Witam W ubiegłym roku skorzystałam z oferty wyjazdu zorganizowanego przez firmę Grecos. Niestety kolejnej podróży raczej nie zamierzam zaplanować z tym biurem. Miejscem mojego urlopu była Kreta, hotel 5* oceniam jako dobry, ponieważ za taką cenę spodziewałam się jeszcze lepszych warunków, natomiast uwagi skieruję pod adresem tzw. opieki rezydenta, której raczej nie było w przeciwieństwie do innych biur obsługujących to miejsce, mianowicie na 7 dni pobytu z opiekunem widzieliśmy na 2 - 10 minutowych spotkaniach, poza tym obowiązywała zasada radź sobie sam :-). Największą uciążliwością była dla mnie organizacja wyjazdu, ponieważ pokoje hotelowe zostały zarezerwowane do godziny 10:00, a wylot zaplanowany na godzinę 3:00/4:00 rano więc zmuszeni byliśmy, że tak powiem koczować ok. 15 godzin na terenie hotelu, sen przed wylotem na kanapie/fotelu w miejscu gdzie przez całą dobę pojawiają się goście hotelowi nie należy do ulubionych form spędzania wakacji o czym nas poinformowano dopiero na spotkaniu z opiekunem, jeśli chodzi o możliwość dokupienia kilku godzin bądź kolejnej doby hotelowej to spora suma pieniędzy, niestety mimo zasobu gotówki nie było wolnego pokoju. Dlatego po 6 dniach odpoczynku, 7 dzień to popsuty nastrój wakacji, zdenerwowanie i ponowne zmęczenie organizmu ;-)
Opinia dotyczy pobytu w Hotel MedBlue Lardos, pobyt na przełomie lipca/sierpnia 2015. Położenie: KAMIENISTO - SKALISTE WEJŚCIE DO WODY, NIEBEZPIECZNE DLA DZIECI JAK RÓWNIEŻ DLA DOROSŁYCH !!! Opis Grecosa błędny !!! Gdybyśmy o tym wiedzieli, nigdy byśmy się tam nie wybrali !!! Wyżywienie: TEORETYCZNIE All Inclusive śniadanie, lunch i kolacja. POSIŁKI ZŁEJ JAKOŚCI, CZĘSTO KUPOWANE CZYLI MARKETOWE SZNYCLE CZY KOTLETY I ODGRZEWANE NA MIEJSCU, POSIŁKI ZIMNE, MONOTONNE, NIEPRZYPRAWIONE, BARDZO MAŁY WYBÓR. Zdecydowanie oczekiwaliśmy czegoś więcej po hotelu, który aspiruje na hotel 4*. Po dwóch dniach zaczęliśmy się dożywiać w pobliskich tawernach. kontynentalne śniadanie dla śpiochów (10.00-11.00). BRAK !!! BŁĘDNY OPIS GRECOSA !!! przekąski (10.00?18.00). BRAK !!! BŁĘDNY OPIS GRECOSA !!! lody dla dzieci (11.00?18.00) TYLKO PODCZAS POSIŁKÓW W RESTAURACJI GŁÓWNEJ. BŁĘDNY OPIS GRECOSA !!! kawa, herbata, ciasto (16.00?18.00), tylko w barze przy basenie !!! nocna przekąska w głównym barze (21.00-24.00) BRAK !!! BŁĘDNY OPIS GRECOSA !!! lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00?24.00): piwo zawsze dostępne, ouzo zawsze dostępne, wino zawsze dostępne, inne napoje alkoholowe: jak poinformowała nas obsługa z powodu kryzysu w Grecji jeśli uda się kupić i dostarczyć to będzie. animacje - pojawiły się dopiero siódmego dnia naszego pobytu po wielu uwagach skierowanych do rezydenta Grecosu. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ GRECOSOWI !!! PO POWROCIE NIE AKCEPTUJĄ REKLAMACJI !!! OSZUŚCI, OSZUŚCI, I JESZCZE RAZ OSZUŚCI !!! NAJGORSZE BIURO PODRÓŻY Z JAKIM BYŁEM !!!
walczę z Grecosem w sądzie już od roku, wygrana w I instancji ale złożyli apelację - wstyd, zamiast uczciwie przyznać się do błędu, idą w zaparte mimo iż dochodzona kwota śmiechu warta. I właśnie za to baaaaardzo duży minus. Nie tak się załatwia sprawy.
