelu, był zdziwiony oszustwem Exim Tours. nie było tez all inclusive:( Reklamacja na razie wygląda tak, że Pracownik firmy Monika Hajduk napisała, ze w sumie przecież było fajnie, więc nie ma powodu do jakiejkolwiek reklamacji. Oczywiście idę do sądu. Dodam jeszcze, że miałam przesunięty lot z karaibów, o ponad dwie godziny. Nie było szansy, aby zdążyc na lot przesiadkowy z Amsterdamu do Krakowa. Zadzwoniłam do biura, co mam robić - usłyszałam od pracownika infolinii, żebym sobie poszukała w internecie pasującego lotu. Zdecydowanie szukajcie wycieczek w innych biurach !!!

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 156
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią