Zakupiłam i opłaciłam ofertę, po czym po kilkunastu minutach otrzymałam maila i telefon, że została odrzucona z powodu braku miejsc. Zadzwoniłam do Itaki i okazało się, że ten sam pokój i termin jest dostępny, ale droższy o 200 zł od osoby. W momencie mojego zakupu widniała informacja o ostatnim pokoju, więc cena „magicznie” wzrosła dopiero po mojej płatności. Takie działanie jest nieprofesjonalne i wprowadza klienta w błąd, odbierając poczucie bezpieczeństwa przy rezerwacji.
Niestety organizacja ze strony biura pozostawia wiele do życzenia . Na lotnisku miał na nas czekać przedstawiciel biura , był ale bez oznaczenia Itaka - gdybyśmy sami nie dopytali nie wiedzielibyśmy że to osoba z Itaki . Brak normalnej komunikacji e-mailowej - Itaka wymusza założenie konta i ściągnięcie aplikacji , tam załączają wszystkie informacje - tak załączają za później nie można ich ściągnąć . Transfer masowy z hotelu na lotnisko 6h przed lotem gdzie trasa trwała 1,5
Najgorsze biuro podróży z jakim mieliśmy okazje podróżować. 25 minut przed autobusem powrotnym na lotnisko - okazało się że nasza walizka została skradziona - skontaktowaliśmy się z rezydentką oraz recepcją hotelu gdzie rezydentka najpierw powiedziała że nie wie co robić, potem skontaktowała się z hotelem potwierdzić że nie otrzymamy od nich żadnego potwierdzenia zaginięcia bagażu po czym kazała wracać do kraju. Itaka z hotelem przerzucają miedzy sobą odpowiedzialność.
Przybycie w nocy do hotelu opóźnione o 3 godziny.Ok.roznie bywa,ale nie było dla 3 osób pokoju,otrzymałyśmy jedno łóżko. Rezydent miał to gdzieś,następnego dnia na spotkaniu po ostrej rozmowie czymś się zajął. Chociaż generalnie same to załatwiłyśmy.Wazne żeby wycieczki nam sprzedać.W dniu wylotu kazali nam czekać w lobby od rana,nikt nie poszedł na śniadanie,jak już się dodzwoniliśmy do szanownego rezydenta mówił o wypadku na drodze.Pozniej nie odbierał telefonu od nikogo.Nie polecam!!!!
Kupiłem wczasy all inclusive w Egipcie. Jakież było moje zdziwienie gdy na miejscu musiałem dopłacić 180 $ aby mieć opcję all inclusive. Bez dopłaty to nawet wody bez limitu bym nie dostał.Limit 1 butelka na osobę o,75 l.Po przyjeździe złożyłem reklamację w Itace i otrzymałem odpowiedź że że strony Itaki wszystko jest ok a hotel ma prawo pobierać dodatkowe swoje opłaty.Nigdy więcej nic z Itaki!Ta firma to dno.Uwazajcie
Nie polecam biura Itaka. Wykupiłam wycieczkę do Bodrum w której były zatajone ważne informacje co do wycieczki. Najbardziej chciałabym zwrócić jednak uwagę na rezydentkę, (...). Całkowicie niekompetentna (co można usłyszeć od wszystkich którzy mieli okazję być na spotkaniu z nią). Kupiliśmy wycieczkę u tej Pani w której nie zgadzały się godziny z tym co jest na stronie , na co ona zaczęła się śmiać i mówić że to błąd IT. Nie ma z nią kontaktu. Nie odbiera, nie odpisuje.
Opóźnienie w locie i brak informacji dla klientów, koczowanie na lotnisku to już standard w ich wykonaniu
)Wszystko było super zorganizowane. Rezydent (...) kompetentny. Posiada dużą wiedzę, ciekawie opowiada. Dyspozycyjny w każdej chwili. 3 X odwiedził hotel. Pozdrawiamy (...). Turyści ze Szczecina
jestem rozczarowany biurem, z powodu braku informacji dopiero na miejscu w hotelu zostałem poinformowany że musze zwolnic pokój i czekać na transfer 12 godzin w holu bez klimatyzacji. Pani rezydent niedostępna bardziej niż prezydent. wzięła kasę za wycieczkę według własnego przelicznika nie wystawiając żadnego kwita. Wycieczka niezgodna z programem, najważniejszym punktem było plażowanie co mieliśmy non stop w hotelu bez żadnych dopłat.
Wszystko bezproblemowo. Lubimy to Biuro. Wczasy wykupujemy poprzez wakacje.pl z ul. Bronowickiej 27a w Krakowie
To biuro to totalna porażka, wykupiłem miejsca w samolocie-nie zrealizowano tego i nawet mnie nie powiadomiono, dopłaciłem do pokoju z widokiem na morze ,a z okna widziałem budynek przed nami , rezydent to tak jakby go właściwe nie było, wycieczki o połowę droższe niż w lokalnych biurach. Więcej z Itaki nie skorzystam i szczerze odradzam innym.
