Muszę przyznac , że pierwszy raz korzystałem z usług Grekosa i nie zawiodłem eię . Wszystko grało jak w Szwajcarskim zegarku. Zgodnosc z opisem a i rezydenci byli bardzo uprzejmi , komunikatywni , robili swoje jak należy. Polecam to biuro podróży jako wiarygodne.
Kreta-Hersonissos. Hotel super, obsługa na poziomie, pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane codziennie, Plaża piękna, pogoda super... ale biuro podróży Grecos niestety na 2, Zakupiliśmy pokój 4-osobowy, 37 m. z dwoma pomieszczeniami przedzielonymi przesuwanymi drzwiami... i to byłoby na tyle bo to tylko opis pokoju. Dostaliśmy pokój bez okna, w piwnicy, bez wejścia (chodnika), oknem były drzwi wejściowe, 4 łożka zbite w pokoju 20 metrowym, łazienka z bojlerem, malutka i niestety chyba nie przeznaczona dla turystów tylko prysznic z toaletą...Myśle że był to jakiś schowek na szczotki... Poprosilśmy o zmianę pokoju zgodnie z opisem, Pani w recepcji stwierdziła, że takich nie mają to biuro sobie opis zmyśliło. Po godzinnej już ostrej wymianie zdań Pani zadzwoniła do menadżera i dostaliśmy normalny pokój tylko na jedną noc, bo jutro już miał być zajęty. Zadzwoniłam do pani rezydentki, powiedziała że to nie dopuszczalne i tyle nam pomogła czyli nic, nie zadzwoniła do recepcji, następnego dnia nawet słowem się nie odezwała, a my poszliśmy dalej walczyć o pokój. w końcu zlitowali się i dali nam .... wille w ogrodzie oliwnym, 5 minut od głownego wejścia:) 3 pokoje, jadalnia, salon i piękny taras z grillem, co nam wcale nie było potrzebne ale fakt hotel zachował się na 5. Nerwy i strata czasu kosztowała nas wiele, cały wieczór kłotnia o zmiane pokoju i kolejny ranek do godz. 12 zamiast plaża to kombinowanie, przenoszenenie bagaży. Inna jeszcze ważna rzecz to lot, który odbywa się tak, że straciliśmy 2 dni wakacji. w niedziele byliśmy o 21 w hotelu, wyjazd o 10 z hotelu na lotnisko tydzień później.
Zdecydowaliśmy się na wycieczkę 14 dniową na Korfu- maj 2017r. Hotel Aqua Sandy Beach spełnił nasze oczekiwania. Dopłaciliśmy za pokój z widokiem na morze, chociaż z daleka, ale morze było widać. W pokoju dwuosobowym znajdowały się trzy łóżka, przy czym nie było możliwości ich zsunąć. Balkon spory z widokiem na ogród i część restauracyjną. Pokoje sprzątane są codziennie, a personel jest bez zarzutu. Należy pamiętać o wywieszeniu zawieszki / do not disturb / clean my room. W przeciwnym wypadku panie sprzątające wchodzą bez pukania do pokoju, co może być niespodzianką. Jedzenie urozmaicone, jest w czym wybierać chociaż wiadomo, że przy dłuższym pobycie może być lekko monotonne. Zgłaszając w recepcji, można zamówić do pokoju zestaw do kawy i herbaty . Obsługa bardzo życzliwa i pomocna. Ważne, że niezależnie od godziny / transferu przybycia czy odlotu /dostępne są napoje / kawa herbata soki/ i drobne przekąski w postaci ciasteczek. Jest to bardzo przydatne nawet jak trzeba chwilę poczekać w nocy czy nad ranem. Ogólnie rzecz ujmując hotel nie oszczędza na jedzeniu i piciu all inclusiv. Dostęp do posiłków, przekąsek, owoców, lodów, napojów jest nieograniczony. No internet. Przy recepcji w lobby można złapać wifi, ale nie zawsze. Jest jeden komputer stacjonarny, czynny w dzień, z którego można korzystać/ z internetem/ bez opłat. Hotel sąsiaduje z plażą, co jest dużym udogodnieniem. Więc co do oferty Grecosa i opisu hotelu jesteśmy zgodni i zadowoleni. 10/10 Natomiast jeżeli chodzi o rezydenta na miejscu w hotelu mam sporo zastrzeżeń. Po pierwsze jedynie co się liczy to kasa i sprzedaż wycieczek. Rozumiem, że biuro podróży chce zarobić / a może właśnie rezydent?/ na wycieczkach fakultatywnych i je promuje, co zabiera 90 % czasu spotkania informacyjnego. Można by przecież wspomnieć, że udając się 30 min w prawo od hotelu znajduje się przepiękny park krajobrazowy z jeziorem gdzie można przespacerować się popołudniu. No może. nie można, bo to bez opłat...
