2686 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Potwierdziła się opinia, że do Tunezji leci się raz i nie wraca, niestety. Hotel Concorde Green Park Palace, 5* faktycznie zasługuje na 3* !!! (...) 1. Na recepcji oszukują na wymianie pieniędzy. Nie dają potwierdzenia od razu żeby tego nie sprawdzić. Poznaliśmy 3 pary na recepcji, żadna z nich tak jak my nie otrzymała monet. Po zwróceniu uwagi 1j pary, pan z recepcji wulgarnie skwitował " to małe pieniądze, oddam je ale nie powinienem za to wydrukować potwierdzenia " Masakra. Poznaliśmy inne pary, które też były oszukane w ten sam sposób na wymianie na liry. 2. W informacji hotelowej jest, że czajnik jest w pokoju. Nie ma. Są tylko w nielicznych. Prosiliśmy się o czajnik 3 dni na recepcji. Dostaliśmy z housekeepingu. Potem kawę zebraliśmy codziennie, pani żałowała 2 saszetek kawy!! zostawiała herbatę której nie dotykaliśmy. 3. Sprzątaczki zabierają ręczniki z pokoju i nie uzupełniają od razu. Przynosza po południu, bo " nie mają". Po basenie czekaliśmy do godzin kolacji na ręczniki. Znajoma para czekała półtora dnia. Mieli swoje więc im aż tak bardzo nie zależało. Obojętnie czy dało się sprzątaczce napiwek, czy nie, jej sprzątanie kończyło się na zabraniu ręczników, dołożeniu żelu do kapieli i uzupełnienie papieru toaletowego. Żadnego sprzątania pokoju nie było, poprawiania łozka rowniez ! 4. Pierwszego dnia musiałam się prosić o wodę w butelce. Byłam odesłana z restauracji,bo nie chcieli dać wody do baru koło recepcji ( był zamknięty) potem do baru przy basenie, wyzebralam butelkę wody!! Lodówka pokojową pusta na przyjazd. 5. Na śniadaniu kawa i herbata ale już na obiedzie i kolacji nie ma kawy i herbaty. Żenada. Oszczędności czy skąpstwo ?!? Tylko zimne napoje. 6. Codziennie polowanie na talerze do posiłkow i sztućce również. Czasami braliśmy talerzyki deserowe, żeby móc coś zjeść !! Łyzek przy zupie też nie było. 7. W hotelu nie ma żadnych lodówek żeby samemu sobie wsiąść wodę! Jak w innych hotelach to miało miejsce. O wszystko trzeba prosić się kelnera!! Czasem padała odpowiedź " skończyło się " Na zamówienie czegoś do picia czekało się za długo kilka razy. Kończyliśmy kolację, a on przynosił piwo,czy inne napoje. 7. Pobierana jest kaucja 15 dolarów za ręczniki na leżak. Pierwszy raz spotkałam się czyms takim. Dowiedzieliśmy się o znajomych, którzy byli tam kilka lat wcześniej,że zmienił się główny manager i od tego czasu panuje haos i straszne dziadostwo w tym hotelu. Też potwierdzili, że tam nie wrócą. Sami zdecydujcie, czy warto tam lecieć. Opinie że hotel jest super mogą być wcześniejssze.
Piękny z zewnatrz.
Wymaga remontu. Brak ręczników po odwiedzinach pani sprzątającej. 2 baseny z lodowatą wodą!! Oszukują na recepcji na wymianie pieniędzy. Było nas 4 pary. Każdemu nie wydano monet !!
Bardzo udany urlop.Hotel piękny,wspaniałe położenie, dobre i różnorodne jedzenie.Czysto i przyjemnie. Super obsługa w recepcji ,restauracji,barach.
Wspaniałe położenie, piękna architektura.
Nie ma takiej rzeczy.
