Opinie o hotelu
Albatros Royal Grand Sharm (ex. Royal Grand Sharm)

8.4
Bardzo dobry
36 opinii

4.5

5463 opinie

Hotel bardzo średni, jedzenie monotonne głownie ryż i kurczak i to bez różnicy czy to śniadanie obiad czy kolacja a jeśli chodzi o słodycze duże porcje i też mały wybór, sałatki krojone grubym nożem, basen mały i oblegany, nikłe szanse na wolne leżaki, plaża kamienista i mała, obsługa taka sobie nie przeszkadzają ani też nie naskakują. Plus to całkiem przyjemna rafa. Na pewno bym go nie polecał znajomym.

HOTEL ZASŁUGUJE NA BARDZO DOBRĄ OPINIE!! Wszystko idealnie, hotel 16+ calo dzienne animacje do godzin nocnych.

Hotel bardzo fajny, zadbany, widać że nie dawno po remoncie.

Z perspektywy kilku pobytów w 5 gwiazdkowych hatelach w Egipcie ten hotel w 100% sobie na⭐⭐⭐⭐⭐ zasłużył. Piękne widoki, czyste, zimą podgrzewane baseny, przestronne pokoje. Dobra obsługa i rozrywka. Pyszne jedzenie👍 🍰🍤

Hotel bardzo fajny,dla osób 16+. Pokoje odświeżone, wygodne, czyste. Jedzenie bardzo smaczne . Jedynie mały wybór zielonych salat. Pracownicy bardzo przyjaźni. Hotel nie na odludziu. W okolicy sklepy i kawiarnie. Internet w ogólnie dostępnych częściach hotelu, ale bardzo słaby. Polecam kupić kartę Vodafone w salonie niedaleko od hotelu. 10 + 10 GB w cenie 300 funtów egipskich /ok. 17 dolarów/. W animacjach nie brałam udziału, ale cały czas coś się działo: kolor party na plaży, piana w basenie, siatkówka. Ładna plaża, dużo leżaków, nie było problemów, żeby znaleźć wolny. Superrafa. Może w Marsa Alam w zatoce Abu Dabbab trochę ładniejsza, ale ta tutaj też cudowna. Po raz pierwszy zobaczyłam napoleona. Były też orlenie, rozdymki i wiele innych.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 926 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT11501
Nazwa  Albatros Royal Grand Sharm (ex. Royal Grand Sharm)
Miejsce  Egipt / Sharm el Sheikh / Ras Um El Sid
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, all inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, dostęp do internetu, fitness, tenis, nurkowanie

Nasi klienci docenili

check

Blisko centrum ok. 8 km od Naama Bay

check

Butelkowana woda mineralna gratis dla gości

check

Plaża przy hotelu z rafą koralową, wejście do wody z pomostu

check

Rafy koralowe i nurkowanie w krystalicznie czystych wodach Morza Czerwonego

Ocena

Zablokowanych opinii: 3

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.4
Bardzo dobry
36 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
8.6
Hotel
8.3
Położenie
8.7
Pokoje
8.4
Wyżywienie
8.4
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
8.0

Tripadvisor

4.5

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 36 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.4
4.3
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Para

Hotel bardzo średni, jedzenie monotonne głownie ryż i kurczak i to bez różnicy czy to śniadanie obiad czy kolacja a jeśli chodzi o słodycze duże porcje i też mały wybór, sałatki krojone grubym nożem, basen mały i oblegany, nikłe szanse na wolne leżaki, plaża kamienista i mała, obsługa taka sobie nie przeszkadzają ani też nie naskakują. Plus to całkiem przyjemna rafa. Na pewno bym go nie polecał znajomym.


9.8
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2023
Grupa znajomych

HOTEL ZASŁUGUJE NA BARDZO DOBRĄ OPINIE!! Wszystko idealnie, hotel 16+ calo dzienne animacje do godzin nocnych.

Zalety

Piękny widok z głownych tatasow, codziennie sprzątane. Codzienne animacje, dwie restauracje, Egipska i Europejska. Jedzenie pyszne lecz nie za duzy wybor. Bliskosc do lokalnych atrakcji. Od lotniska 25 min max


6.9
Artur

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2023
Grupa znajomych

Hotel bardzo fajny, zadbany, widać że nie dawno po remoncie.

