Pomoc i kontakt
Magazyn Wakacje.pl
Salony sprzedaży
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Tylko 250 m do piaszczystej plaży z łagodnym zejściem do morza.
Dla dzieci: animacje, miniklub, zajęcia sportowe.
SPA & Wellness: centrum spa, sauna, łaźnia parowa, jacuzzi, hammam, masaże, zabiegi pielęgnacyjne.
3 zadbane baseny, pięknie wkomponowane w hotelowy teren i nubijską architekturę.
Hotel zasługuje na 3 gwiazdki, stara infrastruktura, wyszczerbione naczynia w restauracji, kiepskie jedzenie - mało mięsa.
Obsluga w lobby bardzo dobra, barman Mamdu, który czasami pracuje w lobby, a czasami w Blue Bar - profesjonalny i przemiły. Zasługuje na wyróżnienie. Zaletą jest plaża, morze i spokój w hotelu. W styczniu w głównym, ocieplanym basenie 4-10 osób. Polecam dla osób szukających tzw. świętego spokoju.
Personel obsługujący snack bar przy plaży-Pergola bar-leniwy i niekompetentny. Brudno na terenie hotelu. Pościel szaro-bura i stare ręczniki w lazienkach.W lobby fontanna, która kiedyś nią była,na środku fontanny (bez wody) donica z kwiatem, maskująca dziurę.
Teren hotelu ładny, pokoje jak to w Egipcie, ale czysto i codziennie sprzątane. Jedzenie raczej porażka, ale najgorzej z posiłkami pomiędzy, totalnie nic, no jednak bym skłamał były hamburgery i kolejka na 40 minut stania i oczywiście nie wiadomo czy wystarczy.
Roślinność i czystość w otoczeniu hotelu
Brak czegokolwiek do jedzenia pomiędzy posiłkami. Animacje... raczej nie wiedzą co to
Hotel już wymaga remontu. Bardzo nie ładne zachowanie hotelu lepiej byli traktowani goście z Włoch osobne kolację kelnerzy w pierwszej kolejności ich obsługiwali. Dopiero po wyjeździe gości z Włoch reszta gości odżyła. Bardzo monotonne jedzenie duże kolejki do wszystkiego talerzy jak i jedzenia brak momentami nawet stolików. Kelnerzy w lobby bardzo nie przyjemni tylko czekają na napiwek.
Pogoda i plaża oraz morze .
Obsługa, jedzenie, atrakcje, pokoje .
Czytam i nie wierzę . Hotel adekwatny do ceny. Byłem (18.06-02.07)Wszystko OK. Nie kupujcie hotelu za 4k żądając luksusów za 10k.
Wróciliśmy z tego Hotelu wczoraj 16.08.2022 .A więc tak radziłbym tam nie lecieć ponieważ okradają z ciuchów jedzenie tragedia Hotel ogólnie zasługuje na 2 gwiazdki brud podejście barmanów na All tragedia niema piwa niema kubków albo zamawiasz to Ciebie olewają. Powiem tak mógłbym się rozpisywać , ale nie ma żadnych pozytywów .
