Potwierdzam wszystkie negatywne opinie. 2 dni temu wróciliśmy z pobytu w Rimini. Hotel w porządku, wyżywienie jak to w 3* ale głodni nie byliśmy, natomiast organizacja, informacje, totalny brak, rezydentka na miejscu była (niestety)... kobieta niekompetentna, nieodpowiedzialna, skąpa na kasę, mówiąca po włosku, niemiecku i angielsku w sensie nieumiejąca żadnego języka na tyle dobrze żeby się dogadać. Wycieczki fakultytatywne drogie w stosunku do innych, a przez rezydentkę do przyjemnych nie należały, połowę czasu zwiedzania stracone na nieporozumienia, dezorganizację, brak transferu jak i nieznajomość terenu. Nie mam pojęcia kto ją na rezydentkę zatrudnił ale kobieta była bardziej zagubiona niż goście wycieczki. Nie polecam lepiej dopłacić za wycieczkę w innym biurze i mieć naprawdę miłe wakacje.
Nie jest to mój pierwszy wyjazd z wygodą. Niestety z roku na rok jest coraz gorzej. Siedli na laurach i zaczynają olewać klientów. Piloci na starcie nie mieli pojęcia gdzie jedzie autokar w którym byli. Brak umiejętności opanowania grupy i podejmowania decyzji. Na starcie opóźnienie około 45 minut. W drodze powrotnej również pilot ( zmiana osoby ) nie był wstanie zadecydować o ani zapanować nad tym kto ma gdzie usiąść. Byłem w Val Gardenie rezydent na miejscu nie istnieje. Jest w dolinie fassa i tylko telefonicznie można cokolwiek załatwić.
Pierwszy i ostatni raz na wczasy z tym biurem podróży! Wybraliśmy się z Wygodą na narty do Austrii, sama podróż autobusem trwała 17h! z czego miała trwać 10-12. Po trzech dniach pobytu właścicielka zażądała od nas zapłaty za pobyt, ponieważ Wygoda nie zapłaciła jej za nas, mało tego nie zapłaciła także za gości z poprzedniego tygodnia. Nie mogliśmy się dodzwonić na infolinię, dzwoniliśmy do naszego Rezydenta który trochę ją uspokoił twierdząc że przelew został wysłany. W piątek w dniu wyjazdu o godz.9 rano właścicielka dalej nie miała pieniędzy na koncie, nie chciała nas wypuścić z hotelu, groziła że wezwie policje, musieliśmy uciekać z hotelu! Tak nam kazał Rezydent. Uciekliśmy, nasze bagaże trafiły do autobusu, o godzinie 16.40 był dopiero wyjazd, poszliśmy na stok. Po powrocie z nart Wygoda zapewniała nam prysznic, ale z racji tego że musieliśmy uciekać z hotelu Rezydent załatwił nam prysznic w innym hotelu za 3 euro od osoby, może to nie jest dużo ale skoro mieliśmy prysznic zapewniony to czemu musieliśmy płacić? Uważajcie na to biuro, nigdy więcej z nim nie pojadę, ten wyjazd sporo nerwów nas kosztował, chodź dużo świata już zwiedziłam z różnymi biurami to nigdy z hotelu nie musiałam uciekać! Nie zdziwiłabym się jak za jakiś czas Wygoda ogłosi upadłość.
Opinia dotyczy wyjazdu narciarskiego do Wloch, konkretnie do hotelu Oberwirth w miejscowosci Velturno (pld. Tyrol). Sam hotel i warunki jakie w nim znalezlismy zasluguje na same pochwaly. Kuchnia, charakterystyczna mieszanka tyrolsko-wloska - wrecz fantastyczna. Nigdy w zyciu mnie tak dobrze i tak dlugo nie karmiono. Mila obluga hotelowa, sympatyczna, mala, spokojna miejscowosc, choc ludzie lubiacy tzw. apreski nie maja tu czego szukac. Autobusowy dojazd z Katowic tez bez zadnych zastrzezen. Kierowcy kompetentni i pewni. Kilka rozbieznosci miedzy oferta i realiami. Nazwa "Val Gardena" uzyta nieco na wyrost, bo do pierwszej stacji Val Gardeny jest stad ok. 45-60 min jazdy. Codzienna podwozka skibusem tam i z powrotem - bez zarzutu. Najwieksze zastrzezenia dotycza pracy pilota, a szerzej - organizacji dojazdu. Zadnych informacji dotyczacych niezbednych szczegolow dotyczych miejsca do ktorego dojezdzamy, sposobu odwozenia nas do stacji narciarskich, itp. Ba, o nr telefonu rezydenta Brak rezydenta na miejscu) musialem sie sam dopytac. Po prostu wysadzono nas z autobusu i... radzcie sobie sami. A niewiele trzeba by to poprawic. Kilka minut instruktazu od pilota przed dojazdem na miejsce. Tylko tyle i az tyle.
