6,4 / 10

Opinie o biurze Sun&Fun

Sun&Fun

Ocena na podstawie 2118 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,9
    Ocena
    Organizatora

  • 6,2
    Ocena
    rezydentów

  • 6,5
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,4
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 5,3 / 10

    Monika

    Pobyt: Czerwiec 2020

    Biuro nie stosuje się do OWU będącego integralną częścią Umowy. W OWU są konkretne stawki od rezygnacji, natomiast biuro nalicza koszty W WYSOKOŚCI 100 % wpłaconej zaliczki pomimo tego , że wcześniej potwierdzili inne koszty... Powołują się na "szczególną sytuację". Tylko pytałam 26 kwietnia a zrezygnowałam 30 kwietnia. Dla mnie jest to nie wywiązywanie się z Umowy i potwierdzonych ustaleń (na piśmie). Jak to nazwać??

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Okradziony

    Pobyt: Lipiec 2020

    Firma nie stosuje się do własnego regulaminu. W regulaminie są konkretne stawki od rezygnacji, natomiast biuro nalicza koszty z kapelusza w wysokości takiej, jaką zaliczkę się wpłaciło, żeby nie oddawać żadnych pieniędzy. Złodziejstwo w czystej postaci.

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Ammar

    Pobyt: Grudzień 2019

    Opis hotelu był trafny, cichy, przyjemy. Jedzenie przeciętne, ale widać że obsługa hotelu się stara. Brak plastra był natomiast zaskakujący. Ze skaleczoną stopą chodziłem 30min po hotelu pytajać się o plaster którego nikt nie miał. Ale to drobiazg. Najgorsze było to że biuro Sun&Fun korzysta z usług linii Almasria która rozwaliła nasze walizki... podróżujemy często i po różnych krajach, również Afryki Środkowej, takiego obchodzenia się z bagażem jeszcze nie doświadczyliśmy. Co najmniej 4 walizki na taśmie były poważnie uszkodzone, z niektórych wylatywały ubrania. Nasze obie twarde walizki były pęknięte, jedna do tego stopnia że powstała duża dziura. Obsługa lotniska wydała dokument PIR o uszkodzeniu bagażu. Na własną rękę musiałem chodzić po lokalnych sklepikach szukając taśm i klejów żeby doprowadzić walizki do stanu używalnosci na lot powrotny. Linia Almasria ignoruje jakiekolwiek próby nawiązania kontaktu, próbowałem cztery razy... po czterech miesiącach dostałem odpowiedź od jakiegoś biura podróży w Niemczech które ich reprezentuje, że niestety nie ma możliwości nawiązania kontaktu z linią lotniczą. Biuro podróży Sun&Fun nie widzi się w odpowiedzialności za to co się stało, a to oni wybrali tego przewoźnika. Streszczając, straciłem masę nerwów i czasu naprawiając walizki, które są po powrocie niezdatne do użytku. Żadnego odszkodowania nie dostałem, ani nawet przeprosin od linii lotniczych. Następnym razem wole dopłacić, a korzystać z biura podróży które poczuwa się do odpowiedzialności za błędy nierzetelnych przewoźników z którymi mają umowy.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Sebastian

    Pobyt: Marzec 2020

    Wycieczka została odwołana i teraz Sun&Fun nie chce oddać pieniędzy. Od odwołania minęło już ponad 2 tygodnie. Zostałem początkowo poinformowany, że zwrot zajmie 3 dni. 3 dni minęły, W regulaminie znalazłem, że zwrot ma zająć 14 dni, które minęły. Nie odpisują na wiadomości, maila i nie odbierają telefonów. Stanowczo odradzam!

