7,8 / 10

Dobry
100%
poleca ten hotel
Opinie o hotelu Djadsal Holiday Club
Wyspy Zielonego Przylądka / Sal

Djadsal Holiday Club

Ocena na podstawie 32 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 7.0
    Hotel

    • 6,3 Basen
    • 7,9 Obsługa
    • 6,9 Rozrywka i animacje
    • 7,0 Sport
    • 6,6 Udogodnienia dla dzieci
  • 7.7
    Pokoje

    • 8,3 Czystość
    • 7,3 Łazienka
    • 7,4 Wielkość
    • 7,3 Wyposażenie
  • 8.3
    Położenie

    • 7,0 Atrakcje w okolicy
    • 9,9 Ciche i kameralne położenie
    • 8,5 Możliwości komunikacyjne
    • 9,9 Odległość od plaży
    • 7,7 Restauracje/bary w okolicy
  • 8.2
    Posiłki

    • 9,4 Ilość
    • 7,7 Jakość i smak
    • 8,9 Obsługa/serwis
    • 7,3 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Ciche i kameralne położenie
  • Obfite posiłki
  • Świetna obsługa kelnerska
  • Świetne możliwości komunikacyjne

Opinie

Dodane przez      
 
  • 5,6 / 10

    Sylwia Kluziak

    Autor nie dodał opinii tekstowej

    Opinia dodana:
  • 9,6 / 10

    lila

    • Poleca hotel dla
    • Szukających luksusu

    Autor nie dodał opinii tekstowej

    Opinia dodana:
  • 7,6 / 10

    Stanisław cc

    Od oceny biura podroży jest w tym serwisie osobny dział.... Nie trzeba drażnić ludzi, którzy spędzili w hotelu całkiem miło czas raz po raz tymi samymi spostrzeżeniami ( notabene nie mającego nic wspólnego z żadnym punktem opinii o hotelu i nic o nim nie wnoszącego..). To że wycieczki były droższe jest normalne... Rezydenci zawsze mają droższe wycieczki. Dopłaty owszem są, ale to zależy o jakich promocjach mówimy i od tego jak czytamy umowy zawarte z biurem podróży. Na następny raz polecam niedawno wprowadzoną przez biura gwarancję stałej ceny ( w różnych biurach inaczej się to nazywa) I na koniec w tych trzech opiniach nie ma nic na temat obsługi, jedzenia, stanu pokoju. Niczego czego człowiek interesujący się samym hotelem chciałby wiedzieć.... Wreście ja chciałbym napisać coś o moim pobycie w tym hotelu. Plaża była zaraz przy hotelu. Biały ciepły piasek. Jedzenie także nie najgorsze - chociaż na początku drugiego tygodnia mogło się wydać monotonne. Pokój w miarę duży i wygodnie urządzony. Miałem jedynie kłopot z kranem w łazience z którym uporano się na trzeci dzień. W hotelu podczas mojego pobytu działa zespół animatorów organizujący mniej lub bardziej udanie czas gościom. Personel hotelu o ile załatwiać z nimi wszystko grzecznie i spokojnie robił prawie wszystko o co się go poprosiło ( z wyjątkiem kelnera śniadaniowego ). Sprzątanie i czystość - przyzwoicie.

    Opinia dodana:
  • 5,2 / 10

    Oszukany Kazimierz Pikuła

    Rezydentka: - trzyma z miejscowymi -rzadko zagląda do hotelu - proponuje droższe wycieczki fakultatywne niż w informatorach - do dzisiaj ( a minęło już 4 miesiące ) nie przekazała nam żadnych informacji o próbie pomocy w odzyskaniu pieniędzy i paszportów zabranych nam z sejfu hotelu, który nam tak świetnie polecała Biuro ITAKA: - nie dba o losy turystów na lotnisku w Warszawie, kiedy oni wracają bez skradzionych paszportów i muszą się przez 2 godziny tłumaczyć przed „ wojskowymi” - bezkarnie dają jednostronne umowy wycieczkowe, tak, że później mogą sobie podnosić opłaty Uwaga !!! Te pozytywne opinie o Pani Rezydent i Biurze są ogólnikowe i bez konkretów nie dajcie się na to nabrać !!!!!