Byłem w czerwcu za Zakhyntos... lot przełożony na następny dzień, drzwi do hotelu zepsute, zero opieki rezydenta, zdjęcia hotelu odbiegały od rzeczywistości.... po powrocie i złożeniu reklamacji biuro się nie odzywa i na gdzieś klienta ... sprawa w sądzie ..... NIE POLECAM!!!!!!!!!!!
To był nasz 4 wyjazd z Grecosem. Za każdym razem wracaliśmy bardzo zadowoleni. Wszystko było zgodne z opisem w katalogu. Do rezydentów nie mieliśmy żadnych zastrzeżeń, ale na wyjątkową pochwałę zasługuje P.Michał który miał dyżury m.in. w Thodorou w Agia Marina. W tym roku także planujemy urlop z Grecosem chociaż i na Itakę i na Neckermanna też nie możemy napisać złego słowa. Warto czytać opinie turystów o hotelu do którego się wybieramy, a nie będziemy rozczarowani.
Wszystko było bardzo dobrze zorganizowane, wycieczka udana, w czasie naszego pobytu padło Alfa Star, zostaliśmy poinformowani, że nie mamy się o co martwić. Tak też było i polecam to biuro, warto korzystać.
Korfu - Gellina Vilage (5 gwaizdek!!!!!!) czerwiec 2015 Tragedia z organizacją przyjazdu. Brak informacji o organizacji podróży i międzylądowaniach, Godzina wylotu podawana ww ostatniej chwili. Na miejscu, w środku nocy, ludzie z małymi dziećmi w kilometrowej kolejce do ludzi w recepcji którzy nie mówią w żadnym innym języku prócz greckiego i odsyłają na 10 rano do kierownika hotelu. Brak dostępnych pokoi, które zostały wykupione. Warunki w pokojach zastępczych TRAGICZNE. Brudno, śmierdzi, grzyb na ścianach, brak odpowiedniej ilości łóżek (dostawki, zamiast łóżek - rozkładane łóżka stelażowe), na ścianach brud, włosy poprzednich lokatorów na ścianie i w wannie, cieknąca toaleta. *dla niedowiarków służę zdjęciami!!! Po interwencji zmiana pokoju z rozbrajająca informacją \"Państwa pokoje są zajęte i od dawna wykupione do końca tygodnia\" - czyli biuro wie, że wysłano klienta do pokoju którego dla klienta nie ma!!!! Docelowo, po 3 dniach kolejna przeprowadzka (3 x wchodzimy do pokoju ze wszystkimi bagażami mając ze sobą 3!! dzieci) a w pokoju niesprawna klimatyzacja (szybko naprawiona przez obsługę) w której mieszkają robaki (tego już nie usunęli) - niedowiarkom służę zdjęciami. Jedzenie bardzo średnie, ciągle takie samo, tasiemcowe kolejki po jedzenie, bo po 2 godzinach obsługa zamyka restauracje (3 sztuki), brak menu dla dzieci i oferty z karty, chociaż w ofercie JEST i jedno i drugie, zniszczony plac zabaw grożący bezpieczeństwu dzieci. Pani rezydent podczas 2 tygodni zjawiła się podobno 2 razy! Nam udało się ją złapać tylko raz i zrzuciła nas na później jak będzie kolejnym razem. Jedyne co można powiedzieć na plus to Animatorzy i polscy i słowaccy i włoscy którzy ratują sytuację jak mogą i gdzie mogą. To jest jedyne 5 gwiazdek!! I to wszystko all inclusive!!! Reklamacja oczywiście odrzucona!!! Nie polecam, NIGDY więcej z GRECOS\'em. Na wszystko mam zdjęcia i świadków, zakładam im sprawę!!! UWAŻAJCIE
Z Grecosem byłam już wielokrotnie w Grecji i nigdy nie spotkała mnie niemiła niespodzianka. Opieka rezydentów ok. terminowość i rzetelność również ok.
Byłam na Krecie , miała zarezerwowany hotel Mitsis Rinela Beach & Resort w Kokkini Hani,ale po przylocie okazało się że nie ma dla nas miejsc w tym hotelu. Zostaliśmy zawiezieni do hotelu Zorbas , który był dużo dalej od lotniska niż ten który wybrałam. Standard też niższy.Ogólnie nie był zły, pokoje ładne , czyste, ładny ogród. Pani rezydent nie kompetentna. Turyści byli dla niej utrapieniem. Zaoferowałam nam śmieszną rekompensatę. Po dalszych dyskusjach i uzgodnieniach z biurem w kraju zgodziliśmy się na proponowaną rekompensatę adekwatną do ceny hotelu. Ale po powrocie , korespondencji z biurem, nie chcą wypłacić uzgodnionej należności. Złożyłam reklamację i czekam. Mam wątpliwość czy dostanę żądaną rekompensatę. Chciałam odpocząć na wakacjach w tym hotelu który wybrałam a nie w innym, a była nerwówka zamiast spokoju, dyskusje, na pewno nie skorzystam już z usług tego biura.