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Wiesława

    Pobyt: Styczeń 2020

    Byliśmy we wrześnie na Dżerbie. Mieliśmy uwmowę na 12 dni i 11 noclegów . a byliśmy 10 dni i 9 noclegów. biuro totalnie nas wyrolowało. powiem wszystkim znajomym aby nigdy nie jechali z tym biurem. Latam zawsze z itaką i niema problemów, nigdy więcej z dym biurem, Opinie wam wszędzie wystawię

    Opinia dodana:
  • 7,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Marek Nizielski

    Pobyt: Listopad 2019

    Biuro według mnie spełniło moje i moich znajomych oczekiwania. Informacje związane z pobytem ukazywały się na bieżąco.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Agnieszka

    Pobyt: Grudzień 2019

    Witam, parę dni temu wróciłam z rodziną z Marsa Alam z hotelu Aurora Bay Resort, pobyt wspominamy bardzo dobrze,bardzo miła obsługa, super jedzenie,cudowna rafa. Pokoje czyste,zadbane. Ale na szczególną uwagę zasługuje profesjonalna postawa naszego Egipskiego rezydenta z biura Sun&Fun Pana Fahd Ramadan.Po powrocie do kraju uświadomiłam sobie że w pokoju hotelowym zostawiłam wartościowy dla mnie zegarek, postanowiłam skontaktować się z Panem Fahd Ramadan który bardzo szybko zaangażował się w poszukiwaniu zawiadamiając obsługę hotelu i po chwili znalazł moją zgubę , która niedługo trafi w moje ręce. Jestem bardzo wdzięczna jemu oraz całej obsłudze hotelu Aurora Bay Resort.????????

    Opinia dodana:
  • 9,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Maciej

    Pobyt: Grudzień 2019

    Wszystko idealnie, wycieczka zgodnie z opisem. Rezydent (Egipt Hurghada) to Egipcjanin mowiący po polsku. W zakwaterowaniu rezydent nie pomagał, ale hotel wszystko wiedział i nie było żadnych problemów. I

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Helena

    Pobyt: Listopad 2019

    Polecieliśmy z Sun&Fun do Marsa Alam do hotelu Akassia Swiss Resort i było wszystko bardzo dobrze zorganizowane. Hotel już znaliśmy, bo byliśmy w nim już raz, więc tutaj nie spodziewaliśmy się żadnych rozczarowań. Co do biura, to od samego początku wszystko bardzo sprawnie się odbywało. Wyczarterowany samolot linii lotniczych Air Cairo bardzo wygodny i bardzo miła obsługa! Miłym zaskoczeniem był poczęstunek na pokładzie samolotu wliczony w cenę wczasów. W drodze powrotnej nawet był podawany ciepły obiad, co jeszcze bardziej nas zaskoczyło. Najważniejsze, że w odróżnieniu do europejskich lotów czarterowych tym razem nie "otwierano" supermarketu z perfumami, alkoholami itp. na pokładzie samolotu. Nie proponowano też nieziemsko drogich kanapek itp., które i tak nie są ani smaczne ani pożywne. Wczasy bardzo udane i spokojne! Bardzo udane wczasy.

    Opinia dodana:
  • 4,0 / 10

    Adam

    Pobyt: Sierpień 2019

    SUN&FUN po prostu porażka. Proponują w Tunezji hotel z widokiem na morze za dopłatą (oczywiście dopłaciłem - i co - niestety - Pierwszy pokój jaki otrzymałem nawet nie miał zmienionej pościeli a był z widokiem na parking - rezydentka stwierdziła że niestety na już nie ma więcej pokoi ale chyba jedna noc nie zaszkodzi w takim pokoju - po godzinie kłótni otrzymałem inny pokój piętro niżej tez z widokiem na parking. Następnego dnia po kolejnej kłótni otrzymałem jeszcze inny pokój - najlepszy z tych wszystkich ale oczywiście bez widoku na morze. odpuściłem już sobie ten pokój z widokiem na morze - bo pobyt miałem na 7 dni a w poszukiwaniu pokoju i bieganiu z bagażem straciłem cały dzień). Po powrocie zgłosiłem reklamację do Sun &Fun - niestety otrzymałem tylko list z przeprosinami takie tam ble, ble, ble - wstyd żeby biuro podróży nie potrafiło zwrócić niecałe 300 zł - ale jak naciągnie się w miesiącu kilkudziesięciu frajerów to jest premia dla zarządu. Nie polecam, od kilkunastu lat pierwszy raz spotkałem się z takimi naciągaczami - to tak ku przestrodze dla innych

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 214
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią