Firma nie stosuje się do własnego regulaminu. W regulaminie są konkretne stawki od rezygnacji, natomiast biuro nalicza koszty z kapelusza w wysokości takiej, jaką zaliczkę się wpłaciło, żeby nie oddawać żadnych pieniędzy. Złodziejstwo w czystej postaci.
Brak
Brak
Opis hotelu był trafny, cichy, przyjemy. Jedzenie przeciętne, ale widać że obsługa hotelu się stara. Brak plastra był natomiast zaskakujący. Ze skaleczoną stopą chodziłem 30min po hotelu pytajać się o plaster którego nikt nie miał. Ale to drobiazg. Najgorsze było to że biuro Sun&Fun korzysta z usług linii Almasria która rozwaliła nasze walizki... podróżujemy często i po różnych krajach, również Afryki Środkowej, takiego obchodzenia się z bagażem jeszcze nie doświadczyliśmy. Co najmniej 4 walizki na taśmie były poważnie uszkodzone, z niektórych wylatywały ubrania. Nasze obie twarde walizki były pęknięte, jedna do tego stopnia że powstała duża dziura. Obsługa lotniska wydała dokument PIR o uszkodzeniu bagażu. Na własną rękę musiałem chodzić po lokalnych sklepikach szukając taśm i klejów żeby doprowadzić walizki do stanu używalnosci na lot powrotny. Linia Almasria ignoruje jakiekolwiek próby nawiązania kontaktu, próbowałem cztery razy... po czterech miesiącach dostałem odpowiedź od jakiegoś biura podróży w Niemczech które ich reprezentuje, że niestety nie ma możliwości nawiązania kontaktu z linią lotniczą. Biuro podróży Sun&Fun nie widzi się w odpowiedzialności za to co się stało, a to oni wybrali tego przewoźnika. Streszczając, straciłem masę nerwów i czasu naprawiając walizki, które są po powrocie niezdatne do użytku. Żadnego odszkodowania nie dostałem, ani nawet przeprosin od linii lotniczych. Następnym razem wole dopłacić, a korzystać z biura podróży które poczuwa się do odpowiedzialności za błędy nierzetelnych przewoźników z którymi mają umowy.
Brak
Brak
Wycieczka została odwołana i teraz Sun&Fun nie chce oddać pieniędzy. Od odwołania minęło już ponad 2 tygodnie. Zostałem początkowo poinformowany, że zwrot zajmie 3 dni. 3 dni minęły, W regulaminie znalazłem, że zwrot ma zająć 14 dni, które minęły. Nie odpisują na wiadomości, maila i nie odbierają telefonów. Stanowczo odradzam!
Brak
Brak
Byliśmy we wrześnie na Dżerbie. Mieliśmy uwmowę na 12 dni i 11 noclegów . a byliśmy 10 dni i 9 noclegów. biuro totalnie nas wyrolowało. powiem wszystkim znajomym aby nigdy nie jechali z tym biurem. Latam zawsze z itaką i niema problemów, nigdy więcej z dym biurem, Opinie wam wszędzie wystawię
Brak
Brak
Biuro według mnie spełniło moje i moich znajomych oczekiwania. Informacje związane z pobytem ukazywały się na bieżąco.
Brak
Brak
Witam, parę dni temu wróciłam z rodziną z Marsa Alam z hotelu Aurora Bay Resort, pobyt wspominamy bardzo dobrze,bardzo miła obsługa, super jedzenie,cudowna rafa. Pokoje czyste,zadbane. Ale na szczególną uwagę zasługuje profesjonalna postawa naszego Egipskiego rezydenta z biura Sun&Fun Pana Fahd Ramadan.Po powrocie do kraju uświadomiłam sobie że w pokoju hotelowym zostawiłam wartościowy dla mnie zegarek, postanowiłam skontaktować się z Panem Fahd Ramadan który bardzo szybko zaangażował się w poszukiwaniu zawiadamiając obsługę hotelu i po chwili znalazł moją zgubę , która niedługo trafi w moje ręce. Jestem bardzo wdzięczna jemu oraz całej obsłudze hotelu Aurora Bay Resort.????????
Brak
Brak
Wszystko idealnie, wycieczka zgodnie z opisem. Rezydent (Egipt Hurghada) to Egipcjanin mowiący po polsku. W zakwaterowaniu rezydent nie pomagał, ale hotel wszystko wiedział i nie było żadnych problemów. I
Brak
Brak
Polecieliśmy z Sun&Fun do Marsa Alam do hotelu Akassia Swiss Resort i było wszystko bardzo dobrze zorganizowane. Hotel już znaliśmy, bo byliśmy w nim już raz, więc tutaj nie spodziewaliśmy się żadnych rozczarowań. Co do biura, to od samego początku wszystko bardzo sprawnie się odbywało. Wyczarterowany samolot linii lotniczych Air Cairo bardzo wygodny i bardzo miła obsługa! Miłym zaskoczeniem był poczęstunek na pokładzie samolotu wliczony w cenę wczasów. W drodze powrotnej nawet był podawany ciepły obiad, co jeszcze bardziej nas zaskoczyło. Najważniejsze, że w odróżnieniu do europejskich lotów czarterowych tym razem nie "otwierano" supermarketu z perfumami, alkoholami itp. na pokładzie samolotu. Nie proponowano też nieziemsko drogich kanapek itp., które i tak nie są ani smaczne ani pożywne. Wczasy bardzo udane i spokojne! Bardzo udane wczasy.