Autobus do Bułgarii do Złotych piasków super! Z powrotem już tak kolorowo nie było, fatalny! Opieka rezydenta tzn P. Luizy to nie była mocną stroną, po tym jak zostaliśmy wysadzeni koło hotelu z autokaru, i kilka jej słowach zobaczyliśmy ją na 3 lub na 4 dzień gdzie przeszły nam już najlepsze wycieczki, na to ona do nas no tak jak byście samolotem lecieli to by tak nie było!!! No zgroza. Tak że wycieczki braliśmy od tzw sprzedawców z ulicy. Hotel Sofia super, wyżywienie super, obsługa taka sobie. Blisko plaża i centrum super lokalizacja hotelu. Pilotka do Bułgarii P. Agnieszka super, natomiast z powrotem druga Pani nie wiem jak miała na imię to ciężki temat słabo kontaktowała. Kierowcy bardzo dobrzy. I taka moja sugestia do biura wygody, w tym roku też zamierzam z Państwa biura skorzystać, ale zrezygnujcie z postoju w bardzo obrzydliwej i obskurnej restauracji na Słowacji. To jest w sumie taki zajazd koło granicy ale tam się zawsze zatrzymują autokary na obiad. Syf i dramat!!! Ja wiem że są z tego profity...ale zastanówcie się czy warto bo tam już nikt nie je tylko zmarnowana godzina postoju!!! Ogólna ocena biura średnia...
Beznadziejne biuro , beznadziejna organizacja. Nie ma ani jednej pozytywnej rzeczy dla ktorej moglabym pochwalic to biuro Ludzie uwazajcie. Zostalismy zostawieni bez opieki z kierowca autokaru ktory ni be ni me mowil po angielsku. Podana nam zostala zla godzina odlotu...masakra
Nie polecam tego biura ludzie trzymajcie sie z daleka biora ogromna kase a na miejscu zastaje sie syf brud nie wim jak inne miejscowosci ale Bulgaria to jedn syf zero czystosci i walka o porzadne jedzenie posilki dawane sa jak dla swin nie nadajace sie do zjedzenia a kase rzadaja ogromna ja stoczylam ogromna walke o zwrot czesciowych kosztow zadoscuczynienia za nie wywiazanie sie z umowy klamia i oszukuja na kazdym kroku oby tylko orzanac klijenta czekam na wyplate obiecanego zadoscuczynienia radze sie wszystkim zastoanowic zanim zamowicie zwlaszcza bulgarie.
Podróżowaliśmy z biurem juz 2 razy byliśmy we Włoszech /Rimini/ a w tym roku w Bułgari .Z tych pobytów jesteśmy zadowoleni ponieważ spełniły się nasze oczekiwania. Polecamy Hotel Avliga w Słonecznym Brzegu .Biuro Wygoda spełniło nasze wymagania ,dlatego w 2016 znów jedziemy korzystając z usług biura jako stali klienci -grupa 8 osobowa z Żywca.
przede wszystkim nie są kompetentni w udzielaniu informacji o planowanych wyjazdach.
