Opinie o hotelu
Canifor

6.8
Dobry
160 opinii

2.8

2744 opinie

Jeśli gwiazdki to najwyżej dwie. Brudno, pokoje zaniedbane, brudne i niedoczyszczone toalety. Obsługa asertywna i niespecjalnie uczynna. Obsługa restauracji sama decyduje kiedy klient skończył posiłek zabierając mu talerz sprzed nosa. Protest został nagrodzony rzuceniem talerzem o stół. Naprawdę zachwycający pobyt !

Ocena 2/5 Otoczenie - fatalne -budowa dookoła więc bardzo głośno. + do deptaku blisko, centrum ok 15 min na piechotę + obok pętla autobusowa- dobra komunikacja po wyspie Jedzenie - koszmarne-10 dni to samo( jajecznica z proszku, sadzone mrożone, ciasta smakowały chemicznie, z owoców tylko wyschnięte pomarańcze, z warzyw przymarźnięte ogórki i pomidory) + śniadania serwowane do 9:30 Pokój + łazienka - brak ciśnienia wody pod prysznicem - insekty od wilgoci - wszystko stare - niedokładne sprzątanie + codzienna wymiana ręczników wycieczki u organizatora do 15 Euro drożej per osoba niż na mieście

Hotel bardzo przeciętny. Całkowity brak atrakcji dla dzieci, wieczorki taneczne przy muzyce dedykowane raczej seniorom. Baseny zaniedbane, nieczynne jacuzzi na dachu, również w kiepskim stanie. Hotel świetnie nadaje się tylko i wyłącznie jako baza wypadowa. Śniadania bardzo słabe. Nie ma w czym wybrać, codziennie to samo. Okolica hotelu obfita w restauracje i puby i to jest na plus. Blisko pętla autobusowa i w zasadzie dojazd w każde miejsce na Malcie zapewniony. Na pewno nie na 4 *. Obok było wiele hoteli 4* wyglądających naprawdę luksusowo. Ten w zasadzie powinien nie mieć ani jednej gwiazdki, bo przypomina bardziej pensjonat albo schronisko. Woda ciepła, ręczniki wymieniane codziennie ale wyglądały jak szmatki, były poplamione. Pościel czysta, łóżka pojedyncze, ogólne meble w pokoju w kiepskim stanie technicznym. Basen zewnętrzny praktycznie bez dostępu światła słonecznego, wokół wysokie budynki, wszystko zasłonięte wokół.

hotel przyjemny ale 4 gwiazdki to na standard europejski za dużo , słabe 3 pod względem pokojów jak i jedzenia. Jedzenie dobre ale wybór nie za duży jeżeli mówimy o śniadaniu nie każdy jest Anglikiem bo oferta typowo dla nich , obiady dobre i wybór jedzenia taki sobie jak dla mnie ryba bardzo dobra ,reszta dań dobrze doprawiona ale kawa to lura i na kolację to samo , opcja co do kawy można kupić za 2 eu.

Pobyt w hotelu oceniamy pozytywnie. Jest w miarę czysto, obsługa sympatyczna, wyżywienie dobre (dużo warzyw, mniej owoców). Ciekawe rozwiązanie z muzyką na żywo wieczorem. Zauważyliśmy jednak brak bieżącej konserwacji ( pokój 105). Chodzi o zacieki na suficie i odpadający tynk w przedpokoju. Wystarczyłoby usunąć takie niewielkie usterki, a efekt byłby lepszy,

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

979 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT757
Nazwa  Canifor
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / St. Paul's Bay
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, darmowe wifi

Nasi klienci docenili

check

Atrakcyjna lokalizacja: w dzielnicy Qawra, blisko promenady nadbrzeżnej, ok.. 400 m od centrum St. Paul's Bay z barami.

check

Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy: blisko hotelu pętla autobusowa skąd można dojechać do Valletty czy Mdiny.

check

Udogodnienia dla najmłodszych: 2 oddzielne brodziki, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

