Nigdy w życiu nie korzystajcie z tego biura !!! Kupujesz wakacje w wybranym hotelu po czym cię wywożą 30km dalej za miasto pod pretekstem ze twój hotel jest pełny. Przestrzegam Was przed ta banda zlodzieji i oszustów!!! Najpierw nas oszukali z godzina wylotu. Mieliśmy lecieć o 13 po czym przełożyli nam lot na 19. Kazali dopłacić po 200zl od osoby nie wiadomo z jakiej racji a na koniec okazuje się ze jesteś totalnie w innym miejscu niż planowaliście? OSTRZEGAM !!! Nie dajcie się nabrać!!!!!
Brak
Brak
Wszystko sprawnie ,byłam z tym biurem drugi raz i myślę że jeszcze nie raz polecę wszystko na 5 bardzo dobry hotel zgodny z opisem
Brak
Brak
Wycieczka zgodna z opisem wspaniały rezydent dostępny o każdej porze
Brak
Brak
Zmieniono nam hotel bez naszej wiedzy i zgody o czym dowiedzieliśmy się dopiero na lotnisku po przylocie do Monastiru. Hotel, który wybrało mam biuro ostatecznie nie spełnił naszych oczekiwań.
Brak
Brak
Pobierają 27 dolarów za wizę Egipską zamiast 25, dodatkowo osoba podczas transferu pobierająca opłatę ma problem z wydaniem reszty- wymusza kolejnego dolara.
Brak
Brak
W tym roku wyjazd do sharm el sheikh sun & fun oferowało 12 dni wakacji po zmianach w lotach zostało 10 dni wylot późnym wieczorem w hotelu byliśmy ok 2 w nocy to był pierwszy dzień a w zasadzie noc mieliśmy być według pierwszej umowy ok 19 wylot miał być o 16 z Egiptu na dokumentach podróżnych a zmienili na 10 rano to był ten 12 dzień na domiar złego z międzylądowaniem gdzie nie było tego w umowie w samolocie spędziliśmy 6,5 godziny o butelce wody bo w samolocie nic do jedzenia kupić nie można było ,na lotnisku w Katowicach byliśmy ok 20 wieczorem , podobno taki proceder biuro już robi od jakiegoś czasu żeby dopełnić samolot czarterowy ale w umowie nie było że będziemy dwa razy startować i lądować jednego dnia wtedy nie zdecydowałabym się na takie wczasy a conajmniej powinny być tańsze niż 3000 od osoby koniec sierpnia dlaczego płaciliśmy z Katowic więcej niż ludzie z Warszawy a nasz lot się przedłużył do 6,5 godziny bez nawet batonika lub możliwości zakupu jedzenia zgroza zgroza organizator poprosi zawiódł moje zaufanie ,nie skorzystam już z tego biura.
Brak
Brak
Biuro ok. Bułgaria, koniec sierpnia 2021. Wszystko zgodnie z opisem. Podróż i transfer bez niespodzianek. Fajnie bo transfer (w obie strony) nie autobusem a samochodem, więc nie było męczącego zwiedzania wszystkich hoteli w okolicy. Pani rezydent bardzo miła, chociaż prócz lotniska nie mieliśmy okazji się spotkać, co w niczym nie przeszkadzało, bo nie było większych problemów podczas wypoczynku. Wszystkie najważniejsze ustalenia odnośnie trasferu na lotnisko telefonicznie. Polecamy!
Brak
Brak
Kolejny wyjazd z tym biurem tym razem Egipt, poprzednio kilka lat temu Majorka, tak jak ostatnio wszystko ok. bez zastrzeżeń, żadnych niespodzianek, wszystko zgodnie z ofertą, dokumenty, przelot, transfer, rezydent wszystko na czas, zgonie z planem. Polecam. Na pewno jeszcze skorzystamy z usług tego biura.
Brak
Brak
Pierwszy raz byliśmy z tym biurem i było wszystko super. Niezłe pieniądze za wczasy 11 dni dla 4 osób. Od momentu przylotu do Tunezji (Hammamet) pełna opieka i zainteresowanie ze strony rezydentów. Uczynni, pomocni, dyspozycyjni. Animatorzy Weronika, Momo, Rio i inni również super. Tak naprawdę, nigdy wcześniej żadne biuro aż takiego zainteresowania swoimi klientami nie wykazywało. Polecam San Fun. My skorzystamy na pewno.
