Wakacje na Wyspie Kos w hotelu Akti beach bardzo udane. Wszystko zgodnie z opisem, transfer bardzo sprawny w 10 minut. Profesjonalnie przygotowane kopery z informacjami, nawet wizytowki rezydentów ze zdjęciami co jest pomocne. Jedyny minus to złe godziny wylotów ( Gdańsk), miedzylądowanie i beznadziejny przewoźnik small planet ( samolot miał awarie przed lądowaniem, co przez 40 minut skutecznie podniosło ciśnieni pasazerom).
Byliśmy całą rodziną na Krecie w Mikri Poli w drugiej połowie lipca 2015 r.. Było naprawdę dobrze. Oferta zgodna z tym co zostaliśmy na miejscu. Jedzenie przepyszne, czysto i sprzątane codziennie pokoje. Przede wszystkim na szczególną pochwałę zasługują Panie z Grecosika. Moje dzieci były zachwycone zabawami jak czasem jaki spędzały w Grecosiku. Jak się nic nie zmieni to przeszłym roku też wybierzemy firmę GRECOS.
Pani Joasia pierwsze wrażenie na minus-brudna koszulka i buzia jakby przewróciła się na rowerze. Organizacja 9/10. Nigdzie nie trzeba czekać, wszystko załatwione i dogadane. Myślę że wulkan to ściema turystyczna- raz mówiła że przebudzenie wulkanu przewidywane jest do 50 lat a innym razem ze do 10 lat. Dosyć wygórowane ceny za dodatkowe atrakcje organizowane przez Grecos ( również inni uczestnicy też tak twierdzili) Polecam Santorini z Grecosem ale max na 7 dni
Pierwszy ale na pewno nie ostatni raz! Grecos spisał się doskonale :)!
Uwaga oszuści! Tydzień przed wylotem otrzymaliśmy informację, że "nie ma możliwości zakwaterowania w naszym hotelu", w zamiam zaproponowano pobyt w gorszym hotelu "gdzie zostało im dużo wolnych miejsc", (autentyczny komentarz konsultantki). Poza tym nie poinformowano nas o możliwości zwrotu pieniędzy, wręcz nalegano, aby wybrać ten ich hotel, gdzie nikt nie chciał jechać. To dotyczyło większej liczby osób. Grecos zajmuje się tylko łapaniem klientów na fałszywe oferty, a nie organizacją wczasów.
Organizacja bardzo dobra. Logistyka, transfery, pomoc przy odprawie, wsparcie w hotelu itp. przeprowadzone świetnie - wielokrotne powtarzanie co należy zrobić, przypominanie numerów bramek, kierowanie do autobusów itp. Rezydenci lub inni opiekunowie (animatorzy) byli dostępni, dobrze wyszkoleni, profesjonalnie przygotowani. Ich wiedza historyczna często rozmijała się z faktami, ale od tego są przewodnicy. W biurze podróży, na lotnisku na Krecie oraz w hotelu otrzymałem komplet potrzebnych informacji w języku polskim, w tym kompletny zakres All Inclusive, namiary na rezydentów, listę wycieczek wraz z opisami, czy podstawowe informacje o okolicy. Irytującym mankamentem było \"ostrzeganie\" przed lokalnymi wypożyczalniami czy biurami podróży, które rzekomo nie mają pełnych ubezpieczeń - cel jasny - wykup wycieczek oraz wypożyczenie samochodu za pośrednictwem rezydenta. Nie warto - we własnym zakresie można (i to zupełnie bezpiecznie) zrobić to kilka razy taniej. Wystarczy nieco fatygi i znajomość angielskiego.
Porządne biuro podróży. Pobyt udany, wszystko organizacyjnie zgodnie z planem
Sympatyczny tydzień na Krecie,hotel Elpida polecam,doskonałe jedzenie,autobus na piaszczystą plażę bardzo punktualny,widok na zatoki i morze.Jeszcze jednym plusem był nienatarczywa ale za to bardzo komunikatywny animator Michał.
