Opinie o hotelu
Jaz Grand Marsa (ex Resta Grand Resort)

8.9
Bardzo dobry
714 opinii

4.6

6110 opinii

Ładny, zadbany i dość kameralny jak na Egipt hotel. Pokoje są duże, sprzątane codziennie, choć niestety niezbyt dokładnie. Obsługa hotelowa składa się wyłącznie z mężczyzn łącznie ze sprzątaczami. Części wspólne natomiast utrzymywane są w bardzo dobrym stanie – czysto i schludnie. Personel jest niezwykle miły i pomocny, wielu pracowników mówi trochę po polsku. Na szczególne wyróżnienie zasługuje (...) z baru lobby, (...) z restauracji głównej i (...) z baru w basenie. Około 3/4 gości stanowią Polacy. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone, dobrze doprawione – nie ma typowego, „bezsmakowego” menu, jakie często spotyka się w innych hotelach. Podczas naszego pobytu występował w dzień odpływ, przez co dostęp do morza z plaży był utrudniony (nie wiem, czy tak jest zawsze). Wejście z pomostu jest możliwe, ale bywa tam tłoczno. Przy basenie znajduje się dużo wygodnych leżaków, więc nie ma potrzeby rezerwowania – zawsze można znaleźć wolne miejsce. Działa obsługa kelnerska oraz bar w wodzie. Jedynym minusem pobytu przy basenie była zbyt głośna muzyka (w kółko ta sama piosenka) podczas animacji oraz krzyki i gwizdanie animatorów, co psuło relaksujący klimat kilka razy dziennie.

Super wypoczęliśmy, niczego nie brakowało, 5* pomost przy hotelu, ogromny obiekt z możliwością spaceru wybrzeżem wygodnym chodnikiem przez tereny kilku hoteli wokół zatoki Coraya

Hotel jest bardzo duży i piękny, zadbany, dużo zieleni, jest bardzo piękne otoczenie, kwitnące krzewy, palny, trawniczki, wszędzie bardzo czysto, super duży basen z animacjami w centrum obiektu oraz drugi, mniejszy, spokojniejszy. Jedzenie pyszne; duże, przestronne pokoje z tarasami. Obsługa zawsze miła i pomocna. Niestety ten hotel ma także sporo minusów, swoją dobrą opinię opiera na dawnej sławie i chwale, które już minęła, pokojom przydało by się odświeżenie, łóżko syna u nas trzeszczało i skrzypiało niemiłosiernie przy każdym poruszeniu, w prysznicy brak ruchomej słuchawki, ręczniki plażowe poszarpane i poniszczone tak, że wstyd nam było je wyciągać podczas rejsu... W trakcie naszego pobytu było 1000 osób (pytałam w recepcji ).Najgorsze jest to, że tylko 1 główna restauracja, ogromna i piękna ale przy takim obłożeniu 3 razy dziennie traciliśmy cenny czas w strasznych kolejkach, pracownicy, choć starali się jak mogli, to się nie wyrabiali i codziennie brakowało kubków i łyżeczek przy ekspresach do kawy/herbaty. Ogrom ludzi powodował bardzo uciążliwy hałas, do tego często głośna muzyka...szkoda, bo jedzenie pyszne ale całą atmosfera kiepska. Jest tylko 1 molo, ludzie się przepychają, popychają, wciąż dostaje się płetwami po głowie podczas nurkowania. Wieczorne animacje są zbyt późno, w innych, sąsiadujących hotelach odbywają sie w godzinach 20.00-21.00 a tutaj zaczynają się o 21.30 lub 21.45, to stanowczo zbyt późno. Dużo ludzi narzekało, że są już pomęczeni o tej porze. Poza tym CODZIENNIE po wieczornych animacjach odbywa się dyskoteka w centralnej części hotelu, do późnych godzin jest BARDZO GŁOŚNO, nie da sie odpocząć ani spać. Byliśmy w ten sposób zmuszeni wychodzić z pokoju w nocy, ani razu się nie wyspaliśmy. A chcieliśmy odpocząć przed nocnym wyjazdem do Luksoru o 2.30 lub po jego powrocie, nie dało się, byliśmy tym bardzo sfrustrowani. Przydałaby się jakaś osobna sala dla dyskotek, chętni mogliby szaleć do rana a pozostali mogliby wypoczywać. Ogólna dezinformacja, np. pytałam o zumbę," jest raz w tygodniu ale nie wiadomo kiedy"...Na tablicy informacyjnej jest kartka, że codziennie o 16.00 są zajęcia taneczne, "ale dzisiaj nie ma i jutro też nie". Fajnie, że można alejką spacerować i odwiedzać sąsiadujące hotele.