Bylismy na Majorce w hotelu Eurocalas w sierpniu 2016. Opieka rezydenta na super poziomie, odbieral telefony nawet w nocy. Serdecznie moge polecic wycieczki fakultatywne- syn 5 letni nawet nie nudzil sie i z ciekawością słuchał co Pani przewodniczka miala do przekazania. Hotel daleko od morza, ale kursował regularnie bus (co 15 minut). Jednak wszystko bylo ujęte w ofercie. Trafilismy na piekny pokoj na 6 pietrze z widokiem na morze, naprawde polecam.
Rodos majówka 2017. Hotel Sunrise Pefkos. All inclusive . Jezdenie ok ale snack bary to w zasadzie nie istniały. Hotel słabo przygotowany na przyjazd gosci. Prace porządkowe trwały w pełni. Nie piszę jednak aby narzekać bo głównie chciałabym wystawić ocenę rezydentowi Jakubowi Nowakowi 10/10. Pełen profesjonalizm i kultura. Nie spotkałam się jeszcze z tym aby rezydent był na lotnisku o 5 rano i czekał do odprawy co do ostatniego pasażera pytając o pobyt, wyżywienie i jakieś życzenia odnośnie miejsc w samolocie.
Jedna wielka porażka firma oszukała nas i pozostałych . Nic się nie zgadzało a rezydentka zaproponowała bony o wartości 120 euro - rzeczywista wartość 35 euro. Nie polecam
Fatalna obsługa oraz arogancja Grecosa. Hotel opisany jako 4+ zasługuje na 3. W opisie wiele zmanipulowanych informacji. Podejście biura aroganckie w trakcie problemu. Nigdy więcej !!!! Jest tyle innych biur podróży.
GODNY POLECENIA, BIURO ŚWIADCZY USŁUGI NA WYSOKIM POZIOMIE, DBA O SWOICH KLIENTÓW
Właśnie wróciliśmy z majówki na Krecie. Wczasy wykupione były w styczniu. Lecielismy z Wroclawia z niemowlakiem. W kwietniu przed wyjazdem okazało się, że ze względu na konieczność utrzymania połączenia przelot będzie realizowany z miedzyladowaniem w Gdańsku, co przedłuży lot o 2 h. Nie zdecydowałabym się na ten wyjazd z niemowlakiem wiedząc o tym wcześniej. Gdy zadzwonilam do biura Pani poinformowala mnie, że mogę zrezygnować, jednak pieniędzy nam nie oddadzą. Sam hotel ok, choć pokój otrzymaliśmy od ulicy, gdzie całą dobe podjezdzaly autokary, więc pewnie jeden z najtańszych. Nigdy więcej nie pojadę z tym biurem.
Majówka w Mitsis Faliraki Beach Hotel, Polecam każdemu, Do niczego sie nie można przyczepić, Idealne wakacje
Pierwszy raz byliśmy na wakacjach z Grecosem i mogę powiedzieć, że na pewno nieostatni. Wszystko było zorganizowane idealnie. Opieka rezydentów super i wszystko zgodnie z umową. Polecam!!!
Bylem z Żona w tamtym roku na Krecie na 14 dni wszystko sie zgadzalo jak najbardziej. W tym roku jade tam kolejny raz z Żona i wlasnie tez przez Grecos.
Niestety mimo takich opini większość z Państwa nie stara się wyegzekwować swoich praw od tego biura. My jesteśmy na etapie sądowym...Grecos wcześniej "ściemniał", że nie otrzymywali reklacji mimo potwierdzeń odbioru-"śmieją się nam w twarz". A ich banerów reklamowych przybuwa tak jak oszukanych ludzi.Jest to najbardziej zuchwałe Biuro podr?ży jakie znam!!!
PODROZ 12 000 PLN ZA MAJOWKA - DOSTAJEMY POKOJ DLA INWALIDA Z WIDOKIEM NA ULICY !! W POLSCE MOWILI ZE PRAWIE PODOBNE POKOJ Z WIDOKIEN NA MORZE. DYREKTOR HOTELU POKAZAL ZLECENIE Z POLSKI GDZIE JEST JASNE NAPISANE NAJTANIEJ POKOJ !!!!!!!!!
