Opinie o hotelu
Canifor

6.7
Średni
158 opinii

2.8

2766 opinii

Pobyt w hotelu generalnie na plus. Pierwszy raz w Canifor. Dobra relacja jakosci do ceny. Karta do drzwi pokojowych.

Świetna baza wypadowa na zwiedzanie Malty. Pokoje być może zostawiają wiele do życzenia gdyż może stare zasłony i firany powinny zostać wymienione. Sprzątanie pokoju codziennie i wymiana ręczników ok. Śniadania można byłoby urozmaicić, ale codziennie można zjeść coś innego. Imprezy hotelowe taneczne trwają więc dobiega muzyka. Część basenowa na zewnątrz jest ok i można odpocząć i poopalać się. Opłata za TV jest zwracana przy wyjeździe. Jak niskobudżetowa baza wypadowa godna polecenia, gdyż dworzec autobusowy znajduje się parę minut od hotelu wraz z dużą ilością sklepów i restauracji. Hotel znajduje się w pobliżu promenady więc spacer ze wspaniałą ilością widoków gwarantowany. Jeśli ktoś nastawia się na zwiedzanie a nie na wypoczynek w hotelu polecam

Generalnie Hotel swoje lata świetlności ma już dawno za sobą. Wszystko wymaga generalnego remontu. Jeśli, ktoś sugeruje się 4 gwiazdkami, które oferuje, to nie tędy droga.

Odwiedziliśmy Hotel Canifor w marcu 2025 roku. Wybraliśmy pobyt 5-cio dniowy z opcją all-inclusive. Podróżowaliśmy w dwie pary. Przyjechaliśmy do hotelu o godzinie 11:00, pokoje nie były gotowe, ale mogliśmy skorzystać z przechowalni bagażu. Hotel zlokalizowany jest blisko morza, w centrum mnóstwa restauracji, barów, pubów oraz pętli autobusowej. Pokoje otrzymaliśmy na tym samym piętrze, jednak na dwóch końcach hotelu. Pokojów jest ponad 150, dwie windy obsługują 6 pięter. Nasz pokój był przestronny, z wąskim balkonem bez stolika i małą łazienką. Pokój drugiej pary był mniejszy. W naszej łazience była wanna, u znajomych prysznic. Ręczniki były wymieniane codziennie podczas ogólnego sprzątania pokoju. Klimatyzacja pracowała bardzo głośno. Telewizor był dostępny za opłatą. Na minusowym piętrze znajdowała się główna restauracja, basen zewnętrzny i wewnętrzny oraz bar, w którym unosił się zapach chloru basenowego. W barze podstawowe alkohole, nieoryginalne, słabsze. Śniadania monotonne. Obiady i kolacje różnorodne, ale często niedoprawione - niesłone. Nie było owoców. Do kolacji, obsługa proponowała napoje. Obiady i kolacje były nakładane z bufetu przez obsługę. Na dachu budynku było jacuzzi, ale nieczynne zimą. Na poziomie recepcji także znajdował się bar - większy, przestronny, wygodniejszy niż piętro niżej. Przez dwa wieczory przychodziły do niego osoby starsze z zewnątrz na tańce. Muzyka lokalna. Nie wróciłabym do tego hotelu ze względu na jedzenie (i smak i formę podawania przez obsługę), ciemny, nieprzyjemny bar na piętrze minusowym, płatny telewizor oraz wieczorki taneczne, które nam jako gościom przeszkadzały.

Hotel zadbany, obsługa sympatyczna i pomocna. Jest czysto, pokój sprzątany codziennie.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

799 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT757
Nazwa  Canifor
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / St. Paul's Bay
Wyżywienie  śniadania i obiadokolacje, śniadania
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, darmowe wifi

Nasi klienci docenili

check

Atrakcyjna lokalizacja: w dzielnicy Qawra, blisko promenady nadbrzeżnej, ok.. 400 m od centrum St. Paul's Bay z barami.

check

Dobra baza wypadowa do zwiedzania wyspy: blisko hotelu pętla autobusowa skąd można dojechać do Valletty czy Mdiny.

check

Udogodnienia dla najmłodszych: 2 oddzielne brodziki, wysokie krzesełka w restauracji, łóżeczko dla dziecka do 2 lat bez opłaty.

check

Valletta z barokową architekturą i bogatą historią

Ocena

Zablokowanych opinii: 16

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

6.7
Średni
158 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
6.4
Położenie
8.6
Pokoje
6.6
Wyżywienie
6.3
Atrakcje dla dzieci
5.0
Sport i rozrywka
5.5

Tripadvisor

2.8

Pokoje

Jakość noclegu

Lokalizacja

Obsługa

Jakość do ceny

Czystość

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 158 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
6.8
8.9
Karol

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Maj 2025
Para

Pobyt w hotelu generalnie na plus. Pierwszy raz w Canifor. Dobra relacja jakosci do ceny. Karta do drzwi pokojowych.