Jeśli nie chcesz zepsuć sobie urlopu to omijaj ten hotel szerokim łukiem . Okropne żarcie,bez wyboru, 7 Paterek to jest cały all i to orsez 11 dni . W większości pater jakieś ciapy. Ochyda. Hotel stary,zniszczony,śmierdzi stęchlizną. Leżaki obdrapane nie malowane wieki. Na głównym basenie tylko 15 parasoli za to tutaj były fajne animacje i dobre drineczki. Na bocznych basenach klientów mieli w d...e Bar miał być od 10 a batman przychodził o 11 . Przez tą godzinę nie było nic do picia ani wody. Drinki lane z jakąś chemia najprawdopodobniej dezynfekcją. Kubki stare plastiki wiecznie śmierdzące więc nie dało się niczego napic. Do tego często wszystko ciepłe. Restauracja stara,brak wyboru a jedzenie ochyda. Talerze często brudne i poobijane. Meble state bujające się. Soki do obiadu podawał kelner. Czasem obiad był skończony zanim dotarł. Aninatorzy to młodzi ludzie i bardzo mili. Pań na recepcji też miły reszta niestety nie. Natarczywość to chyba normalne żeby cis sprzedać a to zdjęcia a to masaż a to kosmetyka. Ile razy można odmawiać? Wieczna biegunka nieceiem czy z powodu tego jedzenia czy tej chemi wyczuwalnej w kubkach. NIE POLECAM.NAJGORSZE WAKACJE. SZKODA PIENIĘDZY. NIE WYBIERAJCIE TEGO HOTELU. firmy polskie oszukują Polaków bo w hotelu widualy tylko 3* a sprzedają nam go jako 5 Nie było przekąsek pomiędzy śniadaniem a obiadem. W restauracji przy plaży nie robili drinków i jeden kubek piwa na osobę bo brakiwalo im kubeczków. Także nie było szans żeby naz przyniósł mi piwko. 3 noce bez klimy bo się non stop psuła. Cieknącą wodą z sufitu w łazience i przedpokoju Żenada. Porażka. Masakra. Katastrofa
Brak
Wszystko do zmiany. Hotel obskurny, brudny. Tylko pokoje czyste.
Hotel bardzo brudny - rzeczy popsute, śmieci leżą na żwirku przez tydzień i nikt ich nie sprząta. Pokój przygnębiający, w materacu czuć sprężyny, klimatyzacja starego typu dudni jak silnik samolotu, pościel sprawiająca wrażenie starej i spranej. Telefon w pokoju nie działał więc za każdym razem na recepcję trzeba było biegać - każda prośba realizowana "za 5, 10, 15 minut" np. niedziałający sejf. Codziennie wieczorem w ośrodku są jakieś animacje... ale natężenie muzyki jest bardzo duże, więc się niesie nawet do 23:30... Jedzenie monotonne i mało apetyczne. Wifi jest w niektórych miejscach na tyle żeby sprawdzić pocztę albo odpalić jakąś stronkę internetową, ale o odtwarzaniu filmów nie ma mowy. Ładna plaża (w przeciwieństwie do miejsc przy głównym basenie jest tam wystarczająco dużo leżaków), ciepła woda, pogoda, to plusy tego miejsca.
Okolica (plaża, woda) .
-stara infrastruktura -brud -codziennie takie samo jedzenie
Nazwa wprowadza w błąd, hotel stary i rozsypujący się. Zdecydowanie ani lux, ani dream resort. Ewidentnie kupują recenzje, bo to niemożliwe by ktokolwiek dał temu hotelowi więcej niż 6/10. Hotel zdecydowanie zbyt słaby jak za tę cenę.
Chciałem pochwalić gościa z recepcji, który z uśmiechem i życzliwością wysłuchiwał wszystkich skarg i starał się pomóc w miarę możliwości. Plusem bliskość plaży. Morze przyjemne, bo ciepłe, chociaż nieco zbyt kamieniste (potrzebne obuwie).
Wszędzie pełno niedoróbek. Wanna z grzybkiem na fugach, karty do drzwi nie działają poprawnie, sejf nie działa, automaty do kawy nie działają. Niektórzy pisali tu, że jedzenie codziennie to samo, ale nie sądziłem, że znaczy to że CODZIENNIE JEST TO SAMO! Tzn. te same dania, robione na odwal i niesmacznie. Brudno, wyszczerbione kubki i talerze. Kelnerzy tylko donoszą picie, samemu nie można sobie nalać większości napojów. Wkurzający sprzedawcy ciągle probują wcisnac na plaży swoje uslugi.
