Właśnie wróciliśmy z wakacji z Turcji w hotelu Serra Park. Opinie o hotelu, które czytaliśmy przed wylotem po prostu rewelacja, niestety na miejscu już tak nie było kolorowo. Hotel skromny na 2*max... Ale co najlepsze...o godzinie 00:20 mieliśmy wyjazd z hotelu na lotnisko,a oni już w południe kazali nam opuścić pokój 🤦🏼♀️ o 12 do 24bylimy poza pokojem, dobrze że poznaliśmy fajnych ludzi z Polski i użyczyli nam swojego pokoju, żeby chociaż skorzystać z prysznica przed wylotem,bo tem. 35°C
Wakacje we Włoszech, hotel niby 4 gwiazdki ( w standardzie wloskim), pełen dzieci kolonijnych, włoskich emerytow i wloskich rodzin z dziecmi i psami. Norma jest to ze Itaka sprzedaje wycieczki 10 dniowe, z czego dwa dni to podróż. Jedzenie monotonne i niesmaczne. Alkohole obłe i nijakie. Basen zamykany o 19.00. All Inclusive konczylo sie o 21.00. Itaka obrzydzila mi Wlochy. Nigdy wiecej.
Jak najgorsza opinia. Destynacja Turcja. Po dwóch dniach pobytu w hotelu zgłaszamy do rezydenta i COK Itaki że hotel Aventura Park zrzuca szambo do morza a właściwie zatoki przy której leży i domagamy się przeniesienia do innego hotelu. rezydent odpowiada że to rola centrali i wysłał zapytanie. COK odpowiada nam mailem, że to rola rezydenta. Przepychają się tak do końca naszego pobytu. Złożoną po powrocie reklamację odrzucają mimo załączonych fotografii, twierdząc, iż nie było innych zgłoszeń.
Biuro bardzo slabe byliśmy w Turcji w miejscowości Bodrum. Kazali nam dopłacić do hotelu 130euro żeby się przespać 8godz bo doba byla do 12 a transfer na lotnisko o 1:15w nocy a co najlepsze pokój stał pusty ani się przespać ani umyć jedynie mogliśmy dalej korzystać z jedzenia ale byliśmy zmęczeni bo nie spaliśmy ponad 20godz. Najgorsze biuro podróży
Byliśmy z Itaką w Albanii w mieście Golen w hotelu Epidamn Piękny hotel z widokiem na morze i upał.I tylko tyle zalet. Reszta to pasmo porażek w hotelu byliśmy traktowani jak zło konieczne lub pewny pieniądz. Po wpłaceniu pełnej kwoty przed wyjazdem nagle nastąpiły zmiany. Biuro podróży Itaka wybrało przewoźnika z Albani który lata starymi zdezelowany samolotami. Pani rezydent "Leja"na nic nie miała wpływu. Tylko sprzedawać wycieczki które były również porażką. Odradzam podróże z itaką. Uwaga!
Wycieczka do Egiptu termin 22-30 lipca Itaka . 23.07 w hotelu ok5 rano , wymeldowanie 29.07 godz 12.00 odbiór z hotelu o godz 2.00 30.07 14 godzin w lobby z awarią klimatyzacji to chyba jakieś nieporozumienie. Może itaka zacznie zgodnie z prawdą opisywać swoje oferty. Dokupłam dobę za 650zł na własną rękę byłam z 2 dzieci. W autobusie rezydenci sprzedają lipne karty do internetu . Kupiłam 40GB okazało się po 2 dniach że było 4GB. Wielokrotnie korzystałam z Waszych usług . Już nie będę...
Biuro wysyła ludzi na wycieczkę przed północą w dniu rozpoczęcia doby hotelowej bo prawo na to zezwala . Sam pobyt ok . Natomiast powrót totalny dramat 12 h przed wylotem trzeba opuścić pokój w tym czasie hotel odcina dostęp do wi-fi. W tym samym hotelu byli Polacy z biura w Niemczech i takich sytuacji nie było.
