Tragedia. Zaczynajac od wylotu o 23.05 oraz dostarczeniem do hotelu o 6.00 drugiego dnia pobytu. Zbywanie pretensji. Prosiłem o wylot z innego lotniska,nic. Może nie byłbym taki zły gdyby nie 2 małych dzieci izwiazane z tym bagaże. Wyobraźcie sobie podróż i pierwszy dzień. Masakra. Serwis wakacje.pl, zero wsparcia! Ostatni raz zakupiłem tutaj wakacje.
Pierwszy raz z Grecos\'em i ostatni! Opóźnienie lotu z Katowic ponad 7 godzin! Przez 2 h brak jakiejkolwiek informacji o przyczynie/ kiedy planowany odlot. Na lotnisku praca rezydenta skończyła się na etapie nadania bagażu. Później nie było nikogo na lotnisku kto mógłby udzielić jakiejkolwiek informacji- wg mnie przedstawiciel biura podróży powinien być do momentu kiedy samolot nie ruszy, żeby mieć spokojną głowę że ich turyści spokojnie wylecieli. Po przylocie każdy zwalał winę na przewoźnika i kierowali aby reklamacje właśnie do nich składać bo Grecos nie ma z tym nic wspólnego- a to przecież u nich kupuję wycieczkę wraz z przelotem a nie u przewoźnika!!! co najgorsze w hotelu usłyszeliśmy o KILKUNASTU przypadkach opóźnień nie tylko z Katowic ale i m.in z Gdańska. Przewoźnik Ryanair oraz Small Planet. Z obydwu linii korzystałam nie raz i nawet jak już się opóźnienie pojawiło (sporadycznie) to było do pół godziny! Więc ja widzę więcej winy po stronie organizatora. Hotel Strofades *** jak dla mnie powinna być jedna gwiazdka mniej- łazienki lekko \"zagrzybiałe\" (hotel ogólnie wymaga remontu) reszta OK. sprzątali dokładnie i codziennie, jedzenie smaczne, basen OK, plaża blisko.
Pierwszy raz z Grecos'em i ostatni! Opóźmnienie lotu z Katowic ponad 7 godzin! Przez 2 h brak jakiejkolwiek informacji o przyczynie/ kiedy planowany odlot. Na lotnisku praca rezydenta skończyła się na etapie nadania bagażu. Później nie było nikogo na lotnisku kto mógłby udzielić jakiejkolwiek informacji- wg mnie przedstawiciel biura podróży powinien być do momentu kiedy samolot nie ruszy, żeby mieć spokojną głowę że ich turyści spokojnie wylecieli. Po przylocie każdy zwalał winę na przewoźnika i kierowali aby reklamacje właśnie do nich składać bo Grecos nie ma z tym nic wspólnego- a to przecież u nich kupuję wycieczkę wraz z przelotem a nie u przewoźnika!!! co najgorsze w hotelu usłyszeliśmy o KILKUNASTU przypadkach opóźnień nie tylko z Katowic ale i m.in z Gdańska. Przewoźnik Ryanair oraz Small Planet. Z obydwu linii korzystałam nie raz i nawet jak już się opóźnienie pojawiło (sporadycznie) to było do pół godziny! Więc ja widzę więcej winy po stronie organizatora. Hotel Strofades *** jak dla mnie powinna być jedna gwiazdka mniej- łazienki lekko "zagrzybiałe" (hotel ogólnie wymaga remontu) reszta OK. sprzątali dokładnie i codziennie, jedzenie smaczne, basen OK, plaża blisko.