Hotel , duży , fajny . Animatorzy są super jeśli znasz angielski , potrafią rozbawić , różne gry i zabawy dla każdego .Jedzenie super …. Codziennie coś innego . W pokoju brak klimatyzacji, zgłosiliśmy to do recepcji i powiedziano nam że nie działa po za sezonem , ale był wiatrak , było w miarę ok lecz trochę głośny w nocy . Jeżeli chodzi o czystość to w głównym basenie dużo plażowego piachu , który nie był czyszczony . Pokoje w miarę ok , brak czystości . Panie sprzątające nie czyściły luster , kurzy . Jedyne co to zmiana pościeli i wymiana ręczników . W pokoju brak czajnika i kawy . Kalcja za ręczniki plażowe 50 euro . Opłata klimatyczna za 3 osoby na tydzień 70 euro dodatkowo płatne przy zameldowaniu.
Jedzenie i animatorzy i wieczorne imprezy . Plaża , super , bardzo czysta woda w morzu .
Brak większego zaangażowania w czystość .
Pokój jest ładny duży z ładną łazienka całość jest funkcjonalna ładnie urządzona z dużym balkonem z pięknym widokiem. Na zewnątrz hotel jest pięknie zagospodarowany dużo zieleni czysto. Miła obsługa . Wielkie podziękowania także dla animatorów zabawiali gości od godzin porannych do późna. Polecam hotel.
Wyżej już opisałam. .Dziękujemy za miły pobyt. Pozdrawiamy serdecznie.
Podobało nam się wszystko.
Hotel wspaniały, monumentalny, cudownie położony nad morzem.
Wygląd, basen na zewnątrz , bary,basen w wewnątrz
Obsługa na stołówce głównej, obsługa w barze koło recepcji. Pierwszy dzień musiałem spędzić w innym hotelu ponieważ ten hotel zastosował booking out .
Wspaniałe wakacje! To był drugi raz w Tunezji w tym samym hotelu. Jak na standardy Tunezyjskie to nie ma co narzekać. Hotel przy samej plaży, blisko Portu, w okolicy pełno sklepików i restauracji. W hotelu Wspaniała atmosfera, mili ludzie i zawsze pomocni. Animatorzy bardzo fajni, od samego rana do wieczora zagadują i umilają czas, tematyczne wieczory. Barmani i kelnerzy zawsze uśmiechnięci i życzliwi (nie licząc wyjątków). Czasami trzeba było prosić o sztućce czy sól, ale w sezonie to bywa normalne. Jedzenie urozmaicone, każdy coś znajdzie dla siebie. Pokoje na prawdę duże i nowoczesne. Jedyne do czego można się przyczepić to basen, odpadające płytki gdzie łatwo uszkodzić stopę. W październiku woda zdecydowanie chłodna. Wi-Fi na basenie słabo działa, non stop się rozłącza (w pokoju i hotelu działa bez zarzutu). Ogólnie wakacje na duży plus :)
- piękna okolica - sam hotel bardzo ładny - przestronne pokoje - mili ludzie - bardzo dobre jedzenie
Odpadające płytki w basenie
nie jest to hotel moich marzeń i przychylił bym się to wszystkich wpisów w każdym wpisie jest część prawdy także opisywane złe opinie nie są wyssane z palca ja generalnie jestem zadowolony.
dobre położenie ładny wystrój obsługa ok.
modli by wymienić ta wykładzinę na korytarzach psuje cały nastrój
Sam w sobie hotel super, niestety troszkę problem z brakami w obsłudze która mimo tego że jest ich za mało robi wszystko co w ich mocy żeby nadrobić. Hotel bezpośrednio przy plaży, bar w basenie idealny.
Bar w basenie, przepyszne i różnorodne jedzenie.
Za mało osób zatrudnionych jak na tak Duży hotel. Animacje bardzo słabe.
Pokoje czyste woda w basenie super jedzenie dobre każdy znajdzie coś dla siebie super atrakcje stworzone przez animatorów
Bliskość morza czysta woda
Brak sztućców na stołówce. Łapuwkarstwo
Tydzień spędzony na wypoczynku. Hotel na 5 gwiazdek nie zasługuje, co nie zmienia faktu że pobyt był udany.
