Tragedia!!! Na 10 dni przed wylotem Itaka odwołała moją wycieczkę na Kubę kupioną za 20.000zł. bez podania racjonalnych przyczyn! Gdy kupowałem wycieczkę w listopadzie miałem duży wybór kierunków w tej cenie! Po odwołaniu wyjazdu przedstawiono mi w zamian inne oferty jednak już o 10.000.zł droższe, w dodatku z wylotami z innych miast. Ponadto na zwrot pieniędzy muszę czekać 2 tygodnie!!!. Nie mam więc wakacji, ani pieniędzy na to by kupić wyjazd z niego rzetelnego biura!!! Pierwszy ram mnie tak potraktowano! Odradzam!!!
Brak
Brak
Itaka to aktualnie jakaś porażka. Dwukrotnie w ciągu ostatniego roku anulowali nam (przez podobno niewystarczającą ilość chętnych) wybrane, zarezerwowane i zaliczkowane wycieczki (w zamian oferując nieciekawe wycieczki zastępcze), a za przełożenie (z ich winy odwołanej) wycieczki na inny termin latem 2022 zażądali dopłaty ponad 5.500 zł. Nie skorzystaliśmy... Całe szczęście że chociaż zwrócili kwotę zaliczki. W sumie zero rekompensaty za to wszystko
Brak
Brak
Po przylocie zakwaterowano nas w innym hotelu niż rezerwowaliśmy. Standard hotelu dużo gorszy. Brak reakcji rezydenta na skargę. Negatywna odpowiedz na reklamacje. Sprawa trafia do UOKiK i ewentualnie kancelarii adwokackiej.
Brak
Brak
Najgorsza wycieczka w moim życiu. W Turcji byłam zmuszona płacić bajońskie sumy w euro za jedzenie, które było niedobre i skąpane w oleju. Przewodnik zadufany w sobie, obrażał jak popadło: kobiety, Chińczyków, Polaków, uczestników wycieczki. Hotele brudne i wypełnione dymem tytoniowym. Omijać to biuro z daleka!
Brak
Brak
Wrocilam z pasterki w Rzymie. Wycieczka byla fajna dzieki osobowosci i wiedzy pilota p. Krzysia. Oddzialy reprezentujace Itake oraz infolinia wogole nie znaly programu ani nie posiadaly zadnych informacji poza wydrukiem opisu wycieczki ze website biura. Pani Agnieszka z infoinii Itaki obiecala oddzwonic. No coz, nigdy tego nie zrobila. Po przyjezdzie do hotelu w Rzumie, niby 3 gwiazdki ( pewnie kiedys je mial!) okzalo sie ze jest to dormitory room z czterema lozkami blokujacymi drzwi wejsciowe, bez lodowki no i dla trzech zakwaterowanych osob nie bylo miejsca zeby rozlozyc ubrania. Ogrzewanie wlaczone po interwncji, podobnie reczniki i koce. Sniadania byly dobre. Przewodnik po Rzymie ( p. Agnieszka) cos tam wie ale sposob przekazywania jej informacji byl paplanina. W ostatnim dniu wlokla sie via Condotti zapewniajac wszystkich , ze widza te ulice raz w zyciu a warto bo jest to ulica drogich markowych sklepow. Nie zdwala sobie nawet sprawy iz wiele osob bylo w Rzymie wiele razy a kawa w Cafe Greco nie nalezy bynajmniej do wydatku zycia. Kolacja Wigilijna to zenada. Jedyna dobra potrawa ...surowka z octopusa. Po malzach mialam sensacje zoladkowe ( i nie tylko ja). Czy naprawde trzeba 55 Euro wydac na kolacje gniota ? Przeciez pilot poradzilby sobie z organizacja kolacji na miejscu lepiej jak panie biura. Niestety impreza przygotowana bez dbalosci o klienta i checi przekonania go do powrotu. Wielkie brawa dla pilota, ktory potrafil swoja osobowoscia stworzyc niezapomniany klimat i fajne wspomnienia.
