Leciałem z tym organizatorem w 1999 roku a teraz 2009. Wydaje mi sie ,ze ich oferta została w tyle do innych biur, jest bardziej dla ludzi mniej wymagajacych, oferta jest mniej komfortowa. Tak, czasy wyjazdu Jelczem sie skończyły.
Byłem z tym biurem podróży już kilka razy i zawsze wracałem zadowolony. W tym roku majowy pobyt w Egipcie nie był zorganizowany tak jak wykupiłem wcześniej, tzn nie zapewniono nam hotelu który wykupiliśmy na 2 tydzięń pobytu ze znaczną dopłatą. Po powrocie do kraju opisałem zaistniałą sytuację, wyliczyłem poniesione koszty i zażądałem zwrotu nadpłaty za wybrany hotel. W przeciągu miesiąca otrzymałem list z przeprosinami i zwrot pieniędzy na podane przezemnie konto. Myślę,że jest to uczciwe załatwienie sprawy przez biuro podróży. Uwagi mam natomiast do zupełnie bezradnej na miejscu rezydentki.
brak wiadomości w umowach o opłatach klimatycznych
Koszmar, nie bylo reakcji rezydenta na zglaszane problemy. Brak odpowiedzi na stawianie pytania dotyczace kraju, ktore nie dotyczyly wycieczek fakultatywnych.Nigdy wiecej z tym biurem.
Polecam biuro podróży ITAKA. Obsługa rezydentów bez zastrzeżeń. Wszystko na czas, bez opóźnień, w hotelu wywieszona tablica z wszelkimi informacjami, dyżury rezydentów, spotkanie organizacyjne.
LUDZIE STRZEŻCIE SIĘ. NIGDY WIĘCEJ Z TYM BUBLEM ! DO ITAKI = DO D*** !!! Oferta zakłamana, rezydentka niekompetentna, opóźnienia! straciłam swój urlop...a zyskałam siwe włosy! Kto daje zgode na funkcjnowanie takich firm?
nie mam słow
uważam ze rezydent którego mieliśmy spisał się całkowicie, aczkolwiek wiekszych problemów nie było z hotelem czy innymi usługami wszystko było jak należy. r. stawarz polecam
Pierwszy i ostatni raz z Itaką. Zapłaciłem za coś czego nie ma ani Itaka ani Hotel w którym byłem. Wprowadzanie klienta w błąd. Hotel chrisi 3,5*** - brak studio 4 os, w zamian dostałem 2 pokoje 2 osobowe , bo w hotelu innych nie ma i wiedzą że Itaka to sprzedaje, brak TV w całym hotelu, suszarek, aneksy kuchenne bez wyposażenia a więc zbędne, ani jednego czajnika dla gości w całym hotelu, Mozna poczytac opinie o Hotelu, a miały byc 3,5***, ciekawe, chyba Itaka im dała za upust 2**. ODRADZAM
tez byłe w Chrisi na krecie. oszustwo i totalne dno. czekam na odpowiedź na reklamację , jak nie to idę do sądu, tak nie może być że sprzedają coś czego nie mają ani oni ani fizycznie hotel w którym byłem. mam nadzieję, że powinie im sie noga i skończą jak kopernik
Itaka to porażka - Wprowadza klientow w błąd , stan faktyczny po przyjeździe rózni się od umowy i opisu Itaki. Byłem w hotelu chrisi na krecie, nie ma tam żadnych studio, ankesy kuchenne bez wyposażenia a częśc pokoi nie ma okien !!!! A rezydenci sa co kilka dni i wiedzą co jest a czego nie ma. Oszukiwanie ludzi i wyciaganie pieniędzy za coś czego nie ma. żenada i dno. Złożyłem reklamację, jak trzeba będzie to do sądu tez pójdę, Nie można tak okradac klientów
Itaka sprzedaje coś czego nie ma fizycznie w hotelu - CHRISI na Krecie w Stalidzie. W hotelu nie ma żadnych studio, za które zapłaciłem, ani jednego TV w całym hotelu, ani jednego czajnika, brak suszarek do włosów - Takei działania to wprowadzania klientów w błą aby sprzedać byle co za wszelkącenę - NIGDY WIĘCEJ Z ITAKĄ !!! WWszystkie turnusu kiedy tam byłem pisały reklamacje !!! Jak na klasówce. Rezydenci naciagaja na wynajem samochodów za koszmarne pieniądze bo mają z tego działkę chyba i wycieczki, ktore mozna kupić obowk w greckim biurze podróży dzużo taniej !!!! Szkoda słów - DNO I ŻENADA
W katalogu jest 15 dni a było 13, miał być bufet, było jedno danie, rezydentka trzymająca stronę właścicieli hotelu
Zakupiłem od Itaki wczasy-wyspa Kreta(Stalida) hotel Chrissi.Zgodnie z ofertą hotel miał posiadać studio z wyposażonym aneksem kuchennym.tv satelitarną, telefonem i suszarką.Po zakwaterowaniu okazało się że otrzymaliśmy pokój bez okna, a drugi bez czynnej klimatyzacji i z uszkodzoną lodówką.Po całodziennym boju z właścicielem udało mi się wymienić jeden pokój,a na drugi dzień pokój dzieci oddalony w znacznej odległości od siebie(ten bez światła dziennego) Oferta ITAKI jest niezgodna z rzeczywistością-ten hotel nie posiada pokoji typu studio,nie ma telefonu ani tv w większości brak suszarek.Rezydenci to koszmar,głupi usmiech i w zasadzie nic się nie stało,po co mi okno w pokoju?Nie polecam ITAKI,będę reklamował ich usługę.