Wakacje na Korfu zakupiłem w Biurze Wakacje.pl w Stargardzie. Panie, które tam pracuja, rewelacyjnie znają ofertę, były w stanie omówić każdy z hoteli, które zaproponowały. Ogólne wrażenie z zakupu wycieczki 10/10. Po przylocie na miejsce, rezydent wskazał autokar transferu do hotelu, następnie dostępny był w każdej chwili pod telefonem (albo na WhatsApp). Kupując wakacje z Itaka, masz wszystko w cenie, nie jak w innych biurach (gdzie dodatkowo trzeba wykupić np. Transfer). Polecam
Opieka rezydenta w zasadzie żadna, Pani dostępna przez watsapp przez jedną godzinę dziennie i to nie codziennie. Walizka uszkodzona podczas transferu z lotniska - po zgłoszeniu rezydentka najpierw kazała nam przysłać zdjęcie i powiedziała, że pchnie to dalej, po czym jak już wróciliśmy do Polski to w odpowiedzi na nasze pytanie odnośnie zgłoszenia, pani odpisała że trzeba było odrazu zgłosić kierowcy. W autokarze śmierdziało stęchlizną z klimatyzacji, a hotel miał co najwyżej 3* a nie 5*
Itaka współpracuje z fatalnie działającą firmą lotniczą (...), która statystycznie ma 68 % lotów rozpoczynających się planowo, lub z kilkunastominutowym opóźnieniem. To oznacza, że co trzeci lot jest mocno opóźniony, co 10 ma opóźnienie parogodzinne. To nas spotkało przy wylocie z Warszawy na Korfu: ponad 4 godziny, bo samolot niesprawny. W drodze powrotnej opóźnienie 1.5 godziny. I okazało się, że nie załadowano żadnego bagażu 137 osób powracających z Korfu! Radzę zmienić przewoźnika!!!!
Biuro oceniam na bardzo słabe, to było zaskoczenie, ponieważ pierwszy raz mieliśmy z nim styczność i chyba ostatni, przynajmniej taką mam nadzieję. Opis hotelu był przekłamany, przy czym ukryty był najistotniejszy fakt, który wpłynął na nasze zdrowie i wypoczynek. Nie kontrolują swoich ofert i nawet po złożeniu reklamacji nie są w stanie się skontaktować z nami aby wyjaśnić sytuację. Nie polecam nikomu, bez posiadania konkretnych dowodów oraz sprytu wybierać się z tym biurem gdziekolwiek.
zostałam wykorzystana w związku z opłata calego wyjazdu na 7 dni do BUŁGARII ZAMÓWIENIE ZŁOŻYŁAM W LISTOPADZIE 2024 ZA DWIE OSOBY Z WYŻYWIENIEM OIL ZAPŁACIŁAM 7388 RAZEM Z UBEZPIECZENIEM . POWRACAJĄC DOKRAJU DOWIEDZIAŁAM SIĘ ŻE ŻE POBYT W TYM SAMYCH HOTELU I PRZEZ IAKĘ DLA DWÓCH OSÓB KOSZTOWAŁ O 2000 ZŁ MNIEJ. NIECH MI TO KTOŚ WYTŁUMACZY
Jestem bardzo rozczarowany usługami ITAKI. Hotel Dyrrah, mimo opisu jako 4*, był mocno zużyty, a jakość posiłków – bardzo niska. Dopłata za wyżywienie była zupełnie nieadekwatna do oferowanego standardu. Reklamacja została potraktowana lekceważąco. Biuro zrzuca odpowiedzialność na lokalne warunki, ignorując realne problemy klienta. Nie polecam i na pewno nie skorzystam ponownie.
Nie polecam biura Itaka. Polecieliśmy z mężem do Turcji na 8 dni do hotelu 5 gwiazdkowego, przynajmniej taki był w opisie oferty. (...) Rezydentka nastawiona tylko na sprzedaż wycieczek fakultatywnych po mocno zawyżonej cenie, bo jak się okazało lokalne biura miały te same wycieczki prawie 50% taniej. Szczerze odradzam Itakę.
ITAKA, pierwszy raz korzystaliśmy z biura Itaka . Wielkie rozczarowanie . Poprzednio korzystaliśmy z innych biur podróży ale nigdy nie byliśmy tak zawiedzeni jak z tego właśnie. Wyjazd nie daleko , Sardynia , Włochy. Wylot z Wrocławia o 2 w nocy przylot o 5 na wyspę. Pani opiekun od początku wprowadziła nas w błąd, mydląc oczy . Rzeczywistosc okazała sie być inna . Tragedia. Nie polecam .
Nie polecam biura Itaka. Zmiana godzin lotów na nocne (00:35 do Albanii), autokary stare, jechalismy dwoma: w 1 pękła szyba ochronna od TV raniąc Panią siedziska obok, w 2 Pan parkując rozbił szybę a mimo wszystko wpakował nas do autokaru, z jedną szyba rozbita a druga pekajaca jechaliśmy na lotnisko. W domu znalazłem kawałek szyby w pralce z rzeczy w których podróżowałem. Pani z ITAKI na lotnisku stwierdziła śmiało że to nie jej proble bo oni tylko zlecają to firmie transportowej.