UWAGA --- nie dajcie się naciągnąć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wykupiona wycieczka na 8 dni, ale dobę przed wylotem poprzesuwane godziny odlotu i powrotu po 12 godzin, więc okazuje się że pobyt trwa tylko 6 dni. Oczywiście wszytko zgodnie według regulaminu, więc nie ma szans na reklamację. Według mnie to jest jawne oszukiwanie w momencie sprzedaży wycieczki, bo potem i tak nie biorą za to odpowiedzialności. Zgłosimy regulamin do UOKiK, bo to podpada pod klauzulę niedozwoloną.
Przyznam, że nie miałem ochoty opisywać swoich wakacji ale czytając opinie innych uczestników, postanowiłem słowo dodać aby następni mogli się zastanowić lub uczulić przy zakupie wycieczki w biurze Grecos. Zacznę od pozytywów: na początku i końcu (lotnisko) byli rezydenci i pomagali jak było to potrzebne. Finalny hotel też był zgodny z ofertą. Jedzenie w miarę urozmaicone, dużo i często z możliwością wyboru na kilka wieczorów tematycznych restauracji (chińska, włoska). Plaża blisko, na niej parasole, leżaki (choć czasami trudno było znaleźć wolny), bar i pizzernia. Przelot ok, samolot praktycznie nowy. Na wycieczkę 14-to dniową udaliśmy się z przyjaciółmi i naszymi dziećmi żeby mogły bawić się razem. Po przylocie, na miejscu rezydent sprawia nam niespodziankę, otóż postanowiliśmy Państwu zmienić hotel, bo w tym który Państwo kupili nie ma miejsc. (?) Pytamy o przyjaciół, a tu niespodzianka, dla nich jest miejsce. Po dłuższej wymianie zdań, jedziemy do nowego hotelu. Fakt, lepszy do zamówionego. Ale mieliśmy być razem i o chodziło. Rezydentka na miejscu powiedziała, że jutro z samego rana zabiorą nas to hotelu który zamówiliśmy. Siedzimy na walizkach. Rano po śniadaniu dowiadujemy się, że już ok 11 będzie transfer. Czekamy. Ok 12 mała zmiana. Będzie autobus ok 14. Super. Odjechał ok 15. W nowym hotelu byliśmy ok 16. Idziemy do recepcji i dostajemy klucze do bungalowu na końcu ośrodka mimo, że kupiliśmy pokój w budynku głównym. Dzwonimy do rezydenta. Tym razem inny, mówi, że przyjedzie w ciągu godziny. Oczywiście na tą noc nic nie da się zrobić. Czyli mamy kolejny dzień na walizkach. Hotel rządzi, rezydent nic nie może. Obiecanki, że następnego dnia nam pomoże to tylko mit. Oczywiście następnego dnia telefonu już nie odebrał a o pokój dopominaliśmy się sami. Po długiej walce dostaliśmy pokój i w ramach przeprosin owoce, bo mieliśmy przecież all inclusive. Czyli dwa dni na walizkach a biuro ma to głęboko gdzieś.
To co proponuje te biuro jest czystym kłamstwem .Co innego w katalogu ,co innego na miejscu .Rezydenci to chyba analfabeci nigdy nie mający czasu .W tym roku definitywnie zrezygnowałem z ich kłamliwych usług miał być nowy hotel i pokój z widokiem na morze okazało się że nic z tego a biuro nawet nie raczyło mnie poinformować na szczęście mam swój sposób zdobywania informacji .STANOWCZO ODRADZAM .
W roku 2016 byłem z rodziną w świetnym hotelu na Kefaloni. Jedzenie było świetne. Cena bardzo przystępna. Brak problemów. Świetne wyciezki bióra podróży. Piaszczyste plaże blisko hotelu Ionian sea & aquapark. Krótko mówiąc najlepsze bióro w Polsce to Grecos.
Kryterium naszego wyjazdu był hotel przy plaży piaszczystej i właśnie na taki zdecydowaliśmy się u Grecosa. Niestety plaża jest piaszczysta tylko z opisu. Reklamowaliśmy wyjazd, niestety Grecos reklamacji nie uwzględnił, tłumacząc się, że nie jest odpowiedzialny za zmiany środowiska- zgadzam się, natomiast jest odpowiedzialny za aktualizowanie opisu hotelu. Nie polecam. Po wymianie wiadomości wrzesień 2016-marzec 2017, wszystko co proponują to zniżkę 200 zł na kolejne wakacje. Niestety, z nimi już nigdzie się nie wybieram.
Wystawiają w ofercie pokoje których w hotelu fizycznie nie ma (pokój jednoosobowy z widokiem na morze w Tsami Zante spa -Zakyntos) .Porażka NIE POLECAM !!!!