Ocena

Zablokowanych opinii: 11

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.8
Dobry
160 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
6.4
Położenie
8.6
Pokoje
6.6
Wyżywienie
6.4
Atrakcje dla dzieci
5.0
Sport i rozrywka
5.6

Tripadvisor

2.8

Czystość

Jakość do ceny

Obsługa

Lokalizacja

Jakość noclegu

Pokoje

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 160 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.8
2.6
Marzena

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2022
Grupa znajomych

Jeśli gwiazdki to najwyżej dwie. Brudno, pokoje zaniedbane, brudne i niedoczyszczone toalety. Obsługa asertywna i niespecjalnie uczynna. Obsługa restauracji sama decyduje kiedy klient skończył posiłek zabierając mu talerz sprzed nosa. Protest został nagrodzony rzuceniem talerzem o stół. Naprawdę zachwycający pobyt !

Zalety

dobra lokalizacja

Wady

Wszystko co powyżej opisane, a przede wszystkim kategoryzacja hotelu przez operatora. Niedopuszczalne wprowadzanie klientów w błąd.


2.7
Alice

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2022
Rodzina z dziećmi

Ocena 2/5 Otoczenie - fatalne -budowa dookoła więc bardzo głośno. + do deptaku blisko, centrum ok 15 min na piechotę + obok pętla autobusowa- dobra komunikacja po wyspie Jedzenie - koszmarne-10 dni to samo( jajecznica z proszku, sadzone mrożone, ciasta smakowały chemicznie, z owoców tylko wyschnięte pomarańcze, z warzyw przymarźnięte ogórki i pomidory) + śniadania serwowane do 9:30 Pokój + łazienka - brak ciśnienia wody pod prysznicem - insekty od wilgoci - wszystko stare - niedokładne sprzątanie + codzienna wymiana ręczników wycieczki u organizatora do 15 Euro drożej per osoba niż na mieście

Zalety

blisko deptak blisko pętla autobusowa długo wydawane śniadanie

Wady

stare pokoje, standard jak na 2 gwiazdki bardzo słabe ciśnienie wody bardzo kiepskiej jakości jedzenie i monotonne 10 dni to samo budowa osiedla za oknem


1.6
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2022
Para

Hotel bardzo przeciętny. Całkowity brak atrakcji dla dzieci, wieczorki taneczne przy muzyce dedykowane raczej seniorom. Baseny zaniedbane, nieczynne jacuzzi na dachu, również w kiepskim stanie. Hotel świetnie nadaje się tylko i wyłącznie jako baza wypadowa. Śniadania bardzo słabe. Nie ma w czym wybrać, codziennie to samo. Okolica hotelu obfita w restauracje i puby i to jest na plus. Blisko pętla autobusowa i w zasadzie dojazd w każde miejsce na Malcie zapewniony. Na pewno nie na 4 *. Obok było wiele hoteli 4* wyglądających naprawdę luksusowo. Ten w zasadzie powinien nie mieć ani jednej gwiazdki, bo przypomina bardziej pensjonat albo schronisko. Woda ciepła, ręczniki wymieniane codziennie ale wyglądały jak szmatki, były poplamione. Pościel czysta, łóżka pojedyncze, ogólne meble w pokoju w kiepskim stanie technicznym. Basen zewnętrzny praktycznie bez dostępu światła słonecznego, wokół wysokie budynki, wszystko zasłonięte wokół.

Zalety

Blisko pętla autobusowa, restauracje i puby.

Wady

Śniadania (nie wiem jak kolacje, bo ich nie jedliśmy), cała infrastruktura nadająca się do remontu.


5.4
Mariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2022
Para

hotel przyjemny ale 4 gwiazdki to na standard europejski za dużo , słabe 3 pod względem pokojów jak i jedzenia. Jedzenie dobre ale wybór nie za duży jeżeli mówimy o śniadaniu nie każdy jest Anglikiem bo oferta typowo dla nich , obiady dobre i wybór jedzenia taki sobie jak dla mnie ryba bardzo dobra ,reszta dań dobrze doprawiona ale kawa to lura i na kolację to samo , opcja co do kawy można kupić za 2 eu.