Brak
Brak
Nie polecam. Hotel zaproponowany przez Itakę totalna porażka. Moje najgorsze wakacje. Do reklamacji nie ustosunkowali się do tej pory ( minęły dwa miesiące, nie liczę na kontakt z ich strony). Oczywiście opinii o hotelu jak można się domyśleć nie umieścili na swojej stronie bo przecież negatywna a Itaka ma same perełki w ofercie. Osobiście nie zamieszam korzystać z tego biura podróży nigdy więcej.
Brak
Brak
Kiwengwa Beach Resort - fajny hotel, pokoje słabe, jedzenie monotonne, plaża super. Warto pojechać - jak na Afrykę jest ok. Organizator czyli Itaka słabo ma zorganizowane kwestie transferu, klient wystawiony za drzwi bez świadczeń na 15h przed wylotem. Rezydent nawet nie pofatygował się na lotnisko. Pan Marcin super sprzedawca i tylko to go interesuje, bezczelny typ. Naciągacz, uwaga na wyjazd z własnym wyżywieniem, są 2 karty, oczywiście ta droższa dla klientów Itaka. Itaka się chełpi, że konkurencja ma w tym hotelu tylko aplikacje, a oni rezydenta - proszę mi wierzyć, rezydent umierającemu zaproponuje wycieczkę od której ma prowizje zamiast pomocy.
Brak
Brak
Itaka sprzedaje pobyty w hotelach, które są zamknięte - np. SBH Costa Calma Beach Resort - który jest zamknięty od początku pandemii. 2 tygodnie przed wyjazdem proponuje inny Hotel w innym miejscu - np z dala od plaży. Bardzo nieprofesjonalne!
Brak
Brak
Brak JAKIEJKOLWIEK informacji o zmianie terminu lotów, przesunięcie terminu o dwa dni wcześniej. Gdyby nie zainstalowana aplikacja, i moja interwencja z zapytaniem dlaczego termin został zmieniony, zapewne dowiedziałbym się o tym 3dni przed wylotem. Biuro umywa ręce, nie proponując wylotu z innego miasta po czym okazuje się ze dwa ostatnie dwi przy pierwotnie wykupionym terminie są już wyprzedane. Na infolinie trzeba czekać wieczność aż ktoś odbierze telefon. Brak rekompensaty, brak wyrównania różnicy ceny podczas wybrania innej oferty na ten sam termin! Pierwszy raz się spotykam z takim traktowaniem klienta.
Brak
Brak
Witam.Właśnie wróciłam z Madery. Mieliśmy wykupiony hotel**** , niestety po przylocie na wyspę zamieniono nam na hotel*** , w ten sposób zrobiono nie tylko nas , ale też kilka innych par z tego hotelu . Na szczęście nie spędzaliśmy dużo czasu na miejscu , gdyż Madera jest ciekawą wyspą , ale pewne niezadowolenie zostało [hotel w nowym miejscu był cały czas w cieniu , pokoje nie posiadały lodówki itp i itd ] . Ponoć jest to dość często praktykowane szczególnie w ofertach last minute . Taki ich przekręt - łapią na hotele które mają więcej gwiazdek , a wciskają co zostanie. Przykre.Dlatego nie polecam , nie chciałabym być tak zrobiona więcej razy.
Brak
Brak
Pierwszy raz zdarza się, że piszę negatywną opinię. Podróżowaliśmy z rodziną w Egipcie, w hotelu w którym dwa lata wcześniej byliśmy z biurem Exim Tour. Spodziewałam się po ITAKA opieki przynajmniej na podobnym poziomie i tu wielkie rozczarowanie. Rozumiem, że biuro nie odpowiada za godziny przelotów jednak są one stałe i można wszystko dograć tak, by klient był zadowolony. Nic podobnego. Dobę hotelową zaczęliśmy dnia następnego od rezerwowanego tj. o 03.00 nad ranem. Pomyśleliśmy trudno, za to w dniu wylotu jesteśmy do 22.00 i co? Okazało się że pokój musimy opuścić o 12.00, a rezydent nie wie co z wyżywieniem choć w pierwszym dniu rezerwacji nie skorzystaliśmy z żadnego posiłku. Za grube pieniądze, za dodatkową opłatą pana z Recepcji dokupiliśmy dobę hotelową, by moja mama chora na cukrzycę na insulinie nie martwiła się, co ze sobą zrobić przez 9 godzin na plaży. Zaznaczę tylko, że w Egipcie nie opuścisz hotelu, by kupić sobie na zewnątrz coś do jedzenia. Żenada odradzam podróż z tym biurem, zaoszczędzisz sobie nerwów. Rezydent poinformowany o sytuacji stwierdził, że zapyta co z wyżywieniem i nie odezwał się do końca pobytu. Odradzam Odradzam i jeszcze raz odradzam. Biuro w stylu "ale owszem ale i wszystko", do czasu gdy nie uiścisz opłaty za wycieczkę.
