Wszystko bezproblemowo. Lubimy to Biuro. Wczasy wykupujemy poprzez wakacje.pl z ul. Bronowickiej 27a w Krakowie
Opieka rezydenta w zasadzie żadna, Pani dostępna przez watsapp przez jedną godzinę dziennie i to nie codziennie. Walizka uszkodzona podczas transferu z lotniska - po zgłoszeniu rezydentka najpierw kazała nam przysłać zdjęcie i powiedziała, że pchnie to dalej, po czym jak już wróciliśmy do Polski to w odpowiedzi na nasze pytanie odnośnie zgłoszenia, pani odpisała że trzeba było odrazu zgłosić kierowcy. W autokarze śmierdziało stęchlizną z klimatyzacji, a hotel miał co najwyżej 3* a nie 5*
zostałam wykorzystana w związku z opłata calego wyjazdu na 7 dni do BUŁGARII ZAMÓWIENIE ZŁOŻYŁAM W LISTOPADZIE 2024 ZA DWIE OSOBY Z WYŻYWIENIEM OIL ZAPŁACIŁAM 7388 RAZEM Z UBEZPIECZENIEM . POWRACAJĄC DOKRAJU DOWIEDZIAŁAM SIĘ ŻE ŻE POBYT W TYM SAMYCH HOTELU I PRZEZ IAKĘ DLA DWÓCH OSÓB KOSZTOWAŁ O 2000 ZŁ MNIEJ. NIECH MI TO KTOŚ WYTŁUMACZY
Nie polecam biura Itaka. Polecieliśmy z mężem do Turcji na 8 dni do hotelu 5 gwiazdkowego, przynajmniej taki był w opisie oferty. (...) Rezydentka nastawiona tylko na sprzedaż wycieczek fakultatywnych po mocno zawyżonej cenie, bo jak się okazało lokalne biura miały te same wycieczki prawie 50% taniej. Szczerze odradzam Itakę.
Nie polecam biura Itaka. Zmiana godzin lotów na nocne (00:35 do Albanii), autokary stare, jechalismy dwoma: w 1 pękła szyba ochronna od TV raniąc Panią siedziska obok, w 2 Pan parkując rozbił szybę a mimo wszystko wpakował nas do autokaru, z jedną szyba rozbita a druga pekajaca jechaliśmy na lotnisko. W domu znalazłem kawałek szyby w pralce z rzeczy w których podróżowałem. Pani z ITAKI na lotnisku stwierdziła śmiało że to nie jej proble bo oni tylko zlecają to firmie transportowej.
Wyjechaliśmy na początku maja do Hiszpanii wyspa Gran Canaria (...) Dali nam pokój, spędziliśmy tam noc, obudziliśmy się zauważyli że jesteśmy pogryzieni myślielișmy że to komary , drugiego dnia gryznięć było więcej i poszedł poprosić o dezynfekcję pokoju wieczorem po dezynfekcji zauważyłem pluskwy pod łóżkiem, poszedłem do recepcji i ich o tym poinformowałiem. Zmienili nam pokój .Proinformował o tym pracownika ITAKI nie otrzymaliśmy żadnej pomocy . Masakra ! Nie polecam
Nie polecam Itaki: (...) - te niby ,,napiwki" wymienione w ofertach, to obowiązkowe kwoty, które trzeba przekazać pilotce czyli przychód na czarno, a obsługa dalej domaga się napiwków, bo nic nie wie o tych przekazanych pilotce.
Wakacje.pl polecam, miło, sprawnie. Itaki- NIE POLECAM, ODRADZAM !!! "Tureckie Smakołyki", to najtańsze zagrzybiale hotele z dala od centrum miast-po przybyciu od 18 nie ma co robić. Kolacja w hotelu w Milas to sucha pajda chleba zawinieta w stretch i woda. Pilotka wozi do miejsc tzw prezentacji, gdzie namawiają na zakupy po zawyżonych cenach. Obiad zdala od innych barów i nie ma wyboru, trzeba drozej zaplacić, np 20E/os+ napoje. Z gory zbierają po 20E na napiwki a obsługa ich nogdy nie widzi !
Autokar bez klimy na wycieczce objazdowej we Włoszech! Dyskwalifikacja biura podróży. Po reklamacji propozycja rekompensaty w postaci bonu 200PLN na wyjazd z Itaką. Imprezę uratowała Pani Pilot Beata. P. Beata zasługuje na najwyższe uznanie.
Organizacja podróży była po prostu okropna. Organizacja całej wycieczki to było 0 na 100 – nie mogę polecić biura podróży Itaka nikomu. To był po prostu koszmar.