Zdjęcia w ofercie zupełnie nie oddają tego jak hotel fatalnie się zestarzał. Trójki w ocenach poniżej nie są przypadkowe. Ogólnie hotel jest brudny np. ściany w jadalni, obicia krzeseł, obrusy, podłogi w przestrzeniach wspólnych, naczynia zostawione na patio przy recepcji mogą tak przeleżeć pół dnia. Obsługa dotyka jedzenia rękami np. przekładajac ostatnie kawałki ciasta na nowy talerz. W barze na plaży kubki są "myte" w taki sposób, że ktoś po prostu opłukuje je pod bieżącą wodą i wydaje następnej osobie. Jakiekolwiek zabezpieczenia sanitarne nie istnieją, obsługa nie chodzi w maseczkach. Nawet na siłowni nie ma płynu do dezynfekcji sprzętu. W kuchni większość kubków i talerzy jest obita, wybór jedzenia jakiś jest, ale ogólnie pod kątem smakowitości człowiek nie ma ochoty wracać po dokładki. Każdy dostaje 0,5 l wody butelkowanej dziennie, reszta płynów jest tylko z baniaka lub nalewana przez obsługę. Pokój biedny - podwójne łóżko to 2 pojedyncze... połączone prześcieradłem. Sprzęty sypią się, ze ścian odłazi farba, sejf w pokoju nie działa, telefon nie działa, odpływ w łazience zapycha się przy każdym prysznicu. Z każdą pierdołą trzeba biegać na recepcję. I owszem obsługa na recepcji jest pomocna ale infrastruktura zupełnie nie im nie pomaga. Codziennie na środku ośrodka do 23 dudni muzyka. Żal tu przyjeżdżać, tracić czas i energię na to miejsce. Wszystko to sklada się na smętny obrazek.
- ładna plaża - pomocna obsługa na recepcji
- hotel strasznie brudny - warunki sanitarne - zepsute sprzęty - monotonne jedzenie
Pokój, duży przestronny,sprzątany codziennie. Jedynym mankamentem to słabo działająca klimatyzacja. Różnorodne jedzenie ,bardzo miła obsługa, polecam
Dużo zieleni,bardzo fajne animacje
Brak
Hotel Hotelux Oriental (dawny Sentido ) Zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Jesteśmy totalnie rozczarowani! Podczas dyskoteki mąż zamówił mi piosenkę. Oczywiście dj nie zrobił tego, po skończonej zabawie i sprzątnięciu sprzętu, podszedł i puścił nam piosenkę z telefonu i powiedział, że to dla mnie. Co było szydercze i złośliwe. Następnego dnia pobytu podszedł do nas i żądał , że powinnismy zapłacić mu 10 $ za piosenkę..kilkukrotnie to powtarzając i wymuszając. Przed hotelem znajdowały się małe sklepiki, których totalnie odradzamy. Lepiej nawet tam nie przechodzić, bo później nie zazna się spokoju, dodam iż ceny są bardzo, bardzo wysokie. Zdecydowanie ciekawsze i tańsze pamiątki można kupić na lotnisku w Marsa Alam. Pokoje były sprzątane codziennie. Ręczniki zmieniane codziennie. Do łazienki mieliśmy zastrzeżenia, jak na pokój o podwyższonym standardzie do którego dopłacaliśmy extra 150$. Jednak nasi znajomi, otrzymali standardowy pokój bez dopłaty dodatkowych środków. Dramat, to co mogło być zepsute, było zepsute. Pościel brudna (krew?), zepsuta suszarka, zepsuty czajnik, zepsuty telefon, zepsuta spłuczka, zepsuty zamek od drzwi, zapchany spływ prysznica. Kurz i brud wszędzie. Myślę, że przedstawicielstwo Itaki dozna lekkiego szoku, gdy otrzyma zdjęcia ukazujące w jakim pokoju zostali zakwaterowani. Nic tam nie było sprawne, ładne ani dobre. Z tego powodu cieszymy się ze dopłacaliśmy na miejscu do pokoju o podwyższonym standardzie, bo chociaż mieliśmy czysta pościel?. Co