Opinie o hotelu
Canifor

6.8
Dobry
160 opinii

2.8

2749 opinii

Hotel adekwatny do ceny. Posiłki typ angielski. Świeże. Pokoje w porządku.

Hotel w opisie ma 4 gwiazdki, ale w rzeczywistości są to max. 3 gwiazdki. Budynek ma wiele lat a więc widać na nim ząb czasu, wewnątrz oraz na zewnątrz. Klimatyzacja w pokoju, tym samym w hotelu nie chłodziła wystarczająco. Chłodno tylko w holu recepcji i w stołówkach. Duszno na korytarzach hotelowych oraz w pokoju. W pokoju bardzo mała łazienka. Jeśli chodzi o jedzenie, to mały wybór i małe urozmaicenie. Niektóre dania akceptowalne, ale także zdarzają się takie, które nie powinny trafić do menu (np. niektóre zupy). Bufet z daniami nakładanymi przez obsługę, niestety nakładanie posiłków było bardzo niechlujne. Obsługa, patrząc po ich minach nie zadowolona z swojej pracy, a to odbija się na klientach. Brak higieny z wiązanej z COVID, np., herbata w jednej misce (luzem torebki, bez opakowania), patyczki do mieszania w kubku (nie zapakowane osobno). Brak dobrego zarządzania w hotelu (słaba organizacja pracy oraz brak odpowiedniego przekazu ważnych informacji). Różne informacje na kartach inf., które dostaje się do pokoju a inne rozwieszone w hotelu, w ten sposób ominęła nas i innych wczasowiczów jedna kolacja. Można jak najbardziej odnieść wrażenie, że w hotelu pracuje wielu niekompetentnych pracowników. Hotel dla mało wymagających klientów. Ja osobiście nie polecam.

Nie polecam tego hotelu z opcją all inclisive. Posiłki były fatalne, a w barze tylko kilka alkoholi do wyboru (w opcji all inclusive). Natomiast hotel jest dobrą bazą wypadową, aby pozwiedzać wyspę. Pokoje były bardzo czyste.

W porządku mimo, że snaidania słabe jak na 4* według mnie

Nie mam zastrzeżeń do obsługi wakacje.pl. Natomiast odradzam korzystanie z tego biura podróży, przed planowanym wyjazdem dowiaduje się o dodatkowych kosztach. W ofercie jest tylko bagaż podręczny, dodatkowa opłata za bagaż prawie 700zł do 20 kg, opłaty manipulacyjne za jakiekolwiek zmiany. Koszty rezygnacji znacznie przewyższają wpłaconą zaliczkę. Lepiej omijać to biuro podróży, ostatecznie zapłaciłam ponad 1000zł za rezygnację. Brak słów.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

939 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT757
Nazwa  Canifor
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / St. Paul's Bay
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, darmowe wifi

Nasi klienci docenili

check

Atrakcyjna lokalizacja: w dzielnicy Qawra, blisko promenady nadbrzeżnej, ok.. 400 m od centrum St. Paul's Bay z barami.

check

Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy: blisko hotelu pętla autobusowa skąd można dojechać do Valletty czy Mdiny.

check

Udogodnienia dla najmłodszych: 2 oddzielne brodziki, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

Ocena

Zablokowanych opinii: 11

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.8
Dobry
160 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
6.4
Położenie
8.6
Pokoje
6.6
Wyżywienie
6.4
Atrakcje dla dzieci
5.0
Sport i rozrywka
5.6

Tripadvisor

2.8

Czystość

Jakość do ceny

Obsługa

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 160 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.8
7.7
Patryk

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Rodzina z dziećmi

Hotel adekwatny do ceny. Posiłki typ angielski. Świeże. Pokoje w porządku.

Zalety

Super lokalizacja.

Wady

za ciasna , przetłoczona stołówka.


4.8
Tomasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Rodzina z dziećmi

Hotel w opisie ma 4 gwiazdki, ale w rzeczywistości są to max. 3 gwiazdki. Budynek ma wiele lat a więc widać na nim ząb czasu, wewnątrz oraz na zewnątrz. Klimatyzacja w pokoju, tym samym w hotelu nie chłodziła wystarczająco. Chłodno tylko w holu recepcji i w stołówkach. Duszno na korytarzach hotelowych oraz w pokoju. W pokoju bardzo mała łazienka. Jeśli chodzi o jedzenie, to mały wybór i małe urozmaicenie. Niektóre dania akceptowalne, ale także zdarzają się takie, które nie powinny trafić do menu (np. niektóre zupy). Bufet z daniami nakładanymi przez obsługę, niestety nakładanie posiłków było bardzo niechlujne. Obsługa, patrząc po ich minach nie zadowolona z swojej pracy, a to odbija się na klientach. Brak higieny z wiązanej z COVID, np., herbata w jednej misce (luzem torebki, bez opakowania), patyczki do mieszania w kubku (nie zapakowane osobno). Brak dobrego zarządzania w hotelu (słaba organizacja pracy oraz brak odpowiedniego przekazu ważnych informacji). Różne informacje na kartach inf., które dostaje się do pokoju a inne rozwieszone w hotelu, w ten sposób ominęła nas i innych wczasowiczów jedna kolacja. Można jak najbardziej odnieść wrażenie, że w hotelu pracuje wielu niekompetentnych pracowników. Hotel dla mało wymagających klientów. Ja osobiście nie polecam.


