Wakacje drugi raz z tym samym operatorem i również tym razem jesteśmy mega zadowoleni. Organizator na własny koszt przedłużył nam (około 26 osób) o 4 dni pobyt w hotelu że względu na anulowanie lotu przez przewoźnika, podczas gdy inni operatorzy kazali sobie słono płacić!!! Ponadto opieka na miejscu rezydenta nieoceniona!!! Polecamy
Brak
Brak
Najgorsze z możliwych biur-nigdy więcej nie chcę mieć z nimi nic do czynienia.Ze względu na pandemię, zrezygnowałam z wyjazdu (fakt, odbył się).W obawie o zdrowie swoje i uczestników zrezygnowałam, nie dopominając się nawet zwrotu wpłaconych pieniędzy, tylko o voucher na przyszły rok.Pani z biura stwierdziła, że rozmawiali ze mną, proponowali wiele wersji, a ja rzekomo na nic nie wyraziłam zgody-szkopuł w tym,że nikt się ze mną nie kontaktował.Gdy powiedziałam,że wystąpię do operatora o szczegółowy biling, pani bezczelnie stwierdziła,że ona wcale nie mówiła,że to był kontakt telefoniczny.Porażka pod każdym względem.Niestety straciłam wszystkie wpłacone pieniądze (2200) z łaską, jak to pani stwierdziła "pójdą mi na rękę" i nie każą mi płacić całości. UNIKAĆ tego DZIADOSTWA
Brak
Brak
Biuro SUN FUN to porażka. Wykupiłam wczasy w jednym z droższych hoteli w Tunezji. Biuro w opisie informowało, że hotel wyróżnia bogate allinclusive a na miejscu okazało się, że mamy zapewniony full board a za resztę w hotelu mamy płacić. Rezydentka poi formowała nas, że hotel jeszcze sam nie wie co będzie oferował gościa i żebyśmy chodzili i pytali się obsługi na bieżąco czy dadzą nam coś do picia lub jedzenia poza restauracją główną. Rezydentka nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na wiadomości. Po zgłoszeniu problemu w Sun Fun podczas pobytu odpisali, że poproszą rezydentkę aby się skontaktowała z uczestnikami wycieczki. Dalszy brak odzewu. Po zadaniu w wiadomości pytania czy zrobili coś aby rezydent od nas odebrał telefon SUN FUN nie odpowiedział wcale. Pierwszy i ostatni raz wyjazd z fikcyjnym biurem
Brak
Brak
Szukam osób poszkodowanych przez to biuro do pozwu zbiorowego. Wycieczkę mialam w maju. Zrezygnowalam z niej w marcu po ogloszeniu pandemii. Prosilam aby nie naliczali oplat za rezygnację bo było małe prawdopodobienstwo że wycieczka się odbędzie. Nie zgodzili się. Wycieczka oczywiscie sie nie odbyła ale firma sun i fun zainkasowala 1000pln za fakt ze zrezygnowalam i nie chciala oddać również po pisemnej reklamacji. Mam 3 rodziny do pozwu. Dogaduje z prawnikiem koszta i możliwości. Proszę się do mnie zgłaszać, jak będzie nas więcej to więcej pieniędzy wywalczymy. Kontakt 691480964 Marta
Brak
Brak
Złodzieje i tyle. Wycieczka się nie odbyła, a naliczają sobie jakieś opłaty wyssane z palca. Stanowczo nie polecam. Omijać szerokim łukiem. Sprawę zgłosiłem do UOKIK oraz marszałka województwa. Mam nadzieję że padną.
Brak
Brak
Blue Style Sp. z o.o , która jest właścicielem marki SUN&FUN jest firmą nierzetelną, która oszukuje klientów. Jednostronnie zmienia warunki umów. Po rezygnacji nalicza kosmiczne koszty, pomimo że w OWU z dnia zawarcia umowy nic na ten temat nie wspomina. Próbują powoływać się na nieistniejące przepisy. Twierdzą, że OWU ma zastosowanie tylko w standardowych sytuacjach, a ta jak piszą nie jest standardową sytuacją. Szczerze nie polecam. Banda oszustów i naciągaczy. Mam nadzieję, że UOKIK dobierze się im do tyłków. Oszukani nie dajcie się, zgłaszajcie takie występki do UOKIK.