chyba powinno być normą.Generalnie jesteśmy ciężko zaskoczeni tym co widzieliśmy 8 lat temu w Egipcie, względem tego co zobaczyliśmy w tym roku. Jakość spadła drastycznie. Nie mamy pojęcia skąd tyle pozytywnych opinii. Ze względu na dramatycznie niski poziom kultury osobistej, obsługi drink baru na przeciwko recepcji oraz brak poszanowania czyjegoś zdania. Na pewno nie wrócimy do tego hotelu i nikomu go nie polecimy! Zalety: -Jedynym wielkim plusem jest piękna plaża żwirkowo- piaszczysta, a dla fanów nurkowania rafa koralowa. - Obsługa restauracji bez zastrzeżeń - Obsługa recepcji bez zastrzeżeń (wysoka kompetencja oraz dobrze mówili po angielsku) Wady: Podczas pobytu najgorzej wspominamy lokalnych rezydentów hotelu ,którzy proponowali liczne wycieczki, spa znajdujące się na terenie hotelu, perfumy, quady, masaże. Podchodzili w ciągu dnia pare razy przez 7 dni, mimo tego że nie chcieliśmy skorzystać z danych ofert, bo zwyczajnie przylecieliśmy na samym początku grudnia gdzie jest mniej turystów by totalnie odpocząć, a zmęczyło nas to jeszcze mocniej. Byli naprawdę na tyle natrętni mimo tego, że udawaliśmy, że ich nie widzimy. Nie mieli żadnych ograniczeń i totalnie zero wyczucia!!!! Męczący totalnie. Podróżujemy po świecie, mamy świadomość jaka jest kultura arabska ale to przerosło wszelkie normy przyzwoitości? Zero odpoczynku. Hotel zdecydowanie wymaga odnowy, infrastuktura jest obdrapana, brudna - w szczególności bar przy głównym basenie oraz tuż przy plaży. Przy barze na plaży ciagle się coś psuło, jak nie piecyk to automat do kawy. Posiłek można było zjeść tylko o wyznaczonych godzinach w restauracji bez przekąsek przy barze na plaży. Animatorzy byli niekompetentni i namolni. Podchodzili na plaży podczas relaksu gdzie chcieliśmy pobyć sami, często nas budzili zabierając nakrycie głowy. Mimo tego, że nie mieliśmy ochoty kilkukrotnie każdego dnia z nimi rozmawiać na ten sam temat. Kanalizacja była zapchana, po minucie prysznicu nasze klapki pływały po całej łazience jak małe statki. Z kanalizacji wydobywał się brzydki zapach. Na płytach była pleśń i grzyb. Na śniadanie, obiad i kolacje codziennie przez 7 dni to samo, zero urozmaicenia. Dało się odczuć tnięcie kosztów po całości. Kelnerzy w głównej restauracji bez zastrzeżeń, bardzo się starali gdy dostali napiwek- dbali o czystośćZe względu na dramatycznie niski poziom kultury osobistej, obsługi drink baru na przeciwko recepcji oraz brak poszanowania czyjegoś zdania. Na pewno nie wrócimy do tego hotelu i nikomu go nie polecimy! TRAGEDIA !!!!
- obsługa głównej restauracji ok, na recepcji obsługa dobrze mówiła po angielsku, nie było problemu -ŁADNA PLAŻA = dostęp do rafy koralowej
Przy barze na plaży ciagle się coś psuło, jak nie piecyk to automat do kawy. Posiłek można było zjeść tylko o wyznaczonych godzinach w restauracji bez przekąsek przy barze na plaży. Na śniadanie, obiad i kolacje codziennie przez 7 dni to samo, zero urozmaicenia. Dało się odczuć tnięcie kosztów po całości . Animatorzy byli niekompetentni i namolni. Podchodzili na plaży podczas relaksu gdzie chcieliśmy pobyć sami, często nas budzili zabierając nakrycie głowy. Mimo tego, że nie mieliśmy ochoty kilkukrotnie każdego dnia z nimi rozmawiać na ten sam temat.