Witam. Tydzień temu wróciliśmy właśnie z Zakhyntos. Rewelacją była możliwość korzystania z całego kompleksu hotelowego czyli 4 hoteli. Hotel Caretta Sea View Kalamaki bardzo czysty, jedzenie dobre, obsługa przemiła, rodzinna atmosfera, 31 pokoi,do plaży można przejść w stroju z basenu w kilka minut,plaża czysta, woda ciepła. Wszystkie hotele blisko siebie i do miasta blisko. Ale rezydent fatalny, masakra. Zero zainteresowania jeżeli nie widzi zysków. Hotel stawał na głowie za rezydenta aby dogodzić wczasowiczom. Nie odbierał telefonów, ani nie odpisywał smsy. Obojętne było rezydentom kto gdzie trafił i czy właściwie łącznie z powrotem. Sztuka to sztuka.
Uwaga dot. transportu Kos - Polska: - powrót do Krakowa z międzylądowaniem w Gdańsku trwał prawie 6 godzin, a przecież na Kos z Krakowa lecieliśmy nieco ponad dwie... szkoda, że podczas rezerwowania na stronie wakacje.pl ani na stronie biura nie ma informacji o międzylądowaniu, dopiero w pdfie wysyłanym na maila Brak informacji o wczesnym śniadaniu w dniu wylotu, dopiero recepcja hotelu rozwiała wąpliwości
Najlepsza opieka ever :). Szczególne pozdrowienia dla Pani Magdy (animatorki dla dzieci). Najlepsze pozdrowienia także dla Pani Agaty (głównej animatorki) oraz kolejnej Pani Magdy (głównej rezydentki). Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy :). Hotel Golden Coast w Nea Makri fajny, baseny super, jedzenie bardzo dobre. No i w cenie sprzęt wodny (windsurfing, kajaki i rowery wodne). Zdecydowanie warto wziąć bungalow, a nie pokój w budynku głównym (większy o 5m2 oraz bardziej klimatyczny :)).
Podróżowałam z biurem Grecos. Wszystko było super, zgodnie z ofertą. Rezydenci byli zawsze dostępni i pomocni. Jedyne zastrzeżenie mam do organizacji przylotu i zameldowania w hotelu. Przyznam, że sama nie zwróciłam na to uwagi przy zakupie wycieczki i później bardzo mnie to rozdrazniło. Chodzi o to, ze przyjechaliśmy do hotelu o 7 rano i do 11:30 musieliśmy czekać na pokój. Po calonocnej podróży to jest to ogromne utrudnienie. Myślę, ze to jest pole do poprawy, do lepszej ogranizacji przez biuro.
pierwszy raz korzystałem z usług tego biura .trochę nas powozili po przestworzach bo aby dolecieć na lotnisko w prevezie lecielismy do kalamaty chyba 800km w jedną stronę tam dobierali pasażerów powrotnych i dopiero preweza, Wylot8:20 z katowic w prewezie 13:30.w polsce wczystko na dowód lub wydruk rezerwacji wczasów z grekosa bez przedstawiciela z grekosa w prevezie -przywitanie przez rezydenta i współpraca przez cały pobyt aż do odprawy powrotnej podróży.
Witam Moja wypowiedź będzie dotyczyć miejscowości LIXOURI na Kefaloni do której wysłała nas firma Grecos. Otóż sama wyspa Kefalonia przepiękna faktycznie dzika i jeszcze nie dokońca odkryta. Ale z całego serca nie polecam miasteczka LIXOURI, główny i wielki minus za brak plaży, która w ofercie firmy Grecos jest niby 450 metrów od hotelu.A w rzeczywistości jej nie ma.Do najbliższej plaży Lepeda są 2 km i jest to plaża mało ciekawa, może na jednodniowe plażowanie ok ale na dłuższe moim zdaniem już nie. Aby się w tej miejscowości nie zanudzić należy liczyć się z tym że trzeba wynająć auto najlepiej na cały okres pobytu i odkrywać wyspę samemu bo jest co oglądać! Więc jeśli ktoś wybiera się do LIXOURI na bierny wypoczynek na plaży to może się bardzo rozczarować.
najlepsze wakacje ever, na pewno nie ostanie, organizacja, opieka rezydenta na medal.