Itaka wysłała nas do hotelu 5 gwiazdek w którym jest brud i śmierdzi grzybem. Dyr hotelu ktorego dorwalismy w holu sam przyznał ze warunki są źle ale itaka o tym wie.!!! Rezydentka na prośbę przeniesienia odesłała do biura obsługi, biuro do niej i tak w kółko. Na koniec zaproponowali zmianę za dopłatą 13000 zł za 6 dni gdzie wycieczka już kosztowała 46000. Rezydentka Ola to porażka jest tylko do sprzedawania wycieczek. Kiedy potrzebowałam pomocy bo syn musiał jechać do szpitala po 4 godz odpisal
Pani rezydentka Patrycja która obsługuje rodaków w Marsa Matruh, mało zainteresowana klientami, mało sympatyczna, na wycieczkę do Siwy która kosztowała 145 dolarów od osoby wysłała nas z przewodnikiem który w japonkach wprowadzał nas na Górę Umarłych, ale wiedział gdzie na targ do swoich znajomych nas zaprowadzić:)) mało do nas mówił, :) prawie wcale, :) nic nie opowiadał, bo pewnie nie umiał w języku polskim, lub nie znał historii tego miasta ...no zawiodłam się na biurze Itaka .
Nie polecam. Duże biuro i rozczarowanie. Pobyt w Turcji realizowany przez tańsze i mniej znane biuro, dużo lepszy. Nigdy nie myślałam, że bukując pobyt 19-26 października, mój błąd, biuro zakupiło nam hotel do 25 października, powrót także 25. Wylot z 7 rano na 19 wieczorem. Porażka. Trzeba bardzo sprawdzać dokumenty, a zapłaciliśmy naprawdę dużo, first minute to po prostu najdroższa opcja i nauczka na przyszłość, żeby organizować wycieczki samodzielnie lub z innym biurem. Jestem na NIE.
Samolot wyczarterowany przez Itakę jest bardzo niewygodny ( odległość między siedzeniami bardzo mała) Opłacony pierwszy dzień pobytu to : przylot z Katowic do Malagi 23,50, Dzień który spędziłam w Polsce potraktowany był jako 1-szy dzień wakacji Podobnie ,ostatni dzień pobytu,to dzień wolny do godziny 20, ponieważ przylatuje nowy turnus. Itaka dubluje pierwszy i ostatni dzień pobytu, zatem oferta powinna być na 6 dni a nie na 8. Mam uwagi do autokaru, w którym brak gniazd do ładowania tel.
Oferta zaproponowana przez biuro podróży była zgodna z rzeczywistością. Jedyne problemy pojawiły się na poziomie zatrudnionych przez ITAKĘ pracowników, a dokładnie pracowniczek (...)w Hotelu (...).Rezydentka nie odpowiadała na próbę kontaktu, a współpracowniczki, które były odpowiedziane za animacje, nie poprowadziły ich przez cały pobyt. Nie polecam ekipy z Kalabrii. Brak możliwości płatności kartą lub przelewem za wycieczki lokalne to również wielka wada.
Biuro oszukuje klientów opis hotelu nie zgodny z rzeczywistością Polacy dostają najgorsze pokoje tak było w Turcji(...)
Na odpowiedź, czy można dodać dodatkową osobę czekałem gdzieś z miesiąc. Lot - pójście po kosztach , Fly Dubai zamiast Fly Emirates- bardzo ciasno , jak dostałem miejsce obok przejścia w samolociie to ciągle ktoś się o mnie ocierał- co chwilę ktoś do toalety chodził. Lot z Dubaju do Male - brak możliwości zapłaty kartą. Na miejscu na Safari Island tutejszy przedwodnik nie wytłumaczył dokładnie jak działają drzwi, które i tak były wadliwe i chce kasę za szkodę. Lepiej samemu rezerwować wszystko.
Nie polecam tego biura Rezerwacja miejsc w samolocie niezrealizowana,oddają pieniądze, ale nie po to się realizuje usługę ,żeby były przeprosiny i zwrot pieniędzy.Jak coś się wydarzy to okazuje się że odpowiedzialności nie ponosi Itaka tylko przewoźnik lub ubezpieczyciel.np.wrócilismy bez bagażu,który został na lotnisku na Lanzarote- 165 pasażerów bez walizek,reklamacja ,stres i Itaka nie bierze za to odpowiedzialności.Takie sytuację na Lanzarote zdarzaja się notorycznie.
NIGDY WIĘCEJ PODRÓŻY Z ITAKĄ> 1. Godziny wylotu, które akceptowałem przy kupowaniu wycieczki zostały zmienione na bardzo niekomfortowe: wylot o 23 z PL a powrót o 3 w nocy z Turcji. Nigdy bym nie kupił wycieczki z takimi godzinami wylotu. Niestety dzień z wylotem o 23 został zaliczony przez ITAKĘ do jednego z 7 dni pobytu. 2. Wykwaterowano nas z pokoju 16 godzin przed wylotem co również nie było komfortowe. 3. Rezydentka absolutnie nie była pomocna, jej postawa nie zasługuje na miano Rezydenta
Wakacje wykupiliśmy na portalu wakacje.pl Bardzo profesjonalna obsługa. Na miejscu w Albani powitała nas bardzo miła rezydentka. Świetny kontakt.