Zalety

Blisko morza, obsługa super i muzykanci również

Wady

pokoje klitki ,prysznice woda ledwo leciała ale chociaż ciepła ,budowa obok wnet za ścianą 7 rano pobudka ,sprzątanie jak to mówią po łebkach . Język w jakim można porozumieć się z obsługą tylko angielski co dla mnie to przeszkoda ,język jaki dodatkowo znam to niemiecki jeszcze raz to problem akurat dla dla mnie


8.9
Elżbieta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2022
50+

Pobyt w hotelu oceniamy pozytywnie. Jest w miarę czysto, obsługa sympatyczna, wyżywienie dobre (dużo warzyw, mniej owoców). Ciekawe rozwiązanie z muzyką na żywo wieczorem. Zauważyliśmy jednak brak bieżącej konserwacji ( pokój 105). Chodzi o zacieki na suficie i odpadający tynk w przedpokoju. Wystarczyłoby usunąć takie niewielkie usterki, a efekt byłby lepszy,

Zalety

Duża baza rekreacyjna - baseny.

Wady

Niestety widok z okna na plac budowy był nieciekawy.


7.4
Michal

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Hotel jest ok. Pokoje duze. Lokalizacja dobra. Obsluga na recepcji triche slaba

Zalety

Duze pokoje

Wady

Obsluga na recepcji


5.4
Aga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Hotel budżetowy. Nie jest najlepszy, ale nie należy też do najgorszych. Jeśli brać pod uwagę tylko noclegi w tym miejscu, to jest ok. Znaczna przewaga starszych ludzi. Obsługa również w podeszłym wieku, ale Nam to nie przeszkadzało. Minus za brak opasek dla all inclusive - musieliśmy cały pobyt chodzić z żałosną karteczką i za każdym razem tłumaczyć się na nowo, że mamy all inclusive i nie musimy płacić np. za colę, albo herbatę... Jedzenia na stołówce w porównaniu do innych miejsc, w których byliśmy jest mało, ale jest bardzo smaczne :-) Trafiliśmy na wielu Polaków, którzy po raz kolejny wypoczywali w tym hotelu i byli nim szczerze zachwyceni z uwagi na cenę i poziom jedzenia. To zdecydowane plusy tego miejsca.

Zalety

1. Tani i budżetowy hotel. 2. Łóżka miękkie, a pościel czysta. 3. Wi-Fi śmiga. 4. Samo centrum + blisko na pętlę autobusową, skąd dojechać można wszędzie :-) 5. Bardzo blisko nad morze i piękną zatokę. 6. Jedzenie jest smaczne (na początku może szokować, że starszy pan, jak za PRL-u siedzi i wykreśla kto jadł, a kto nie i pozwala wejść na stołówkę tylko 1 raz, jeśli chodzi o obiadokolację, ale nikt głodny tam nie chodzi). 7. Obsługa bardzo miła.

Wady

1. Pokoje mocno zniszczone, sprzęty zużyte. 2. Wentylacja połączona z kuchnią - od rana śmierdzi jajami, wieczorem pieczonym mięsem (byłam na 3 piętrze, a kuchnia jest na poziomie -1). 3. Ostrożnie z wiatrakiem - ledwo wisi. 4. Jacuzzi na dachu to atrapa, jest nieczynne. 5. Brud na basenie, to tragedia. 6. Pokój przy sprzątaczkach, to przekleństwo - od 7:00 hałas i waśnie. 7. Okropnie brudna łazienka. 8. Ok. 11 trzeba prosić się o otwarcie tarasu widokowego na 6 piętrze czynnego rzekomo od 9:00


7.0
Klaudia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Grupa znajomych

Budżetowy hotel, dobry jeśli traktujemy go jako bazę wypadową do zwiedzania Malty. Mieszkałam w Caniforze wraz ze znajomymi przez 4 doby. Hotel traktowaliśmy jedynie jako nocleg, czego dodatkowym atutem była dostępność śniadań. Ogólnie było dość czysto, zapewniony dostęp do ręczników, które były wymieniane co 1-2 dni. Łazienka w stanie akceptowalnym, chociaż przydałoby jej się trochę mocniejsze sprzątanie lub wymiana niektórych rzeczy. Na pewno obecnie nie jest to hotel 4-gwiazdkowy - zapewne był takim 20 lat temu, natomiast teraz przydałby mu się remont, wymiana sprzętów itd. Nie jest to hotel nastawiony na all inclusive, więc warto mieć to na uwadze rezerwując, żeby nie być później rozczarowanym. Śniadania były okej, dużo do wyboru, każdy znajdzie coś dla siebie, bo oczywiste jest, że nie wszystkim się dogodzi. W hotelu zdecydowaną większość stanowili ludzie w podeszłym wieku, ale nam to nie przeszkadzało. Blisko do promenady.

Zalety

Dobry jako baza wypadowa, blisko do zatoki i promenady. Bogate śniadania, całkiem dobre jakościowo. Pościel czysta.

Wady

Przydałby mu się remont i wymiana zużytych sprzętów, zwłaszcza w łazience (miejscami występowała pleśń, np. w uszczelce od szyby prysznica). Głośna klimatyzacja (nam nie była potrzebna, ale jeśli ktoś podróżuje latem, gdy są upały, warto mieć to na uwadze).


9.0
Alicja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Polecam hotel Canifor. Dobra lokalizacja. Bardzo dobre jedzenie: obfite śniadania i pyszne kolacje - codziennie 3 rodzaje mięs i ryba oraz bardzo duży wybór dodatków. Na deser różne ciasta, budyń i galaretka.

Zalety

Lokalizacja, wyżywienie.


6.7
Aga

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Hotel lata świetności ma za sobą. Widać liczne braki, zalany sufit w pokoju, ubytki w kafelkach w łazience. Basen zewnętrzny bardzo mały i chyba przez większość dnia w cieniu pomiędzy innymi budynkami. Basen wewnetrzny nie korzystałam , nie zdążyłam, jak wracaliśmy do hotelu wieczorem to już był nieczynny. Panie sprzątające przez cały tydzień tylko wymieniały ręczniki i ścieliły łóżka, podłoga nie odkurzona, umywalka nie umyta. Większość gości to Brytyjczycy 65+, od czwartku do niedzieli impreza przy barze, ale muzyka dostosowana do wieku gości więc raczej spokojnie, typowy dancing.

Zalety

Bardzo blisko pętla autobusowa z dojazdem do każdego zakątka wyspy, bardzo dobre kolacje, codziennie inne, 4 rodzaje mięsa za jazdym razem, zupa jakiś makaron. Obsługa w większości starsza, ale nadzwyczaj sprawna i uprzejma.

Wady

Nudne śniadania, typowo brytyjskie z jajkami, boczkiem i fasolką. Codziennie to samo. Przez miesiąc nie tknę jajek. Mały basen zewnętrzny, Mało zadbane pokoje, widać ślady zalania na suficie. Odpadające kafelki