Brak
Brak
SUN&FUN po prostu porażka. Proponują w Tunezji hotel z widokiem na morze za dopłatą (oczywiście dopłaciłem - i co - niestety - Pierwszy pokój jaki otrzymałem nawet nie miał zmienionej pościeli a był z widokiem na parking - rezydentka stwierdziła że niestety na już nie ma więcej pokoi ale chyba jedna noc nie zaszkodzi w takim pokoju - po godzinie kłótni otrzymałem inny pokój piętro niżej tez z widokiem na parking. Następnego dnia po kolejnej kłótni otrzymałem jeszcze inny pokój - najlepszy z tych wszystkich ale oczywiście bez widoku na morze. odpuściłem już sobie ten pokój z widokiem na morze - bo pobyt miałem na 7 dni a w poszukiwaniu pokoju i bieganiu z bagażem straciłem cały dzień). Po powrocie zgłosiłem reklamację do Sun &Fun - niestety otrzymałem tylko list z przeprosinami takie tam ble, ble, ble - wstyd żeby biuro podróży nie potrafiło zwrócić niecałe 300 zł - ale jak naciągnie się w miesiącu kilkudziesięciu frajerów to jest premia dla zarządu. Nie polecam, od kilkunastu lat pierwszy raz spotkałem się z takimi naciągaczami - to tak ku przestrodze dla innych
Brak
Brak
Rezydenci bardzo pomocni, dobrze zorganizowani, jest to kolejny już nasz wyjazd z tego biura podróży
Brak
Brak
W mojej ocenie to biuro podróży chyli się ku upadkowi. Cięcie kosztów obsługi klienta widoczne na każdym kroku. Przykładem jest brak obsługi rezydenta w trakcie transferu z lotniska do hotelu, w trakcie pobytu i w w trakcie transferu z hotelu na lotnisko. Przyjeżdża autokar tylko z kierowcą Egipcjaninem, który nawet nie mówi po angielsku i tak odbywa się transfer turystów do hotelu i na lotnisko. Ponadto w ostatnim dniu pobytu powiadomiono nas poprzez włożenie kartki w drzwi pokoju, że nasz wyjazd jest wcześniejszy i musimy się wymeldować 8 godzin przed planowaną godziną. Lot był zmodyfikowany i lecieliśmy z Marsa Al Am do Katowic z międzylądowaniem w Warszawie. Całkowity czas naszej podróży to ponad 6 godzin. W Warszawie wysiadka pasażerów lecących docelowo do Warszawy, wyprowadzenie pasażerów lecących do Katowic do autobusu i jednoczesne tankowanie. Cały proces międzylądowania trwał około 60 min. Ku naszemu zdziwieniu dosiadła się do nas kolejna tura pasażerów lecących do Marsa Al Am. Po naszej wysiadce w Katowicach i po kolejnym tankowaniu dosiadła się kolejna partia pasażerów lecących do Marsa Al Am. W sumie samolot jest w ciągłym ruchu około 12 godzin. Z całą pewnością nie skorzystamy w przyszłości z ofert tego biura.
Brak
Brak
To nasz 6 raz w Egipcie,a pierwszy raz z organizatorem San&Fan bez zarzutu,Lot Air Cairo ok,podczas lotu otrzymaliśmy posiłek, transfer z lotniska 75 km wszystko sprawnie,,Hotel Happy Life Dahab zgodny z opisem,przepiękne widoki góry i morze jednocześnie, trzy baseny,rafa przy hotelu średnia,posiłki dobre,każdy mógł wybrać coś dla siebie.Codziennie ryba,kurczak,wołowina na rożne sposoby,niewielki wybór owoców za to galaretki były wyśmienite.Wino,piwo do obiadu i kolacji w dowolnych ilościach.Wycieczka do Kanionu na kładach rewelacja,przejechaliśmy około 26 km. Mamy zamiar jeszcze tam wrócić .
