Jestem aktualnie w Egipcie w Marsa Alam hotel Dreams Beach niby 5 * a ja daję 2*. Stare pokoje restauracja z przystawkami przy basenie zamknięta tylko dają napoje. Wino ciepłe jedzenie letnie nawet nie Ciepłe. Plaża miała być piaszczysta jest żwirowa. Gdy chciałem zmienić hotel na początku pan rezydent z sun & Fun powiedział b sam sobie wybrał hotel i jutro się spotkamy. Spotkaliśmy się i dostałem informację że mogę zmienić hotel jak dopłacę 320$ od osoby mimo że mojego pobytu minęło 3 dni z 7. Sun & Fun to złodzieje i oszuści. Nie korzystajcie z tego biura.!!!
Brak
Brak
W ofercie biura są hotele które nie spełniają żadnych kryteriów. Nawet ,gdy część hotelu jest wyremontowana,to turyści biura Sun&Fun zakwaterowani są w części niewyremontowanej,mimo,że w ofercie są zdjęcia z części wyremontowanej.Rezydentka na poziomie mniej niż średnim!Ponadto niemożliwy jest jakikolwiek kontakt z biurem w soboty i niedziele.
Brak
Brak
Ogólnie organizacja ok, autokary eleganckie i klimatyzowane, polscy przewodnicy i rezydenci.
Brak
Brak
Niestety nie polecam tego biura moje pierwsze nie udane wakacje . Zepsuta klimatyzacja w pokoju przez połowę pobytu zero zainteresowania że strony rezydenta.. dużo by pisać pi prostu nie polecam .
Brak
Brak
Pobyt 29.08-05.09.2019 w hotelu Jaz Aqamarine w Hurghadzie ( trzeci pobyt w tym hotelu i z tym biurem) . 100 % polecam hotel! 100 % polecam biuro!
Brak
Brak
Wakacje kupowaliśmy przez portal Wakacje.pl wiec ciężko się wypowiedzieć na temat biura Sun & Fun. Na lotnisku docelowym czyli Tunezja było wszystko sprawnie zorganizowane , rezydentka w drodze do hotelu udzieliła bardzo dużo przydatnych informacji , udzieliła informacji na wszystkie pytania , miła i sympatyczna osoba .
Brak
Brak
Wszystko było w porządku, Pani rezydentka trochę mało zorganizowana, autokary dogodne
Brak
Brak
Goräco polecam solidne i żetelne biuro.wszystko zgodne z opisem.
Brak
Brak
Nie polecam. Biuro sprzedaje wakacje, których de facto NIE MA! Po przylocie do Tunezji rezydentka oznajmiła, ze mamy zmianę hotelu, tłumacząc ze w wybranym przez nas nie ma już miejsca. Oczywiście nie była w stanie podać żadnych dodatkowych informacji, nie obyło się bez telefonu do ?szefa? tunezyjskich rezydentek, który podobnie nie potrafił się logicznie wytłumaczyć. Rezydentki kompletnie bez pojęcia, młode dziewczyny chyba dorabiające sobie na wakacjach - dla przykładu jedna z nich doradzała nam zostawienie na portierni paszportu!, aby nie płacić od razu podatku turystycznego. Nie były w stanie pomoc w zamieszaniu związanym z nagła zmiana miejsca pobytu, nie było żadnej z nich na miejscu, cudem udało się dodzwonić do jednej. Kwestia rekompensaty za niewywiązanie się z umowy również była dla biura problematyczna, stawiają przed faktem dokonanym, albo straszą rocznym oczekiwaniem na zakończenie procesu reklamacji. To biuro to jedna wielka porażka i fala niekompetencji na każdym kroku. Zamiast relaksu - stracony czas na stres i domaganie się tego za co się zapłaciło.
Brak
Brak
Jest oki Zeby rezydent byl inny bardziej zaangazowany bylo by lepiej-
Brak
Brak
Pozytywnie. Do tej pory podróżowaliśmy z Itaka i obawiałem się zmiany biura, bezzasadnie. Rezydenci byli na lotnisku do końca. W trakcie byli dyspozycyjni. Organizacja bardzo dobra. Sam hotel super. Skorzystam ponownie.
Brak
Brak
Sun&Fun a właściwie Blue Style Sp.zoo właściciel marki Sun&Fun podsumować to wszystko można w następujący sposób: sprzedali wycieczkę, wysłali na miejsce i tyle. Z tym biurem byliśmy na wakacjach pierwszy i... ostatni raz. Ocena po pobycie w Sangho Club Zarzis. Zgodność oferty z umową dla mnie żadna dla biura pewnie 100% dlatego podaruje sobie jakiekolwiek reklamacje. Uwagi zgłoszone na miejscu do rezydentki zgodnie z przysłowiem "Mówił dziad do obrazu a obraz ani razu". Bez jakiegokolwiek sarkazmu, życzę sukcesów w działalności i wielu zadowolonych klientów.