Witam Byliśmy na wczasach w Hiszpanii,w dn.13.09-23.09.2015r.niestety ,ale było dużo nieporozumień.Autokar,fakt że duży,ale nie na taką trasę,ponieważ odstęp miedzy fotelami był b.mały,nadaje się do podróży dla młodzieży szkolnej Rezydentkę widzieliśmy tylko 1 raz.może i dobrze. Powrót, gdzie jest zapisane w opisie wczasów, że w drodze powrotnej będzie zwiedzanie Monaco?? I tym sposobem zostaliśmy pozbawienie 10 dnia wypoczynku!! W Austrii ,czekaliśmy na pana kierowcę ponad 2 godz.postój był na CPN i tam powinni kierowcy zatankować autokar,ale po co ,po przejechaniu 45 min.odbyło się tankowanie,następne 50 min.w plecy!!Razem, podróż powrotna trwała do Polski ponad 30godz.w tym ciasnym autokarze!! (rekord)
Wyjazd do RIMINI ,hotel BLUMEN. Ogólnie jesteśmy bardzo mało wymagajacą parą, jednak organizację oceniamy na nanjnizszym poziomie! Przede wszystkim, na dzień dobry: BRAK TRANSFERU z lotniska (11osób) !! Musieliśmy dzwonic na WSZYSTKIE możliwe numery, rezydenta i biura, pod telefonem alarmowym odebrał Włoch, ktory b.słabo mówił po ang, zdziwiony powiedział że dziś jest piątek i dziś nie ma transferu dla klientów hotelu Blumen! po 3min zapytał się czy ja jestem kieorwcą autobusu (masakra), po 10 telefonach zaczeli organizowac transfer!! po 2h nerwów przyjechał jakiś kierowca i nawet NIE LICZĄC osób - odjechaliśmy. Wybraliśmy tą wycieczkę do Rimini żeby miec blisko do Wenecji, San Marino, Florencji i Rzymu, chcieliśmy tam jechac wycieczkami fakultatywnymi, Chcieliśmy o to zapytac rezydenta (Anna Wojtczak) jednak ta pani NIE POJAWIŁA SIĘ PRZEZ CAŁY POBYT! dzwoniłem na jej numer, nie odebrała i odrzuciła poł. Napisałem wiec krótkiego SMS: \"Prosimy o pilny kontakt klienci hotelu Blumen. \" dopiero po 5h odpisala że nie moze rozmawiac prosi o kontakt sms. Npisałem o problemie na lotnisku oraz że chcemy spotkania z rezydentem bo chcemy jechac na wycieczki, odpowiedź była taka: \" Szanowni Państwo, tak jak informowało biuro rezydent jest dostępny w tym terminie pod tel tylko w sytuacjach awaryjnych. Nie ma możliwości organizacji wycieczek z powodu zbyt małej liczby osób. Jeżeli macie Państwo życzenie nalezy organizowa się na własną rękę..\" zero wzmianki czy przeprosin za nerwy na lotnisku, tylko olała nas bo było nas za mało. Wiele osób spośród nas nie znało angielskiego więc bały sie ruszyc na własną rękę, wiec tydzień spędzili wokół hotelu, a też chcieli gdzieś pojechac. Dodam jeszcze, że informacji o braku rezydenta NIE BYŁO przy zakupie wycieczki, DOPIERO wysłali ją @ 3 dni przed wylotem WRAZ Z BILETAMI LOTNICZYMI!! Jeździeliśmy z wieloma biurami gdzie było soporo osob narzekających, my zawsze bylismy zadowoleni, tu nie dało się przymknąc na to oko, NIE POLECAMY!
Niedawno wróciłam z wczasów w Hiszpanii organizowanych przez Wygoda Travel, trochę martwilam się przed wyjazdem gdy przeczytalam wiele, jednak negatywnych komentarzy. Na szczescie wrocilam wypoczeta, nie bylo zadnego niepotrzebnego stresu. Hotel zgodny z opisem, czysty, codziennie sprzątany, jedzenie smaczne. Pokoj byl nawet duzy. Do rezydentki tez nie można bylo sie przyczepic. Co prawda pierwsze spotkanie bylo dwa dni po przyjezdzie, ale jeszcze w autokarze dostalismy numer od pilotki wiec wrazie jakichkolwiek problemow mozna było dzwonic, na szczescie nie bylo takiej potrzeby :-) podroz do jak i z Hiszpanii zdecydowanie za długa 29h i 35h, ale trudno winic biuro czy kierowcow za sytuacje na drogach, zwlaszcza ze w drodze powrotnej zajechalismy do Monaco gdzie mielismy 3h wolnego czasu przez to tez trasa byla wydluzona. Poza tym decydujac sie na wycieczke autokarowa kazdy z nas powinien miec swiadomosc ze jednak to daleka podroz. Autokar byl ok, mozna bylo sobie kupic kawkę czy nawet piwko, puszczane były filmy, wiec i jakos podroz przyjemniej mijala. Ogolnie oceniam wakacje z biurem Wygoda na bardzo udane, biorac pod uwage, że jechalismy za tak niska cene. To bylo trzecie biuro podrozy z ktorym wybralam sie na tak dluga wycieczke autokarowa i komfort przejazdu podobny jak w innych biurach, nie bylo sie do czego przyczepic. Polecam i pozdrawiam.
pod koniec września spędiliśmy urlop w chorwacji w miejscowości Podgora. Jak dla mnie sam pobyt w stosunku do ceny wypadł dobrze i mogę polecić z czystym sercem. Było kilka niescisłości, pokój bardzo skromny ale cały dzień spędzaliśmy poza bydynkiem, jedynie chodziliśmy tam spać. jedzenie również dobre inne niż nasze ale nie różniące się od innych knajp. autokar jak i kierowcy bez zastrzeżeń. bardzo dobry kontakt z biurem.Polecam i tyle
Byłam z WYGODĄ TRAVEL w Chorwacji dokładnie w miejscowości Brela .Wyjazd był udany ,czysty i klimatyzowany autokar ,świetni kierowcy ,zakwaterowanie zgodne z opisem .Nie było żadnych problemów i byłam mile zaskoczona tak dobrą organizacją .Przejazd do Breli trwał 17 godzin więc szybko ,postoje co 3 godziny na 15 minut .Byłam bardzo zadowolona z zakwaterowania i przejazdu autokarem .Jedyny mały minus to opóżnienie autokaru w drodzę powrotnej wyjazd miał być o 19.30 a autokar spóżnił się prawie godzinę ale poza tym wszystko było ok.Każdemu polecę wyjazd z Wygodą Travel.Jadwiga z Tarnowa .
Miałam nieprzyjemność jechać w tym roku do Czarnogóry z Wygoda Travel. Na moje szczęście był to jedynie przejazd autokarowy. Sugerowałam się niską ceną. Otrzymywałam informacje, że przejazd będzie trwał 22 godziny + możliwe opóźnienia związane z ruchem drogowym. Nigdy bym nie pomyślała, że na te opóźnienia będzie się też składać nieznajomość polskich dróg. Błądziliśmy 1,5h przez Nowy Targ, żeby dojechać na Słowację. Dodatkowo przerwy co 2-3godziny po około 20-30 minut, bo pani pilotka nie potrafiła upilnować ludzi, którzy się po prostu rozchodzili po miasteczkach gdzie się zatrzymywaliśmy na postoje. Łącznie spędziliśmy w autokarze 30 godzin, bo wybrali drogę przez Serbię, która fakt jest kilometrowo krótsza, ale jedzie się przez góry co znacznie wydłuża czas przejazdu, podobnie jak stanie na granicy Węgry - Serbia. Polecam przewoźnikowi odkryć taki kraj jak Chorwacja, gdzie przejazd Polska - Czarnogóra trwa wtedy około 20-22h, bo jedzie się autostradę i stoi się na 2 przejściach granicznych, które są lepiej zorganizowane niż wyżej wymienione węgiersko - serbskie. Sam autokar przeciętny - osoba o wzroście powyżej 1,8m będzie miała ogromny problem z wytrzymaniem w ich autokarze (przewoznik Bomatur). Generalnie nie polecam na dalsze wyjazdy, chyba ze lubi się ból w stawach i długie przesiadywanie na stacjach benzynowych.
Pomijając niewielkie nieścisłości oferty z opisem, nie mam większych zastrzeżeń do pobytu w Bułgarii organizowanego przez Wygoda Travel. Chciałabym jednak ostrzec innych przed wyjazdami autokarowymi z tym biurem. Dojazd do Bułgarii przebiegł raczej bez problemowo, tylko nie wiem dlaczego stawaliśmy tylko w takich miejscach, gdzie toalety były płatne, ale już mniejsza z tym. Prawdziwa zabawa zaczęła się przy wyjeżdżaniu. Zbieranie ludzi ze Słonecznego Brzegu było zupełnie nieprzemyślane, ponieważ krążyliśmy w kółko, w te i we wtę. Potem czekaliśmy ponad 1,5h pod jednym hotelem, ponieważ nie było kontaktu z dwójką turystów, którzy mieli z nami jechać. Koniec końców okazało się, że pomyliły im się daty i myśleli, że wyjeżdżamy dzień później! Dramat. Byliśmy jedyną grupą, która czekała na autokar, a nie odwrotnie - pod każdym hotelem staliśmy Bóg wie ile, bo zanim łaskawie wszyscy się zebrali to mijała wieczność. Było mnóstwo zbędnych postojów, gdzie nawet nie mogliśmy wysiąść z autokaru. Wystartowaliśmy o 14:20 dnia 13,09 a we Wrocławiu byliśmy o 1:00 15.09! Jeździłam już autokarami do Hiszpanii czy Grecji, ale takiego czegoś jeszcze nie widziałam! Najgorsze jednak było to, że jechaliśmy uszkodzonym autokarem. Klima była cały czas podkręcona na maxa mimo wielu próśb zmarzniętych osób, które były ubrane tylko w krótkie spodenki, rękawy, japonki. Mi było zimno mimo grubej bluzy i długich spodni, a co dopiero im.. Temperatura odczuwalna jakoś koło 15stopni. Po kilku godzinach kierowcy przyznali, że miała miejsce awaria elektroniki, o której wiedzieli już w Słonecznym Brzegu. Proszę sobie wyobrazić tyle godzin w autokarze z taką temperaturą! Wszyscy smarkali, kaszleli, dygotali z zimna, a organizator nic sobie z tego nie robił. Nie działał też telewizor ani nie było serwisu kawowego, a wszystko to było zawarte w umowie. P.S. Pilotką była dość nierozgarnięta pani, która mówiła, że rok 1444 to czternasty wiek i że będziemy jechać przez Czechosłowację. Nie polecam.
Oferta biura w 100% sprawdziła się w praktyce. Wszystko w najdrobniejszych szczegółach przygotowane dla komfortu klienta : przejazd, obsługa na miejscu docelowym ( Chorwacja-Podgora przejazd autokarem ), zgodność oferty oraz cena. Na pewno skorzystam z oferty Wygoda Travel w przyszłości
Witam, ostatnio mieliśmy okazję podróżować z biurem podróży Wygoda Travel do Włoch (Rimmini). Jeśli chodzi o opinie o samym miasteczku to nic nadzwyczajnego, uliczne targi, targowiska itp. Plaża ładna, piaszczysta. Decydując się na wczasy kierowaliśmy się w dużej mierze szansą wycieczki do Rzymu, Wenecji i San Marino ( za wycieczkę do Rzymu zapłaciliśmy już w Krakowie) jak się potem okazało wycieczka nie odbyła się - za mało chętnych. Nikt nie spytał nas także czy chcemy jechać z rosyjską grupą, która na wycieczkę pojechała. Ostatecznie pojechaliśmy tylko do San Marino (polecamy- piękne). CO do samego hotelu - może ie jakiś wyskoki standard, ale czysto zadbane, dodatkowym atutem leżaki plażowe w cenie (inaczej trzeba za nie płacić 10 euro za osobę!!!). Jeśli chodzi o jedzenie PORAŻKA. Jeśli pobyt miał w jakimkolwiek stopniu pokazywać włoską kulturę jedzenia to pokazał od jak najgorszej strony. Na śniadanie codziennie bułka plus pojemniczek dżemu, masła plasterek sera żółtego jeden cieńki jak bibułka i plasterek szynki a'la mortadela (przepraszam raz był plasterek salami)do tego kawa zbożowa. Obiado-kolacja o 20.00 a na nią MAKARON makaron w zupie ze wszystkiego a drugie makaron z sosem bez mięsa oczywiście raz był kawałek mięsa, a szwedzki stół wybraliśmy w opcji na obiado kolację polegał a tym, że można sobie było wsiąść sałatę, marchewkę i pomidorki i chleb. Trzeba było sobie po protu dokupywać jedzenie. Ogólnie oceniam średnio organizację - raz odwołanie wycieczki, która przyczyniła się do wyboru tej opcji dwa jedzenie
Za dużo zbierania ludzi z lotnisk i hoteli.Podróż stanowczo zbyt długa ok.22 godziny.Wyjazd ogólnie udany.Autobus,kierowcy(JÓZEK i RAFAŁ)rewelacja.Rezydentka Ania super pomocna gaduła.Miejscowość SAINT VINCENT ładna a stoki pod MONT BLANC nie do opisania.Hotel AU SOLEIL dużo lepszy od AL A POSTA.Wyżywienie standard a obsługa miła.Ogólnie daję ocenę 9 za niesamowite góry a zwłaszcza za zbocza MONTE ROSA.Komu zależy na prawdziwym narciarskim szaleństwie powinien wybrać się w te okolicę.
Wróciłem z Hiszpani z rodzina byliśmy w miejscowości SANTA SUSANA hotel SERHS SANT JORDI co do hotelu brak uwag. Jechaliśmy autokarem który był podzielony na dwa biura podróży czyli rego bis i wygoda travel pilot był tylko z firmy rego bis i miał w dupie turystów z wygoda travel podczas dotarcia do celu pilot powiedział to jest chyba wasz hotel wyszliśmy z autokaru, przyszliśmy do hotelu a tu brak rezydentki która powinna być podczas zakwaterowania co okazało się potem rezydentka w tym dniu była na wycieczce powiedziała nam o tym na spotkaniu drugiego dnia później już rezydentki nie było. Co do wyjazdu powrotnego to rezydentka powiedział że dostaniemy wiadomość sms o której będzie powrót, rezydentka powiadomiła tylko jedna rodzinę jedna wielka masakra podczas powrotu w autokarze brak pilota oraz brak miejsca siedzącego dla mnie bo barany z knurowa się nawalili i siedzieli na moim miejscu totalny r........l nie polecam tego biura.