Przestronne pokoje i łazienki, duży basen, bliskość morza. Jedzenie bardzo dobre, lecz mało doprawione.. Miła obsługa poza panią w recepcji.
Sam hotel wymaga odświeżenia, grzyb w łazienkach i basenie. Za mało obsługi w czasie posiłków, brak talerzy, łyżek, łyżeczek i widelczykow do deserów. Walka o sól co posiłek. Pokoj był sprzątany co 2 dzień. Za mało leżaków i parasoli zarówno przy basenie jak i morzu. Mycie plastikowych kubków skandaliczne, pod bieżącą zimną wodą bez detergentów.
W całym hotelu śmierdzi szambem, pokoje posprzątane marnie, szczególnie łazienki.
Blisko lotniska i plaży.
w basenie odpadają płytki, luzem latają pod stopami.
Mam pełną świadomość, że standard pięciu gwiazdek w Tunezji może różnić się nieco od tego europejskiego, jednakże cena oraz opis oferty dawały podstawy do oczekiwania przynajmniej elementarnego poziomu czystości, higieny oraz jakości usług. Niestety rzeczywistość okazała się skrajnie odmienna – hotel nie spełniał nawet podstawowych standardów sanitarno-higienicznych. Pozwolę sobie pokrótce wymienić najbardziej rażące nieprawidłowości, które miały bezpośredni wpływ na komfort oraz bezpieczeństwo pobytu naszej czteroosobowej rodziny. 1. Stan korytarzy i części wspólnych: Korytarze prowadzące do pokoi pokryte były wykładziną, która była brudna, zaplamiona, miejscami wyglądająca jak pokryta wymiocinami. Ściany były zabrudzone, obdrapane, z widocznymi śladami nieczystości (oddany mocz?). Drzwi na korytarzach brudne, tłuste, ze śladami farby lub nieumytych substancji. Poprawki malarsko-tynkarskie niczym z programu "Usterka" . Wszystko klejące i niedomyte. Drzwi brudne i obdrapane. Na klatkach schodowych przez cały tydzień zalegały śmieci – puste butelki i kubki, których nikt nie uprzątnął od dnia naszego przyjazdu do dnia wyjazdu. 2. Pokoje: Meble i szafki były niedomyte, wnętrza półek brudne, co uniemożliwiało komfortowe rozpakowanie się. Drzwi do łazienki oraz drzwi od szaf były pokryte białymi mazami i tłustymi plamami. Całość sprawiała wrażenie braku jakiejkolwiek dbałości o higienę. Wynikiem tego stanu rzeczy były biegające po korytarzu ogromne karaluchy. Niestety poruszały się tak szybko, że nie udało sią tego utrwalić aparatem. 3. Wyżywienie i obsługa restauracyjna Największym rozczarowaniem był poziom restauracji. wyżywienie dosyć urozmaicone i smaczne, ale.... Ubrania kelnerów i kucharzy były często brudne. Na sali poruszały się brudne wózki do transportu resztek oraz świeżego jedzenia, które pozostawiały nieprzyjemne wrażenie i skutecznie odbierały apetyt. Jedzenie zbierane było do wspólnych pojemników na oczach jedzących jeszcze gości. Wózki były ohydnie brudne począwszy od kółek. Zrzucanie jedzenia do pojemnika odbierało apetyt. Do tego brak sztućców i czystość naczyń. Sztućców regularnie brakowało – ich zdobycie wymagało kilkunastominutowego oczekiwania i interwencji u niechętnej obsługi. Nie były dostępne w koszyczkach do samoobsługi, znacznie ułatwiłoby to obsługę. W hotelu nie było dostępnych małych łyżeczek – dostępne były jedynie duże łyżki, którymi trudno było nabrać jogurt z małego pojemnika czy zjeść lody. Kilkakrotnie trafiły nam się brudne talerze, zabrudzone tłuszczem i resztkami jedzenia. Taki