    Opinia dodana:
  • 8,1 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Jerzy Ząbecki
    Singiel
    Pobyt: Luty 2009

    • Poleca hotel dla
    • Rodzin z dziećmi
    • Ceniących spokój

    Autor nie dodał opinii tekstowej

    Opinia dodana:
  • 8,8 / 10

    Joanna

    Średnia wieku gości hotelu to 45 lat, zdecydowanie za drogie wycieczki u pilota.

    Opinia dodana:
  • 6,4 / 10

    Patrycja

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój

    Zaczynając od początku w miejscowości tej jest bardzo wietrznie, po południu zachodzi słoneczko i wtedy polecam już bluzę i długie spodnie, wieczory dość chłodne. Sam hotel wymaga remontu… wypadające gniazdka, popękane kafelki, prysznic pozostawiający wiele do życzenia oraz okna przysłonięte potężnymi zasłonami bez firan- praktycznie cały czas pozostają zasłonięte, ponieważ odsłaniając je widać wszystko co dzieje się w pokoju. Obsługa- codziennie sprząta pokoje jednak często zapomina zostawić czysty ręcznik, a nawet papier toaletowy…. Atrakcje hotelowe- grupa animatorów która codziennie robi to samo- występy taneczne (przez cały pobyt ta sama muzyka i ten sam układ taneczny). Lekarz- niestety w weekend nieosiągalny. Siłownia- oblegana nie przez gości hotelowych a przez miejscowych…. Leżaki- w większości popsute. Same wyspy przepiękne, morze lazurowe, plaże puste….można zrelaksować się i wypocząć…

    Opinia dodana:
  • 9,6 / 10

    Ewa Duda

    • Poleca hotel dla
    • Ceniących spokój

    Całkowicie zgadzam się z poprzednią oceną.Cudowne miejce,piękne plaże,boski ocean,pyszne jedzenie(jeśli ktoś narzeka na monotonność,to ciekawe czy w domu ma tyle do wyboru)animatorzy przyjażni i uśmiechnięci,tu naprawdę można się zrelaksować.A ktoś,kto szuka luksusów,ekskluzywnych butików,czy restauracji, to rzeczywiście polecam inne kierunki.

    Opinia dodana:
  • 8,0 / 10

    Asia Brudło

    Moja opinia, zresztą jak każda inna, będzie subiektywna. Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu (moi znajomi również). Muszę przyznać, że przygotowałam się do niego i wiedziałam, czego mogę oczekiwać. Przecież to nie Majorka ani Wyspy Kanaryjskie. Wiadomo, że dopiero zaczyna rozwijać się tam turystyka i hotel 4*- gwiazdkowy na wyspie Sal na razie nie będzie odpowiadać 4* np. na Teneryfie. Na to musimy trochę poczekać. Osobiście podobały mi się kolorowe domki Djadsala ( co prawda nie miałam odpadających tynków, cieknących kranów i wypadających gniazdek) stojące wśród zielonego ogrodu. Wychodziliśmy z hotelu i oczom naszym ukazywał si ę niesamowity widok - długie, piaszczyste plaże zachęcające do spacerów, no i turkusowe wody oceanu zapraszające do kąpieli. Mało ludzi, cisza, spokój - naprawdę można odpocząć. A przecież po to tam pojechałam. Miejsce to było świadomie wybrane i spełniło moje oczekiwania. Bywaliśmy w urokliwym (oczywiście w naszej opinii) miasteczku Santa Maria, wybraliśmy się również na wycieczkę objazdową wokół wyspy, którą prowadziła nasza rezydentka. Wyjeżdżam dosyć często, spotykam różnych rezydentów, ale muszę przyznać, że pani Agnieszka należy do tych najlepszych. Reasumując - jest to miejsce naprawdę cudowne, ale dla osób szukających relaksu, chcących wyciszyć się, lubiących długie wędrówki brzegiem morza. One będą na pewno zadowolone z wyjazdu. Jeżeli jednak ktoś lubi gwar, tłumy ludzi, niech wybierze Gran Canarię, Majorkę ...