DRAMAT !!!!!!!!!! REZYDENCI KOMPLETNA POMYŁKA DO TEGO GRECOS OSZUKUJE Wiedząc że jest awaria samolotu i tak zabrano nas z hotelu, mimo że koło lotniska stały autokary to i tak zostaliśmy uziemieni na lotnisku na cały dzień Po awanturach dostaliśmy po 6 godz bułkę i mała wodę Rezydenci uciekli z lotniska i zostawili nas KOSZMAR!!!!!!! Pani na infolinii również lekcewazyla nas modelowo NAPRAWDĘ IDRADZAM LUDZIE CZTRAJCIE OPINIE WARTO
Po pierwsze żeby dostać się do wybranego hotelu sun palace Rodos musiałam za 3 osoby zaplacic 5700 zamiast 4600 bo niby nie było wolnych pokoi a dostałam beznadziejny pokój z 5 łóżkami bardzo niski standard. Po drugie wycieczka 8 dniowa: przyjechalismy do hotelu w sobotę o 1 w nocy ( liczá od pi?tku gdzie wylot był z Poznania wieczorem o godzinie 20.20) powrót będzie w sobotę wylot o 1 w nocy a już nam każą w piątek o 12.00 w południe opuścić pokój w hotelu. TO SKANDAL !!!!!!!! Mam z dzieckiem do 22.00 czekać na autobus na leżaku? Czyli zapłaciłam za 8 dni a pokój dostanę na 6 i pół dnia? Napewno podam biuro Grecos do sądu konsumenckiego
Witam moja opinia na temat biura oraz opieki rezydenta jest negatywna. Poniewaz hotel do ktorego przyjechalam nie byl zgodny z opisem oraz rezydenci w dniu wylotu wiedzieli o 7 rano ze bedzie opóźnienie do 18.30.... Jednak musielismy czekac z malymi dziecmi tyle godzin gdzie nawet bułki nie chcieli wydac dziecku. ODRADZAM I NIGDY WIĘCEJ
Grecos korzysta z lini lotniczych small planet, zważywszy na sam ten fakt odradzam. Opóźnienia przy wylocie i odlocie. Rezydenci mało ogarnięci, sprzedają byle by tylko było. Zaproponowana nam wycieczkę na której byliśmy zapewniani że wypoczniemy najwięcej. Okazała się, że cały rejs spędziliśmy na statku z osobami niepełnosprawnymi psychicznie, a jeden z nich wisiał nad Nami cały rejs z nietęgą miną. Zamiast delektować się widokami to zastanawialiśmy się czy nie zwymiotuje na nas. Nie mamy nic do osób chorych, wiemy że powinni się resocjalizować, ale uważamy że napewno nie na takich wycieczkach, gdzie główną atrakcją są skoki do wody i bar z alkoholem na statku. Reszta wycieczek z opowieści innych osób również bardzo kiepsko jakościowo.
Biuro Grecos jak najbardziej polecam - pełen profesjonalizm.
Opieka rezydenta kończy się na sprzedaży wycieczek. Pomocy mimo wielu próśb nie dostaliśmy. Byliśmy na Korfu . Grecos ma najgorsze pokoje, u nich standard znaczy bez balkonu i w najgorszej części hotelu . Nigdy więcej z ich ofert nie skorzystamy.
polecam wszystkim chetnym do korzystania z ich usług , mili rezydenci , mili piloci wycieczek , wyczerpujące informacje , dobry kontakt , pomoc przy odprawach od momentu wejścia do autokaru przez odprawe lotniskową do momentu wysiadania z samolotu aż do hotelu , pełne zadowolenie
Jak w opisach oszuści naciagaja byle kasa sie zgadzała
Biuro w ostatniej chwili odwołuje loty z danego miasta. Nie bierze odpowiedzialności jeżeli wycieczkę kupiono przez pośrednika. Twierdzi, że natychmiast zwróci wpłacone pieniądze tymczasem po tygodniu nadal ich nie ma. Radzę się zastanowić czy organizacja wakacji z biurem grecos to dobry pomysł...