Hotel położony zaledwie 10min od lotniska , codziennie sprzątane , leżaków bardzo dużo zarówno na basenie jak i na plaży o każdej porze dnia

Hotel bardzo ładny z pięknym lobby obsługa super uprzejma i pomocna ,super bungalowy . Dużo pysznego jedzenia . Hotel ma tylko jedną dużą restaurację główną i 3 tematyczne można skorzystać z jednej raz na pobyt. Ogólnie pobyt bardzo udany szczególnie jak się jest z super towarzystwem.

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

2 205 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT17185
Nazwa  Jaz Grand Marsa (ex Resta Grand Resort)
Miejsce  Egipt / Marsa El Alam / Madinat Coraya
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, na terenie sauna, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, fitness, darmowe wifi

Nasi klienci docenili

check

Tuż przy hotelu prywatna, piaszczysta plaża z pomostem.

check

Udogodnienia dla dzieci: animacje i zajęcia w miniklubie (4-12 lat), plac zabaw, brodzik.

check

Dla aktywnych: siłownia, siatkówka plażowa, miniboisko do piłki nożnej, tenis stołowy, rzutki, szachy, animacje, kort tenisowy.

check

Bajeczne rafy koralowe idealne do nurkowania z kolorowymi rybami

Ocena

Zablokowanych opinii: 175

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

8.9
Bardzo dobry
714 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
9.0
Hotel
9.0
Położenie
8.6
Pokoje
9.2
Wyżywienie
9.0
Atrakcje dla dzieci
8.1
Sport i rozrywka
8.8

Tripadvisor

4.6

Obsługa

Pokoje

Czystość

Jakość noclegu

Lokalizacja

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 714 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
8.9
8.9
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2025
Para

Ładny, zadbany i dość kameralny jak na Egipt hotel. Pokoje są duże, sprzątane codziennie, choć niestety niezbyt dokładnie. Obsługa hotelowa składa się wyłącznie z mężczyzn łącznie ze sprzątaczami. Części wspólne natomiast utrzymywane są w bardzo dobrym stanie – czysto i schludnie. Personel jest niezwykle miły i pomocny, wielu pracowników mówi trochę po polsku. Na szczególne wyróżnienie zasługuje (...) z baru lobby, (...) z restauracji głównej i (...) z baru w basenie. Około 3/4 gości stanowią Polacy. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone, dobrze doprawione – nie ma typowego, „bezsmakowego” menu, jakie często spotyka się w innych hotelach. Podczas naszego pobytu występował w dzień odpływ, przez co dostęp do morza z plaży był utrudniony (nie wiem, czy tak jest zawsze). Wejście z pomostu jest możliwe, ale bywa tam tłoczno. Przy basenie znajduje się dużo wygodnych leżaków, więc nie ma potrzeby rezerwowania – zawsze można znaleźć wolne miejsce. Działa obsługa kelnerska oraz bar w wodzie. Jedynym minusem pobytu przy basenie była zbyt głośna muzyka (w kółko ta sama piosenka) podczas animacji oraz krzyki i gwizdanie animatorów, co psuło relaksujący klimat kilka razy dziennie.

Zalety

• Ładny, zadbany i kameralny jak na Egipt hotel • Duże, przestronne pokoje • Części wspólne bardzo czyste i dobrze utrzymane • Miła, przyjazna i pomocna obsługa • Wielu pracowników mówi po polsku • Smaczne, dobrze doprawione i urozmaicone jedzenie • Duża liczba wygodnych leżaków przy basenie – brak potrzeby rezerwowania • Obsługa kelnerska przy basenie i bar w wodzie

Wady

• Bardzo głośna muzyka i krzyki animatorów podczas animacji przy basenie – utrudniają odpoczynek


9.6
Tomasz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2025
Para

Super wypoczęliśmy, niczego nie brakowało, 5* pomost przy hotelu, ogromny obiekt z możliwością spaceru wybrzeżem wygodnym chodnikiem przez tereny kilku hoteli wokół zatoki Coraya

Zalety

Bezpiecznie, czysto, obsługa super uprzejma i pomocna, jedzenie mega wybór- każdy sobie coś wybierze, ładna rafa, transfer z lotniska około 15 minut