    Opinia dodana:
  • 4,8 / 10

    Kazimierz

    Zdecydowanie nie polecam nikomu: 1) tego hotelu 2) Pani Rezydentki ( Pilotki) z biura Itaka 3) korzystania z usług tego biura 4) korzystania z innych hoteli wyspy SALI, które poleca to biuro Ad. 1 Dyrektor tego hotelu, w razie strat, jakie Państwa mogą spotkać ( mnie takie spotkały- patrz wyżej) nic nie pomoże, dodatkowo nie boi się nikogo, bo jest spowinowacony rodzinnie z Prezydentem wyspy. Policja jest nieprofesjonalna nie ma żadnej instytucji, do której można się zwrócić, nie ma też Ambasady polskiej. Ad.2 Pani Rezydentka zdecydowanie trzyma stronę miejscowych ( sam się o tym przekonałem), posiada małe doświadczenie, nie dba też o interesy finansowe uczestników, czego dowodem były załatwiane wycieczki fakultatywne po cenach o ok. 15 % droższych niż podane w informatorach, dodatkowo nawet wycieczki te mimo 100 % frekwencji polskiej są organizowane bez tłumacza angielsko-polskiego. Bardzo dziwnie dla mnie też, wygląda taka scenka, jak po kradzieży paszportów (w polecanym przez Panią Rezydent sejfie hotelowym), później mieliśmy długie bardzo nieprzyjemne tłumaczenia naszym " wojskowym" na lotnisku w Warszawie a to, dlatego, że Pani Rezydent nie powiadomiła o tym fakcie przedstawicieli z biura ITAKA na lotnisku żeby nam pomogli. Te problemy wynikały z faktu, że jedyny dowód, jaki mieliśmy o skradzionych paszportach to notatka policji z wyspy SALI w języku portugalskim. Ad.3 Biuro Itaka zawiera jednostronne umowy ze swoimi klientami. Później może od swoich klientów życzyć sobie nieuzasadnionych podwyżek, szczególnie od tych, co nabrali się na rzekome rewelacyjne zniżki w dużo wcześniejszych przedpłatach. Rezultat takich transakcji to tylko zysk dla biura, bo mogą sobie podnosić u takiego " schwytanego" klienta a ta rewelacyjna obniżka ceny to wielka fikcja, bo później ta sama wycieczka zakupiona w last minute jest w takiej samej cenie albo jak teraz w cenie niższej jeszcze nawet o 30 %. Dodatkowo przedstawiciel biura ( nazwisko podam jak będzie trzeba) po mojej złożonej reklamacji z powodu utraty pieniędzy i paszportów, nie przedstawił mi żadnych nawet niewielkich propozycji i rekompensaty i śmiał mi jeszcze napisać w odpowiedzi, że ma nadzieję, że mimo zgłoszonych zastrzeżeń w reklamacji nie wpłynie to negatywnie na ogólna moją opinię o biurze. Z biura ITAKA korzystałem już wielokrotnie w przeszłości, ale po tym, co mnie spotkało, sam już z tego biura nie skorzystam, będę namawiał liczne grono moich przyjaciół do podobnego zachowania, jak i Państwa do tego namawiam!!!!!! Ad. 4 Wspomniana Pani Rezydent ( Pilot) ma też pod swoją pieczą pozostałe hotele tej wyspy SALI. Dalej dodajcie Państwo już sobie sami!!!!

    Opinia dodana:
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi