Wyniosłość, arogancja, totalny brak rezydentury! (również na lotniskach) 13 000 zł/ os. wyjazd, a płatne fakultatywne wycieczki wpinają (w i tak już okrojony o dwa dni wyjazd 8 dniowy) dla wypełnienia czasu! W dodatku blisko 8mio krotna przebitka cen wejściówek do cen lokalnych! Dodatkowo płatne potrawy lokalne, napoje podstawowe! Przy opłaconym 3 daniowym posiłku dziennie. Przyrządzenie dań pozostawia wiele do życzenia, niezjadliwe, niedogotowane. Nie polecam tego Biura!
Nie rezerwować wyjazdów na kilka miesięcy przed terminem wyjazdu bo poniesiesz większą opłatę o około 35 procent niż na dwa tygodnie przed rozpoczęciem imprezy.
Itaka promuje bieda oferty, lepiej poszukać samemu jakieś fajne noclegi i transport.
W tym biurze zero organizacji kierowca wyjeżdżający z Białegostoku do Warszawy ( bo tam przesiadka) o niczym nie jest przez biuro poinformowany.
Dzień Dobry chciałbym się podzielić informacją jak Itaka ukrywa koszty wycieczki . Byłem w czerwcu w Gruzji z Itaka na wycieczce objazdowej Batumi Herbatumi. Sama wycieczka zorganizowana dobrze , nie nudziliśmy się , ale niestety nie pokazują prawdziwych cen wycieczki ponieważ w ofercie w warunkach dodatkowych dopisują opłaty obowiązkowe takie jak napiwki 4 € dzień wycieczki jak przejazd jeep za 100 € , który w rzeczywistości kosztował nie więcej niź 10€ i był zwykłym przejazdem busikiem .
Beznadziejne biuro podróży, nikomu nie polecam w razie jakich kolwiek pytań bądź problemów Pani rezydentka z wielkimi fochami. Nie wspominając o tym, ze aby się z kimś skontaktować przynajmniej 20 min poczekajcie na połączenie.
Nie polecam. Od 20 lat korzystałem i byłem zadowolony . Tym razem stwierdzam że wszystko co dobre wkoncu się kończy. Hotel nigdy nie powinien trafić do oferty. Ludzi mają gdzieś ,standarty odeszły w zapomnienie. Nawet blokują negatywne opinie o hotelach . Liczy się dla nich zysk a po wykupieniu wycieczki mają już gdzieś
Oferta i opis w porządku, a rzeczywistość inna, niekorzystna. Ocena negatywna. Hotele we Wloszech beznadziejne, przedpotopowe, jedzenie świńskie, kradzieże. Problemy z wi-fi, brud, niemiła obsługa. Cena wycieczki sporą, a standard bardzo niski.
Pani z Itaki na powrocie nie zgodziła się na przepuszczenie kobiety w ciąży podczas nadawania bagaży, stwierdziła, że pierwszenstwo mają tylko dzieci do 2 lat. Natomiast kolejka była bardzo długa, bo był problem z jednym okienkiem, a w okolicy nie było zadnych krzesełek do siedzenia. 40 minut stania w kolejce (czyt. siedzenia na walizce lub podłodze na bluzach) - wielki brak empatii. Lotnisko Lamezia Terme 9.07 Rezydenci ewidentnie chcą szybko skończyc prace a nie pomóc.
Nie polecam nikomu firmy Itaka, wykiwali mnie z parkingiem przy lotnisku w Gdańsku. W umowie jaka z nimi zawarłem miałem wykupiony za kwotę 119 zł parking przy samym lotnisku, dosłownie 20 metrów od lotniska. Dzień przed wylotem po wielu interwencjach łaskawie przysłali mi kod wjazdu na parking P7 tzw ekonomiczny gdzie tydzień parkowania kosztuje 60 zł i oddalony jest około 1 km od lotniska. Złożyłem reklamacje domagając się zwrotu różnicy która wynosiła 60 zł, oddali mi 34 zł bez wytłumaczenia.
legalni oszuści, kupując wakacje na 9 dni, faktycznie dostajesz 7 dni, ponieważ wyjazd o 23.00 jest już liczony jako dzień podróży, a wyjazd powrotny o pierwszej w nocy jest również liczony jako dzień podróży, więc tracisz 2 dni, o czym konsultanci nie mówią. Nie kupuj biletów w Itace, nie sponsoruj oszustów!