3.3
Katarzyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Grupa znajomych

Naprawdę nie rozumiem skąd tyle pozytywnych opinii na temat tego hotelu. Zasługuje on ewentualnie na dwie gwiazdki. Wszystko tutaj to jedna wielka masakra! Już wchodząc do hotelu uderza bardzo nieprzyjemny zapach, żeby nie powiedzieć smród. Najbardziej intensywnie jest on wyczuwalny na samym dole, gdzie znajduje się główna restauracja. Jedzenie bardzo kiepskie i mały wybór. Na śniadanie codziennie to samo. Pomimo, że mieliśmy wykupione all inclusive to nie było normalnych obiadów tylko można było sobie zamówić jakiegoś fast fooda z karty. Niestety było to niezjadliwe. Jeżeli chodzi o kolację ,to nie było dostępu do automatów z napojami tylko o każdą szklaneczkę trzeba było prosić kelnerów, aby przynieśli. Robili to niezbyt chętnie. Obsługa kelnerska to głównie panowie 70+. Ogromnym zaskoczeniem było to, że przy wejściu do restauracji trzeba było podać numer pokoju, pomimo posiadania opasek all inclusive, po czym zaznaczali na liście kto już przyszedł. Nie było możliwości wejścia na posiłek po raz drugi, gdyby się miało ochotę np za godzinę coś jeszcze przekąsić. W dodatku nie pozwalają wynieść z restauracji nawet małego ciasteczka , siedzi starszy gość i pilnuje. My osobiście pierwszy raz spotkaliśmy się z takimi zasadami a podróżujemy sporo. Drinki bardzo słabe i mały wybór. A jeszcze dodam, że przez cały nasz pobyt nie było owoców, jedynie wyschnięte kawałki pomarańczy. Po wymeldowaniu z hotelu a trzeba to zrobić do godziny 11:00, nie dostaliśmy już nawet szklanki napoju, chociaż transfer na lotnisko mieliśmy dopiero po południu. Czystość w hotelu też pozostawia wiele do życzenia. W basenie woda chłodna, w jacuzzi również niezbyt ciepła a na dodatek brudna. Z całego serca wszystkim dobrze radzę: trzymajcie się z daleka od tego hotelu!!

Zalety

Jedynym plusem jest jego lokalizacja, gdyż blisko to pętli autobusowej skąd można dojechać w każdy zakątek wyspy.

Wady

Wyżej opisane


7.9
Karolina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2022
Para

Hotel ekonomiczny, ale w lokalizacji dobrej jako baza wypadowa. Basen wewnętrzny i zewnętrzny, dużo leżaków. Pokoje czyste, ale dość stare - przydałby się remont. Z dachu widok na całe miasto. Jedzenie standardowe, mało urozmaicone. Dobry dla osób, które chcą zwiedzać, a nie leżeć w hotelu.

Zalety

- lokalizacja (bardzo blisko komunikacji miejskiej, w okolicy dużo barów, sklepów itp) - 2 baseny, jaccuzi na dachu - widok z tarasu na dachu

Wady

- stare wyposażenie, przydałby się remont - dość głośna okolica


1.7
Konrad

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2022
Para

Wszystko było do przeżycia do czasu kiedy nie spóźniliśmy się na autobus bo podali nam złą godzinę odjazdu autobusu 1/10 .

Zalety

Lokalizacja .

Wady

Słabe śniadania. Grzyb na ścianie w pokoju. Nieogarnięta obsługa .


7.8
Krystyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Październik 2022
50+

Nie mam żadnych zastrzeżeń. Pokój był ładny i z małym balkonikiem.

Zalety

Hotel przeciętny, niczym szczególnie nie wyróżniającym się. Dość czysty. Codziennie zmieniano ręczniki. Śniadania monotonne. Codziennie to samo.

Wady

W Hotelu przed wejściem głównym brak było podjazdu na walizki. Dla osób starszych było to bardzo uciążliwe a personel nie kwapił się do pomocy.


8.5
Łukaz i Kasia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2022
Para

Wnętrze hotelu wymaga odświeżenia. Wieczorami potrafi być głośno na korytarzu, w pokojach słychać gwar. Niemniej nam to nie przeszkadzało. Obsługa jest miła oraz sprawnie wykonuje wszystkie swoje obowiązki. Jedzenie bardzo dobre, smaczne, nieustannie uzupełniane, przez cały czas trwania posiłków. Śniadanie są takie same, ale jest duży wybór potraw. Obiadokolacja też jest obfita w różne potrawy, które zmieniają się każdego dnia (codziennie trzy rodzaje mięsa i ryba, w niedzielę owoce morza). Bogaty wybór warzyw, sałatek, jeden owoce zawsze, trzy ciasta do wyboru. Ogromnym atutem jest bliskość pętli autobusowej, dzięki której można się dostać w każdy zakątek wyspy. Port oddalony o kilometr umożliwia też pływanie w różne części Malty. Pokoje mają klimatyzację i wiatrak (można korzystać jak się chce). Wi-fi też działa w pokoju. Jeśli chcesz to codziennie sprzątają Twój pokój, wymieniają ręczniki, ścielą łóżka. Nawet gdy zepsuła się spłuczka w toalecie to tuż po powiadomieniu recepcji usterka została usunięta. W raz z moją partnerką jesteśmy bardzo zadowoleni. Hotel posiada też animacje, w formie występów muzycznych, ale nie uczęszczaliśmy.