Byłam na majówce 2018 z tym biurem w Hotelu Caretta Star w Grecji wyspa Zakynthos - WSZYSTKO BYŁO SUPER!!!! Jestem zachwycona. Opieka Pań Rezydentek i organizacja bardzo dobrze. Ja polecam to biuro. Na pewno jeszcze z nimi pojadę. Oczywiście są ludzie, którzy krytykują, bo mają taką mentalność i już. Nam nie przytrafiło się nic przykrego, a to, że trzeba było poczekać na lotnisku z tłumem ludzi i każdy chciałby jak najszybciej zostać odprawionym itd. to oczywiste. Ale no cóż - przecież to wakacje - gdzie się spieszyć:):) Pani Agata - rezydentka - przemiła osoba. Czułam się bezpieczna tam, będąc z 4letnim dzieckiem. Mogłam liczyć na jej pomoc. Poznałam też dwóch innych rezydentów - byli równie pomocni. Bardzo dziękuję za fantastycznie spędzony czas na wyspie Zakynthos. Bożena z Krakowa
Zdecydowanie polecam biuro Grecos. Wyjechałam z biurem na wycieczkę na Cypr. Wszystko zostało świetnie zorganizowane. Rezydent stacjonujący na miejscu był bardzo życzliwy i pomocy. Opis hotelu w rzeczywistości w 100 % prawda. Jestem zachwycona z wakacji :)
ODRADZAM wyjazd z tym biurem. Kupiłem wycieczkę dwa miesiące temu i na 3 dni przed wyjazdem zmienili mi lotnisko i poinformowali, że hotel jest nieczynny!!! Czyli sprzedali mi wycieczkę do nikąd. OMIJAĆ
ODRADZAM WYJAZD Z TYM BIUREM. Najpierw zmienili mi lotnisko, a potem się okazało, że sprzedali mi wycieczkę do zamkniętego hotelu i poinformowali o tym na 3 dni przed wylotem. Spotkamy się w sądzie OMIJAĆ Z DALEKA
Jedno wielkie oszustwo!!!! wykupiona wycieczka 8 - dniowa. Po wpłacie całości zmienione tak warunki, że wylot opóźniony o cały dzień, a świadczenia all inclusive skrócone o 2 dni!!!! Przybycie do hotelu o godz. 24 - kiedy już nie ma świadczeń, a wylot późno wieczorem, przy czym świadczenia tj. pokój i wyżywienie kończą się o godz.10!!! do tego zmieniona data powrotu na dzień później, bo lądujemy o godz 0:30 -21 maja, a nie 20 maja jak została zakupiona wycieczka Wykupiona wycieczka w hotelu *****, z opcją all inclusive , z dodatkową oplata za bungalow z widokiem na morze, Wylot miał być 13 maja z Katowic do Heraklionu o godz. 4 nad ranem, a lądujemy w nocy, pod koniec dnia 13 maja. Za to mamy cały dzień 20 maja, z tym, że już praktycznie bez świadczeń. I tak z pobytu 8 dniowego, stał się pobyt 7-dniowy i do tego z okrojonymi świadczeniami dodatkowo wykupionymi. Gdyby to był apartament to jeszcze bym to była w jakiś sposób w stanie zrozumieć, aczkolwiek to niedopuszczalne, ale to jest hotel *****!!!!!!!!
Witam Wykupiłem wycieczkę w roku 2017 za 2 tygodnie zapłaciłem ponad 7 tys za 2 osoby. Po przylocie na miejsce okazało się że nie ma dla nas miejsca w hotelu. Otrzymaliśmy hotel na przeciwko, kameralny ale w miejscowości w której chcieliśmy być, z obietnicą że za 3 dni będzie nasz hotel dostępny. Trzeciego dnia okazało sie że nie będzie hotelu i transferują nas na wioskę oddalonej od hotelu, który wykupiłem około półtorej godziny autobusem. Rezydentka nadmieniła " jeśli nie jedziecie będziecie spać na plaży"... 10 dni spędziliśmy na bezludziu, przy brudnej plaży, gdzie codziennie statek udrażniał port, wyciągał z wody piasek na barkę. Skutkowało to ropą na plaży i głośnym warkotem silnika.. Super wakacje.... Stanowczo nie polecam!!!
Nie polecam wakacje 2017 w grecji to żart. Kupiłem wycieczkę w hotelu z pięknymi basenami i zjeżdżalniami których na miejscu nie było (od tak nawet nikt ich nie zaczął jeszcze budować) grecos przyznał rację i śmieszną rekompensatę ale niestety tu kontakt się urwał (rekompensaty też brak). Na maile nie odpisują, telefonów nie odbierają, na pisma rzecznika praw konsumentów nie odpisują. Odradzam wyjazdy z tą firmą.
Nigdy więcej się z nimi nie wybiorę. Nagminnie na spółkę z inną rewelacją smallplanet skracają termin pobytu oraz godziny odlotu samolotów (byle by się doba zgadzała, potrafią to robić kilkukrotnie w nocy przed wylotem) i zamiast 11 dni pobytu miałem 9. Wylot zaplanowany rano miałem wieczorem, a przylot odwrotnie. Reklamacji oczywiście nie uznali.