sierpień ubiegłego roku - Hotel Kosdere Turcja -awet nie mam ochoty wspomninać. Po ciężkiej podróży w ciasnym samolocie gdzie nawet nie dało się ruszać trafiliśmy do hotelu. recapcja tragedia , komletnie nikt nie potrafił rozmawiać po angielsku. na rezydentkę czekaliśmy chyba z godzine aż się panienka pojawiła. zakwaterowali nas w pokoju w piwnicy gdzie był mały lufcik. Więc szybko do recepcji i tysiąc tłumaczeń. Po 30 min chyba zoorientowali się o co nam chodzi, po rezydentce nie pozostało nawet śladu. Obejrzeliśmy kolejny pokój - tragedia. Więc od nowa to samo.. i tak przez 4 godz wędrowaliśmy po obiekcie i szukaliśmy odpowiedniego pokoju.. a chodziło tylko o to zeby był to pokój z jednym łóżkiem. Ani grosz powiedzialam ze nie dam.. za takei cięzkie pieniądze nie jedzie sie po to zeby kogos sie prosic.. rozumeim za sprzatanie bakszysz to co innego.. ale za pokój..? nie ważne.. stwierdziliśmy ze idziemy na spacer na plaze, zmęczeni - myśleliśmy ze nam humor się poprawi. Niestety.. plaża w stanie opłakanym, urokliwa zatoczka - jakoś jej ni ezauważyłam, oprócz czarnego piachu wielkich brudnych kamieni i brudnej wody, jak bagno w ktorej temperatura była wyższa od temperatury powietrza. Fuj. Poszliśmy na obiad - godz 13 - brak klimatyzacji w restauracji!! Szok. Myśleliśmy ze już nas nic gorszego spotkać nie mogło.. 2 tygodnie .. jak struci chodziliśmy.. dzięki super znajomym i pomysłowości animatorów - jakoś to minęlo. Jedyny plus tego hotelu All inc. - rewelacja jedzenia dużo różnorodnego i przepysznego. Basen czyszczony codziennie i czysto w pokojach.. szkoda tylko ze Itaka skróciła nam pobyt o jeden dzień besz poinformowania nas o tym - tłumacząc się ze przecież wywiesili info na tablicy koło recepcji, przez która 2 tyg nie przechodziliśmy. Ogólne wrażenie bardzo złe... nie wyobrażam sobie żadnych podróży z tym biurem..
Już kilka razy byłem z Itaką,ogólnie jest ok ale do ideału jeszcze dużo brakuje.
Nie kompetentne Panie w Biurze Itaka, w Lublinie, nie starają się doradzić, najważniejsze ze trzeba sprzedać imprezę a reszta ich nie obchodzi. Natomiast rezydenci Itaki to poprostu horror. Nalezy sie spodziewać przy takiej obsłudze że Itaka po Koperniku padnie !!!!!!!! A szkoda, bo kiedys byli bardziej kompetentni i wyrazali zainteresowanie klijentami.
ITAKA jako biuro podróży bardzo dobra szkoda że rezydenci tego nie szanują mają obojętny stosunek do klienta no chyba że sprzedają wycieczki wtedy są bardzo mili.Byliśmy z małymi dziećmi musieliśmy opuścić pokój już o 12.00 a wyjazd był o 16.45, chcieliśmy przedłużyć pokój za odpłatą rezydentka powiedziała że nie będzie problemu ale niestety było inaczej żadnej możliwości przedłużenia a rezydentka nie udzieliła nam pomocy.Dobrze że tylko taki mieliśmy problem gorzej było z tymi którzy musieli korzystać z pomocy lekarza .ITAKA powinna inaczej dobierać sobie pracowników którzy szanują swoją pracę
W biurze obsluzono nas dokladnie tak jak tego oczekiwalismy. W zasadzie nie potrzebowalismy porady bo poszlismy zdecydowani na zakup wakacji w konkretnym hotelu. Polecam biuro Itaki w Olsztynie na Starowce. Przemily pan Wojmir:)
bardzo kiepsko