Zalety

Nad samym morzem, blisko pięknej rafy koralowej. Obsługa na wysokim poziomie

Wady

Pokoje mają już swoje lata, ale są czyste. Obsługa codziennie sprząta i wymienia ręczniki


8.5
Agnieszka

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2022
50+

Z perspektywy kilku pobytów w 5 gwiazdkowych hatelach w Egipcie ten hotel w 100% sobie na⭐⭐⭐⭐⭐ zasłużył. Piękne widoki, czyste, zimą podgrzewane baseny, przestronne pokoje. Dobra obsługa i rozrywka. Pyszne jedzenie👍 🍰🍤

Zalety

Jedzenie, położenie.

Wady

Nie ma


9.7
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Para

Hotel bardzo fajny,dla osób 16+. Pokoje odświeżone, wygodne, czyste. Jedzenie bardzo smaczne . Jedynie mały wybór zielonych salat. Pracownicy bardzo przyjaźni. Hotel nie na odludziu. W okolicy sklepy i kawiarnie. Internet w ogólnie dostępnych częściach hotelu, ale bardzo słaby. Polecam kupić kartę Vodafone w salonie niedaleko od hotelu. 10 + 10 GB w cenie 300 funtów egipskich /ok. 17 dolarów/. W animacjach nie brałam udziału, ale cały czas coś się działo: kolor party na plaży, piana w basenie, siatkówka. Ładna plaża, dużo leżaków, nie było problemów, żeby znaleźć wolny. Superrafa. Może w Marsa Alam w zatoce Abu Dabbab trochę ładniejsza, ale ta tutaj też cudowna. Po raz pierwszy zobaczyłam napoleona. Były też orlenie, rozdymki i wiele innych.

Wady

słaby internet


8.6
Elżbieta Prokopiuk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2021
Para

Brak kanalu polskiego TV ,


7.0
Adam

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2017
Singiel

Hotel ogólnie w porządku, fajna plaża, wolne leżaki, miły basen, aczkolwiek nie bardzo duży. Możliwość otrzymania butelkowanej wody w nieograniczonych ilościach, świetna rafa, sporo atrakcji na terenie hotelu, animation team się starał, obsługa ogólnie bardzo miła. Fajną możliwością jest opcja codziennych zorganizowanych wyjść do klubu z hotelu, bardzo dobre dla singli. Z minusów - drzwi do balkonu nie zamykały się (ale miałem pokój na drugim piętrze), nie działała lodówka, wykończenia takich rzeczy jak fugi, malowanie - tragiczne, ale to chyba specyfika Egiptu. Jedzenie - duży wybór, ale bez większych zmian. Miejsce malownicze, choć daleko od centrum, niewiele można jednak chcieć więcej, jeśli chce się po prostu odpocząć.

Zalety

Plaża, basen, obsługa, animation team.

Wady

8 km od Naama Bay, wykończenia hotelu niskiej jakości, nie działające urządzenia w pokoju


9.8
Marek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2015
Para

Byliśmy w Egipcie już 6 raz. To najlepszy hotel w jakim spędzaliśmy wakacje w tym kraju. Pięknie położony. Obsługa super. Bardzo polecamy.

Zalety

Przepiękny Hotel położony na klifie w pięknym parku. Bardzo miła załoga. Dobre jedzenie.

Wady

95% gości to Rosjanie. Dość ubogie animacje. Kiepska rafa.


6.0
wojher

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2015
Para

Wadą tego miejsca jest wejście do morza na głęboką wodę. Wśród gości w 95% dominują aktualnie Rosjanie.


8.6
J&P

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2014
Para

Gorąco polecam ten hotel szczególnie dla tych co chcą jechać ponurkować, bo warto!!

Zalety

Hotel bardzo ładny i duży, blisko lotniska (chyba 20 min). Nie wszystkie pokoje były z widokiem na morze (mi się akurat udało), a do paszportu nie dałam żadnych pieniążków. Pokój dwuosobowy z łóżkiem małżeńskim, sprzątany i czysty, jak zostawiłam 2$ to na łóżku z ręczników miałam łabędzia ładnego. Znajomi mieli pokoje przy basenie, nie było problemu żeby zamienić pokój,na inny, jeżeli jest dostępny. Przy hotelowa rafa super, rybki świetne i bardzo dużo, niektóre wielkie. Wzięłam wycieczkę na wyspę Tiran, to rybek aż tylu tam nie było, za to pięknie błękitna woda. W hotelu napoje butelkowe, np. wodę mineralną dają w małych i dużych butelkach, nie trzeba samemu kupować żeby wziąć do pokoju. Jedzenie naprawdę dobre. Obsługa miła. Internet darmowy w recepcji ale w sumie tylko można było rano posiedzieć, później było za dużo ludzi. Animacje ciekawe. Z hotelu blisko pasaż handlowy. Do Old Marketu można dojechać taxi za 4 $. Nie trzeba płacić wizy, chyba, że ktoś chce jechać np. do Kairu.