Hotel Hotelux Oriental (dawny Sentido ) Zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Jesteśmy totalnie rozczarowani! Podczas dyskoteki mąż zamówił mi piosenkę. Oczywiście dj nie zrobił tego, po skończonej zabawie i sprzątnięciu sprzętu, podszedł i puścił nam piosenkę z telefonu i powiedział, że to dla mnie. Co było szydercze i złośliwe. Następnego dnia pobytu podszedł do nas i żądał , że powinnismy zapłacić mu 10 $ za piosenkę..kilkukrotnie to powtarzając i wymuszając. Przed hotelem znajdowały się małe sklepiki, których totalnie odradzamy. Lepiej nawet tam nie przechodzić, bo później nie zazna się spokoju, dodam iż ceny są bardzo, bardzo wysokie. Zdecydowanie ciekawsze i tańsze pamiątki można kupić na lotnisku w Marsa Alam. Pokoje były sprzątane codziennie. Ręczniki zmieniane codziennie. Do łazienki mieliśmy zastrzeżenia, jak na pokój o podwyższonym standardzie do którego dopłacaliśmy extra 150$. Jednak nasi znajomi, otrzymali standardowy pokój bez dopłaty dodatkowych środków. Dramat, to co mogło być zepsute, było zepsute. Pościel brudna (krew?), zepsuta suszarka, zepsuty czajnik, zepsuty telefon, zepsuta spłuczka, zepsuty zamek od drzwi, zapchany spływ prysznica. Kurz i brud wszędzie. Myślę, że przedstawicielstwo Itaki dozna lekkiego szoku, gdy otrzyma zdjęcia ukazujące w jakim pokoju zostali zakwaterowani. Nic tam nie było sprawne, ładne ani dobre. Z tego powodu cieszymy się ze dopłacaliśmy na miejscu do pokoju o podwyższonym standardzie, bo chociaż mieliśmy czysta pościel?. Co chyba powinno być normą. Generalnie jesteśmy ciężko zaskoczeni tym co widzieliśmy 8 lat temu w Egipcie, względem tego co zobaczyliśmy w tym roku. Jakość spadła drastycznie. Nie mamy pojęcia skąd tyle pozytywnych opinii. Ze względu na dramatycznie niski poziom kultury osobistej, obsługi drink baru na przeciwko recepcji oraz brak poszanowania czyjegoś zdania. Na pewno nie wrócimy do tego hotelu i nikomu go nie polecimy!
-Jedynym wielkim plusem jest piękna plaża żwirkowo- piaszczysta, a dla fanów nurkowania rafa koralowa. - Obsługa restauracji bez zastrzeżeń - Obsługa recepcji bez zastrzeżeń (wysoka kompetencja oraz dobrze mówili po angielsku)
Podczas pobytu najgorzej wspominamy lokalnych rezydentów hotelu ,którzy proponowali liczne wycieczki, spa znajdujące się na terenie hotelu, perfumy, quady, masaże. Podchodzili w ciągu dnia pare razy przez 7 dni, mimo tego że nie chcieliśmy skorzystać z danych ofert, bo zwyczajnie przylecieliśmy na samym początku grudnia gdzie jest mniej turystów by totalnie odpocząć, a zmęczyło nas to jeszcze mocniej. Byli naprawdę na tyle natrętni mimo tego, że udawaliśmy, że ich nie widzimy. Nie mieli żadnych ograniczeń i totalnie zero wyczucia!!!! Męczący totalnie. Podróżujemy po świecie, mamy świadomość jaka jest kultura arabska ale to przerosło wszelkie normy przyzwoitości? Zero odpoczynku. Hotel zdecydowanie wymaga odnowy, infrastuktura jest obdrapana, brudna - w szczególności bar przy głównym basenie oraz tuż przy plaży. Przy barze na plaży ciagle się coś psuło, jak nie piecyk to automat do kawy. Posiłek można było zjeść tylko o wyznaczonych godzinach w restauracji bez przekąsek przy barze na plaży. Animatorzy byli niekompetentni i namolni. Podchodzili na plaży podczas relaksu gdzie chcieliśmy pobyć sami, często nas budzili zabierając nakrycie głowy. Mimo tego, że nie mieliśmy ochoty kilkukrotnie każdego dnia z nimi rozmawiać na ten sam temat. Kanalizacja była zapchana, po minucie prysznicu nasze klapki pływały po całej łazience jak małe statki. Z kanalizacji wydobywał się brzydki zapach. Na płytach była pleśń i grzyb. Na śniadanie, obiad i kolacje codziennie przez 7 dni to samo, zero urozmaicenia. Dało się odczuć tnięcie kosztów po całości. Kelnerzy w głównej restauracji bez zastrzeżeń, bardzo się starali gdy dostali napiwek- dbali o czystość.