Witam chcialbym podzielic sie wrazeniami z urlopu z grecosem.nadmieniam ze bylem znimi juz dwa razy ROK temu super.kreta aoilla teraz tylko przecietnie.hotel 5gwiazdek cena ponad 10000 zl Jak dla mnie kiepska 4 nazwa mitsis rodos maris na wyspie rodos.obsluga dobra ,jedzenie Maly wybor soki z plastiku banki 5litrowe,barek raz na 2 dni uzupelniany.zalapalismy sie 3 razy .rezydent tylko Sam DLA siebie wycieczki I auta wypozyczenie to bylo w jego interesie,nie wiedzial nawet owspolnej kolacji grupy taki zorientowany.transfer wylot przekladany conajmniej 4razy z 16 na 0 40 na miejscu o 7rano tragedia z 2 dzieci.nikt rano nami sie nie zainteresowal.pokoje ladne ale z mrowkami.podczas pokazania opisu hotel przed umowa baseny ze slodka woda wszystkie z slona,zjezdzalnie 4 byly 2 kiepskie,7 noclegow w rzeczywistosci 6?alkohole tylko ich cuda da sie przezyc,animacje super,przy plazy I owszem tylko droga nas oddzielala od plazy,ale glowne wejscie przy rurach I smierdzialo ktos powie ze czepiam sie .nie te pieniazki.lot super pole cam aygon serwis za darmo picie ,przekaski.rozumiem ze na tylu ludzi zdarzaja sie wpadki ale mam wrazenie ze w zwiazku z duzym oblozeniem .ludzie wycofali sie z wycieczek turcja,tunezja,egipt Greco's poczol sie pewnie I poszedl masowka a zapomnial ze zadowolony Klient to dwoch kolejnych potencjalnych klientow.a propo widze wiele wpisow krotkich czyli koloryzujacych opinie grecosa aby bylo pieknie kto to???
WAKACJE SUPER WSZYSTKO ZGODNE Z OPISEM TAK JAK W OFERCIE TYLKO NIESTETY NA FAKTURE ZA WCZASY CZEKAM JUŻ PÓŁTORA MIESIĄCA DZWONIŁEM TRZY RAZY I ZA KAZDYM RAZEM PANI LUB PAN OBIECAŁ MI ŻE JUŻ WYSYŁAJĄ FAKTURE JUŻ ROBIĄ WRÓCIŁEM Z ZAKHYNTOS 14-07-2015 DZISIAJ JEST 24-08-2015 A FAKTURY NIE MA.
Rosyjska ruletka nadal trwa.Od ach i och po ouuu!!!!Ciekawa jestem jak długo to biuro będzie jeszcze na naszym rynku????Gdyby nie zamieszanie w krajach arabskich i braku alternatywy (Grecja lub Chorwacja,ewentualnie droga Hiszpania,Portugalia,Francja)To co by było????
Kreta, Analipsis w hotelu Kasapakis. Rezydentka pojawiła się RAZ. Podczas wystąpienia organizacyjnego zabrakło wiele. Pani była, tylko i wyłącznie po to aby poinformować o wycieczkach organizowanych przez biuro i wynajmowaniu aut. Pomijając fakt 30%-owych wyższych kosztów wycieczek. Na miejscu można spokojne wybrać atrakcyjniejsze ceny. Przykład? Oferta wycieczki na Santorini to 170Euro, gdzie biuro miejscowe oferuje ja za 104 od osoby. Też z polskim przewodnikiem. Odnośnie okolicy. Pani nawet nie potrafiła wytłumaczyć gdzie dokładnie jest przystanek autobusowy, ale polecała wynajęcie auta za cenę wyższą niż w lokalnych biurach:) Tygodniowy plan wycieczek z firmą (Para z dzieckiem)to 1200Euro. Spokojnie można to ogarnąć za połowę tego. Skandalem jest wyjazd! Bez względu na godzinę odlotu, pokój trzeba opuścić do godz. 12! My mieliśmy transport na lotnisko o godz 15, więc źle nie było. Były jednak rodziny z dziećmi które wylatywały o godz. 23. O tym fakcie biuro informuje już na miejscu.
Bez najmniejszych zastrzeżeń. Na miejscu wszystko to czego się spodziewaliśmy. Bardzo miła rezydentka. Dobry kontakt od momentu pojawienia się na lotnisku.