Opinie o hotelu
Kleopatra Bavyera

2.6
Słaby
2 opinie

Dramat! Nigdy więcej! Hotel obskurny, brudny, niebezpieczny - winda opalona przez pożar lampy, w pokoju niezabezpieczona skrzynka elektryczna, odpadające gniazdka, cieknące rury wypadające ze ścian pod umywalka, zepsuta lodówka którą musieliśmy wyłączyć bo głowa bolała od jej buczenia, brud, piasek z butów leżał tydzień aż Pani sprzątająca go zauważy (przychodziła codziennie), wilgoć, grzyb, zimno, okna nieszczelne, wieje spod parapetu, wróciliśmy chorzy!!! W trakcie pobytu reklamacja w biurze podróży nekera- odpowiedź po 4 dniach, że mogą nam zmienić pokój, choć pisałam o zmianę hotelu. Pokój sama zmieniłam pierwszego dnia. Recepcja po rozmowie z biurem podróży robiła nam na złość np chamskimi odpowiedziami, niesprzątaniem pokoju, brakiem wymiany ręczników, a kiedy chcieliśmy lunchbox na transfer i nam go obiecano dwa razy - nie dano nam go, był spakowany w recepcji z nr pokoju, bezczelnie otwarty i zjedzony (resztki w otwartym pudełku). Recepcjonista powiedział że nie ma informacji żebyśmy zgłaszali że chcemy śniadanie na wynos, a po moim pytaniu czy on żartuje (sam podszedł do tych pudelek i sprawdził, że to dla nas) powiedział, że chyba to ja sobie żartuje. Śniadanie codziennie identyczne. Dwa tygodnie jedzenia dokładnie tego samego.

Na dzień dobry wieczór "manager" hotelu zaproponował zapłate 2000 LTY i drugie 2000 za udostepnienie klimatyzacji to da mi fajny pokój z balkonem. Podziękowałem bo nie spedzam czasu na balkonie a i tureckie temperatury sa dla mnie komforowe. Efekt był taki że wyladowałem w pokoju na barem gdzie turecko-niemiecko-angielskie głośne bełkoty nie kończyły się do północy. Do tego nibiesko czerwone (...) światło z baru masakresku.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

979 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT77734
Nazwa  Kleopatra Bavyera
Miejsce  Turcja / Riwiera Turecka / Alanya
Udogodnienia  basen odkryty

Nasi klienci docenili

check

Zamek Alanya z widokiem na miasto i morze

check

Plaża Kleopatry z krystaliczną wodą

check

Jaskinia Damlataş z naturalnym mikroklimatem

check

Kolejka linowa na wzgórze zamkowe

Ocena

Zablokowanych opinii: 7

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

2.6
Słaby
2 opinie

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
2.0
Hotel
1.5
Położenie
9.0
Pokoje
2.0
Wyżywienie
1.5
Atrakcje dla dzieci
1.0
Sport i rozrywka
1.0

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 2 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
2.6
2.3
Martyna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Dramat! Nigdy więcej! Hotel obskurny, brudny, niebezpieczny - winda opalona przez pożar lampy, w pokoju niezabezpieczona skrzynka elektryczna, odpadające gniazdka, cieknące rury wypadające ze ścian pod umywalka, zepsuta lodówka którą musieliśmy wyłączyć bo głowa bolała od jej buczenia, brud, piasek z butów leżał tydzień aż Pani sprzątająca go zauważy (przychodziła codziennie), wilgoć, grzyb, zimno, okna nieszczelne, wieje spod parapetu, wróciliśmy chorzy!!! W trakcie pobytu reklamacja w biurze podróży nekera- odpowiedź po 4 dniach, że mogą nam zmienić pokój, choć pisałam o zmianę hotelu. Pokój sama zmieniłam pierwszego dnia. Recepcja po rozmowie z biurem podróży robiła nam na złość np chamskimi odpowiedziami, niesprzątaniem pokoju, brakiem wymiany ręczników, a kiedy chcieliśmy lunchbox na transfer i nam go obiecano dwa razy - nie dano nam go, był spakowany w recepcji z nr pokoju, bezczelnie otwarty i zjedzony (resztki w otwartym pudełku). Recepcjonista powiedział że nie ma informacji żebyśmy zgłaszali że chcemy śniadanie na wynos, a po moim pytaniu czy on żartuje (sam podszedł do tych pudelek i sprawdził, że to dla nas) powiedział, że chyba to ja sobie żartuje. Śniadanie codziennie identyczne. Dwa tygodnie jedzenia dokładnie tego samego.

Zalety

Lokalizacja.

Wady

Syf, nieszczelność okien, niebezpieczna winda z widocznymi śladami pożaru, niezabezpieczone skrzynki elektryczne, odpadające gniazdka, monotonne śniadania, nieuprzejma obsługa, mało miejsca w jadalni, wilgoć, grzyb przy oknach, ukruszone i sparciałe uszczelki, rura w łazience wypada ze ściany i zalewa podłogę. Klimatyzacja 100€ za pobyt a usyfiona i nieserwisowana prawdopodobnie przez wiele lat. Strach włączać, i tak wróciliśmy chorzy.


2.9
Jarosław

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
50+

Na dzień dobry wieczór "manager" hotelu zaproponował zapłate 2000 LTY i drugie 2000 za udostepnienie klimatyzacji to da mi fajny pokój z balkonem. Podziękowałem bo nie spedzam czasu na balkonie a i tureckie temperatury sa dla mnie komforowe. Efekt był taki że wyladowałem w pokoju na barem gdzie turecko-niemiecko-angielskie głośne bełkoty nie kończyły się do północy. Do tego nibiesko czerwone (...) światło z baru masakresku.

Zalety

Tylko lokalizacja blisko plaży Damlatas

Wady

Standard pokoju, lokalizacja pokoju, Ubogi wybór śniadania i przez 7 dni t6lko gotowane jajka, biały ser i warzywa



Mapa

Kleopatra Bavyera

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.