5.4
Małgorzata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Para

Nie polecam tego hotelu z opcją all inclisive. Posiłki były fatalne, a w barze tylko kilka alkoholi do wyboru (w opcji all inclusive). Natomiast hotel jest dobrą bazą wypadową, aby pozwiedzać wyspę. Pokoje były bardzo czyste.

Zalety

Dobre położenie, czyste pokoje

Wady

Jedzenie - śniadania były codziennie takie same w stylu \"English breakfast\", poza tym wszystkie posiłki były nieprzyprawione. Jedzenie nakłada obsługa.


9.0
Natalia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2021
Singiel

W porządku mimo, że snaidania słabe jak na 4* według mnie

Zalety

Lokalizacja, pokoje, klimatyzacja, czysto

Wady

Śniadanie


1.0
Aga

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2019
Para

Nie mam zastrzeżeń do obsługi wakacje.pl. Natomiast odradzam korzystanie z tego biura podróży, przed planowanym wyjazdem dowiaduje się o dodatkowych kosztach. W ofercie jest tylko bagaż podręczny, dodatkowa opłata za bagaż prawie 700zł do 20 kg, opłaty manipulacyjne za jakiekolwiek zmiany. Koszty rezygnacji znacznie przewyższają wpłaconą zaliczkę. Lepiej omijać to biuro podróży, ostatecznie zapłaciłam ponad 1000zł za rezygnację. Brak słów.

Zalety

brak

Wady

- dużo dodatkowych kosztów które są ukryte w momencie rezerwacji


5.6
Zbigniew

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Nie polecam firmy WAKACJE PL. Wiele dni musiałem wyjaśniać, że wykupiłem ubezpieczenie rezygnacji z wyjazdu podczas rezerwacji na stronie internetowej. Konsultanci mailowo i telefonicznie informowali mnie błędnie, że nie mam. Należy zwrócić dużą uwagę czy w cenie jest bagaż 20 kg czy tylko podręczny. W moim przypadku okazało się, że bagaż 20 kg nie wchodzi w cenę wyjazdu, również takiej informacji nie ma ma stronie głównej rezerwacji. Jest ona zaszyta w obszernym dokumencie. Za bagaż dodatkowy musiałem zapłacić dodatkowo 700 zł. Dokumenty wyjazdu dostałem od WAKACJE PL na moją interwencję w dzień przed wyjazdem ( w sobotę). Ubezpieczenie wyjazdu jest w dwóch towarzystwach ubezpieczeniowych. W jednym ubezpiecza WAKACJE PL jako pośrednik w drugim organizator wyjazdu ( biuro podróży) na moje pytanie do konsultanta WAKACJE PL z której polisy mam skorzystać nie dostałem odpowiedzi.

Zalety

Dobre kolacje. Codzienne sprzątanie pokoi.

Wady

W okolicy hotelu prowadzone są prace budowlane. Od wczesnego rana słychać pracę ludzi i sprzętu. Nie sprawna klimatyzacja pomimo wielokrotnego zgłaszania w recepcji.


4.0
Zbigniew

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2019
Para

Nie korzystać z usług wakacje.pl. Brak kompetentnej usługi ze strony pracowników. Przez parę dni wmawiano mi, że nie mam ubezpieczenia kosztów z rezygnacji wycieczki pomimo, że podczas rezerwacji zaznaczyłem ta opcję i zapłaciłem za nią. Dokumenty przed wyjazdem miały do mnie dotrzeć dwa dni przed wyjazdem. W przeddzień wyjazdu dotarły do mnie na maila na moją interwencję telefoniczną. Posiadałem dwa ubezpieczenia, jedno od wakacje.pl drugie od organizatora wycieczki. Na moje pytanie z którego mam korzystać w przypadku sytuacji awaryjnej nie otrzymałem ścisłej odpowiedzi.

Zalety

Brak

Wady

Wygląd staro kolonialny, w okolicy budowa, od rana słychać maszyny budowlane, uszkodzona klimatyzacja.


