2648 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Atrakcyjna lokalizacja: w dzielnicy Qawra, blisko promenady nadbrzeżnej, ok.. 400 m od centrum St. Paul's Bay z barami.
Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy: blisko hotelu pętla autobusowa skąd można dojechać do Valletty czy Mdiny.
Udogodnienia dla najmłodszych: 2 oddzielne brodziki, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.
Pozytywnie oceniam położenie hotelu obsługę miłą i profesjonalną
Wieczorki taneczne -super
Brak kawy i herbaty w pokoju
Jeśli gwiazdki to najwyżej dwie. Brudno, pokoje zaniedbane, brudne i niedoczyszczone toalety. Obsługa asertywna i niespecjalnie uczynna. Obsługa restauracji sama decyduje kiedy klient skończył posiłek zabierając mu talerz sprzed nosa. Protest został nagrodzony rzuceniem talerzem o stół. Naprawdę zachwycający pobyt !
dobra lokalizacja
Wszystko co powyżej opisane, a przede wszystkim kategoryzacja hotelu przez operatora. Niedopuszczalne wprowadzanie klientów w błąd.
Tragedia, klimatyzacja w pokoju na ostatnim piętrze nie działała przez cały pobyt!!! Pomimo zgłaszałem codziennie i nic. Nawet przedstawiciel Exim Tours nie pomógł.
Lokalizacja, blisko przystanki autobusowe.
W poważaniu mają klientów.
Hotel lata świetności ma już za sobą. 4 gwiazdki to może miał w latach 80-tych. Na plus obsługa , która jest bardzo sympatyczna , pomocna i życzliwa. Barman Nikola to człowiek z powołania na tym stanowisku. Najlepszy barman z jakim się spotkałem. Jedzenie trochę monotonne ale smaczne. Każdy wybierze coś dla siebie. Lokalizacja to bardzo duża zaleta. Kilka kroków od głównego przystanku autobusowego. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Sama Malta jest przepiękna
Bez uwag. Jakość i standard zgodny z ceną. Otrzymaliśmy dwa pokoje w formie apartamentu, co nas mile zaskoczyło.
Lokalizacja
Bez uwag
Hotel ok jak za tą cene problem miałem z Panem recepcjonistą który nie mówił zbyt dobrze po angielsku oraz był nie uprzejmy
blisko rynku oraz blisko przystanek komunikacji miejskiej
Sniadania codziennie to samo angielskie sniadanie
Pobyt w hotelu oceniamy pozytywnie. Jest w miarę czysto, obsługa sympatyczna, wyżywienie dobre (dużo warzyw, mniej owoców). Ciekawe rozwiązanie z muzyką na żywo wieczorem. Zauważyliśmy jednak brak bieżącej konserwacji ( pokój 105). Chodzi o zacieki na suficie i odpadający tynk w przedpokoju. Wystarczyłoby usunąć takie niewielkie usterki, a efekt byłby lepszy,
Duża baza rekreacyjna - baseny.
Niestety widok z okna na plac budowy był nieciekawy.
hotel przyjemny ale 4 gwiazdki to na standard europejski za dużo , słabe 3 pod względem pokojów jak i jedzenia. Jedzenie dobre ale wybór nie za duży jeżeli mówimy o śniadaniu nie każdy jest Anglikiem bo oferta typowo dla nich , obiady dobre i wybór jedzenia taki sobie jak dla mnie ryba bardzo dobra ,reszta dań dobrze doprawiona ale kawa to lura i na kolację to samo , opcja co do kawy można kupić za 2 eu.