Wady

Dużo Rosjan, mało Polaków i każdy najpierw mówił do nas po rosyjsku. Troszkę to denerwowało. Nie podobało mi się, że o 12:00 po wymeldowaniu zabrali nam opaski i nie było już Al inc. dostaliśmy tylko obiad bez kolacji. Można było dopłacić 20$ od os. ale cały pokój musi wziąć nie może 1 os. Można to obejść nie patrzyli się nam na ręce i tak chodziliśmy sobie po picie.


7.6
Sławomir Krawczyk

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2014
Para

Hotel usytuowany w dobrym punkcie Sharm El Sheikh. Hotel zapewnia darmowy transport do nowej jak i starej części tej miejscowości, które są atrakcyjne dla turystów. Na miejscu ośrodek nauczania nurkowania oraz punkt zapewniający dostęp do wszystkich aktualnych atrakcji. Wielką zaletą jest cała załoga począwszy od sprzątających pokoje po dyrektora hotelu. Duże urozmaicenie codziennych wieczorów, restauracje, spotkania z dyrekcją, animacje.

Zalety

Miła i sympatyczna obsługa.

Wady

Wymaga remontu. Większość klientów to obywatele rosyjsko języczni.


3.6
Paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2013

Nigdy więcej. Z zamkniętego sejfu pokojowego, z zamkniętego pokoju, zostały nam skradzione 500$, srebrna biżuteria, telefon komórkowy. Obsługa hotelu i rezydentka nie zrobili nic by nam pomóc, posunęli się nawet do tego, by oskarżyć o kradzież naszych znajomych. Inni wczasowicze zgłaszali podejrzane zachowanie obsługi pokojowej. Stan pokoju, pokój o podwyższonym standardzie, w żaden sposób nie odpowiadał standardowi jaki został przedstawiony w materiałach reklamowych. Łóżka były stare i niewygodne, brudne i podarte w wielu miejscach, przez które wyziewały wnętrzności. Dostawka była w opłakanym stanie, pordzewiała i dziurawa, bardziej swoim wyglądem przypominała więzienną prycze. W łazience mieliśmy towarzystwo mrówek, które usypały kopczyk za toaletą i wędrowały po całym pokoju. Stan łazienki jak i łóżek, kojarzył się bardziej z podrzędnym motelem przy drodze niż z hotelem pięciogwiazdkowym. Brudne kafelki, zasmarowane niechlujnie farbą ściany, źle działający prysznic i umywalka z dziurami, z których wystawało pordzewiałe zbrojenie. W pokoju znajdowała się również niedziałająca lodówka. O tym fakcie została powiadomiona rezydentka, która poinformowała nas, że zgłosi to osobie odpowiedzialnej i że lodówka zostanie uzupełniona. Niestety nigdy nikt tego nie zrobił ani w naszym pokoju ani w żadnym innym, nie tylko my to zgłosiliśmy. Na stołówce krzesła, obrusy i sztućce brudne. Menu nudne, ubogie i przewidywalne. Potrawy bez smaku. Dzień w dzień takie samo śniadanie: fasola pod trzema postaciami, jajka na twardo, omlet, naleśniki, parówki smażone we frytkownicy, mortadela, jeden rodzaj sera żółtego, dżem, miód, płatki z jogurtem surówki obiadowe. Obsługa nieuprzejma i sprawiająca wrażenie jakby robiła nam łaskę tym, że mamy możliwość zjedzenia posiłku. Wg. oferty przysługiwał nam darmowy posiłek w restauracji ? la carte, była to nieprawda. Niestety ograniczenia nie pozwalają na opisanie wszystkiego, wszystko widać na zdjęciach. Jednym słowem odradzamy!!!