W biurze pani pomocną, oprócz faktu,że nie akceptują płatności kartą zakupową. Choć informują, że tak. ( Karta zakupową do centrum Riviera)
Porażka, porażka i jeszcze raz porażka ostatni raz skorzystaliśmy z usług itaki, rezydenci w żywe oczy kłamią!są mili tylko jak chcesz wykupić wycieczkę, a jak coś się dzieje to nie raczą nawet tel odebrać (a dzwoniliśmy 20razy do pani rezydentki) Brak kompetencji z ich strony, przewodniczka wycieczki wyklepała na pamięć regułkę co miała powiedzieć i na tym jej wiedzą się skonczyla,Brak słów poprostu
Biuro podróży wporzadku byliśmy w Turcji Kuşadası wszystko dobrze tylko rezydentka beznadzieja brak pomocy z jej strony i brak wiedzy żenada
Biuro podróży Itaka wysyła swoich klientów do miejsc nie spełniających wymogów i kryteriów opisanych w ofertach. Pomimo wielu skarg uczestników wycieczki z Polski do Grecji i na wyspę Kreta do Hotelu Galini sea view. Biuro Itaka, które powinno wspierać swoich klientów ignoruje ich i nie interweniuje pozostawiając samych sobie. Wakacje, które wybraliście okazują się klęską i wielką porażką, a wy nie możecie nic zrobić czujecie się bezradni i zastanawiacie się jak tak można postępować z ludźmi.
Biuro podróży Itaka wysyła swoich klientów do miejsc nie spełniających wymogów i kryteriów opisanych w ofertach. Pomimo wielu skarg uczestników wycieczki z Polski do Grecji i na wyspę Kreta do Hotelu Galini sea view. Biuro Itaka, które powinno wspierać swoich klientów ignoruje ich i nie interweniuje pozostawiając samych sobie. Wakacje, które wybraliście okazują się klęską i wielką porażką, a wy nie możecie nic zrobić czujecie się bezradni i zastanawiacie się jak tak można postępować z ludźmi.
Biuro podróży jest ok natomiast rezydentki pożal się Boże szkoda ze tam wogole są
Itaka Nigdzie nie było informacji przy wykupie wycieczki że spędzimy ostatnią noc na recepcji jak bezdomni . Transfer do lotniska o 2.20 , wylot o 5.00 Opuścić pokój trzeba było dzień wcześniej do godziny 10.00 , 17 godzin na walizkach na recepcji.
Co do Biura podróży Itaka jest ok byliśmy już w Turcji naście razy wszystko super i bardzo się podoba nam zawsze tym razem mieliśmy Kuşadası rezydentka Pani Justyna beznadziejna nie udzielała pomocy i nawet nie była w stanie odpowiadać na zadawne pytania wiedzy 0 Szkoda ze wogole wykonują taka pracę Brak słów....
Odradzam korzystanie z usług Itaki po 10 latach myślałem że coś się zmieniło rzeczywiscie są jeszcze gorsi niż byli ,brak kompetencji na każdym szczeblu ,ich motto i dewizą "zapłać i radź sobie sam "
Oferta nie była zgodna z rzeczywistością.... Rezydenci kłamią o czasie podroży tylko po to żeby sprzedać wycieczkę. Dodam że dziecko wylądowało w szpitalu a rezydent powiedział ze nie może pomóc bo kończy dyżur za 30 min.... PORAŻKA
Z całego serca odradzam zakupu jakichkolwiek wakacji w biurze ITAKA. Podczas wyboru wakacji zostałem zapewniony o pobycie w danej części hotelu, która była nowsza oraz o pokoju z widokiem na ocean. Ostatecznie żadna z tych obietnic nie została spełniona. Firma w żaden sposób nie chciała okazać wsparcia w tej sprawie. Nie wspomnę o braku szacunkiem strony rezydenta, który rozłączał się podczas rozmowy. Podsumowując nie uzyskałem żadnej pomocy ze strony firmy, która ewidentnie miała mnie gdzieś.
Nasz pobyt w lipcu w wymarzonej Grecji- Wyspa Lafkada, hotel Logan’s Beach. Personel pracował jakby za karę. Nie miły, bez uśmiechu, nie pomocny. Itaka na żadnym zdjęciu nie pokazała łazienek w pokojach - małe, brudne, prysznic z kotarą na której pleśń, grzyb. Pokój w suterenie z widokiem na mur a w górze ruchliwa ulica (dzień i noc). Okno posiadało moskitierę, którą przegryzł szczur i zaglądał do okna, penetrował pokój. Po powrocie w pokoju odchody pana szczura. Bez reakcji personelu, folklor.
Fatalna organizacja, NIE POLECAM! Na wycieczce objazdowej hotele jak z horroru. Wyżywienie monotonne (każdego dnia na śniadanie ta sama szynk i ser-wyglądająca jak przywieziona z Biedronki; żadnych warzyw, a na końcu wyjazdu czerstwe pieczywo). Na autostradzie zabrakło paliwa i uczestnicy przez godzinę czekali w autokarze, w 30-stopniowym upale, bez możliwości opuszczenia pojazdu.