Brak
Brak
Niestety Itaka jak spora część firm stawia na to, aby sprzedać i zapomnieć. W momencie jak pojawiają się jakiekolwiek problemy to Itaka się wypina od odpowiedzialności. Podczas lotu bagaż został okradziony, zgłoszone to zostało rezydentce, która miała to przekazać do centrali do reakcji. Niestety mimo, że rezydentka przekazała to Itaka nie zrobiła nic. Po powrocie została złożona oficjalna reklamacja i po 29 dniach (z 30 dopuszczalnych) odpowiedź Itaki o sensie "pocałuj się drogi kliencie w zad". Nieważne przy tym dla Itaki jest to, że zgodnie z ustawą za całość imprezy zorganizowanej odpowiada biuro. Że klient zawarł umowę wyłącznie z biurem podróży, a nie poszczególnymi podwykonawcami. Ogólnie nie polecam Itaki w momencie jak chce się wypocząć bez nerwów w czasie zasłużonego urlopu.
Brak
Brak
Itaka to złodzieje i oszuści. Zarezerwowaliśmy hotel Delfinia w Grecji a otrzymaliśmy Marton. Masakra, różnica między hotelami bardzo duża, nie dostaliśmy rekompensaty mimo napisania reklamacji. Najgorsze jest to że nie tylko nas tak oszukali a co najmniej turnusy po kilkanaście rodzin. Nie polecam.
Brak
Brak
Drugi raz dopiero zdarza mi się napisać negatywa (pierwszy raz inne biuro). Niestety wielki minus za niedopięcie na ostatni guzik procesu zamówienia pokoju. Wczasy kupione dzień przed wyjazdem. Na miejscu w hotelu późną nocą wszyscy dawno poszli spać, a pary, które kupiły lasta czekały razem z nami dobre dwie godziny. Musieliśmy wypełnić karty meldunkowe, które dla innych były wcześniej przygotowane i poszło bardzo sprawnie. My czekaliśmy i czekaliśmy......i suma summarum zameldowali nas w siostrzanym hotelu Magic, którego standard odbiegał mega od pokojów w Magic. Nie za to płaciłam. Menedżer hotelu stwierdził, że i tak mieliśmy dostęp do wszystkiego, a to tylko pokoje i nie uwzględnił reklamacji na miejscu. To jedna sprawa. Druga to uwaga do rezydentki.....Na spotkaniu organizacyjnym podała bardzo mało istotnych informacji, skupiając się na sprzedaży wycieczek i o nich tylko dukałą.....Prośba o sprawdzenie ceny w przypadku kursu AOWD, który był w ofercie zakończyła się stwierdzeniem, że jak się zdecydujemy, to mamy przyjść następnego dnia i wtedy nam powie. Żenada, ponieważ powiedziałam od razu, że jesteśmy zdecydowani i chcemy, aby tylko sprawdziła dla nas cenę (zakup jednego podręcznika zamiast dwóch). To takie trudne ? W końcu nie kupiliśmy u niej, tylko w centrum nurkowym w hotelu. Ponadto nie znała nawet terminów swoich dyżurów w hotelu, odsyłając nas do tablicy ogłoszeń (cyt.:"tam jest wszystko napisane (..)") Z Itaką latałam już wcześniej i nigdy nie miałam takich sytuacji. Mam nadzieję, że to jednorazowe zdarzenie. Może mało istotne, ale jak się czeka na wczasy, szczególnie w czasach covida, i wydaje na to swoje ciężko zarobione pieniądze, to oczekuje się tego, za co się zapłaciło.