Brak
Brak
Calimera Swiss Resort - Marsa Alam Oferta 7 dniowa - 13.08-20.08 13.08 wylot z Katowic o godzinie 20.20 - zameldowanie w Hotelu w granicach 02.00 - 14.08 rano -1 dzien z przestawionej oferty - dzień spędzony (zapłacony) w domu w oczekiwaniu na lot 20.08 wylot z Marsa Alam 0 godzinie 15.00 - wymeldowanie z Hotelu godzina 10.00 - efekt? -2 dzien z przedstawionej oferty - dzień spędzony (zapłacony) w poczekalni i na lotnisku Podsumowaujac z pobytu 7 dniowego robi sie 5 dniowy przy locie do Egiptu a nie na Bali Dla porównania klienci którzy dokonali wylotu z Warszawy wylatuja 13.08 o godzinie 8 rano i meldują się w hotelu w godzinach popołudniowych płacąc te same kwoty Czekamy na rozpatrzenie reklamacji - Sprawa zostala zgloszona do rzecznika prawa konsumenta - ostatni raz korzystamy z uslug
Brak
Brak
Sunrise Royal Makadi Resort hotel jest cudowny bardzo zadbany obsługa sympatyczna,usmiechnieta wręcz idealna. Drinki i jedzenie wyśmienite i różnorodne.Plaza blisko hotelu bardzo czysta i zadbana rafa rewelacja baseny codziennie czyszczone.Animatorzy GIENIA i MIKOŁAJ po prostu ZAJEBISCI odwalają kawał dobrej roboty POLECAM
Brak
Brak
rzeczywistość skrajnie inna niż oferta, Tunezja hotel Riadh palm, fatalne warunki sanitarno higieniczne, nie działająca klimatyzacja w pokoju, wanna czarna od brudu, sedes z urwana klapą, brud na scianach, zagrzybiała kotara, poklejony zlew, problemy z ręcznikami, woda do picia, papierem toaletowym. brak działających gniazdek. zostaliśmy pogryzieni przez pluskwy. Stołówka brudna, poklejone stoły i krzesła, walka o szklanki, kubki, talerze, jeden automat z napojami i wieczna kolejka do niego, jedzenie bardzo monotonne (codziennie to samo). Fatalna współpraca z serwisem przy Help desck, kiepska znajomość angielskiego, brak możliwości płacenia kartą kredytową, tzw, Gym, bez klimatyzacji, brak reczników, wody do picia, kilka Hantli jedna stara zardzewiała sztaga, kilka starych niesprawnych przyrządów, nie ma muzyki, całość w nagrzanym od słońca pomieszczeniu za szkłem. Na basenie brud i smród chyba z toalet, na plaży cała masa niedopałków, kubków śmieci nawet w wodzie. leżaki brudne i poklejone od porozlewanych napojów. Opieka rezydenta żadna, brak kontaktu. Żeby umówic sie z reydentem trzeba mailowac do Polski. Rezydent na wyznaczonym spotkaniu czeka 15 min i ucieka, nie podaje miejsca spotkania (jesli sie ktos spóznił bo go nie znalazł to rezydent potem już sie nie kontaktuje) po za tym nie mówi w języku urzędowym. Odradzam kierunek,hotel i to biuro.
Brak
Brak
Wszystko ok, Rezydent trochę straszył i chciał wyciągnąć kasę na wycieczki, ale ogólnie ok.
Brak
Brak
Zakupiona wycieczka do hotelu 2km od centrum. Wylot w niedziele. W poniedziałek dostaje informację, że w zakupionym hotelu nie ma miejsc. Skandal, oczywiście już dawno była podpisana umowa i przelane pieniądze. Według obsług zaoferowali mi hotel i moge przecież skorzystać, hotel jest 7km od centrum i gorszej jakości. Oczywiście żadnej rekompensaty miał nie będę, no a jak mi się nie podoba to mogą oddać mi pieniądze, ale do wyjazdu zostało 5 dni, więc nie ma już żadnych dostępnych w normalej cenie wycieczek! SKANDAL!
Brak
Brak
Bardzo fajne wakacje, htotel przestronny, duzy.Jedzenie b.dobre, animacje urozmaicone. Sympatyczny i bardzo pomocny rezydent SAYED. Pzdrawiamy Sayeda :)
Brak
Brak
Bez zastrzeżeń, wszystko było dobrze zorganizowane, żadnego chaosu także polecam.
Brak
Brak
Pełen profesjonalizm ze strony biura jak i rezydentów w Sharm El Sheikh.Szeroka oferta wycieczek fakultatywnych na miejscu. Jedynie co mogę poradzić organizatorom aby zrezygnowali z niektórych,, podwykonawców,,, chodzi o panów którzy organizują atrakcje związane z motorówka +banan, kanapa itd. Za 30 dolarów zamiast zdjęć na płytce można ewentualnie znaleźć muzykę. To tylko jedyne zastrzeżenie co do pobytu z tym biurem na tegorocznych wakacjach
Brak
Brak