Z biurem lecieliśmy trzeci raz. Tunezja 06.18. Rezydentka -totalna porażka. Wystapię z pismem indywidualnym w tej sprawie do san fan. Po wylądowaniu nie było jej!!! A że byliśmy w Tunezji 3xraz to poszliśmy na parking w celu...nikt nic nie wiedział! Autokar nie oznaczony w jakikolwiek umowny sposób-ŻADNEJ INFORMACJI ŻE TO Z SAN FAN!!!! Po odnalezieniu \"\"rezydent\"\" gdzieś na parkingu z fochem udała się do autokaru-powiedziała trzy zdania-I ZOSTAWIŁA CAŁY AUTOKAR TURYSTÓW! Dodam iż nie którzy byli pierwszy raz i jechaliśmy do kilku hoteli! ZWOLNIĆ JĄ NATYCHMIAST !!!Jak ją spotkałem w hotelu i zadałem pytanie proste O SKLEP SPOŻYWCZY -pani odp.-JEST SKLEP W MEDINIE . I NA KAŻDE WYPOWIEDZIANE ZDANIE SAMA SOBIE POTWIERDZAŁA ---TAK....TAK......= 0 KOMPETECJI. I przed wylotem pomyliła na informacji napisanej w hotelu godzinę wylotu!!!! W drodze powrotnej na lotnisko raz że spuźniona ok 30 min -nie wiadoma z jakieko powodu to podczas jazdy AŻ powiedziała jedno zdanie........ Co do biura sun fun.To oki. za kazdym razem było ok. Teraz przykra nie spodzianka...
Miłe zaskoczenie,bardzo profesjonalne podejście do klienta, organizacja wyjazdu w 100% zgodna z umową. Rezydent i przewodnik bardzo pomocni i uprzejmi, hotel czysty, pięknie położony przy plaży z wspaniałym jedzeniem, obsługa miła i przyjaźnie usposobiona.
Dwa tygodnie temu miałam przyjemność podróżować z biurem Sun&Fun do Albanii. Byliśmy zakwaterowani w hotelu Bonita. Jeśli chodzi o sam hotel to czysciutko i piękne położenie jednak nasza sześcioosobowa grupa najbardziej zachwycona była animatorką Panią Angeliką Rybczyk.Młoda, pracowita, życzliwa dziewczyna zaczynajaca dopiero swoją karierę zawodową i potrafi już podnieść tłumy z leżaka. Rezydentka Pani Sabina także jest całym sercem oddana swojej pracy.Polecam z czystym sumieniem.
Polecam to biuro bardzo dobra opieka rezydentki, następnym razem tez lecimy z Sun fun.
Wycieczka zamówiona na 15.06.2018r godz.wylotu 19 .... parę dni przed okazuje się że wylot 17.06.18 godz.8 rano. Dziś okazuje się ze lot o 21 A powrót o 5 rano. Robią z ludźmi co chcą!! Lecimy w 4 osoby więc nie każdy ma urlop z gumy. Dzwoniąc na infolinię odniosłem wrażenie że pani z którą rozmawiam ma pretensje o to że w ogóle dzwonie i pytam. Nikt nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie dlaczego przekładają lot o dwa dni i dlaczego zmieniają ciągle godzinę wylotu. Żenujące!! 5 lat temu lecialem z tym biurem i też były takie problemy :( slepo wierzyłem że coś przez te lata się zmieniło... nigdy więcej sunfun
Zarówno biuro podróży jak i Pani rezydent na miejscu w Turcji w jak najlepszym porządku. Pobyt w Turcji w hotelu Turtas (Konakli) tydzień temu. Hotel jak na swoja cenę 1700 za 7dni/osoba dobry. Byliśmy w lepszych w Turcji ale i płaciliśmy dużo więcej. Biuro podróży zapewnia osobę przy odprawie w Warszawie i Anthali. Pomimo tego że korzystali z czarteru gdzie większość stanowili klienci TUI to nie widziałem ze strony tego biuro jakiejkolwiek osoby( to taka ciekawostka). Na miejscu w Turcji Pani z biura konkretna i pomocna ( z uwagi na ustawę rodo nie wymienię imienia ale zaczyna się na E).I tez ciekawostka doba hotelowa kończyła nam się o 12 jak u wszystkich inych operatorów wycieczek tych dużych i mniejszych z których usług korzystaliśmy zawsze byliśmy wykwaterowani z pokoi chyba że dopłaciliśmy. To biuro zapewniło pobyt w pokojach do momentu transferu na lotnisko o godzinie 00:40 następnego dnia. Kontakt w kraju przed odlotem z uwagi na zmianę godzin wylotu tez bardzo dobry.W hotelu byliśmy z turystami z innych i większych biur podróży a mieliśmy lepsze pokoje. Polecam
Polecam. Bardzo fajne wakacje. Rezydenci godni polecenia.
Wszystko zgodnie z umową, planem i opisem. Wyjazd do Egiptu z Sun & fun ok.
Wszystko zgodnie z opisem. Bardzo sympatyczny i pomocny rezydent.
Ignorancja , brak współpracy z rezydentem , biuro do bani nie polecam nikomu!!!!
Wszystko OK. Informacje o wizach egipskich za 27$ nieprawdziwe. Rezydent zainteresowany gośćmi, organizacja wyjazdu w najlepszym porządku.