Blisko morza, obsługa super i muzykanci również
pokoje klitki ,prysznice woda ledwo leciała ale chociaż ciepła ,budowa obok wnet za ścianą 7 rano pobudka ,sprzątanie jak to mówią po łebkach . Język w jakim można porozumieć się z obsługą tylko angielski co dla mnie to przeszkoda ,język jaki dodatkowo znam to niemiecki jeszcze raz to problem akurat dla dla mnie
Hotel bardzo przeciętny. Całkowity brak atrakcji dla dzieci, wieczorki taneczne przy muzyce dedykowane raczej seniorom. Baseny zaniedbane, nieczynne jacuzzi na dachu, również w kiepskim stanie. Hotel świetnie nadaje się tylko i wyłącznie jako baza wypadowa. Śniadania bardzo słabe. Nie ma w czym wybrać, codziennie to samo. Okolica hotelu obfita w restauracje i puby i to jest na plus. Blisko pętla autobusowa i w zasadzie dojazd w każde miejsce na Malcie zapewniony. Na pewno nie na 4 *. Obok było wiele hoteli 4* wyglądających naprawdę luksusowo. Ten w zasadzie powinien nie mieć ani jednej gwiazdki, bo przypomina bardziej pensjonat albo schronisko. Woda ciepła, ręczniki wymieniane codziennie ale wyglądały jak szmatki, były poplamione. Pościel czysta, łóżka pojedyncze, ogólne meble w pokoju w kiepskim stanie technicznym. Basen zewnętrzny praktycznie bez dostępu światła słonecznego, wokół wysokie budynki, wszystko zasłonięte wokół.
Blisko pętla autobusowa, restauracje i puby.
Śniadania (nie wiem jak kolacje, bo ich nie jedliśmy), cała infrastruktura nadająca się do remontu.
Ocena 2/5 Otoczenie - fatalne -budowa dookoła więc bardzo głośno. + do deptaku blisko, centrum ok 15 min na piechotę + obok pętla autobusowa- dobra komunikacja po wyspie Jedzenie - koszmarne-10 dni to samo( jajecznica z proszku, sadzone mrożone, ciasta smakowały chemicznie, z owoców tylko wyschnięte pomarańcze, z warzyw przymarźnięte ogórki i pomidory) + śniadania serwowane do 9:30 Pokój + łazienka - brak ciśnienia wody pod prysznicem - insekty od wilgoci - wszystko stare - niedokładne sprzątanie + codzienna wymiana ręczników wycieczki u organizatora do 15 Euro drożej per osoba niż na mieście
blisko deptak blisko pętla autobusowa długo wydawane śniadanie
stare pokoje, standard jak na 2 gwiazdki bardzo słabe ciśnienie wody bardzo kiepskiej jakości jedzenie i monotonne 10 dni to samo budowa osiedla za oknem
Hotel lata świetności ma za sobą. Widać liczne braki, zalany sufit w pokoju, ubytki w kafelkach w łazience. Basen zewnętrzny bardzo mały i chyba przez większość dnia w cieniu pomiędzy innymi budynkami. Basen wewnetrzny nie korzystałam , nie zdążyłam, jak wracaliśmy do hotelu wieczorem to już był nieczynny. Panie sprzątające przez cały tydzień tylko wymieniały ręczniki i ścieliły łóżka, podłoga nie odkurzona, umywalka nie umyta. Większość gości to Brytyjczycy 65+, od czwartku do niedzieli impreza przy barze, ale muzyka dostosowana do wieku gości więc raczej spokojnie, typowy dancing.
Bardzo blisko pętla autobusowa z dojazdem do każdego zakątka wyspy, bardzo dobre kolacje, codziennie inne, 4 rodzaje mięsa za jazdym razem, zupa jakiś makaron. Obsługa w większości starsza, ale nadzwyczaj sprawna i uprzejma.
