1291 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Wakacje 2 w 1 - wypoczywasz w Turcji i zwiedzasz Grecję (np. Kos lub Samos).
Bardziej kameralne hotele niż na rozrywkowej i obleganej przez turystów Riwierze Tureckiej.
Błękitna Laguna w Oludeniz - zdobyła Turystycznego Oskara 2011 dla najpiękniejszej plaży, w ramach World Travel Awards Europe.
Najgorszy hotel ze wszystkich wakacyjnych wyjazdów. To kpina , żeby proponować w swojej ofercie taki hotel jak Ladonia Adakule. Hotel reklamowany jako pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na dwie. W ofercie widniało że mamy wakacje \\\"ultra all inclusive\\\". To chyba żart... Na czym miało ono polegać? Chyba, że na podawaniu ciepłych drinków - cola z wódką, bez lodu. Hotel powinien spełniać standardy higieniczne i bezpieczeństwa, tymczasem panował koszmarny brud i bałagan trudny do wyobrażenia. W ciągu tygodnia łazienka i pokój ani razu nie zostały sprzątnięte (wymieniano tylko ręczniki, które na dodatek były dziurawe), z kanalizacji wydobywał się smród nie do zniesienia. W hotelu pracowała arogancka, opryskliwa, bezczelna momentami obsługa. Gdy zgłosiliśmy nie działającą w pokoju lodówkę, Pan z obsługi po wymianie na dobrą, wręcz domagał się napiwku i to w euro-BANKNOCIE. Nawet na recepcji trudno było porozumieć się w języku angielskim czy rosyjskim. Woda w basenie była ciągle tak brudna , że trudno było zobaczyć jego dno. Tragicznie niebezpieczne było zejścia do morza: pokryte rdzą i glonami schody, przekrzywione i wybrakowane drabinki i wszędzie sterczące ostre krawędzie. Natryski przy basenach zdewastowane i pokryte grzybem. Przy wejściu na zjeżdżalnie brakowało ochronnych osłon z pleksi - stwarzało to niebezpieczeństwo dla użytkujących . Co więcej: pleśń i grzyb na kafelkach i wejściu pod prysznic w pokoju, rozlatujące się drzwi prysznicowe , nie przytwierdzony sejf który można wynieść pod pachą z pokoju. Wifi w hotelu praktycznie nie działało - a to w lobby nie pozwalało nawet na zalogowanie się do messengera. Klimatyzacja w hotelowym lobby i innych pomieszczeniach wspólnych, włącznie z windami - zepsuta. Dodatkowo: pokryta glonami plaża, brak wolnych leżaków już o 8:00 rano, zamknięta restauracja a la carte - gdzie w ofercie mieliśmy mieć zapewnioną co najmniej jedną w trakcie pobytu. Nie serwowano w ogóle lodów choć i one były w ofercie. Fatalne połączenia komunikacyjne między piętrami - windy jeżdżące tylko do określonego piętra, potem trzeba przechodzić na inną windę lub przemieszczać się schodami. Windy dla gości hotelowych używane były przez hotelowy personel do transportu sprzętu - brak wind towarowych, co powodowało długie oczekiwanie na przejazd. Siłownia była zamknięta - skoro jest Covid i wszyscy się tym zasłaniają, to po co pisać że jest to dostępne w ofercie podczas zakupu wakacji. OGÓLNIE - TOTALNA PORAŻKA I ŻENADA
Widok na morze
Praktycznie wszystko
Moja wskazówka - omijajcie hotel z daleka. To kpina, żeby proponować w swojej ofercie taki hotel jak Ladonia Adakule. Hotel przedstawiany jako pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na dwie. W ofercie widniało że mamy wakacje \"ultra all inclusive\". To chyba żart. Na czym miało ono polegać? Bo na pewno nie na podawaniu ciepłych drinków - cola z wódką, bez lodu. Hotel powinien spełniać standardy higieniczne i bezpieczeństwa, tymczasem panował koszmarny brud i bałagan trudny do wyobrażenia. W ciągu tygodnia łazienka i pokój ani razu nie zostały sprzątnięte (wymieniano tylko ręczniki, zresztą dziurawe), z kanalizacji w kabinie prysznicowej wydobywał się smród nie do zniesienia. W hotelu pracowała arogancka, opryskliwa, bezczelna momentami obsługa. Gdy zgłosiliśmy niedziałającą w pokoju lodówkę, Pan z obsługi po wymianie na dobrą, wręcz domagał się napiwku i to w euro-BANKNOCIE. Nawet na recepcji trudno było porozumieć się w języku innym niż turecki. Woda w basenie była ciągle tak brudna, że trudno było zobaczyć jego dno. Tragicznie niebezpieczne było zejścia do morza: pokryte rdzą i glonami schody, przekrzywione i wybrakowane drabinki i wszędzie sterczące ostre krawędzie. Natryski przy basenach zdewastowane i pokryte grzybem . Przy wejściu na zjeżdżalnie brakowało ochronnych osłon z pleksi - stwarzało to niebezpieczeństwo dla użytkujących . Co więcej: pleśń i grzyb na kafelkach i wejściu do prysznica w pokoju rozlatujące się drzwi prysznicowe ,nie przytwierdzony sejf który można wynieść pod pachą z pokoju. Wifi w hotelu praktycznie nie działało - a to w lobby nie pozwalało nawet na zalogowanie się do messengera. Klimatyzacja w hotelowym lobby i innych pomieszczeniach wspólnych, włącznie z windami - nie istniała. Dodatkowo: pokryta glonami plaża, brak wolnych leżaków już o 8:00 rano, zamknięta restauracja a la carte - gdzie w ofercie mieliśmy mieć zapewnioną co najmniej jedną w trakcie pobytu), nie było w ogóle lodów, fatalne połączenia komunikacyjne między piętrami - windy jeżdżące tylko do określonego piętra, potem trzeba przechodzić na inną windę lub przemieszczać się schodami. Windy dla gości hotelowych używane były przez hotelowy personel do transportu sprzętu - brak wind towarowych, co powodowało długie oczekiwanie na windę.