Wady

Brak WiFi na dolnym poziomie plaży- ale czy to wada czy zaleta na urlopie - każdy niech sobie odpowie…


7.6
Beata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2025
Rodzina z dziećmi

Hotel jest bardzo duży i piękny, zadbany, dużo zieleni, jest bardzo piękne otoczenie, kwitnące krzewy, palny, trawniczki, wszędzie bardzo czysto, super duży basen z animacjami w centrum obiektu oraz drugi, mniejszy, spokojniejszy. Jedzenie pyszne; duże, przestronne pokoje z tarasami. Obsługa zawsze miła i pomocna. Niestety ten hotel ma także sporo minusów, swoją dobrą opinię opiera na dawnej sławie i chwale, które już minęła, pokojom przydało by się odświeżenie, łóżko syna u nas trzeszczało i skrzypiało niemiłosiernie przy każdym poruszeniu, w prysznicy brak ruchomej słuchawki, ręczniki plażowe poszarpane i poniszczone tak, że wstyd nam było je wyciągać podczas rejsu... W trakcie naszego pobytu było 1000 osób (pytałam w recepcji ).Najgorsze jest to, że tylko 1 główna restauracja, ogromna i piękna ale przy takim obłożeniu 3 razy dziennie traciliśmy cenny czas w strasznych kolejkach, pracownicy, choć starali się jak mogli, to się nie wyrabiali i codziennie brakowało kubków i łyżeczek przy ekspresach do kawy/herbaty. Ogrom ludzi powodował bardzo uciążliwy hałas, do tego często głośna muzyka...szkoda, bo jedzenie pyszne ale całą atmosfera kiepska. Jest tylko 1 molo, ludzie się przepychają, popychają, wciąż dostaje się płetwami po głowie podczas nurkowania. Wieczorne animacje są zbyt późno, w innych, sąsiadujących hotelach odbywają sie w godzinach 20.00-21.00 a tutaj zaczynają się o 21.30 lub 21.45, to stanowczo zbyt późno. Dużo ludzi narzekało, że są już pomęczeni o tej porze. Poza tym CODZIENNIE po wieczornych animacjach odbywa się dyskoteka w centralnej części hotelu, do późnych godzin jest BARDZO GŁOŚNO, nie da sie odpocząć ani spać. Byliśmy w ten sposób zmuszeni wychodzić z pokoju w nocy, ani razu się nie wyspaliśmy. A chcieliśmy odpocząć przed nocnym wyjazdem do Luksoru o 2.30 lub po jego powrocie, nie dało się, byliśmy tym bardzo sfrustrowani. Przydałaby się jakaś osobna sala dla dyskotek, chętni mogliby szaleć do rana a pozostali mogliby wypoczywać. Ogólna dezinformacja, np. pytałam o zumbę," jest raz w tygodniu ale nie wiadomo kiedy"...Na tablicy informacyjnej jest kartka, że codziennie o 16.00 są zajęcia taneczne, "ale dzisiaj nie ma i jutro też nie". Fajnie, że można alejką spacerować i odwiedzać sąsiadujące hotele.

Zalety

Przepiękny teren, zadbane ogrody, czysto, blisko plaża ale bez piaszczystego wejścia, bardzo duży pokój, mili pracownicy, zawsze uśmiechnięci, duży basen i mniejszy gdzie jest ciszej, spa na terenie obiektu, nieuciążliwi sprzedawcy usług na basenie

Wady

1 restauracja- wciąż tłok, kolejki, hałas Głośne i długie wieczorne/nocne imprezy 1 molo - tłok, często czerwona flaga nawet podczas słabego wiatru Możliwość odwiedzenia innych hoteli obok


10
Sławomir

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel położony zaledwie 10min od lotniska , codziennie sprzątane , leżaków bardzo dużo zarówno na basenie jak i na plaży o każdej porze dnia

Zalety

Bardzo dobre jedzenie duży wybór tak że każdy znajdzie coś dla siebie Dużo miejsca i leżaków Personel bardzo miły i uprzejmy

Wady

Brak


8.1
Magdalena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Grupa znajomych

Hotel bardzo ładny z pięknym lobby obsługa super uprzejma i pomocna ,super bungalowy . Dużo pysznego jedzenia . Hotel ma tylko jedną dużą restaurację główną i 3 tematyczne można skorzystać z jednej raz na pobyt. Ogólnie pobyt bardzo udany szczególnie jak się jest z super towarzystwem.