Hotel Hotelux Oriental (dawny Sentido) Zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Jesteśmy rozczarowani pobytem w tym hotelu. Jedynym wielkim plusem jest piękna plaża żwirkowo- piaszczysta, a dla fanów nurkowania rafa koralowa. Pokoje były sprzątane codziennie. Ręczniki zmieniane codziennie. Do łazienki mieliśmy zastrzeżenia, jak na pokój o podwyższonym standardzie do którego dopłacaliśmy extra 150$. Kanalizacja była zapchana, po minucie prysznicu nasze klapki pływały po całej łazience jak małe statki. Z kanalizacji wydobywał się brzydki zapach. Na płytach była pleśń i grzyb. Jednak nasi znajomi, otrzymali standardowy pokój bez dopłaty dodatkowych środków. Dramat, to co mogło być zepsute, było zepsute. Pościel brudna (krew?), zepsuta suszarka, zepsuty czajnik, zepsuty telefon, zepsuta spłuczka, zepsuty zamek od drzwi, zapchany spływ prysznica. Kurz i brud wszędzie. Myślę, że przedstawicielstwo Itaki dozna lekkiego szoku, gdy otrzyma zdjęcia ukazujące w jakim pokoju zostali zakwaterowani. Nic tam nie było sprawne, ładne ani dobre. Z tego powodu cieszymy się ze dopłacaliśmy na miejscu do pokoju o podwyższonym standardzie, bo chociaż mieliśmy czysta pościel?. Co chyba powinno być normą. Generalnie jesteśmy ciężko zaskoczeni tym co widzieliśmy 8 lat temu w Egipcie, względem tego co zobaczyliśmy w tym roku. Jakość spadła drastycznie. Hotel zdecydowanie wymaga odnowy, infrastuktura jest obdrapana, brudna - w szczególności bar przy głównym basenie oraz tuż przy plaży. Nie mamy pojęcia skąd tyle pozytywnych opinii. Ze względu na dramatycznie niski poziom kultury osobistej, obsługi drink baru na przeciwko recepcji oraz brak poszanowania czyjegoś zdania pobyt oceniamy 2/5. Na pewno nie wrócimy do tego hotelu i nikomu go nie polecimy!
- Jedynym wielkim plusem jest piękna plaża żwirkowo- piaszczysta, a dla fanów nurkowania rafa koralowa, oraz piękna pogoda która nam dopisała każdego dnia. - Jedzenie Ok (wybór o 60% mniejszy względem poprzednich lat) - Kelnerzy w głównej restauracji bez zastrzeżeń, bardzo się starali gdy dostali napiwek- dbali o czystość. - Obsługa recepcji bez zastrzeżeń (wysoka kompetencja oraz dobrze mówili po angielsku)
?menadżer baru ( na przeciwko recepcji) podczas całego pobytu był wręcz bezczelny, gdy poprosiliśmy o herbatę z dwóch torebek odpowiedział nam oburzonym tonem, że herbata w Egipcie jest bardzo droga i powinnismy mu dać ?napiwek?. Alkohole bardzo słabej jakości, wszystkie napoje rozcieńczane z wodą. Obsługa baru lekceważyła gości, często śmiejąc się z turystów. Podawali wszystko z wielką łaską. Gdy szło się zamawiać jakikolwiek trunek udawali często, że nie rozumieją, bądź powtarzali to co się do nich mówiło szyderczym głosem śmiejąc się. Przy barze na plaży ciagle się coś psuło, jak nie piecyk to automat do kawy. Posiłek można było zjeść tylko o wyznaczonych godzinach w restauracji bez przekąsek przy barze na plaży. Na śniadanie, obiad i kolacje codziennie przez 7 dni to samo, zero urozmaicenia. Dało się odczuć tnięcie kosztów po całości . Animatorzy byli niekompetentni i namolni. Podchodzili na plaży podczas relaksu gdzie chcieliśmy pobyć sami, często nas budzili zabierając nakrycie