Nudne śniadania, typowo brytyjskie z jajkami, boczkiem i fasolką. Codziennie to samo. Przez miesiąc nie tknę jajek. Mały basen zewnętrzny, Mało zadbane pokoje, widać ślady zalania na suficie. Odpadające kafelki
Naprawdę nie rozumiem skąd tyle pozytywnych opinii na temat tego hotelu. Zasługuje on ewentualnie na dwie gwiazdki. Wszystko tutaj to jedna wielka masakra! Już wchodząc do hotelu uderza bardzo nieprzyjemny zapach, żeby nie powiedzieć smród. Najbardziej intensywnie jest on wyczuwalny na samym dole, gdzie znajduje się główna restauracja. Jedzenie bardzo kiepskie i mały wybór. Na śniadanie codziennie to samo. Pomimo, że mieliśmy wykupione all inclusive to nie było normalnych obiadów tylko można było sobie zamówić jakiegoś fast fooda z karty. Niestety było to niezjadliwe. Jeżeli chodzi o kolację ,to nie było dostępu do automatów z napojami tylko o każdą szklaneczkę trzeba było prosić kelnerów, aby przynieśli. Robili to niezbyt chętnie. Obsługa kelnerska to głównie panowie 70+. Ogromnym zaskoczeniem było to, że przy wejściu do restauracji trzeba było podać numer pokoju, pomimo posiadania opasek all inclusive, po czym zaznaczali na liście kto już przyszedł. Nie było możliwości wejścia na posiłek po raz drugi, gdyby się miało ochotę np za godzinę coś jeszcze przekąsić. W dodatku nie pozwalają wynieść z restauracji nawet małego ciasteczka , siedzi starszy gość i pilnuje. My osobiście pierwszy raz spotkaliśmy się z takimi zasadami a podróżujemy sporo. Drinki bardzo słabe i mały wybór. A jeszcze dodam, że przez cały nasz pobyt nie było owoców, jedynie wyschnięte kawałki pomarańczy. Po wymeldowaniu z hotelu a trzeba to zrobić do godziny 11:00, nie dostaliśmy już nawet szklanki napoju, chociaż transfer na lotnisko mieliśmy dopiero po południu. Czystość w hotelu też pozostawia wiele do życzenia. W basenie woda chłodna, w jacuzzi również niezbyt ciepła a na dodatek brudna. Z całego serca wszystkim dobrze radzę: trzymajcie się z daleka od tego hotelu!!
Jedynym plusem jest jego lokalizacja, gdyż blisko to pętli autobusowej skąd można dojechać w każdy zakątek wyspy.
Wyżej opisane
Hotel jest ok. Pokoje duze. Lokalizacja dobra. Obsluga na recepcji triche slaba
Duze pokoje
Obsluga na recepcji
Budżetowy hotel, dobry jeśli traktujemy go jako bazę wypadową do zwiedzania Malty. Mieszkałam w Caniforze wraz ze znajomymi przez 4 doby. Hotel traktowaliśmy jedynie jako nocleg, czego dodatkowym atutem była dostępność śniadań. Ogólnie było dość czysto, zapewniony dostęp do ręczników, które były wymieniane co 1-2 dni. Łazienka w stanie akceptowalnym, chociaż przydałoby jej się trochę mocniejsze sprzątanie lub wymiana niektórych rzeczy. Na pewno obecnie nie jest to hotel 4-gwiazdkowy - zapewne był takim 20 lat temu, natomiast teraz przydałby mu się remont, wymiana sprzętów itd. Nie jest to hotel nastawiony na all inclusive, więc warto mieć to na uwadze rezerwując, żeby nie być później rozczarowanym. Śniadania były okej, dużo do wyboru, każdy znajdzie coś dla siebie, bo oczywiste jest, że nie wszystkim się dogodzi. W hotelu zdecydowaną większość stanowili ludzie w podeszłym wieku, ale nam to nie przeszkadzało. Blisko do promenady.
Dobry jako baza wypadowa, blisko do zatoki i promenady. Bogate śniadania, całkiem dobre jakościowo. Pościel czysta.
Przydałby mu się remont i wymiana zużytych sprzętów, zwłaszcza w łazience (miejscami występowała pleśń, np. w uszczelce od szyby prysznica). Głośna klimatyzacja (nam nie była potrzebna, ale jeśli ktoś podróżuje latem, gdy są upały, warto mieć to na uwadze).
Polecam hotel Canifor. Dobra lokalizacja. Bardzo dobre jedzenie: obfite śniadania i pyszne kolacje - codziennie 3 rodzaje mięs i ryba oraz bardzo duży wybór dodatków. Na deser różne ciasta, budyń i galaretka.
Lokalizacja, wyżywienie.
Hotel budżetowy. Nie jest najlepszy, ale nie należy też do najgorszych. Jeśli brać pod uwagę tylko noclegi w tym miejscu, to jest ok. Znaczna przewaga starszych ludzi. Obsługa również w podeszłym wieku, ale Nam to nie przeszkadzało. Minus za brak opasek dla all inclusive - musieliśmy cały pobyt chodzić z żałosną karteczką i za każdym razem tłumaczyć się na nowo, że mamy all inclusive i nie musimy płacić np. za colę, albo herbatę... Jedzenia na stołówce w porównaniu do innych miejsc, w których byliśmy jest mało, ale jest bardzo smaczne :-) Trafiliśmy na wielu Polaków, którzy po raz kolejny wypoczywali w tym hotelu i byli nim szczerze zachwyceni z uwagi na cenę i poziom jedzenia. To zdecydowane plusy tego miejsca.