Rezydenta oceniam bardzo dobrze pomocny miły kontaktowy i realizujący zgłoszone zastrzeżenia opiekował się nami Bili Egipcjanin świetnie mówi po polsku sprawy zgłoszone starał się rozwiązać szybko i z sukcesem dot. wypoczynku natomiast stosunek ceny do jakości usługi świadczącej w hotelu jest żadna ... byliśmy w Oriental rivoli hotel szczyci się 4 - rema gwiazdkami a zasługuje co najwyżej na 2 -ale w kwestii żywieniowej i obsługi all -bar przy basenie -dno..brudne naczynia napoje podawane w brudnych poszczerbionych kubkach plastikowych ... oferta all- żenująca. jedzenie bardzo słabe wybór nędzny- jakość serwowanych posiłków bardzo słaba.Kawa nie nadająca się do picia -przypominała co najwyżej słabą herbatę . natomiast w kwestii lokalowej jest trochę lepiej mają pokoje ładne i przestronne ale też nory - tak czy inaczej wymagają odnowienia ogólnie hotelu nie polecam w formie all
Tragedia - kupienie wycieczki w sekundę. Uwagi hotelowe rezydent zbył. Informacja z reklamacja od razu po przyjeZdzie z wysłanymi zdjęciami. 2 miesiące rozpatrywania reklamacji. Nie uznano. Żenujące
Najgorsze biuro podrozy! Oszusci, stusuja olewcze metody w przypadku reklamacji, nie zajmuja sie klientami, sa bezczelni.
tragiczne biuro przez ich błąd zarezerwowali nam wyjazd tydzień później niż umówiony termin a później totalnie zlali sprawę na zasadzie przepraszamy ale spadajcie. Unikać tego typu biur, które nie maja za grosz szacunku dla klientów. trzymajcie się dużych i sprawdzonych tour operatorów
moje doświadczenia z tym biurem tragiczne. w tym miesiącu rezerwowaliśmy pobyt w egipcie. priorytetem był konkretny hotel gdyż zlatywaliśmy się w 8 osób z 2-ch krajów. na 4 dni przed wylotem dowiedzieliśmy się, że jedna para ma rezerwację we właściwym okresie natomiast ja mam rezerwację na następny tydzień. Pracownik biura jako przyczynę błędu podał to, że dużo jeździ samochodem i się pomylił!!!!!!!!!!!!!! Gdyby nie pomoc pośrednika, z którego usług zazwyczaj korzystamy (wykupił nam bilety na lot z Itaką) wyjazd nie doszedłby do skutku. Jest to dobra nauczka aby korzystać z dużych i sprawdzonych biur bo przy takiej obsłudze za rok lub dwa sun fun przejdzie do historii jak alfa star i inne.. Unikajcie tego typu biur, które nie poczuwają się nawet od rozwiązania problemów stworzonych przez własnych pracowników.
Aby otrzymać prowiant zamiast posiłków należy wycieczki wykupić u Rezydenta, Kpina. Wycieczki są dwukrotnie droższe. Brak odpowiedzi na reklamację. W związku z brakiem prowiantu wczasy wcale nie były opłacalne skoro trzy dni spędziliśmy poza ośrodkiem i musieliśmy wykupować posiłki.
Naciągacze, naciągacze, Hotel nie zgodny z opisem, miała być zapewniona siłownia (która była warunkiem mojego wyjazdu, ponieważ miałem na nim pracować zdalnie). Oczywiście siłownia opisana w ofercie była częścią innego hotelu który już był nie czynny - tak więc do niej wstępu nie miałem!. Jedzenie traficzne- na 3 restauracje i 2 bary - czynna jedna restauracja z tragicznym jedzeniem. Na szczęscie po dwóch dniach miałem możliwość zamieszkania u znajomych, również w 4 gwiazdkowym hotelu, który jednak znacząco różnił się od tego oferowanego przez Sran&Fan (a cena ta sama). Pierwszy raz w życiu coś zareklamowałem - natomiast Sran&Fun odpisał tylko że to koniec sezonu i nie odpowiadają za te niezgodności (dla mnie to są kłamstwa a nie niezgodności). Reklamacji nie uznano, dlatego wystawiam ocenę 1 (szkoda że nie da się zero, latałem z różnymi biurami ale ta firma to totalni naciągacze)
W Roku 2018 załapałem się na wczasy do Tunezji. Niestety opis oferty zdecydowanie nie zgadzał się z tym co zobaczyłem na miejscu. PRzez telefon zaznaczyłem, że zależy mi na siłowni w obiekcie (wyjazd w formie home-office), niestety owa siłownia znajdowała się w innym hotelu - który podobno był już we wrześniu nie czynny..... z 3 oferowanych barów była czynna tylko jedna stołówka, jedzenie marne....(w jeden dzień w hotelu była konferencja dla stomatologów - >. i wtedy dało się jednak ugotować tak jak wynikało z opisu :) ). Oczywiście wiele innych rzeczy się też nie zgadzało.... ale szkoda mi już czasu na opisywanie. Na szczęście przeniosłem się na swój własny koszt do znajomych (rtównież do 4-gwiazdkowego hotelu - gdzie mimo września wszystkie atrakcje zostały zapewnione)(znajomi płacili tyle samo a dostali ofertę na poziomie, a nie naciąganą jak z Sun&Fun). Złożyłem reklamację, której oczywiście biuro Fun$fun nie uznało, (nie odbierali telefonu z mojego numeru, nawet po interwencji pośrednika, dopiero gdy pismo zostało wysłane za pośrednictwem poczty, odpisali że Opis oferty nie musi się zgadzać z tym co zastałem na miejscu..... Naciągacze i tyle!
Wszystko w porzadku , opieka na najwyzszym poziomie:)