6,3 / 10

Opinie o biurze Sun&Fun

Sun&Fun

Ocena na podstawie 2133 opinii

Szczegółowe oceny
  • 5,9
    Ocena
    Organizatora

  • 6,1
    Ocena
    rezydentów

  • 6,4
    Stosunek jakości
    do ceny

  • 6,4
    Zgodność oferty
    z opisem

Wybierz termin i sprawdź ceny

Opinie

 
  • 1,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Roman

    Pobyt: Czerwiec 2020

    Oszuści, sprzedają wyjazdy, które nie istnieją i nie ma wylotów.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Okradziona

    Pobyt: Sierpień 2020

    Biuro urzadza sobie kpiny. Nie stosuje się do umowy, która z nami zawarło. Jest w niej wyraźnie napisane, że do 45 dni przed wylotem koszty rezygnacji wynosza 250 zł osoba. Nagle zabierają nam całą zaliczkę. Tak się po prostu nie robi... To dla każdego trudny czas lecz to zwykle oszustwo. ODRADZAM I NIE POLECAM!!!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Magdalena Stanisławska -Dziwanow

    Pobyt: Czerwiec 2020

    Niestety zachowanie biura przy rezygnacji masakra....zostałam wrecz zmuszona do vochera bo firma zmieniła regulamin podczas pandemi nie informując nas ...a nie mam czasu na sadzenie się z nimi...vocher przyjęty ale z tej firmy na wakacje pojadę ostatni raz i nigdy wiecej...stracili klijentke na zawsze...chyba zapomnieli że jak firma dobrze prosperuje to powie sie to 20 osobą ale jesli źle to tę informację przekaże sie 200 ????Także Sun&Fun gratuluję podejscia ...z moich ust dobrego słowa nie usłyszycie..

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Turystka

    Pobyt: Lipiec 2020

    Biuro zmienia warunki umowy , OWU niestety nie obowiazuje , chciałam zrezygnować z wylotu a biuro nalicza koszty rezygnacji inne niż w OWU. Koszty rezygnacji = wpłacona zaliczka , oszustwo w biały dzień. Ostatni raz z tym biurem !!!!

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Anna

    Pobyt: Lipiec 2020

    To co robi to biuro podróży to jakiś skandal.Nie stosują się do WARUNKÓW UMOWY, które sami stworzyli!!!!!!Okradają klientów naliczając kosmiczne koszta-nie wiadomo skąd wzięte bo zasłaniają się tajemnicą handlową. Sprawa nadaje się tylko do UOKIK.To jest jedyne biuro ,które tak potraktowało swoich klientów.

    Opinia dodana:
  • 5,3 / 10

    Monika

    Pobyt: Czerwiec 2020

    Biuro nie stosuje się do OWU będącego integralną częścią Umowy. W OWU są konkretne stawki od rezygnacji, natomiast biuro nalicza koszty W WYSOKOŚCI 100 % wpłaconej zaliczki pomimo tego , że wcześniej potwierdzili inne koszty... Powołują się na "szczególną sytuację". Tylko pytałam 26 kwietnia a zrezygnowałam 30 kwietnia. Dla mnie jest to nie wywiązywanie się z Umowy i potwierdzonych ustaleń (na piśmie). Jak to nazwać??

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Okradziony

    Pobyt: Lipiec 2020

    Firma nie stosuje się do własnego regulaminu. W regulaminie są konkretne stawki od rezygnacji, natomiast biuro nalicza koszty z kapelusza w wysokości takiej, jaką zaliczkę się wpłaciło, żeby nie oddawać żadnych pieniędzy. Złodziejstwo w czystej postaci.

    Opinia dodana:
  • 5,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Ammar

    Pobyt: Grudzień 2019

    Opis hotelu był trafny, cichy, przyjemy. Jedzenie przeciętne, ale widać że obsługa hotelu się stara. Brak plastra był natomiast zaskakujący. Ze skaleczoną stopą chodziłem 30min po hotelu pytajać się o plaster którego nikt nie miał. Ale to drobiazg. Najgorsze było to że biuro Sun&Fun korzysta z usług linii Almasria która rozwaliła nasze walizki... podróżujemy często i po różnych krajach, również Afryki Środkowej, takiego obchodzenia się z bagażem jeszcze nie doświadczyliśmy. Co najmniej 4 walizki na taśmie były poważnie uszkodzone, z niektórych wylatywały ubrania. Nasze obie twarde walizki były pęknięte, jedna do tego stopnia że powstała duża dziura. Obsługa lotniska wydała dokument PIR o uszkodzeniu bagażu. Na własną rękę musiałem chodzić po lokalnych sklepikach szukając taśm i klejów żeby doprowadzić walizki do stanu używalnosci na lot powrotny. Linia Almasria ignoruje jakiekolwiek próby nawiązania kontaktu, próbowałem cztery razy... po czterech miesiącach dostałem odpowiedź od jakiegoś biura podróży w Niemczech które ich reprezentuje, że niestety nie ma możliwości nawiązania kontaktu z linią lotniczą. Biuro podróży Sun&Fun nie widzi się w odpowiedzialności za to co się stało, a to oni wybrali tego przewoźnika. Streszczając, straciłem masę nerwów i czasu naprawiając walizki, które są po powrocie niezdatne do użytku. Żadnego odszkodowania nie dostałem, ani nawet przeprosin od linii lotniczych. Następnym razem wole dopłacić, a korzystać z biura podróży które poczuwa się do odpowiedzialności za błędy nierzetelnych przewoźników z którymi mają umowy.

    Opinia dodana:
  • 1,0 / 10

    Sebastian

    Pobyt: Marzec 2020

    Wycieczka została odwołana i teraz Sun&Fun nie chce oddać pieniędzy. Od odwołania minęło już ponad 2 tygodnie. Zostałem początkowo poinformowany, że zwrot zajmie 3 dni. 3 dni minęły, W regulaminie znalazłem, że zwrot ma zająć 14 dni, które minęły. Nie odpisują na wiadomości, maila i nie odbierają telefonów. Stanowczo odradzam!

    Opinia dodana:
  • 1,5 / 10

    Wiesława

    Pobyt: Styczeń 2020

    Byliśmy we wrześnie na Dżerbie. Mieliśmy uwmowę na 12 dni i 11 noclegów . a byliśmy 10 dni i 9 noclegów. biuro totalnie nas wyrolowało. powiem wszystkim znajomym aby nigdy nie jechali z tym biurem. Latam zawsze z itaką i niema problemów, nigdy więcej z dym biurem, Opinie wam wszędzie wystawię

    Opinia dodana:
Byłeś z tym biurem podróży? Podziel się opinią