Brak
Brak
Właśnie kończą mi się wakacje na Zakynthos. W tej chwili mamy godz.16:00 a mieliśmy zaplanowany wylot o godz. 11:25. Na tablicy ogłoszeń jest przewidywany wylot 19:30. Niestety nie mamy żadnego info o przyczynach opóźnienia. Linie lotnicze poinformowały nas że nie są odpowiedzialne za ten stan rzeczy ponieważ jest to lot prywatny wyczarterowany przez ITAKA.
Brak
Brak
Byłam na wakacjach w 5 gwiazdkowym hotelu. Złożyłam reklamacje, ponieważ nie było w lobby i w restauracji klimatyzacji. ITAKA nie uznała reklamacji twierdząc, że klimatyzacja nie była przedmiotem umowy. No to chyba żart. 5 gwiazdkowy hotel bez klimatyzacji. ITAKA tylko się ośmieszyła odpowiedzią na reklamację. Ignorowane też były wiadomości w trakcie pobytu. All inclusive w ogóle nic nie znaczy? Zapraszam do zjedzenia czegokolwiek w 45 stopniach. Nie polecam !!!!
Brak
Brak
Byłam na wakacjach w 5 gwiazdkowym hotelu. Złożyłam reklamacje, ponieważ nie było w lobby i w restauracji klimatyzacji. ITAKA nie uznała reklamacji twierdząc, że klimatyzacja niw była przedmiotem umowy. No to chyba żart. 5 gwiazdkowy hotel bez klimatyzacji. ITAKA tylko się ośmieszyła odpowiedzią na reklamację. All inclusive w ogóle nic nie znaczy? Zapraszam do zjedzenia czegokolwiek w 45 stopniach. Ignorowane też były wiadomości w trakcie pobytu. Nie polecam !!!!
Brak
Brak
Sam hotel, lokalizacja i opis są zgodne ze stanem rzeczywistym. Minusem jest bierność organizatora i rezydentów jeżeli trzeba pomóc uczestnikowi. Itaka to pośrednik w sprzedaży miejsc w hotelu i wycieczek. Sam nic nie załatwi więcej niż pokazanie ulotki, wzięcie kasy i zapewnienie transportu. Trochę smutny miałem widok kiedy rezydentka do gościa hotelowego powiedziała, że nie rozumie jego problemu, po czym oburzyła się i olała. Było to w Zakynthos. Z tego co pamiętam, to chodziło o możliwość przesunięcia posiłku o 10 minut aby uczestnicy wycieczki mogli zjeść śniadanie przed wyjazdem. Efekt taki był, że wszyscy głodni pojechali na wycieczkę. No oprócz rezydentki, która sama zjadła wcześniej śniadanie.
Brak
Brak
Spędziliśmy z chłopakiem słoneczny tydzień w Albanii. Hotel wypadł tak jak był opisany w ofercie. Ale jeśli chodzi o opiekę rezydentów to DRAMAT. Brak jakiejkolwiek wiedzy czy chęci pomocy. Widzieliśmy go raz przez cały wyjazd. Brak kontaktu- jeden podany numer nigdy ne odbierał. Do tego niepoprawnie podana godzina na wyjazd na wycieczkę fakultatywną. Brak odzewu ze strony ITAKI. Nieprofesjonalne podejście do klienta, Nigdy więcej !
Brak
Brak
Powodem mojego niezadowolenia w stosunki do organizatora mojej wycieczki - Itaki jest fakt "zorganizowania" mojej wycieczki w ten sposób że między chech out z hotelu a wylotem samolotu jest 15 godzin, z czego 6 to godziny nocne a podruzuje z dwójką bardzo małych dzieci. Zastanawiam się na czym w tym wypadku polega rola organizatora skoro nie jest w stanie skoordynować tak podstawowej sprawy jak długość pobytu i termin wylotu. To skandaliczne. Wychodzi na to że 15 godzin mam się tułać z dziećmi albo wykupić dodatkowa dobę w hotelu. Jeśli ktoś - jak jja teraz - jest w takim momencie życia że nie może sobie zorganizować wycieczki samodzielnie i korzysta z usług biur podróży to właśnie to po, żeby ORGANIZATOR zadbał o takie sprawy. Sprawa dotyczy lotu do Analyi w Turcji, do hotelu Kastalia Club a wakacje jeszcze trwaja.
Brak
Brak