Przebywalem w lipcu na krecie W hotelu kasapakis I zgadzam się z Anną Szczerbowska co do pani rezydent .ja też byłem nie zadowolony z jej pracy .ponieważ my przebywalismy na urlopie a pani Barbara była w pracy.sam hotel bardzo polecam każdemu .obsługa super.sama właścicielka Maria jest bardzo pomocna
Kilka urlopów spędzamy z GRECOSEM i na pewno nie zrezygnujemy z dalszych wyjazdów.Oferty wspaniałe i na każdą kieszeń.Najmniej zadowoleni byliśmy z pobytu na Zakyntos ,ale na szczęście już ten Hotel nie pojawił się w tegorocznej ofercie. Ostatni nasz pobyt na Krecie - jak zawsze w hotelu sieci MITSIS -bardzo udany i miło wspominamy rezydentkę.Ale nie tylko... Planujemy już kolejne wakacje z GRECOSEM,bo się nie zawiedliśmy. Henryk z Żoną /własną!/
Nie polecam definitywnie ( wyspa Kefalonia srodek lipca 2015) , jechalismy na wakacje z zona zeby odpoczac po ciezkim roku , o ile zakwaterowanie to powiedzmy takie dobre 3 gwaizdki z europy na maksimum 3 plus , w hotelu 5 gwiazdkowym i pani rezudentka byla dobra to samego biora nie polecam . Szukalismy hotelu z internetem w pokoju , niestey nawet na urlopie musze miec dostepmdo poczty firmowej . Po przyjezdzie okazalo sie ze sie wi fi jest ale ie dziala , reklamowalismy codziennie prze cale 7 dni pobytu i internetu nie bylo , hotel zaproponowal nam zamiast wi fi w naszym w pokoju jak tomnazwali pomiwesczenie zastepcze to znaczy intenet przez kabel w jakims pokoju pielegniarki , za reklamowalismy ale oczywiscie reklamacja odrzucona przez biuro podrozy , bo gdzies w OW jest napisane ze internet w pokoju moze byc wolny albo noe miec zasiegu , ale w foldeerze reklamowym to juz bylo zupelnie co innego ze internet jest w kazdym pokoju, jeszcze raz nie polecam, biuromzeruje na kilentach nie przekazujac im pelnej informacji , a wycie zka na tydzien nie byla tania , w hotelu bylo mnostwo anglikow i w nikt nie mail internetunw pokoju
Tygodniowy urlop na Kefalonii bardzo udany - przepiękne miejsce. Transfery bez problemów, odnowiony hotel, opieka rezydentki bez zastrzeżeń - pomocna, uśmiechnięta i w razie potrzeby zawsze pod telefonem. Jedynym wielkim minusem były hotelowe, nazwijmy to śniadania czyli grzanki z dżemem z kawą lub herbatą... zrezygnowaliśmy z nich po pierwszym dniu. Mimo śniadaniowej kpiny skorzystamy z usług Grecosa jeszcze nie jeden raz i polecamy.
Z Grecosem byłam już kilkakrotnie i nie miłam zastrzeżeń. Wtym roku to pomyłka. Byłam na Chalkidiki w hotelu IRIS. Hotel odnowiony, pokoje i łazienki ładne, czyste. Hotel nastawiony na turystów z Rosji, Bułgarii, Rumunii. Jedzenie monotonne, dużo ciężkich sałatek z sosami, surówki ciągle te same. Owoce to tylko arbuzy i melony. Bar przy basenie zamykany o godz.23.00. Pani rezydentka, skończyła filologię klasyczną, mieszka 10 lat w Grecji i informacji kazała szukać sobie w internecie. Dużym plusem były panie pracujące w recepcji, które zawsze służyły pomocą. Grecoss powinien zrezygnować z tego hotelu.