Brak
Brak
Mam dokładnie taką samą sytuację. Umowę podpisałam w styczniu Nie rozumiem, dlaczgeo mialaby mnei obejmować zmiana regulaminu, jelsi go NIE akceptowałam? Także próbują na mnie wymusić voucher. Jesli ktos chcialby z nimi walczyć - myślę, że wspolnei bedzie latwiej - zapraszam do kontaktu linetbsk@gmail.com Takze zrobię wszystko co mozliwe aby ludzie dowiedzieli sie o poczynaniach tej firmy.
Brak
Brak
Nie będę już korzystać usług tej firmy, prosząc o zwrot zaliczki wiedząc, że lot sie nie odbędzie odpisali ,że mam wybrać voucher bo loty nie są anulowane, oszuści NIE POLECAM
Brak
Brak
Wykorzystują pandemie jako środek wyzyskujący pieniędzy od klientów. Odstąpienie od umowy jest jednoznaczne z utrata zaliczki oraz kolejnej raty. W naszym przypadku ponad 2 tysiące. Jak podpisywałem umowę była mowa o 250 zł od osoby. Z mojej strony mogę jedynie odwdzięczyć się negatywna opinia i utrata klienta, a także utrata wielu innych klientów (moja rodzina i znajomi). Pamietajmy jeden niezadowolony klient = ogromna ilość utraconych klientów a jak widać po innych komentarzach firma zapewne odejdzie w pewnym czasie w niepamięć - oby!
Brak
Brak
W grudniu podpisywaliśmy umowę, kwota rezygnacji na 45 dni przed wylotem była 250 zł od osoby na 45 dni przed wylotem. W trakcie epidemii (W kwietniu) firma ta postanowiła sobie zmienić warunki i pobrać całość jaka wpłaciliśmy do dnia dzisiejszego czyli niecałe 2 tysiące plus dodatkowe koszta (bo ponieśli większe wydatki niż wpłaciliśmy ????????). W umówię jest dopisane *ze rezygnacja dotyczy standardowych sytuacji (wybaczcie jeżeli źle cytuje) no i dla nich pandemia jest nietypowa sytuacja i nagle należy im się całość pieniędzy. Pani kierownik z biura w Katowicach (Anita) strasznie niemiła osoba. Mam nadzieje, że firma zbankrutuje i powiem szczerze, że dołożę wszelkich starań aby wszyscy moi znajomi i ich znajomi nigdy już nie wybrali tej firmy.
Brak
Brak
Oszuści, sprzedają wyjazdy, które nie istnieją i nie ma wylotów.
Brak
Brak
Oszuści, sprzedają wyjazdy, które nie istnieją i nie ma wylotów.
Brak
Brak
Biuro urzadza sobie kpiny. Nie stosuje się do umowy, która z nami zawarło. Jest w niej wyraźnie napisane, że do 45 dni przed wylotem koszty rezygnacji wynosza 250 zł osoba. Nagle zabierają nam całą zaliczkę. Tak się po prostu nie robi... To dla każdego trudny czas lecz to zwykle oszustwo. ODRADZAM I NIE POLECAM!!!
Brak
Brak
Niestety zachowanie biura przy rezygnacji masakra....zostałam wrecz zmuszona do vochera bo firma zmieniła regulamin podczas pandemi nie informując nas ...a nie mam czasu na sadzenie się z nimi...vocher przyjęty ale z tej firmy na wakacje pojadę ostatni raz i nigdy wiecej...stracili klijentke na zawsze...chyba zapomnieli że jak firma dobrze prosperuje to powie sie to 20 osobą ale jesli źle to tę informację przekaże sie 200 ????Także Sun&Fun gratuluję podejscia ...z moich ust dobrego słowa nie usłyszycie..