Najgorsza firma wycieczkowa . Nie polecam . Nam zmienili godziny wylotu z Polski na wcześniejszą . Nie informując nas . Samolot miał lecieć o 13;00 a wyleciał o 9;00. Oczywiście pani powiedziała że to moja wina A informacje o zmianie wylotu miała miesiąc wcześniej . Jakoś udało się że z innego miasta lecieliśmy .nie licząc pół dnia w pociągu żeby dojechać do innego miasta . Dodatkowe koszty podróży .skrócone wakacje o jeden dzień . Itaka chciała nas naciągnąć na 1000zl za aquapark który był fre
Ogólnie ok. Ale wycieczka Rodos nocą zasługuje na ocenę 1. Mimo tytułu Rodos nocą wyjazd był o16 i przez kolejne 1,5 zbieranie osób z innych hoteli. O 20:30 powrót. W samym Rodos 2h czyli brak Rodos nocą. Pani przewodnik rekomendowała różne miejsca do odwiedzenia np. muzeum. Zapraszała również do lokalnych tawern, ale nie było na to czasu. Reasumując w podróży 3h i 2h w Rodos i nocy nawet nie zobaczlismy. Wykupiliśmy wycieczkę właśnie z uwagi na możliwość odwiedzenia pięknie oświetlonego Rodos
Rezydentki nie kompetentne, sprzedają wycieczki byle jak i szybko, po czym w dniu wyjazdu zostawiły nas z miejsca zbiórki. Żadna nie jedzie w autobusie i nie sprawdza uczestników wycieczki, nie dzwoni spytać w przypadku nieobecności,czy coś się stało. Autokar odjeżdża i tyle a rezydent czeka w porcie i odpływa statkiem. O zwrocie kosztów zanieudany rejs możesz pomarzyc. Rezydent przyznaje się do błedu ale kasy nie odda, tylko karze skladać reklamacje.
Sam zakup ok,hotel (w Tunezji Total Kenzo) też ok,pyszne jedzenie,baseny,pokój itd. ale kilka dni wcześniej dostaliśmy smsa z godzina 1:45 godzina podjazdu autokaru mającego nas dowieźć na lotnisku w celu powrotu do Polski. okazało się że autokar nie przyjechał,zadzwoniliśmy na infolinię bo biuro to nie posiada rezydenta w hotelach,ciężko było się połączyć ,dwa razy nas rozłączyło w trakcie rozmowy z panią(40zlZaPareMinutRozmowy!). Pani z Biura Nie Oddzwoniła. Wezwaliśmy taksówkęNaNaszKoszt
Przestrzegam przed itaka, dwa dni transferu. Kupujesz wczasy 8 dni masz 6
Przy zakupie nie podano godziny powrotu do Polski (4 rano z Izmiru) i do końca nie było wiadomo, co mamy zrobić ze sobą przez 16 godzin po wymeldowaniu z hotelu. Program został zrealizowany, ale jak zwykle poziom zadowolenia zależy od kompetencji pilota, a tu wiele było do zarzucenia :( Zmorą było wożenie nas po sklepach (słodycze, skóry itp.), w których najwyraźniej pracowali znajomkowie tureckiego pilota. Dobił nas hotel, gdzie dostaliśmy pokój z niedziałającym prysznicem i wc.
Cwaniactwo ITAKI wręcz zenujace.Wyjazd 19 czerwca 15:20 i tak rozpoczynający się wyjazd.Zameldowanie w hotelu 23:00,brak kolacji.Hotel 5 gwiazdek chyba 2 odpadły,pokój tak mały że 2 osobymusialy się mijać bokiem.Fakt zamieniony na 2 dzień po interwencji rezydenta.29 czerwiec wylot o 23:50 transfer 5,5 h wcześniej, przepadła kolacja i dodatkowe 1,5h bezczynności na lotnisku.Dotyczy SIDE TURCJA. 1 I OSTATNI RAZ KORZYSYANIA Z ITAKI.ZDECYDOWANIE ODRADZAM
Nie kupujcie z Itaki. Osoby niekompetentne., po prostu źli ludzie Kłamią żeby sprzedać wakacje. Praktycznie nie ponoszą odpowiedzialności za to, co powiedziały i sprzedały. Każą składać reklamacje..Smutno i ciężko gdy płaci się ponad 9000 za tydzień i się placze na wakacjach, bo się jest na diecie bezglutenowej i nie ma się co jeść.... Oczywiscie wcześniej zapewnienia i kasa że taka opcja jest poszły. TO nie przenośnia. Oby..... było tak, że kogoś kto wyrządza krzywdę spotkała taka sama....
Kłamstwa pracowników biura. Bezkarni oszuści. Sprzedają kłamstwa za ponad 9000 wycieczka z dietą bezglutenowa na Majorce. Hotel Mar Paguera. Pracownicy Itaki praktycznie śmieją się w twarz ,nie posiadają wiedzy i kompetencjiji. Sprzedają kłamstwa za duże pieniądze. Czują się bezkarni. Kazali pisać maile zamiar pomóc i sprawić żeby człowiek nie głodował. Masakra. Sprawa dla prawnika