5.0
Paweł

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2013
Grupa znajomych

Nigdy więcej. Z zamkniętego sejfu pokojowego, z zamkniętego pokoju, zostały nam skradzione 500$, srebrna biżuteria, telefon komórkowy. Obsługa hotelu i rezydentka nie zrobili nic by nam pomóc, posunęli się nawet do tego, by oskarżyć o kradzież naszych znajomych. Inni wczasowicze zgłaszali podejrzane zachowanie obsługi pokojowej. Stan pokoju, pokój o podwyższonym standardzie, w żaden sposób nie odpowiadał standardowi jaki został przedstawiony w materiałach reklamowych. Łóżka były stare i niewygodne, brudne i podarte w wielu miejscach, przez które wyziewały wnętrzności. Dostawka była w opłakanym stanie, pordzewiała i dziurawa, bardziej swoim wyglądem przypominała więzienną prycze. W łazience mieliśmy towarzystwo mrówek, które usypały kopczyk za toaletą i wędrowały po całym pokoju. Stan łazienki jak i łóżek, kojarzył się bardziej z podrzędnym motelem przy drodze niż z hotelem pięciogwiazdkowym. Brudne kafelki, zasmarowane niechlujnie farbą ściany, źle działający prysznic i umywalka z dziurami, z których wystawało pordzewiałe zbrojenie. W pokoju znajdowała się również niedziałająca lodówka. O tym fakcie została powiadomiona rezydentka, która poinformowała nas, że zgłosi to osobie odpowiedzialnej i że lodówka zostanie uzupełniona. Niestety nigdy nikt tego nie zrobił ani w naszym pokoju ani w żadnym innym, nie tylko my to zgłosiliśmy. Na stołówce krzesła, obrusy i sztućce brudne. Menu nudne, ubogie i przewidywalne. Potrawy bez smaku. Dzień w dzień takie samo śniadanie: fasola pod trzema postaciami, jajka na twardo, omlet, naleśniki, parówki smażone we frytkownicy, mortadela, jeden rodzaj sera żółtego, dżem, miód, płatki z jogurtem surówki obiadowe. Obsługa nieuprzejma i sprawiająca wrażenie jakby robiła nam łaskę tym, że mamy możliwość zjedzenia posiłku. Wg. oferty przysługiwał nam darmowy posiłek w restauracji ? la carte, była to nieprawda. Niestety ograniczenia nie pozwalają na opisanie wszystkiego, wszystko widać na zdjęciach. Jednym słowem odradzamy!!!


7.6
Marcin Przeczewski

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2012
Para

Brak Polskiej telewizji z informacjami np: TVP POLONIA. (Jest ESKA TV) .Jedzenie monotonne. Hotel w stanie nie najlepszym, ale wakacje udane. Obsługa miła i pomocna. Pogoda doskonała. Rafy i rybki jeszcze są.


10
Izabela

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2012
Para

W Egipcie byłam 6 raz,więc mam porównanie co do hoteli i standardów i szczerze POLECAM WSZYSTKIM TEN HOTEL !Był to jak do tej pory najlepszy hotel w Egipcie w jakim byłam. Napewno do niego wróce ,w ciemno. Bardzo dobre warunk Bez dawania w paszport dostaliśmy wspaniały pokój. Z czystym sumieniem polecam ten hotel, idealne położenie, jedzenie bardzo dobre, obsługa super miła i kulturalna:) Plaża super. Brak problemów z leżakami nawet o 13 wlasciwie caly dzien można cos znalezc przy 3 basenach i na plaży mnóstwo wolnych leżaków. Drinki boskie,pokoje sprzątane i wszystko wymieniane codziennie.Animatorzy zachęcają mocno i sympatycznie,ale nie nachalnie.Podobały mi się animacje i sympatyczna grupa animatorów. Jedynym minusem jest to ,że w hotelu 90% to rosjanie... wiec i hotel troche nastawiony pod nich... wszędzie słyszy się tylko ich język chociaż oobsługa bez problemu dogaduje się w języku angielskim, SERDEECZNIE POLECAM napewno tam wróce już tęsknie!!!!!


7.0
AniaK

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2012
Para

Witam , w hotelu byliśmy w czerwcu 2012r. W Egipcie byliśmy 3 raz ale ten hotel uważamy za najsłabszy w jakim do tej pory byliśmy. HOTEL : ładny, w miarę czysty , sprzątane codziennie, okropne łazienki, czarne fugi, niezbyt czyste, mało higieniczne. JEDZENIE< RESTAURACJE : śniadania monotonne, codziennie to samo , jajka, ziemniaki i fasola. Najlepsze jedzenie podają w restauracji przy basenie. Codziennie coś innego , pyszna pizza, sałatki bardzo dobre. Tak naprawdę to był nasz głowny posiłek. Kelnerzy strasznie powolni, mało pomocni, bez napiwków omijali Cię z daleka. PLAŻĄ : przy hotelu, dłuża , dużo miejsca, super rafa . W hotelu sami Rosjanie, troche Anglików i reszta 'tubylców ' Egipcjan . Na pewno nigdy więcej nie bedę się kierowała wyborem hotelu po opiniach turystów które są nie wymierne .