Brak
Brak
Biuro zmienia warunki umowy , OWU niestety nie obowiazuje , chciałam zrezygnować z wylotu a biuro nalicza koszty rezygnacji inne niż w OWU. Koszty rezygnacji = wpłacona zaliczka , oszustwo w biały dzień. Ostatni raz z tym biurem !!!!
Brak
Brak
To co robi to biuro podróży to jakiś skandal.Nie stosują się do WARUNKÓW UMOWY, które sami stworzyli!!!!!!Okradają klientów naliczając kosmiczne koszta-nie wiadomo skąd wzięte bo zasłaniają się tajemnicą handlową. Sprawa nadaje się tylko do UOKIK.To jest jedyne biuro ,które tak potraktowało swoich klientów.
Brak
Brak
Biuro nie stosuje się do OWU będącego integralną częścią Umowy. W OWU są konkretne stawki od rezygnacji, natomiast biuro nalicza koszty W WYSOKOŚCI 100 % wpłaconej zaliczki pomimo tego , że wcześniej potwierdzili inne koszty... Powołują się na "szczególną sytuację". Tylko pytałam 26 kwietnia a zrezygnowałam 30 kwietnia. Dla mnie jest to nie wywiązywanie się z Umowy i potwierdzonych ustaleń (na piśmie). Jak to nazwać??
Brak
Brak
Firma nie stosuje się do własnego regulaminu. W regulaminie są konkretne stawki od rezygnacji, natomiast biuro nalicza koszty z kapelusza w wysokości takiej, jaką zaliczkę się wpłaciło, żeby nie oddawać żadnych pieniędzy. Złodziejstwo w czystej postaci.
Brak
Brak
Opis hotelu był trafny, cichy, przyjemy. Jedzenie przeciętne, ale widać że obsługa hotelu się stara. Brak plastra był natomiast zaskakujący. Ze skaleczoną stopą chodziłem 30min po hotelu pytajać się o plaster którego nikt nie miał. Ale to drobiazg. Najgorsze było to że biuro Sun&Fun korzysta z usług linii Almasria która rozwaliła nasze walizki... podróżujemy często i po różnych krajach, również Afryki Środkowej, takiego obchodzenia się z bagażem jeszcze nie doświadczyliśmy. Co najmniej 4 walizki na taśmie były poważnie uszkodzone, z niektórych wylatywały ubrania. Nasze obie twarde walizki były pęknięte, jedna do tego stopnia że powstała duża dziura. Obsługa lotniska wydała dokument PIR o uszkodzeniu bagażu. Na własną rękę musiałem chodzić po lokalnych sklepikach szukając taśm i klejów żeby doprowadzić walizki do stanu używalnosci na lot powrotny. Linia Almasria ignoruje jakiekolwiek próby nawiązania kontaktu, próbowałem cztery razy... po czterech miesiącach dostałem odpowiedź od jakiegoś biura podróży w Niemczech które ich reprezentuje, że niestety nie ma możliwości nawiązania kontaktu z linią lotniczą. Biuro podróży Sun&Fun nie widzi się w odpowiedzialności za to co się stało, a to oni wybrali tego przewoźnika. Streszczając, straciłem masę nerwów i czasu naprawiając walizki, które są po powrocie niezdatne do użytku. Żadnego odszkodowania nie dostałem, ani nawet przeprosin od linii lotniczych. Następnym razem wole dopłacić, a korzystać z biura podróży które poczuwa się do odpowiedzialności za błędy nierzetelnych przewoźników z którymi mają umowy.
Brak
Brak
Wycieczka została odwołana i teraz Sun&Fun nie chce oddać pieniędzy. Od odwołania minęło już ponad 2 tygodnie. Zostałem początkowo poinformowany, że zwrot zajmie 3 dni. 3 dni minęły, W regulaminie znalazłem, że zwrot ma zająć 14 dni, które minęły. Nie odpisują na wiadomości, maila i nie odbierają telefonów. Stanowczo odradzam!
Brak
Brak