8.4
Liza

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2019
Grupa znajomych

Pobyt spokojny i wypoczynek udany. Doskonałe miejsce do wypadów na zwiedzanie wyspy,którą warto zobaczyć. Na piaszczyste plaże nie ma co liczyć ,brzegi są kamieniste,obuwie do chodzenia po wodzie i ostrych kamieniach, wskazane. Warto korzystać z lokalnych biur podróży(tanio i kompetentnie) pod warunkiem dobrej znajomości języka angielskiego,j. niemieckiego ew. rosyjskiego. Nie warto wypożyczać samochodu bo komunikacja publiczna jest rewelacyjna,(np.2euro bilet ważny na dwie godziny są zniżki dla dzieci i emerytów) autobusy klimatyzowane zresztą ruch jest lewostronny(pokłosie dominacji Anglików) Polecam wycieczkę \"Perły Malty\", rejs na Gozo i Comino. Na Comino tylko laguna,groty i pływanie, ale na Gozo, zabytki, forty. Warto spróbować(dorośli) lokalnego piwa i wina. Bugibba to miasteczko z mnóstwem kawiarenek, pubów, sklepów z pamiątkami. Nie można się tam nudzić. Warto dodać,że większość miasta to teren budowy nowych obiektów, miasto ma potencjał i rozwija się(koniecznie adaptery do gniazdek takie jak w Anglii) Polecam pokoje na 5 piętrze(windy działają be zarzutu) widok na zatokę i morze oraz blisko na taras na dachu hotelu z leżakami .

Zalety

Bardzo dobre położenie względem komunikacyjnym,świetnie rozwinięta i działająca komunikacja publiczna, można za niewielkie pieniądze zwiedzić wyspę, tzw. perły Malty, niebieskim lub czerwonym autobusem,(bardzo uczynni i sympatyczni ludzie) szybko dostać się do Sliemy lub Valetty ,by udać się w rejs licznymi statkami, do promenady nad morzem 5 min, liczne sklepy, kawiarnie, restauracje,Hotel dla aktywnych.Pościel i ręczniki zmieniane codzienne ,pokój sprzątany na bieżąco, lodówka sprawna, malutka ale na wiodę i inne napoje wystarczająca.Jest czysto. Wieczorem animacje muzyczne troszkę trącące myszką ale strawne.Na tarasie jacuzzi i piękna panorama na wyspę.

Wady

Klima głośna i mało wydajna,jedzenie mało urozmaicone.w opcji HB od biedy może być szwedzki stół przy śniadaniu i obiadokolacji(napoje płatne przy kolacji).Brak lancz pakietu dla wyjeżdżających wczesnym rankiem lub kolacji dla tych co lecą po południu. Kaucja za pilota do TV, kaucja za drugą kartę magnetyczną do pokoju(5 euro) co moim zdaniem jest bez sensu.


7.6
Andrzej Krzak

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2019
Rodzina z dziećmi

Jestem zadowolony z pobytu. Dla mnie wazniejsze od drobnych mankamentów jest położenie hotelu. Blisko morza, basen zewnętrzny i wewnątrz budynku,czysto, obsługa ok, jedzenie też. Polecam

Zalety

Blisko morza, czysto, miła obsługa

Wady

Mały basen, obok budowa


8.8
Andrzej

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2019
Para

Polecam. Hotel nie odbiega od oczekiwań w swoim przedziale cenowym. Dobre położenie.

Zalety

Dobre położenie, miła obsługa.


8.8
Iwona

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2019
Grupa znajomych

Wybrałyśmy się z koleżanką na tygodniowy pobyt , aby zwiedzić Maltę . Oczywiście wszystkiego godnego obejrzenia nie zdołałyśmy zaliczyć , ale najważniejsze zabytki widziałyśmy . Szczególnie polecam Konkatedrę w stolicy. Przepiękna! Wyjazd udany , może za wyjątkiem kłopotów z bagażem .

Zalety

Hotel położony w pobliżu dworca autobusowego, obok promenady.

Wady

Dla nas - nastawionych na zwiedzanie - hotel ok.


8.4
Dorota

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2019
Grupa znajomych

Po przeczytaniu innych opinii trochę bałam się jechać ale zupełnie niepotrzebnie. Uważam że hotel w zupełności zasługuje na 4 gwiazdki, które ma na Malcie.

Zalety

Położenie, udogodnienia

Wady

Brak owoców do kolacji


7.8
GABRIELA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2019
Rodzina z dziećmi

śniadania typowo angielskie, średniej jakości, hotel OK- dobry jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy, blisko do przystanku autobusowego , sklepów, barów, kawiarni. Basen mały. Czystość na średnim poziomie.Miła, pomocna obsługa w recepcji. Warto zwiedzić Maltę! i wypocząć. Przepiękna architektura. Fajne pomysły na zwiedzanie autobusami odkrytymi z przewodnikiem i prom na piękne wyspy.