9.2
Slaw

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2012
Para

Pobyt w Sharm bardzo udany. Warunki i wyżywienie super. Niestety Wezyr Holidays zmienił miejsce wylotu i przylotu, pomimo zawartej umowy.


9.8
Ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2012
Para

Bardzo fajny hotel z mila obsluga,duzo gosci z Rosji ale bardzo spokojnie.Pokoj polecam Suite z widokiem na morze (322),jest super!2 lazienki,salon,jadalnia,kuchnia,garderoba i 2 balkony.Jedzenie po tygodniu moze sie znudzic ale generalnie staraja sie urozmaicac,duzo grillowanych potraw,kazdy znajdzie cos dla siebie.Baseny, bardzo fajne ale trzeba sie starac o miejsca raczej rano,potem ciezko znalezc, ale nad morzem mase lezakow takze nie ma problemu.Jedyna wada jest to ze nie ma mozliwosci plywania zaraz przy plazy (rafa) ale hotel ma 2 jetty takze dla tych co umia dobrze plywac (15m gleboko) jest super. Ogolnie bylo swietnie, niedaleko do Naama Bay (taxi $5)czyli malego Las Vegas.Polecam wycieczke do Kairu (tylko samolotem!),piramidy, rejs po Nilu z lunchem,perfumeria (rip off!)ale miasto cudne w swoim rodzaju (pamietajmy to nie Europa).Jak jakies jeszcze pytania to chetnie odpowiem.


8.8
Anna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2012
Para

Hotel położony jest w cichej okolicy, w przepięknym ogrodzie. Blisko spacerkiem do Al Weli i Il Mercato. Do Old Market spacerem 40 min. Z hotelu odjeżdza bus do Naama Bay i Old Market. Jeśli chodzi o Naama Bay to do godziny 15 są 3 bezpłatne busy. Po godzinie 20 są 4 busy, płatne po 3eur od osoby. Plaża jest ok, zawsze można było znaleźć wolny leżak (chodzilismy przed 10). Rafa jest piękna. Widziałam tam płaszczki, skrzydlice, mureny (wcześniej byłam w Dreams Beach i nie spotkałam tam tych ryb). Obsługa jest sympatyczna, nie narzuca się. Bakszysz jest zawsze mile widziany, lecz nie jest wymuszany jak w innych hotelach. Doceniliśmy pracę obsługi i staraliśmy się im systematycznie odwdzięczyć 1/2$. W restauracji mieliśmy "swojego kelnera", który zawsze dbał o to abyśmy szybko dostali napoje. ISTOTNE (czego nie odnotowano w żadnej z ofert): w ramach all inclusive przysługuje bez ograniczeń butelkowana woda mineralna 1,5 l. W barze na plaży stoi lodówka z której po prostu samodzielnie bierze się wodę. W restauracjach należy o nię poprosić obsługę. Jedzenie jest smaczne. Śniadania: naleśniki, omlety, jajka w różnych wersjach, owsianka, ryż na mleku, owoce, warzywa, wędlina, żółty ser, jogurty, sery, twarogi, kilknanaście rodzajów pieczywa i słodkości w postaci ciast, mini babeczek/drożdzówek. Obiady i kolacje to zawsze: dwa rodzaje zup, bar sałatkowy, grill: ryba/wątrówka/kotlety/steki, makarony robione z dodatkami na życzenie, ziemniaki i ryż w różnych wersjach, mięso czerwone, ryba, drób. Nadto oczywiście mnóstwo słodkich ciast i kilka rodzajów owoców. Zdacydowanie najsłabszą stroną hotelu są pokoje i "stałe wyposażenie". Fakt, pokoje są duże, lecz nadgryzione są już zębem czasu. Esteci dopatrzą się oczywiście takich wad jak poplamione abażury, obicia foteli, wytarte materace na leżakach, dziwny zapach mebli czy poszarzałe firanki. Nam to nie przeszkadzało, gdyż zalety hotelu przyćmiły jego niedostatki. Zwłaszcza, że sprzątano sumiennie. Rosjan i Ukraińców jest dużo, lecz wbrew opiniom są kulturalni.


7.8
Jaśko

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2012
Para

Bardzo dużo Rosjan i to bardzo głośnych


Pokaż opinie z Tripadvisor


Zobacz na mapie

Albatros Royal Grand Sharm (ex. Royal Grand Sharm)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.