Wybierz, kiedy chcesz jechać na wakacje i przejdź do szczegółowej oferty.
Pobyt w hotelu uważam za udany. Mimo lokalizacji hotelu "na końcu świata", nie mogę narzekać na nudę, gdyż udało się zorganizować w miarę intensywnie czas oraz trochę się zrelaksować. Na szczególne wyróżnienie zasługuje obsługa hotelowa, która była zawsze pomocna, uśmiechnięta, jak również przepyszne posiłki, które (mimo tego co wyczytałam z opinii innych klientów) były zróżnicowane i nigdy niczego nie brakowało.
Przepyszne jedzenie, wspaniała obsługa, regularne sprzątanie pokoju i dostarczanie wody butelkowanej, zimą podgrzewany basen, hotel kameralny, można poczuć się \"jak w domu\", przepiękna rafa koralowa,
mimo remontu w 2019 wnętrze pokoju stare, słabe animacje prowadzone przez grupę animatorów, tzn. wyciąganie ludzi na siłę do bezsensownych zabaw, ciągłe i nachalne zagadywanie, słabe WiFi, brak dobrych soków i napojów gazowanych do drinków,
Uwaga nie patrzcie na opinie o tym hotelu sprzed Października 2019, teraz to inny hotel, po remnocie prowadzą go zupełnie inni ludzie. W trzech słowach - spokój, słońce, rafa. Hotel jest naprawdę blisko plaży, bo jest chroniony przez super wyglądającą rafę, jest dużo leżaków i mało ludzi siedzi na plaży więc mieliśmy ciszę i spokój jak na prywatnej plaży. Z naszego pokoju mieliśmy 25m do plaży, 50m do restauracji i 50m do baru. Idealnie :) Świetna obsługa, naprawdę Ci egipcjanie robili co mogli. Pierwszego dnia pomagał w załatwieniu mojego problemu z klamką w drzwiach do tarasu główny menadżer całego hotelu, to chyba o czymś świadczy. Jedzenie ok, wolę jak robią swoje rzeczy niż te europejskie. W miarę dobre piwo lokalne i to wszystko butelkowane więc można mieć pewność, że jest ok :) Jeśli chodzi o sport to najlepiej tam nurkować przez cały dzień, bo jest gdzie. Poszukajcie sobie fajnych miejscówek, jest też fajna za drugim hotelem mniej więcej 200m za. ps. Lecieliśmy z Gdańska pierwszy i ostatni, nie polecamy, jeśli macie inne lotnika do wyboru.
+położenie bardzo blisko morza (to mały hotel więc nie trzeba dużo iść, żeby dotrzeć do fajnej dużej plaży przy samej rafie +piękna rafa szczególnie od strony morza dla tych co umieją pływać +duże czyste pokoje z obszernym tarasem +wyremnotowany w 2019 w październiku o czym świadczy np szyba w prysznicu lub nowy tv +obsługa +to kameralny spokojny hotel, nie ma dyskotek, hałasu, dico-polo +Ahmed Giulio - serce tego hotelu, bardzo starał się aby nasz wyjazd był bardzo udany +masaże i spa jak trochę ponegocjujecie to dostaniecie dobrą cenę ;) + daleko od innych hoteli
-mimo remontu to jednak dość stary hotel, czasem coś nie funkcjonuje tak jak należy, ale wszyscy starają się aby było jak w domu, nie spodziewajcie się nie wiadomo jakich luksów. -brak windsurfingu w pobliżu mimo super warunków dobry wiart i płytko
Ahmed (Horus) człowiek o wielu imionach dowódca baru, sympatyczni animatorzy , piękna rafa, średnie ale jadalne jedzenie ogólnie pobyt oceniamy bardzo dobrze
blisko pięknej rafy w zatoce, doskonałe miejsce do snurkowania
moze to być też zaletą daleko wszędzie
Wszystko bylo popsute, obskurne i brudne. Posciel nie prana, reczniki szare, smierdzace. Posilki all inclusive wiecej niz skromne i monotonne.Gruz na tarasie przy pokoju.Hotel dogorywa.NIE BIERZCIE TEGO HOTELU. Dno dna
lokalizacja
brudny niesprzatany pokoj, brudna bielizna, nie dzialajacy telewizor, popsuta lodowka, zepsute drzwi/kazdy mogl wejsc do pokoju/ o wszystko trzeba monitowac recepcje. Wszystko zenada. Prosze do tego hotelu nie jezdzic.Hotel ma 4 gwiazdki. To jawne oszustwo
Ogolnie obiekt super, jest co robic, co poogladać poznać lokalna kulture;)
Położenie, duży basen, 300metrow plaża z błekitnym morzem
Mało urozmaicone posiłki
Cena pobytu adekwatna do jakości. Polecam osobom ceniących ciszę i spokój.
Blisko morze, rafa koralowa, przemiła obsługa, widok z pokojów na morze. Cena niska. Hotel położony w spokojnej okolicy.
Mało jedzenia i monotonne. Basen w sezonie zimowym nie podgrzewany!