Brak
Brak
Właśnie wróciliśmy z wakacji na Djerbie. Hotel Holiday Beach. Co do ludzi w hotelu: animatorów, kelnerów, kucharzy i Pań sprzątających nie mamy żadnych zastrzeżeń! Wręcz przeciwnie ludzie mili, uprzejmi, zawsze służący pomocą! Niestety w przeciwieństwie do rezydenta! Jest to osoba niekompetentna i olewająca wszystko! O wiele bardziej pomocni okazali się mieszkańcy i pracownicy hotelu aniżeli rezydent! Tak nas straszyli, że nie mamy kupować wycieczek od ludzi, tylko jeździć z Sun Funem, a jak się okazało to oni nas oszukali! Wybraliśmy się na wycieczkę dookoła Djerby. Przewodnik wybierał miejsca, gdzie było bardzo drogo! Pytałam czy pojedziemy gdzieś jeszcze by kupić pamiątki, uzyskałam odpowiedź, że nie. W sumie za rzeczy, które warte były 150 dinarów (jak się potem okazało, gdy sprawdziliśmy cenę w sklepie hotelowym) zapłaciliśmy Prawie 4 razy więcej! Zgłosiliśmy sprawę do rezydenta, ale ten jedyne co powiedział to: jestem tu dla Państwa, ale nie mogę nic zrobić! ŻENADA! Byliśmy na dwóch innych wycieczkach zakupionych u lokalnych ludzi i nie dość, że atrakcje te same (rejs statkiem) to zapłaciliśmy o wiele mniej niż chciał od nas rezydent! SZCZERZE ODRADZAM WYCIECZKI Z SUN FUNEM!!! A rezydenta nie polecam! Oprócz tego za pokój w standardzie o jakim była mowa w umowie, musieliśmy dodatkowo zapłacić! To moja pierwsza i z całą pewnością ostatnia styczność z tym "biurem podróży"!!!
Brak
Brak
Odradzam . oferta sobie hotel sobie. W ofercie all a brakowalo np napoji piwa . Hotel mial miec wi fi darmowe a nie bylo. biuro 15 lipca wszystkich turystow z Polski przenosilo do innego hoteliu dwa pelne autobusy ludzi. Niektorzy tydsien przed koncem wyjazdu inni trzy dni przed koncem. Obsluga hotelu mowila ze to z winy sun fun.
Brak
Brak
Te biuro to jakaś PORAŻKA! Nic sobie nie robią z klienta ! Wycieczka zakupiona w maju z pełnym wariantem ubezpieczenia tzn od zdarzeń związanych z covidem, od pobytu w szpitalu i zdarzeń losowych czyli np z jakiegoś prywatnego powodu nie możemy lecieć Ale nie jest to szpital. Do podpisania umowy i wpłacenia zaliczki wszystko ladnie , pięknie. Następnie 23 czerwca zmiana przepisów I obowiazkowa 10 dniowa kwarantanna po powrocie z Tunezji . Wedle podpisanej umowy możemy zrezygnować bo mamy ubezpieczenie - A tu niespodzianka ! BIURO ZMIENIŁO WARUNKI UBEZPIECZENIA 24 Czerwca . Zmiana warunków bez informowania klienta . Z ubezpieczenia od wszystkiego nagle zrobiło się ubezpieczenie tylko od zachorowania na covid ! To jakiś żart! Nie mogliśmy zrezygnować pomimo tego że mieliśmy ubezpieczenie ! Panienka na infolinii udzieliła informacji że mają prawo zmieniać warunki umowy ile im się będzie podobało A skoro nie chcemy lecieć to przypadnie nam zaliczka ! ODRADZAM TE BIURO !
Brak
Brak
Po raz pierwszy korzystałem z tego biura i jestem zadowolony. Na miejscu bardzo dobra opieka rezydenta i dobry /bezpośredni kontakt telefoniczny .
Brak
Brak
Same plusy, Djerba-organizacja, opieka rezydenta na miejscu na świetnym poziomie. To już mój drugi wyjazd z tym biurem i na pewno będą kolejne.
Brak
Brak
Od tygodnia próbuję się skontaktować z biurem i nic. Słowo vaucher to chyba odstraszacz dla tego biura. Próbuję zarezerwować hotel za vauchery i nie umiem tego zrobić bo nie ma odpowiedzi na wysłane informacje a na infolini zbywaja mnie , próbują przełączać do kogoś innego i w konsekwencji nie ma nikogo. To jakiś cyrk. Traktują klientów jak zło konieczne. Ja nie zrezygnuję z pieniędzy za vachery a może o to chodzi.