Zalety

Fajne bungalowy, baseny , obsługa.

Wady

Zejście na plażę i na pomost.


9.1
Jolanta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
50+

Hotel bardzo ładny, pokoje czyste i przyjemne,zieleń dookoła zadbana, dużo przestrzeni

Zalety

Przejrzyście i czysto, bardzo blisko do morz

Wady

Za mało animacji i pokazów


9.4
Małgorzata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Pobyt w hotelu Jaz Grand Marsa był dla mnie naprawdę wyjątkowy i w pełni udany. Hotel jest przepiękny – czysty, zadbany i bardzo komfortowy. Obsługa zawsze uśmiechnięta, uprzejma i gotowa do pomocy. Jedzenie pyszne, różnorodne, a teren hotelu zachwyca – piękna plaża, baseny i cudowna atmosfera sprzyjająca wypoczynkowi. Chciałabym szczególnie wyróżnić animatorkę (...) , która okazała ogromne serce, troskę i profesjonalizm. Podczas mojego pobytu zasłabłam – (...) natychmiast zareagowała, udzieliła mi pomocy i wezwała wsparcie medyczne. Dzięki jej szybkiej reakcji wszystko skończyło się dobrze. Jestem jej ogromnie wdzięczna za opiekę, spokój i empatię, jakie okazała w tej trudnej chwili. Poza tym cały pobyt był wspaniały – cudowne animacje, relaksująca atmosfera i mnóstwo pozytywnej energii. Jedynym drobnym minusem była słaba dostępność wody pitnej (warto byłoby ustawić dystrybutory z wodą) oraz tylko dwie toalety przy basenie, co momentami było niewygodne. Mimo to, z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że Jaz Grand Marsa to hotel, do którego z przyjemnością wrócę. To miejsce tworzą ludzie z pasją, tacy jak (...)– dzięki nim te wakacje były naprawdę niezapomniane! ❤️🌴☀️

Zalety

Piękny ogród, czystość,uprzejma obsługa

Wady

Brak dystrybutorów z wodą pitną, tylko dwie toalety na terenie basenu.


8.4
Mateusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Pobyt w Jaz Grand Marsa Alam był dla mnie absolutnie wyjątkowy. Hotel położony jest tuż przy pięknej plaży z dostępem do zachwycającej rafy koralowej, więc codziennie mogłem podziwiać kolorowe ryby i krystalicznie czystą wodę. Teren obiektu jest zadbany i pełen zieleni, a pokoje przestronne, czyste i bardzo komfortowe. Jedzenie okazało się pyszne i urozmaicone – każdego dnia coś nowego, świeżego i dobrze przyprawionego. Największe wrażenie zrobiła na mnie obsługa – zawsze uśmiechnięta, pomocna i autentycznie zaangażowana, dzięki czemu atmosfera była niezwykle przyjazna. Wieczory spędzałem przy basenie lub na spacerach po oświetlonym ogrodzie, ciesząc się spokojem i klimatem miejsca. To hotel, do którego z przyjemnością wrócę, bo naprawdę trudno znaleźć lepsze połączenie relaksu, komfortu i egipskiego uroku.

Zalety

1. Położenie przy plaży z dostępem do rafy koralowej 2. Smaczne i różnorodne jedzenie 3. Profesjonalna, serdeczna obsługa 4. Zadbany, zielony teren 5. Przestronne i ciche pokoje 6. Spokojna, romantyczna atmosfera idealna dla par 7. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.

Wady

1. Oddalone położenie od miasta. 2. Słabszy zasięg Wi-Fi poza lobby 3. Wietrzna pogoda w niektórych miesiącach


7.3
Szczepan

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Okres jego klasy przemija .Wiadomo że to nie jest nowy obiekt .Jest dużo przestrzeni jest gdzie pospacerować siłownia jednoosobowa.Jedzenie różnorodne ,85 procent to goście z Polski.Animacje w październiku słabe ale slyszalem ze w okresie polskich wakacji dużo się dzieje. Dobra 4

Zalety

Przestrzeń

Wady

W październiku słaby serwis w restauracji. Wszyscy zmęczeni i było ich za mało.Jak nie w Egipcie zero uśmiechu na twarzy. Czekałem 45 min na kawę bo kierownictwo było obsługiwane😞


8.2
Gracja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Grupa znajomych

Hotel nie jest nowy ,ale czysty zadbany .Wszyscy dbają o odpoczywających. Pokoje przestronne z tarasami. Dwa duże baseny kompleksowe. Na ilość barów nikt nie może narzekać. Są wszędzie. Nawet w basenie, na plaży. Kuchnia zwłaszcza azjatycka i włoska palce lizać. Restauracje na plaży i przy basenie Pizza z tuńczykiem - mistrzostwo świata. Hotel z ładną rafą i bajecznymi rybkami . Polecam snurkowanie !!! i wyprawy na pustynię. Atmosfera jest rodzinna.