Brak
Brak
Dobry kontakt,doradcy kompetentni, wycieczka zrealizowana zgodnie z planem
Brak
Brak
Pierwszy raz wybrałam tego organizatora skuszona jedną z tańszych ofert na portalu Wakacje.pl. Niestety nie mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z usług tego biura. Na początku warto nadmienić, że rezydentka odwiozła nas do hotelu, gdzie była 3:00 nad ranem i nawet się nie pofatygowała, żeby wejść z nami do środka. Gdyby nie fakt, iż znam j. angielski, to nic byśmy nie załatwili. Następnie na stronie organizatora były podane ceny wycieczek fakultatywnych i na takie kwoty byliśmy przygotowani, Na miejscu okazało się, że dwie z wycieczek różnią się ceną i to dość znaczną, bo w sumie około 30 euro różnicy. Rezydentka była w miarę poinformowana, ale szału nie było. Jeśli chodzi o wycieczki, to trzeba przyznać, że dwudniowa wycieczka na Saharę była rewelacyjna, Jednak, jeśli chodzi o Kartaginę, to mieliśmy wrażenie, że przewodnik jest tylko po to, aby nas zabrać jak najszybciej do sklepów i bazarów, gdzie będziemy mogli coś kupić. Podczas tej wycieczki również wcześnie nie było nawe3t słowa o tym, że przy zwiedzaniu domku bogatego mieszkańca arabskiego trzeba będzie płacić za wstęp. Wycieczka do parku zoologicznego, to już w ogóle jedno wielkie przekłamanie. Miała być wycieczka na pół dnia, a czasu na zwiedzanie było 2 godziny. Miał być pokaz fok, był pokaz jednej foki, która jak chciała to robiła, jak nie, to nie, a czas przejazdu wynosił około 15 minut z hotelu. Całość 25 euro od osoby. ŻART!! Nie polecam. Dodatkowo nikt nas zupełnie nie poinformował, że wracając do domu będziemy mięli międzylądowanie w Warszawie, co przedłuży lot o dodatkową godzinę, Dowiedzieliśmy się o tym, w busie od osób z innych hoteli, które się dowiedziały również przypadkiem. Komedia. Ogólnie nie polecam biura i już na pewno nie skorzystam więcej z ich usług.
Brak
Brak
Z czystym sercem polecamy biuro podróży Sun&Fun, które zorganizowało nam udany urlop w Egipcie! W szczególności pozdrawiamy naszego rezydenta Mohameda Morsy, który okazał się niezwykle szczerą i troskliwą osobą, gdy potrzebowaliśmy pomocy (problemy zdrowotne). Jego zaangażowanie w naszą sprawę, a nade wszystko bezinteresowność zasługują na uznanie!!! Tacy pracownicy to skarb, a dla turystów pewność, że nie zginą w obcym kraju jak przysłowiowa ciotka w Czechach! Dziękujemy, Kasia i Robert
Brak
Brak
Biuro w porządku. Rezydentka - Aleksandra Kołacz - tragedia. Zero przywitania na lotnisku w Monastirze, zero zainteresowania gośćmi/pasażerami. Brak jakiejkolwiek pomocy w hotelu np. przy meldowaniu, uiszczaniu opłat. Nie każdy ma obowiązek znać język obcy, jadę z polskim biurem podróży, gdzie w miejscu docelowym ma być polskojęzyczny rezydent i wykonywać swoją pracę! Na umówionym spotkaniu organizacyjnym dzień po przyjeździe nawet gwiazda się nie stawiła...MASAKRA...jak można zatrudniać takich ludzi? Autobus, który miał nas zawieźć z powrotem na lotnisko przyjechał z ponad 30 minutowym opoźnieniem (o 5:30 rano) bez rezydentki?!a kierowca Tunezyjczyk tylko mówił Polska (że na lotnisko skąd polecimy do Polski nas zawiezie)...bez komentarza... cieszę się, że już wróciliśmy...mam nadzieję, że w innych krajach mają Państwo kompetentnych rezydentów, bo rzeczona Aleksandra Kołacz w swojej roli jest nieudolną amatorką i beznadziejną pseudo rezydentką.
Brak
Brak
bałagan i brak organizacji pozostawieni sami sobie brak informacji
Brak
Brak
Jedynie linie lotnicze załamka :( Zgubione bagaże itp. Reszta spoko
Brak
Brak
Dramat. W związku z niekompetencją biura wycieczka na 2 dni przed wylotem w ostatniej chwili zmieniła swój termin o 4 dni później co spowodowało wiele trudności z przesunięciem urlopu.Następnie z wylotu i powrotu w nocy zrobi się wylot i powrót na dzień co spowodowało skrócenie wycieczki o 2 dni w tej samej cenie.P Rezydentka Katarzyna znikła w połowie drogi pozostawiaj nas na własna rękę bez kontaktu,jak również nie wstawiła się na spotkanie,które było umówione następnego dnia i nie dała żadnego kontaktu,że jej nie będzie (oczywiście wielkie zapewnienia w biurze w Polsce że pomoc rezydenta m.in w zakwaterowaniu itd,że na pewno będzie ). W drodze powrotnej Pani rezydent znów znikła stwierdzając ,że " Nie ma dla niej miejsca w autokarze i nie jedzie ". Szczerze nie polecam zarówno biura jak i również rezydenta. Pozdrawiam Bardzo niezadowolony klient.
Brak
Brak
Hotel rewelacyjny nic do dodania , animacja na plus , obsługa rewelacyjna pokoje posprzątane . . Wszędzie blisko i bezpiecznie .
Brak
Brak