stan rzeczy jest absolutnie niedopuszczalny w hotelu reklamowanym jako pięciogwiazdkowy. Za barem podawano drinki zarówno w plastikach, jak i szkle. Gdy zobaczyłam, jak obsługa "myje" kieliszki, tzn. płucze je pod wodą, zrobiło mi się naprawdę słabo i korzystałam z kubków papierowych. Gdy wyciągnęłam aparat aby utrwalić zdjęcie wózków, kelner wykazał swoje niezadowolenie. Na jednym ze zdjęć widać również część brudnej nogawki kelnera. Krzesełka dla dzieci były tak obrzydliwie brudne, że nikt z małymi dziećmi z nich nie korzystał. 4. Oczekiwania a rzeczywistość Hotel – mimo ładnej prezentacji zewnętrznej i atrakcyjnych zdjęć – w rzeczywistości okazał się zaniedbanym, nieprzyjemnym miejscem. Gdybym wiedziała, w jakim stanie znajduje się ten obiekt, nigdy nie zdecydowałabym się na zakup tej wycieczki. Warto dodać, że około 95% gości hotelu stanowili Polacy – tym bardziej uważam, że przedstawiciel biura powinien osobiście odwiedzić ten hotel i ocenić, czy taki standard powinien być oferowany swoim klientom. W temperaturach przekraczających 40°C tak rażące zaniedbania higieniczne mogą mieć realne skutki zdrowotne – i są po prostu niebezpieczne. Dwa dni przed powrotem zaczęły się nasze objawy zatrucia, jesteśmy w domu od 3 dni i po kolei wymiotujemy i walczymy z biegunką. to było do przewidzenia. Internet słaby i w kilku miejscach ale nie było to dla nas problemem. Tylko dobry humor i fajne towarzystwo uratowało ten urlop. Hotelu jednak nie polecamy.
Blisko plaży. Dla osób lubiących aktywny wypoczynek - sporty plażowe, zumba w wodzie, łucznictwo, wieczorne imprezy przy muzyce grającej do północy.
Brak elementarnego poziomu czystości, higieny oraz jakości usług – hotel nie spełniał nawet podstawowych standardów sanitarno-higienicznych - brud, brak higieny, brudne korytarze, niedomyte części wspólne. Syf w restauracjach.
Pobyt w hotelu oceniam bardzo dobrze. Piękny i czysty pokój, bajeczny widok. Otoczenie bardzo zadbane, piękne i pachnące morze. Życzliwa, pracowita obsługa. Byłam już w Tunezji 7 raz, ten hotel to numer 1 póki co! Polecam również wizytę w hotelowym spa, zabiegi fantastyczne. Masaż, hammam, bajka!
Piękne i zadbane otoczenie, wyjątkowo życzliwa i kulturalna obsługa. Rewelacyjne spa i zabiegi.
Skala buractwa w hotelu jest nawet jak na polskie standardy zaskakująca. Goście z Polski rezerwują sobie leżaki na cały pobyt (zostawiają ręczniki na noc), hotel, mimo skarg nic z tym nie robi. Rezydenci ostrzegają przez kradzieżami wypożyczonych ręczników hotelowych - i niestety, jest to prawda, goście z Polski nie chcąc ryzykować depozytu po prostu kradną je innym gościom kiedy ci zostawią je na leżakach idąc do restauracji. Hotel w żaden sposób nie reaguje, po prostu nie oddaje depozytu mimo zgłoszenia "kradzieży" postrzępionego i brudnego ręcznika. Jedzenie jest byle jakie, w zasadzie nie ma potraw wegetariańskich - dużo taniego mięsa, niedosmażone frytki, brak kuchni lokalnej. Goście zachowują się jakby jedzenia miało zaraz zabraknąć, wstyd na to patrzeć. Do tego w restauracji nie działa wentylacja, od grilla jest siwo i śmierdzi. Pijaństwo, chamstwo, tandeta i "ona tańczy dla mnie". Wyłącznie dla najbardziej niewymagających i niewychowanych klientów.