głowy. Mimo tego, że nie mieliśmy ochoty kilkukrotnie każdego dnia z nimi rozmawiać na ten sam temat. Podczas dyskoteki mąż zamówił mi piosenkę. Oczywiście dj nie zrobił tego, po skończonej zabawie i sprzątnięciu sprzętu, podszedł i puścił nam piosenkę z telefonu i powiedział, że to dla mnie. Co było szydercze i złośliwe. Następnego dnia pobytu podszedł do nas i żądał , że powinnismy mu zapłacić mu 10 $ za muzykę, kilkukrotnie to powtarzając i wymuszając. Podczas pobytu najgorzej wspominamy lokalnych rezydentów hotelu ,którzy proponowali liczne wycieczki, spa znajdujące się na terenie hotelu, perfumy, quady, masaże. Podchodzili w ciągu dnia pare razy przez 7 dni, mimo tego że nie chcieliśmy skorzystać z danych ofert, bo zwyczajnie przylecieliśmy na samym początku grudnia gdzie jest mniej turystów by totalnie odpocząć, a zmęczyło nas to jeszcze mocniej. Byli naprawdę na tyle natrętni mimo tego, że udawaliśmy, że ich nie widzimy. Nie mieli żadnych ograniczeń i totalnie zero wyczucia. Przed hotelem znajdowały się małe sklepiki, których totalnie odradzamy. Lepiej nawet tam nie przechodzić, bo później nie zazna się spokoju, dodam iż ceny są bardzo, bardzo wysokie. Zdecydowanie ciekawsze i tańsze pamiątki można kupić na lotnisku w Marsa Alam.
Byliśmy w Egipcie kilkanaście razy,ale ten pobyt był najlepszy. Urzekła nas obsługa hotelu, od recepcji przez sprzątających po kelnerów. Poczatkowo byliśmy zdziwieni, że inni uczestnicy mówili że są w tym hotelu 10-raz, inni że 4, bo sam hotel swoim wyglądem nie powala. Po kilku dniach stwierdziliśmy, że tu na pewno wrócimy. Było super polecamy !!!
Obsługa, morze
brak
STARY HOTEL Z OKOLICĄ UROZMAICONĄ BUDOWAMI INNYCH HOTELI,NAWET GÓR NIE WIDAĆ.POKOJE PÓŻNY GIEREK ,ŁAZIENKI JESZCZE STARSZE.RESTAURACJA TO STOŁÓWKA ZE STAŁYM NIEZMIENNYM JADŁOSPISEM PRZEZ 7 DNI.NIGDY Z ALFA STAR.
Hotel stary i potzrebuje remontu. W łazience mieliśmy bliski kontakt z hodola grzybów na fugach. Korozja nie oszczędza starej armatury. Obsługa klientów bardzo niska. Poziom angielskiego u obsługi zaledwie na poziomie dostatecznym. Wykupiliśmy wycieczkę z Alfa Star. Rezydenta nie było na dyżurach. zaledwie raz udało nam się go złapać o czasie który miał wyznaczony na spotkania z nami. Kiedy chcieliśmy wykupić wycieczkę nie miał drobnych euro aby nam wydać i pozniej musieliśmy się za nim ugadać żeby nam oddał róznice. Alfa star zatrudnia Egipskich rezydentów. Nie polecam.
Nie polecam tego hotelu i okolicy marsa alam wszystko bardzo drogie naokoło putynia brak rozrywek. hotel najgorszy w jakim byłem w egipcie. A byłem już ok 15 razy. Taksówki bardzo drogie pamiątki bardzo drogie w porównianiu z synajem.
LUX
Hotel bardzo fajny, jedzenie ogólnie ok, super animacje, dwa podgrzewane baseny :) Obsługa fajna i nienachalna. Jednak w skali europejskiej to hotel na 3 gwiazdki - przynajmniej według mnie :) Podczas świąt dużo francuzów, rosjan, włochów i polaków :) Jednak bez problemu można było się położyć na leżaku i zjeść bez kolejek.
To piąty hotel odwiedzony w Egipcie i zdecydowanie najlepszy. Lepszy od Hilton Long Beach. Jedzenie rewelacyjne, ryby i owoce morza, lody, owoce. Obsługa rewelacja, animacje też, nawet polskie :)