Istna masakra. Gdyby nie to, że na miejscu poznaliśmy super ludzi z Polski, to nic tylko usiąść i płakać w tym hotelu, a raczej namiastce hotelu. Moim zdaniem hotel upada albo jest przez kogoś przejmowany. W czasie naszego pobytu w sierpniu 2017r., po hotelu chodziła grupka kilku panów i ewidentnie robili spis inwentarza. Bez zapowiedzi wchodzili do pokojów i liczyli zasłony, krzesła przy basenie oraz stoliki. W pokoju de facto nie ma jedzenia. Oferta all inclusive to nie jest all inclusive. Przed budynkiem restauracji kolejka 20 minut przed posiłkiem, bowiem obowiązuje zasada kto pierwszy to lepszy. Jedzenie nie jest, bowiem donoszone. Zatem jak nie przyjdziesz o 19:00, to juz nie zjesz niczego. Szklanki i sztućce są nie myte,lecz płukane. Pijąc ze szklanki można znaleźć szminkę innego wczasowicza. Gorzej, jednorazowe kubeczki są przez obsługę płukane i podawane kolejnej osobie... Rezydentka Rainbow Tours proszona o interwencje nie zrobiła nic. Rainbow kompletnie olało swoich klientów. Nie zapewniło nam nawet prowiantu na drogę powrotną pomimo faktu, że inne hotele, położone bliżej lotniska, taki prowiant dostały. Rezydentka tylko przeprosiła, tłumacząc, że nic nie może zrobić. Plaża - a'la wulkaniczna skała. Szanowni Państwo, ODRADZAM! Szkoda nerwów!
basen, pokoje, obsługa sprzątająca pokoje, pobliskie centrum nurkowania
jedzenie, a w zasadzie jego brak, obsługa, meneger hotelu, rezydentka Rainbow Tours, plaża
Przebywałam w tym hotelu przez tydzień na początku sierpnia br. Tak jak napisałam w tytule-"nigdy więcej". Obiekt sam w sobie nie budzi większych zastrzeżeń, ale całe dobre wrażenie psuje tzw. "czynnik ludzki" począwszy od obsługi, a skończywszy na managerze. Pokoje przestronne, czyste z dobrą klimatyzacją. Obsługa sprzątająca OK Baseny czyste. Blisko plaża z rafami, bezpłatne leżaki i ręczniki. I tyle pozytywów... I tu nastąpi dłuższa lista negatywnych wrażeń. Kelnerzy i obsługa barów nie spełniają standardów 4*- są niechlujni, niefachowi, często opryskliwi. Dziwnie komentują w swoim języku pomiędzy sobą kierowane do nich prośby, co można odbierac jak jakieś złorzeczenia czy przekleństwa. "Uprawiali" głupie żarty próbując zabierać talerze spod ust w trakcie jedzenia, w związku z czym stolika musiał stale ktoś pilnować, gdy pozostale osoby "walczyły" o jedzenie. Słowo "walczyły" jest adekwatne do sytuacji jaka miała miejsce podczas posiłków przez cały nasz pobyt. Żeby cokolwiek zjeść należało iść pod restaurację min. 15 minut przed początkiem posiłku i ustawić się w długiej kolejce - jak za czasów PRL-u. Po otwarciu drzwi restauracji następowało "rzucanie się" na stoliki oraz do bemarów, ponieważ miejsc jak i jedzenia było za mało. Z potrawami mięsnymi do stolików wracało około 20 osób, pozostałe oglądały puste bemary, które uzupełniane były bardzo rzadko przez jakies 30 minut, a później obsługa rozkładała ręce, że juz nie ma. Osoby, które przyszły na posiłek w drugiej godzinie wyznaczonego czasu często odchodziły z kwitkiem, bo było juz wszystko zjedzone. Byłam świadkiem, że wczasowicze zamawiali sobie jedzenie na dowóz z miasta. Poza tym, że jedzenia było za mało, to było również bardzo monotonne. Podczas posiłków dało się zauważyć braki w zastawie stołowej, która była na bieżaco myta dla następnych gości - trzeba było czekać pod kuchnią na czyste talerze czy sztućce. Na dzień dzisiejszy, niestety, nikomu nie polecam.
Cisza, spokój
Obiecywane bezpłatne wi-fi w lobby bywało nieczynne przez cały dzień albo działało bardzo słabo.
Pobyt w sierpniu 2017r. Hotel nadający się do zamknięcia, niedobre jedzenie, którego i tak jest mało, problem z napojami, brak zejścia na rafę. Ogólnie 1/10. Jeśli chcesz mieć normalne wakacje wybierz coś trochę droższego i się nie denerwuj. Nie polecam najgorszemu wrogowi. Wyjazd z biura Sun Fun. Obsługa rezydenta wzorowa. Jedyny pozytyw z tego wyjazdu.
Dla osób niewymagających
JEDZENIE, a szczególnie jego brak, brak animacji, przerwy w dostawie prądu, woda w barach pachnąca stęchlizną, soki to zabarwiona woda. Ogólnie hotel nie nadający się do pobytu powyżej jednego dnia.
W mojej ocenie hotel 2* 90 km od lotniska pustynia W restauracji 40 stopnii C Lobby strasznie niechlujne Brak internetu totalna porażka??????
Czysty basen ładne morze
Na co nie popatrzeć same wady
W mojej opinii hotel 2 * Same minusy 90 km od lotniska pustynia Obsługa bez kwalifikacji ale starająca się W restauracji 40stponi C. Nie polecam nikomu??????
Piękna laguna czysty basen
Zbyt dużo aby je wymieniać
Hotel dla ludzi pragnących odpocząć w ciszy i spokoju.
Baseny, przy plaży, duże pokoje, czystość
Odległość od lotniska
Nedza ,nie polecam nawet najwiekszemu wrogowi .Nie bylo co jesc.pic porazka nigdy wiecej!
bliskosc do morza
hotel na pustyni
Posiłki monotonne (śniadania: omlety, naleśniki, wędlina, sery, dżem, miód), ale czego oczekiwać gdy w hotelu było raptem kilkanastu gości. Pokoje duże, łazienki również, nowa armatura sanitarna. Pokoje sprzątane codziennie. Z każdego pokoju widok na morze. Po sąsiedzku zatoka ( na północ od hotelu, 5 minut piechotą) , gdzie jest dobre zejście na rafę. Mają tam bazę nurkową jacyś Egipcjanie i uzurpują sobie prawa do tej zatoki, żądają opłaty za możliwość wejścia do morza z ich zatoki, ale można ich olać. Wystarczy udawać nieznajomość języków obcych... Tyle, że to żenada, bo zachowują się tak jakby całe morze wykupili na własność. Ogólnie pobyt udany. Polecam.
Mały, kameralny. Wi-fi w recepcji gratis.
Brak placu zabaw dla dzieci.
Bliziutko z pokoju do morza ( ok 80 metrów), woda cieplutka tak w morzu jak i w basenach. Obsługa hotelu, w restauracji i w barze przy basenach bardzo miła. Animatorzy : Tania, Gruzin i Ahmed nie do podrobienia , cały czas w ruchu i zawsze coś się działo-super (BOMBA). Specjalne podziękowanie dla naszego świetnego rezydenta Makrama A . Boutrosa za Jego profesjonalną opiekę w trakcie całego pobytu w Marsa Alam, zwłaszcza w czasie wycieczki do Luxoru . Szef całego ośrodka wraz z obsługą przyszli pod recepcję, aby nas osobiście pożegnać - nie zapomniane pożegnanie. SUPER!!!!
Super, czyściutko, miła obsługa, dużo basenów, blisko do morza, po prostu super. Jesteśmy wraz z moją żoną bardzo zadowoleni. Jedzenie bardzo dobre i do wyboru.
dosyć duża odległość od lotniska, ale nam to nie przeszkadzało.
Piękna rafa koralowa, duże czyste pokoje z pięknymi tarasami wszystkie z widokiem na morze. Bardzo spokojne miejsce w okół tylko pustynia i prześliczna plaża najładniejsza jaką widziałem w Egipcie. Miejsce typowo do odpoczynku. Warto zabrać cukierki dla dzieci sprzedających koraliki.Co do jedzenia to jest mały wybór ale wystarczający, nie można po prostu porównywać z dużymi hotelami. Naprawdę polecam
Bardzo miła obsługa
BRAK
Byliśmy w tym hotelu od 23 do 30 stycznia 2016 r. Pomimo, że styczeń jest najzimniejszym miesiącem w Egipcie, to pogoda była super. W hotelu bardzo miła obsługa, czysto, cisza, spokój. Przed hotelem plaża i morze, a za hotelem pustynia. Polecam hotel osobom preferującym wypoczynek z dala od miejskiego zgiełku.
Czysto, miła obsługa, cisza, spokój, duża ilość smacznego jedzonka - wszystko OK!!!!!!
Dla niektórych wadą może być spora odległość od lotniska - ok. 1,5 godziny autobusem, ale nam to nie przeszkadzało.
Mały, kameralny hotel (kilka budynków w stylu bungalow), brak tłumów, piękna plaża piaszczysto- żwirkowa, laguna z rafą koralową, która sprawia na prawdę dobre wrażenie, duże pokoje. Hotel głównie dla osób szukających spokoju, bez większych wymagań i oczekiwań. Wśród klientów najwięcej Włochów i Niemców, więc kuchnia również przede wszystkich skierowana pod Włochów.
Ciche i kameralne położenie, bez zbędnych tłumów ludzi i nagabywaczy.
Daleko do lotniska, dla niektórych osób może być po prostu nudno
Hotel cichy i spokojny, można wypocząć. Animacje tylko po włosku,jak Włosi wyjechali,to animatorzy też zniknęli. Po wykwaterowaniu o 12 klient pozostawiony na pastwę losu-odcinają opaskę all inclusive. Wi-Fi bardzo słabej jakości.
Ładne, duże pokoje
Mało posiłków
bardzo miła obsługa, wszędzie blisko-basen, morze w zasięgu ręki, spokój , cisza, piękne rafy,
mały,kameralny,czysty,miła obsługa, smaczne posiłki,
brak ogólnych animacji(tylko dla Włochów)