Zalety

Pokoje czyste, sprzatane kazdego dnia. Klimatyzacja sprawna.

Wady

Depozyt za pilot do telewizora. Sejf platny oraz dodatkowo depozyt za klucz.


6.0
Donata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Świetna baza wypadowa na zwiedzanie Malty. Pokoje być może zostawiają wiele do życzenia gdyż może stare zasłony i firany powinny zostać wymienione. Sprzątanie pokoju codziennie i wymiana ręczników ok. Śniadania można byłoby urozmaicić, ale codziennie można zjeść coś innego. Imprezy hotelowe taneczne trwają więc dobiega muzyka. Część basenowa na zewnątrz jest ok i można odpocząć i poopalać się. Opłata za TV jest zwracana przy wyjeździe. Jak niskobudżetowa baza wypadowa godna polecenia, gdyż dworzec autobusowy znajduje się parę minut od hotelu wraz z dużą ilością sklepów i restauracji. Hotel znajduje się w pobliżu promenady więc spacer ze wspaniałą ilością widoków gwarantowany. Jeśli ktoś nastawia się na zwiedzanie a nie na wypoczynek w hotelu polecam

Zalety

Odległość od dworca autobusowego oraz sklepów i restauracji oraz promenady


4.4
Wojciech

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Para

Generalnie Hotel swoje lata świetlności ma już dawno za sobą. Wszystko wymaga generalnego remontu. Jeśli, ktoś sugeruje się 4 gwiazdkami, które oferuje, to nie tędy droga.

Zalety

Lokalizacja, a poza tym to nie widzę. Z zewnątrz wygląda ok, może się człowiek oszukać :D

Wady

Wszystko się już rozpada. Brak klimatyzacji w pokoju. W łazience ciężko wziąć prysznic... Syf na korytarzach - generalnie wszędzie.


5.0
Malwina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Grupa znajomych

Odwiedziliśmy Hotel Canifor w marcu 2025 roku. Wybraliśmy pobyt 5-cio dniowy z opcją all-inclusive. Podróżowaliśmy w dwie pary. Przyjechaliśmy do hotelu o godzinie 11:00, pokoje nie były gotowe, ale mogliśmy skorzystać z przechowalni bagażu. Hotel zlokalizowany jest blisko morza, w centrum mnóstwa restauracji, barów, pubów oraz pętli autobusowej. Pokoje otrzymaliśmy na tym samym piętrze, jednak na dwóch końcach hotelu. Pokojów jest ponad 150, dwie windy obsługują 6 pięter. Nasz pokój był przestronny, z wąskim balkonem bez stolika i małą łazienką. Pokój drugiej pary był mniejszy. W naszej łazience była wanna, u znajomych prysznic. Ręczniki były wymieniane codziennie podczas ogólnego sprzątania pokoju. Klimatyzacja pracowała bardzo głośno. Telewizor był dostępny za opłatą. Na minusowym piętrze znajdowała się główna restauracja, basen zewnętrzny i wewnętrzny oraz bar, w którym unosił się zapach chloru basenowego. W barze podstawowe alkohole, nieoryginalne, słabsze. Śniadania monotonne. Obiady i kolacje różnorodne, ale często niedoprawione - niesłone. Nie było owoców. Do kolacji, obsługa proponowała napoje. Obiady i kolacje były nakładane z bufetu przez obsługę. Na dachu budynku było jacuzzi, ale nieczynne zimą. Na poziomie recepcji także znajdował się bar - większy, przestronny, wygodniejszy niż piętro niżej. Przez dwa wieczory przychodziły do niego osoby starsze z zewnątrz na tańce. Muzyka lokalna. Nie wróciłabym do tego hotelu ze względu na jedzenie (i smak i formę podawania przez obsługę), ciemny, nieprzyjemny bar na piętrze minusowym, płatny telewizor oraz wieczorki taneczne, które nam jako gościom przeszkadzały.

Zalety

Lokalizacja

Wady

Jedzenie, nieestetyczny, nieprzyjemny bar, płatna telewizja, wieczorki taneczne nie dla gości.


9.3
Martyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Hotel zadbany, obsługa sympatyczna i pomocna. Jest czysto, pokój sprzątany codziennie.


9.4
Ewa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Bardzo schludny, zadbany hotel, codziennie świeże ręczniki, w przypadku zakłóceń ciszy nocnej przez innych odwiedzających hotel po telefonie na recepcję od razu interweniowano.

Zalety

Schludnie, czysto

Wady

-


9.1
PAULINA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Singiel

Hotel niskobudżetowy, ale nie można się do niczego przyczepić. Jeśli chodzi o czystość to codziennie sprzątany, wymieniane ręczniki, łazienki powinny przejść już mały remont ale nie można powiedzieć żeby im czegoś brakowało. Korzystałam z opcji śniadań + obiadokolacji i w tym temacie nie mogę się do niczego przyczepić, jedzenie świeże a i wybór dość duży więc każdy znajdzie coś dla siebie:) Obsługa na recepcji oraz w restauracji przemiła, służąca pomocą. W dniu przyjazdu o godzinie 12:30 pokój był już dla mnie dostępny. Położenie hotelu idealne, do morza jakieś 200-300 metrów, jeśli chodzi o centrum gdzie znajdują się bary oraz sklepy również blisko. W hotelu basen na zewnątrz oraz wewnątrz oraz jacuzzi więc zawsze to jakieś urozmaicenie. Niedaleko hotelu pętla autobusowa skąd można dojechać w każde miejsce które chcemy zwiedzić, co jest dużym plusem. Dla tych którzy nie mają wymagań z kosmosu mogę polecić z czystym sumieniem.

Zalety

Bliskość do morza, centrum, pętla autobusowa niedaleko hotelu.

Wady

Nie ma się do czego przyczepić.


10
Mariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Singiel

Super miejsce, przemiła obsługa, jedzenie w dużych ilościach i bardzo smaczne.

Zalety

Czysto, zawsze miła obsługa i uśmiechnęta

Wady

Brak


4.9
Magda

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Para

Hotel nie najnowszy, dobrze zlokalizowany, czysto ale już jakby z minionej epoki.Mila obsługa, smaczne jedzonko, nie drogo....

Zalety

Lokalizacja, miła obsługa.

Wady

Basen nie do użycia, były usterki w pokojach, wg mnie hotel juz do remontu, odmłodzenia...ale w sumie fajnie było.


7.4
Monika

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel oceniam na dobry plus.Pokoje czyste, codziennie sprzątane.Sniadania skromne.Na duży plus jest jego lokalizacja .Polecam każdemu kto przyjezdza na Maltę z myślą o codziennym jej zwiedzaniu a nie siedzeniu w hotelu.

Zalety

Lokalizacja jest rewelacyjna

Wady

Śniadania skromne


5.3
Janusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Para

Hotel średni. Pokoje wymagają remontu, ale za to sprzątane codziennie. Jedzenie co najwyżej mocno średnie.

Zalety

Super położenie, blisko zajezdni z której dojedziesz w dowolne miejsce Malty. Obsługa bardzo miła.

Wady

Słabe jedzenie, hotel wymagający remontu.


8.7
Dorota

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Hotel dla mało wymagających. Niskobudżetowy. Jako bazą wypadową do zwiedzania super 👍 pod względem lokalizacji. Pokoje czyste, sprzątane codziennie z wymianą ręczników. Śniadania typowo angielskie, ale każdy znajdzie coś dla siebie i głodny nie wyjdzie. Ogólne wrażenia bardzo pozytywne.

Zalety

Lokalizacja, codzienne sprzątanie wraz z wymianą ręczników, basen kryty, sauna i jaccuzi. Smaczne śniadania, dwie windy. W Polakach wanna, jak ktoś lubi poleżeć i się zrelaksować.

Wady

Brudne krzesła na stołówce, tapicerka wymaga wyprania. Słabe wyciszenie drzwi od pokoju, słychać wszystko co się dzieje na korytarzu.


8.1
Alina

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel spełnił nasze oczekiwania, dostaliśmy przestronny pokój dla nas i dwójki dzieci.

Zalety

Hotel ma idealne położenie, blisko do dworca autobusowego, blisko do morza i promenady. Hotel posiada mały kryty basen dla dzieci w sam raz. personel uprzejmy, pomocny. Śniadania wystarczające.

Wady

Wieczory taneczne, po nich hałas w nocy do 2 nad ranem, nikt nie panował nad pijanymi gośćmi, a sen trudno.


2.0
Dorota

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Hotel lata świetlności ma już za sobą. Ogólnie bez szału. Biedne allinclusive. Jedzenie średnie w smaku. Obsługa na recepcji fatalna, nie miła i nie sympatyczna. W pokojach odpadające płytki, nie działająca słuchawka od prysznica. Hotel położony przy ruchliwej ulicy, za ścianą budowa drugiej części hotelu, także hałas jest cały czas. W pokoju przechodzą również rury od pionów kanalizacyjnych także spokojny sen wykluczony bo ciągle kapie woda, w toalecie a w pokoju słychać jak non stop leci woda. Ogólnie nie polecam.

Zalety

czystość

Wady

jedzenie, położenie, obsługa


9.7
Małgorzata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Rodzina z dziećmi

Świetna lokalizacja, blisko Narodowego Akwarium i Promenady,mnóstwo sklepów,blisko pętli autobusowej,czyste pokoje,sprzątane codziennie,nawet w niedziele,pyszne ,różnorodne jedzenie.

Zalety

Swietna lokalizacja, blisko Narodowego Akwarium i Promenady,mnostwo sklepow,blisko pętli autobusowej,czyste pokoje,sprzatane codziennie,nawet w niedziele,pyszne ,roznorodne jedzenie.

Wady

brak


4.4
Klaudia

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Grupa znajomych

Zalety: - bardzo dobra lokalizacja ( bardzo blisko przystanków, sklepów, restauracji, morza) - pokoje duże i przestronne Wady: - śniadania w bardzo okrojonej formie (m.in. znikoma ilość warzyw i owoców) - basen i jakuzzi w bardzo złym stanie Hotel dla osób, którzy nie mają zbyt wysokich wymagań i raczej czas na wakacjach spędzają aktywnie


7.0
Girl

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Grupa znajomych

Budżetowy hotel, położony blisko pętli autobusowej.

Wady

Słabe śniadania, bardzo mały strumień wody w prysznicu.


7.3
Jakub

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel jest urządzony w klasycznym stylu. Pokój zdecydowanie wymaga odświeżenia a meble naprawy lub wymiany. Łazienka to jajsłabszy element podejrzewam że nie remontowana ze 20 lat. Na plus lodówka w pokoju i klima ale na chłodniejszych ustawieniach chałasuje. Po za tym czysto i codziennie sprzątane. Jedzenie średnie pod względem smakowym jak dla mnie słabo przyprawiane, mało owoców tylko arbuz. Ogólnie jak za tę cenę to ok.

Zalety

Hotel położony dogodnie pod względem komunikacyjnym blisko pętli autobusowej gdzie odjeżdża masa autobusów w kilku kierunkach. Blisko do plaży. Spora ilość barów i restauracji w okolicy.

Wady

Stary wystruj, mały basen.


1.9
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Nie polecam tego hotelu! Brud ,brud i jeszcze raz brud wszechobecny! Jedzenie fatalne ,obsługa nie miła! Przy wymeldowaniu zabierają opaski! Nie ma możliwości przedłużenia doby hotelowej! Brak klimatyzacji! Dzieci kolonijne przejmują basen,bez opieki ! All-inclusive pomyłka! OMIJAC TEN HOTEL SZEROKIM ŁUKIEM!!!! JEDYNY PLUS TO POŁOZENIE HOTELU!!!


7.0
Katarzyna9

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Lipiec 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel przyzwoity, czysty. Pokoj w porządku, w lazience grzyb na wannie (ale ponoc to częste na Malcie). Lokalizacja bdb. Blisko do wody, do pętli autobusowej to się zgadza. Jedzenie - w porządku, bez rewelacji, troche pod angielskich klientow. Niestety obok budowa hotelu, a prace zaczynały się już od 3 rano. No, nie po to się jedzie na urlop. Druga rzecz, a bylsm na 5 nocy, od połowy pobytu, na drugim piętrze, byłam tylko ja z córką i obozy dzieciaków więc możecie sobie tylko wyobrazić jak glosno bylo do 1 w nocy. Jednak wyjazd uznaje za udany. Staram się cieszyć, tym czym mogę.

Zalety

Blisko do pętli autobusowej

Wady

Hałasy budowy, lokowanie wczasowiczów z młodzieżą obozową


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Canifor

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.