Witam Wakacjez Grecosem od drugiej połowy września na Zakynthos-Kalamaki Hotel Careta Star Wszystko szło pieknie, ogólnie wakacje udane dopóki nie skorzystałem z wycieczki wykupionej u rezydenta z Gracosa,, Oczywiście chętnie i szybko sprzedał i wyglądało super natomiast co do samej wycieczki to juz nie było tak kolorowo.Dodam że wczesniej przez kilka dni zwiedzaliśmy wyspę z Polskim biurem podróży Zante... polecanym przez masę ludzi i ja również polecam, robią dobrą robotę . Wycieczka Piracki Rejs wokół wyspy z Grecosa to jeden wielki niewypał. Zacznę od tego że byliśmy jedynym statkiem który wypłynął w rejs ze względu na złe warunki na morzu,łajba w złym stanie,nie zeszliśmy na planowane zwiedzanie wyspy z wrakiem,incydent z topiącym się Polskim uczestnikiem wycieczki, brak jakiejkolwiek pomocy medycznej gdyby nie jedna z pasażerek,brak nawet apteczki na pokładzie już nie wspominam o ratowniku który by czuwał nad bezpieczeństwem korzystających z postojów na kąpiel tym bardziej że pozwala mu się zejść w kapoku do wody. Nie przeszkolona załoga i opiekun grupy na takie sytuacje, totalna dezorganizacja!w rezultacie nasz przewodnik zostaje z poszkodowanym na lądzie a my płyniemy dalej pomimo protestów załogi, a to dopiero początek rejsu. Oczywiscie brak tłumacza odbiera do końca przyjemność z opływania wyspy do tego wysokie fale rozbrajają większość pasażerów z wiadomego powodu i ta wdzierająca się na pokład woda dosłownie na każdym z poziomów statku.. Po wszystkim żadnego wytłumaczenia się i zainteresowania losami uczestników, rezydent zaczyna spychologie by uniknąć trudnej sytuacji i odpowiedzialności po czym unika niezadowolonych, wkurzonych gości a były ich tłumy. Szkoda że pierwsza przygoda z tym organizatorem i taka klapa, u innych tego nie było.
Świetna organizajcja w Grecji. Bardzo dobra opieka już od wyjścia z samolotu.
Przebywałam we wrześniu 2015 r.na KRECIE w miejscowości Analipsis w hotelu Kasapakis. Hotel jest zadbany,czysty, codziennie sprzątany, warunki zgodne z opisem hotelu w ofercie. Pomyłką jest pracujący tam rezydent, który pomylił że to my jesteśmy na urlopie a pani rezydent w pracy. Chcieliśmy zgłosić na naszym spotkaniu informacyjnym zepsuty telewizor ale one nie była zainteresowana naszym problemem jedynie interesowało ją sprzedanie wycieczek fakultatywnych.Cały tydzień nic w naszej sprawie nie zrobiła,pomimo naszych monitów a skomentowała to że tu nie przyjeżdza się oglądać telewizji.W drugim tygodniu sami doprowadziliśmy do możliwości skorzystania z telewizji satelitarnej.Gdy zadzwoniłam do niej jak dodzwonić się do Hersonisos to usłyszałam że nie wie o co mi chodzi. To jest porażka takie osoby nie powinny być rezydentami gdyż powinny być wsparciem w obcym kraju gdzie nie zawsze można bez znajomości języka załatwić swoje sprawy. Wycieczki fakultatywne sprzedawane przez rezydenta dwa razy drożej niż w miejscowych biurach turystycznych.Anna
byliśmy na Krecie: transfer OK rezydentka na pierwszym spotkaniu ok, wykupiliśmy wycieczkę po czy kontaktu z nią brak nie odbiera tel nie oddzwoniła nie odpisywała na sms pilot na wycieczce OK posiadał dużą wiedzę i potrafił ją atrakcyjnie przekazać w hotelu polskie animatorki bardzo miłe
Super spiepszone wakacje i brak mozliwosci wyslania sojej oceny.totalna beznadzieja organizacyjna i wewnatrz hotelowa.nie polecam.omijac te biuro.
Wielkie Greckie Wakacje-po raz czwarty z Grecosem.Kolejny raz wróciliśmy wypoczęci, pełni wrażeń.Od podpisania umowy do zakończenia imprezy pełen profesjonalizm .Dziękuje bardzo Asi za świetną zabawę w klubie Delfinki.Mój synek do dzisiaj wspomina atrakcje i szalone zabawy z przesympatyczną animatorką.Asia to wulkan energii ,przy niej dzieci nie miały czasu na nudę.Animacje byly na bardzo wysokim poziomie.Międzynarodowy zespół na czele z naszym rodakiem Witkiem zadbał o rozrywkę przez cały dzień.To dzięki zaangażowaniu Asi i Witka czuliśmy się bardzo wyjątkowo w tym hotelu-Porto Angeli Rodos.Myślę że sukces udanych wakacji jest też po części w naszym pozytywnym nastawieniu .Polecam Grecję z Grecosem.