Brak
Brak
Nie polecam tego biura podroży. Ogromny problem przy zakupie voucherów. Czas oczekiwania na odpowiedz z biura Sun&Fun to czysty ŻART!! Biuro probóje zarobić jak najwięcej pieniędzy, nie idzie na ręke klientowi! Jedno z najgorszych biur podróży jakie można spotkać. Mieliśmy wyjazd zaplanowany na koniec Maja, hotel wybrany, urlop zaplanowany po kilku dniach przychodzi mail z BRKIEM ZGODY na wykorzystanie voucheru przy wycieczce last minute!!! Czego nie wspomnianio wcześniej. Biuro liczy na to, że zakupimy wycieczke za gotówkę przy okazji tracąc voucher! I pomyśleć, że na początku pandemi wybraliśmy voucher tylko po to żeby wspomóc polska turystykę... HAŃBA! Jeżeli taka jest obsluga klienta przez biuro Sun&Fun to nie zamierzam nigdy więcej z niej skorzystać. Wszystkie informacje aktualizuja z tygodniowym opoźnieniem!! Jako ostatnie biuro podali, że wycieczki są odwołane mimo, że zeszłego roku w czerwcu WSZYTSKIE biura odwoływały wycieczki z powodu wstrzymania lotów! Brak profesjonalizmu! Brak chociarzby poprawnej obsługi klienta! Już nie mówiąć o tym, że gdy rozmawia się z konsultantem to od każdego otrzymuję się inna odpowiedź! Jak to jest, że klient ma więcej informacji o aktualnych dokumenatach potrzebnych do przekroczenia granicy niż biuro podróży?! NIE KUPUJCIE VOUCHERÓW TEGO BIURA Powinno upaść jako jedno z pierwszych w tym sezonie!!!!
Brak
Brak
Witam. Chciałabym podzielić się opinia o rezydencie w Egipcie gdyż po raz pierwszy spotkałam się z tak kompetentna odpowiedzialna i troskliwa osoba. Te słowa kieruje szczególnie do kierownictwa którzy powinni wynagradzać najlepszych gdyz biuro podróży mogłoby szczególnie zyskać. SAMEH IMAM od początku do końca zadbał o to byśmy nie czuli się zagubieni i pozostawieni sami sobie. Gratulacja Samed należy się Tobie szczególnie wyróżnienie zważywszy na to ze pokoje, wyżywienie to jedna wielka porażka. Mimo ze spotkało nas trochę niespodzianek osoba rezydenta przyćmiła to co było źle i wrażenia końcowe pozostaly pozytywne. DZIEKUJEMY SAMEH
Brak
Brak
Biuro spisało się na medal. Skorzystaliśmy z oferty last minute do Hurghady -King Tut Resort w bardzo dobrej cenie. Biuro zafundowało nam testy na Covid dwukrotnie: po przylocie oraz przed wylotem, dzięki temu nie musimy odbywać kwarantanny po powrocie. Rezydent doskonały -Sameh Emam- egipcjanin mówiący po polsku. Wszystko załatwił, zaopiekował się nami od początku do końca, do tego bardzo sympatyczny :-). Polecam gorąco zarówno biuro jak i rezydenta !!!
Brak
Brak
Te biuro to jeden wielki żart. Mieliśmy lecieć koniec maja 2020 do Tunezji, ale już na początku maja dostałam informację od pośrednika, że ze względu na covid wszystkie loty są odwołane do końca czerwca, w związku z powyższym nie musimy wpłacać pozostałej brakującej kwoty, bo wyjazd się nie odbędzie, tak też zrobiliśmy. Do dnia dzisiejszego nie odzyskałam wpłaconych zaliczek tj.ponad 2000, bo stwierdzili, że zrezygnowaliśmy z powodu braku wpłaty, a nie z powodu Covid i że niby w dniu naszej rezygnacji nie było informacji o odwołanych lotach co jest kompletną bzdurą. 14 stycznia wysłałam oczywiście odwołanie powołując się na odpowiedni artykuł i czekam narazie na ich odpowiedź, ale już dziś dostałam wiadomość od pośrednika, że na 90% pieniędzy nie dostaniemy tylko voucher do wykorzystania w ich biurze.... Z tego co wiem JEST TO JEDYNE biuro, które tak traktuje swoich klientów. Nigdy więcej nie wykupię u nich już żadnego wyjazdu, bo to co oni z nami robią to jest jakaś kpina,aż brak mi słów..... NIE POLECAM
Brak
Brak
Wakacje drugi raz z tym samym operatorem i również tym razem jesteśmy mega zadowoleni. Organizator na własny koszt przedłużył nam (około 26 osób) o 4 dni pobyt w hotelu że względu na anulowanie lotu przez przewoźnika, podczas gdy inni operatorzy kazali sobie słono płacić!!! Ponadto opieka na miejscu rezydenta nieoceniona!!! Polecamy
Brak
Brak