Zalety

Ładny taras z widokiem na baseny. Bliskość lotniska. Fauna morska wyjątkowa i kolorowa. Miła obsługa. Dora kuchnia.

Wady

Animacje mogłyby być bardziej interesujące.


10
Mirek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Pokój super ,zadbane tereny zielone miła obsługa ,

Zalety

Miła obsługa i czystość

Wady

Moim zdaniem nie ma


10
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Grupa znajomych

Wszystko super, spokój, cisza. Super obsługa hotelowa. Czystość w pokojach, codziennie sprzątane. Polecam w 100 procentach.

Zalety

Bliskość morza, usytuowanie pokoi, basenów. Pełna obsługa, super.

Wady

Brak


9.0
Teresa

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
50+

Hotel na prawdę godny polecenia. Pobyt swój oceniam na bardzo dobry. Relax, spokój, ciekawe animacje i wspaniała atmosfera. Personel dbający o turystów.

Zalety

Przestronność pokoju i czystość. Codzienna wymiana ręczników. Jedzenie bardzo dobre i różnorodne. Niewielkie kolejki na posiłkach. Restauracje tematyczne bardzo fajne a jedzenie pyszne.


10
Roksana

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel świetny, duża przestrzeń, od razu przy morzu. Basenów pełno, jedzenia pełno, animacje super.

Zalety

Ogromny, wszyscy pracownicy zawsze uśmiechnięci i gotowi do pomocy

Wady

Baseny delikatnie chłodne


9.9
Marcin

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Hotel oceniam bardzo dobrze, pokoje czyste i codziennie sprzątane. Jedzenie full wypas, polecamy restaurację sakura. W standardzie jest 1 kolacja na wyjazd, ale jak się dobrze gada z kelnerami to zaczną zapraszać na wieczór za darmo, my biliśmy aż 4 razy ;) Drinki jak to w Egipcie słabej mocy, ale myślę, że widoki rafy koralowej rekompensują wszystko :) Polecam iść plaża w lewą stronę nad zatokę Coraya piękne widoki pod wodą, można snoorkowac gdy przy naszej plaży jest czerwona flaga.

Zalety

Blisko plaży, jedzenie

Wady

Brak


8.1
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2025
Para

Pokój ładny, duży, czysty..........................

Zalety

Duży teren, bardzo zadbany.

Wady

Nieuczciwie policzono mi, pomimo długich wyjaśnień, korzystanie z mini barku food w pokoju. Hotel przyjął tylko swoją wersję i pomimo niewielkiej kwoty różnicy nie przyjął mojej uczciwej wersji. Słabo. Czuję się oszukany.


9.0
Ania

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Rodzina z dziećmi

Piękny obiekt, bardzo zadbany i czysty. Obsługa na najwyższym poziomie,pyszne jedzenie. Jestem pod wrażeniem 💚

Zalety

Ma dostęp do pomostu do nurkowania z piękną rafą koralową

Wady

Brak


10
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Super pokój. Obsługa również kompetentna. Baseny zawsze czyste. Posiłki z ogromnym urozmaiceniem.

Zalety

Czystość.

Wady

Wad brak.


8.1
Paweł

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Domki na terenie bardzo spoko. Codziennie sprzątane na własne życzenie.

Zalety

Teren bardzo zadbany, czysty

Wady

Chyba nie ma żadnych


8.7
Vasylyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Wrzesień 2025
Para

Hotel jest spoko nie jest bardzo nowiutki, Jedzenie super, Obsługa super wszyscy mile. Animacja wieczorem jednak jest słaba i zapozno że w tej godzinie chce 😴 Terytoria są duża choć i dużo ludzi jest ale ich tak nie Widzisz


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Jaz Grand Marsa (ex Resta Grand Resort)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.