Zalety

Obsługa, jedzenie, usytuowanie w mieście.

Wady

Trochę zapuszczone wnętrze, gwar z korytarzy słychać w pokoju.


4.9
Rafał

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Rodzina z dziećmi

Pokoje ok, blisko do morza. Jedzenie bardzo słabe, obsługa bardzo średnia ...jakby musieli tam pracować... Wieczorami Dancingi dla emerytów... osoby młodsze wieczorem albo miasto albo spać.

Zalety

Blisko centrum, blisko plaża,

Wady

Słabe jedzenie... Słaba obsługa...


6.4
Tomasz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2022
Singiel

Hotel ok jak za tą cene problem miałem z Panem recepcjonistą który nie mówił zbyt dobrze po angielsku oraz był nie uprzejmy

Zalety

blisko rynku oraz blisko przystanek komunikacji miejskiej

Wady

Sniadania codziennie to samo angielskie sniadanie


5.7
Tym

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Rodzina z dziećmi

Na pewno na 4 gwiazdki nie zasługuje. Obsługa w podeszłym wieku mi osobiście nie przeszkadzała ,bardzo sprawna i miła , żadnych problemów. Ogólnie hotel jest do remontu i wyczyszczenia: krany w łazience chyba nigdy nie myte, klimatyzacja nie czyszczona, głośna i strach, że się nie uruchomi, gniazdka robią zwarcie i powstaje problem z zamknięciem drzwi na kartę. Jedzenie dobre- zawsze to samo, ale jest wybór, więc każdego dnia można zjeść coś innego :) obsługa się stara ,ale remontu nie zastąpi. Pilot i dodatkowa karta na kaucję. Hotel nie wpuszcza gości do pokoju przed godziną zameldowania i nie należy się lunch w tym dniu poza tym śniadanie w dniu wyjazdu jeśli wyjeżdża się przed 7:30 również się nie należy - stoi tylko chleb z dżemem w pokoju dla walizek. Dancing dla seniorów - mi to nie przeszkadza, ale nie wszyscy to lubią .

Zalety

Obsługa, jedzenie, basen, blisko na miasto, plażę itp.

Wady

Hotel do remontu, słaba dbałość o higienę .


6.9
Paweł

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2022
Para

Hotel lata świetności ma już za sobą. 4 gwiazdki to może miał w latach 80-tych. Na plus obsługa , która jest bardzo sympatyczna , pomocna i życzliwa. Barman Nikola to człowiek z powołania na tym stanowisku. Najlepszy barman z jakim się spotkałem. Jedzenie trochę monotonne ale smaczne. Każdy wybierze coś dla siebie. Lokalizacja to bardzo duża zaleta. Kilka kroków od głównego przystanku autobusowego. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Sama Malta jest przepiękna


8.7
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Czerwiec 2022
Rodzina z dziećmi

Pobyt oceniam na dobry, miła obsługa, śniadania ok, obiadokolacje b. dobre, brakowało mi tylko więcej owoców.. był arbuz albo melon do śniadania i kolacji.

Zalety

Obiadokolaje- duży wybór 3 rodz. Mięsa, codziennie inaczej przyrządzone, codziennie inna ryba, wegetarianie tez mają co wybrać.. Obsluga- miła i pomocna, codziennie room service

Wady

Niskie cisnienie wody pod prysznicem.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Canifor

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.