Sam hotel jest w miarę ładny, pokoje są duże i wygodne. Lokalizacja też jest w porządku, wieczorami można się wybrać do portu, zrobić zakupy i skorzystać z oferty wesołego miasteczka.
Chamstwo gości na które personel nie reaguje, rezerwowanie leżaków na cały pobyt przez co nawet o siódmej rano nie ma szansy na nic więcej niż kilka zepsutych leżaków na obrzeżach basenu. Bardzo słabe jedzenie, brak opcji wegetariańskich oprócz niedosmażonych frytek i rozgotowanych brokułów. Brak wentylacji w restauracji. Często brudna zastawa i ciągły brak solniczek. Zepsute leżaki.
Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie .Hotel i otoczenie piękne, Jedzenie pyszne lecz ,takie samo przez 7 dni ,tylko 2 zupy ciągle te same. WFi tragedia .
Super wakacje! :) Hotel na wysokim poziomie, pokoje czyste codziennie sprzątane, kuchnia różnorodna - każdy znajdzie coś dla siebie (nawet dzieci). Basen i plaża codziennie sprzątane - fajnie to wszystko wygląda. Morze przepiękne a plaża piaszczysta. Animacji dużo, zarówno w ciągu dnia na basenie i wieczorkami dużo atrakcji (codziennie coś innego). Obsługa miła, uśmiechnięta i bardzo pomocna. Wymiana pieniędzy możliwa w hotelu albo na poczcie (bezproblemowo ). Blisko do miasteczka, warto wybrać się do portu. Po przeczytaniu opinii trochę obawiałam się wakacji ale naprawdę nie jest źle (jedyne do czego można mieć zarzut to ta wykładzina na korytarzu ). Mimo wszystko serdecznie polecam :)
Pobyt w hotelu oceniam bardzo pozytywnie. Sam hotel i otoczenie są piękne. Polecam pobyt w tym hotelu. Jest to jeden z ładniejszych hoteli. Z pewnością tam wrócę.
Jedzenie pyszne. Kelnerzy mają bardzo dużo pracy jednak zawsze są uśmiechnięci i służą pomocą. Pokoje sprzątane są codziennie. Animatorzy również zachęcają do udziału w animacjach. Basen mega duży i ciepły. Plaża również ładna. Woda w morzu ciepła.
Oczywiście jak w każdym hotelu leżaki przy basenie i nad morzem rezerwowane są od wczesnych godzin rannych. Jedyny mały minus to niezbyt dokładnie umyte sztućce i talerze.
Hotel godny polecenia. Duży obiekt. Wszystko na miejscu.
Duży basen. Blisko do morza. Obsługa hotelu bardzo dobra.
WiFi tragedia. Animacje średnie.
Pobyt bardzo udany. Hotel ogromny, a pokoje bardzo duże i nowocześnie urządzone. Basen również bardzo duży. Hotel na samej plaży.
Odległość od plaży, duży basen, przestronne pokoje.
Turyści zajmujący leżaki od wczesnych godzin porannych na basenie jak i na plaży. To nie wada hotelu, a ludzi, ale niestety jest.
Pobyt jest spoko od 1 do 10 jest na poziomie 7 poniżej rozpisałem dla czego
Mały odstęp od lotniska 30 min autobusem, bardzo miły personal, pokoje duże i czyste,
Słaby WiFi, w stołówce, na basenie brak zasięgu, w pokoju na 4 piętrze bardzo słaby WiFi, często rozłącza się i po 5 minutach tylko można połączyć się normalnie, oficjanty bardzo miły w stołówce ale przez dużo ilość ludzi nie udaje się im ogarnąć wszystkie stoliki, tu pomoże automatyzacja podaniu napoi jak w KFC, oraz przy wejściu obok talerzy można było samemu pobrać sztuce
Tripadvisor