1. Tani i budżetowy hotel. 2. Łóżka miękkie, a pościel czysta. 3. Wi-Fi śmiga. 4. Samo centrum + blisko na pętlę autobusową, skąd dojechać można wszędzie :-) 5. Bardzo blisko nad morze i piękną zatokę. 6. Jedzenie jest smaczne (na początku może szokować, że starszy pan, jak za PRL-u siedzi i wykreśla kto jadł, a kto nie i pozwala wejść na stołówkę tylko 1 raz, jeśli chodzi o obiadokolację, ale nikt głodny tam nie chodzi). 7. Obsługa bardzo miła.
1. Pokoje mocno zniszczone, sprzęty zużyte. 2. Wentylacja połączona z kuchnią - od rana śmierdzi jajami, wieczorem pieczonym mięsem (byłam na 3 piętrze, a kuchnia jest na poziomie -1). 3. Ostrożnie z wiatrakiem - ledwo wisi. 4. Jacuzzi na dachu to atrapa, jest nieczynne. 5. Brud na basenie, to tragedia. 6. Pokój przy sprzątaczkach, to przekleństwo - od 7:00 hałas i waśnie. 7. Okropnie brudna łazienka. 8. Ok. 11 trzeba prosić się o otwarcie tarasu widokowego na 6 piętrze czynnego rzekomo od 9:00
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Pokój był ładny i z małym balkonikiem.
Hotel przeciętny, niczym szczególnie nie wyróżniającym się. Dość czysty. Codziennie zmieniano ręczniki. Śniadania monotonne. Codziennie to samo.
W Hotelu przed wejściem głównym brak było podjazdu na walizki. Dla osób starszych było to bardzo uciążliwe a personel nie kwapił się do pomocy.
Wszystko było do przeżycia do czasu kiedy nie spóźniliśmy się na autobus bo podali nam złą godzinę odjazdu autobusu 1/10 .
Lokalizacja .
Słabe śniadania. Grzyb na ścianie w pokoju. Nieogarnięta obsługa .
Wnętrze hotelu wymaga odświeżenia. Wieczorami potrafi być głośno na korytarzu, w pokojach słychać gwar. Niemniej nam to nie przeszkadzało. Obsługa jest miła oraz sprawnie wykonuje wszystkie swoje obowiązki. Jedzenie bardzo dobre, smaczne, nieustannie uzupełniane, przez cały czas trwania posiłków. Śniadanie są takie same, ale jest duży wybór potraw. Obiadokolacja też jest obfita w różne potrawy, które zmieniają się każdego dnia (codziennie trzy rodzaje mięsa i ryba, w niedzielę owoce morza). Bogaty wybór warzyw, sałatek, jeden owoce zawsze, trzy ciasta do wyboru. Ogromnym atutem jest bliskość pętli autobusowej, dzięki której można się dostać w każdy zakątek wyspy. Port oddalony o kilometr umożliwia też pływanie w różne części Malty. Pokoje mają klimatyzację i wiatrak (można korzystać jak się chce). Wi-fi też działa w pokoju. Jeśli chcesz to codziennie sprzątają Twój pokój, wymieniają ręczniki, ścielą łóżka. Nawet gdy zepsuła się spłuczka w toalecie to tuż po powiadomieniu recepcji usterka została usunięta. W raz z moją partnerką jesteśmy bardzo zadowoleni. Hotel posiada też animacje, w formie występów muzycznych, ale nie uczęszczaliśmy.
Obsługa, jedzenie, usytuowanie w mieście.
Trochę zapuszczone wnętrze, gwar z korytarzy słychać w pokoju.
Hotel najlepsze lata ma za sobą. Ale na wczasy jedzie się, żeby zwiedzać, plażować a nie siedzieć w hotelu. Klima jest, lodówka też ale najważniejsza jest dobra lokalizacja. Do pętli autobusowej jest 200m. Tylko kilka przystanków i jesteście na pięknej, piaszczystej plaży Tuffieha. Poza tym jedzenie jest rewelacyjne! Śniadania typowo brytyjskie ale obiado-kolacje są super.
Jedzenie i ciepła woda w basenie.
Trochę zaniedbany.
Tripadvisor