Zalety

Ogólnie OK, blisko do pętli autobusowej, blisko do morza

Wady

wyżywienie -


8.4
Katarzyna Filipek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2019
Rodzina z dziećmi

Byłam w listopadzie w tym hotelu i jadę w marcu w tym roku. Mnie się podoba ten hotel. Nie lubię wielkich hoteli tylko z klimatem. Owszem jest przewaga starszych Anglików ale czy to problem. Dla nas nie. Jest czysto jedzenie dobre. Położenie hotelu idealne. Czego chcieć więcej. Polecam

Zalety

Wszędzie blisko.

Wady

Zdziwiło mnie podanie nr pokoi przy posiłkach w wersji all inclusive nawet. Czyli wchodzisz tylko raz.


8.4
Janek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2019
Para

W centrum hoteli ,dobra lokalizacja na spacery i blisko restauracje i kawiarnie

Zalety

Dobra lokalizacja

Wady

Nie zauważyłem


7.2
andrzej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2019
Grupa znajomych

byłem zadowolony jedzenie dosc dobre , rozrywki ciekawe

Zalety

dobre miejsce blisko petla autobusowa co pozwala na wypady na wyspę

Wady

dla mnie nie ma wszystko bylo wpożo


9.0
ROBERT

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2018
Grupa znajomych

SPOKÓJ FALE MORSKIE KOMUNIKACJA MIEJSKA MIŁA OBSŁUGA

Zalety

BLISKO MORZA I DWORCA AUTOBUS SKLEP BAR MIEJSCE OK

Wady

HOTEL I WYGODY BARDZO DOBRE MIŁA OBSŁUGA


2.6
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2018
Rodzina z dziećmi

Nie polecam, wrecz omijajcie szerokim łukiem. Dla emerytów i rencistów z UK.

Zalety

Brak

Wady

Brak udogodnień dla rodzin z dziećmi. Hotel na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokoje w strasznym stanie. Pościel oraz ręczniki zużyte i niedoprane. Hotel zaniedbany.


3.8
Renata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2018
Rodzina z dziećmi

Nie polecam. Hotel bardzo niski standard. Sami anglicy w podeszlym wieku.

Zalety

Blisko do petli autobusowej, kryty basen.

Wady

Brudno, jedzenie beznadziejne, codziennie to samo, w all inclusive wyliczane napoje. Zapisuja sobie kto ile sobie nalozyl i wypil masakra. Kelnerzy nie sa mili.


4.4
Kari

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2018
Para

Wycieczka zorganizowana poprawnie. Czystość na Malcie to chyba inne pojęcie, niż u nas. Na pierwszy rzut oka pokój wyglądał ok, następnie okazało się że jest dość brudny, okna, zasłony, a pościel jakby po poprzednich gościach. Sprzątanie ograniczało się tylko do wymiany ręczników ale z tym też różnie. Ostatniej nocy dostaliśmy ręczniki które bardzo śmierdziały papierosami. Naprzeciwko hotelu trwa budowa ale nie jest jakoś mocno dokuczliwa. Jak się później okazało Malta cała jest w budowie i hałas staje się nieodłączną częścią podróży. Jedzenie bardzo słabe, obiado-kolacje dużo lepsze niż śniadania. Zawsze można coś wybrać. Śniadania to... Tłusty boczek, jajecznica z proszku, chleb tostowy, ser typu Hochland, najtańsze płatki, margaryna, dżemy i sztuczny miód. Ciasto paczkowane o sztucznym posmaku :( z owoców tylko pomarańcze ale najgorsze były łóżka, bardzo wyrobione, sprężyny wbijały się w ciało + brudna pościel :( Łazienka ok. Całe szczęście nie było żadnego robactwa a ponoć na Malcie mają z tym problem. Maltę generalnie polecam dla widoków, klimatu, każda uliczka fascynuje. Wyspa dla osób aktywnych, raczej nie na relax (hałas z każdej strony, a pokój to typowa przechowywalnia). Pogoda koniec listopada/początek grudnia ok 17-20C - taka polska wiosna z ostrym słońcem i chłodnym wiatrem, na 7 dni - 1 dzień deszczowy. Polecam zwiedzać wyspę komunikacją miejską. Autobusy trochę jadą, ale praktycznie w każdym zakątek docierają. Bilet na 7 dni na wszystkie autobusy na Malcie i Gozo - 21euro. Prom na Gozo w 2 strony ok 5euro. Jazda samochodem po tak wąskich uliczkach z bardzo mocno natężonym ruchem (do tego agresywną jazdą maltańczyków) to moim zdaniem koszmar.

Zalety

Położenie. Pomocna recepcja. Bliskość do plaż, sklepów, dworca autobusowego.

Wady

Bardzo słabej jakości jedzenie, niewygodne łóżka, brudna pościel.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Canifor

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.