Widoki z pokoi od strony morza.
Brud, wszechobecny grzyb w pokojach i łazienkach, beznadziejne pseudo drinki (może oprócz drink baru przy basenie głównym), brak klimatyzacji w lobby i restauracji, zardzewiałe natryski i schody do morza ....brak słów ogólna beznadzieja.
Dzięki biuru Coral Travel przeżyliśmy nasz największy wakacyjny koszmar. To hańba, żeby proponować w swojej ofercie taki hotel jak Ladonia Adakule. Hotel reklamowany jako pięciogwiazdkowy nie zasługuje nawet na dwie. Koszmarny brud i bałagan trudny do wyobrażenia. W ciągu tygodnia łazienka i pokój ani razu nie zostały sprzątnięte ( wymieniano tylko ręczniki). Brudne naczynia i sztućce. Koty wałęsające się w restauracji w czasie posiłków. Szczury biegające wokół koszy na śmieci umieszczonych na drewnianych podestach z leżakami. Arogancka, opryskliwa, bezczelna momentami obsługa. Nawet na recepcji trudno było porozumieć się w języku innym niż turecki (biegle mówimy po angielsku i rosyjsku).Woda w basenie tak brudna, że trudno było zobaczyć jego dno. Tragicznie niebezpieczne zejścia do morza (pokryte rdzą i glonami drabinki, sterczące ostre krawędzie). To nasz piąty pobyt w Turcji. Zawsze byliśmy bardzo zadowoleni, ale doświadczenie z biurem Coral Travel skutecznie wyleczyło nas z planowania tam wakacji. Zachęceni przez rezydentkę skorzystaliśmy z wycieczki statkiem i wizyty w hamamie. Totalne porażki. Stracone pieniądze, czas i uszczerbek na zdrowiu psychicznym (jeden z wycieczkowiczów o mało nie utonął, uratował go przepływający obok statek). Rosjanie i Ukraińcy obecni w hotelu płacili o połowę mniej niż my za te wątpliwe atrakcje ?ultra all inclusive?. Nie oczekujemy Bóg wie czego, ale hotel powinien spełniać minimum standardów higienicznych i bezpieczeństwa. Tymczasem rozbite umywalki w łazienkach, sterczące, niezabezpieczone kable elektryczne narażały nasze zdrowie i życie. O pleśni na kafelkach i Turczynkach pławiących się w basenach w pełnym muzułmańskim umundurowaniu (choć jest zakaz takich praktyk) ledwo wspomnimy. Długo jeszcze moglibyśmy wymieniać wszystkie żenujące atrakcje, które nas spotkały w tym strasznym miejscu (pokryta glonami plaża, bardzo kiepskie WIFI, dostępne tylko w lobby, alkohol w drinkach powodujący zatrucia, brak wolnych leżaków już o 8:00 rano, zamknięta restauracja a la carte, dyskryminowanie innych turystów, niż Turcy, makabryczna ilość schodów i brak wind, etc.). Dysponujemy bogatą dokumentacją fotograficzną, która nie ma nic wspólnego ze zdjęciami na stronach hotelu. Nigdy już nie skorzystamy z żadnej oferty biura Coral Travel i odradzamy to wszystkim, którzy nie chcą przeżywać traumy zamiast spokojnych wakacji. Byliśmy sześcioosobową grupą złożoną z rodziny i przyjaciół. Wszyscy mamy podobnie odczucia i będziemy pisać reklamacje z żądaniem zadośćuczynienia za straty moralne i zmarnowany urlop.
widok z okien od strony morza
Tragiczny stan techniczny, brak balkonów, kiepska obsługa, można wymieniać w nieskończoność....
Wróciłam dwa dni temu z 11 dniowego pobytu (rodzina 2+2). Trochę obawiałam się wyjazdu, ponieważ opinie były kiepskie. Zupełnie bezpodstawnie. Jestem bardzo zadowolona, i szczerze go polecam, ale nie osobom, które zamiast cieszyć się urlopem, piękną pogodą, etc szukają dziury w całym. Owszem, hotel ma swoje lata, jest trochę podniszczony, ale nie bardziej niż inne w których byliśmy (a jeździmy co roku od kilkunastu lat). Pokój b. duży, wykupowaliśmy w części aneks, dostaliśmy w głównym budynku z widokiem na morze :) Łazienka mała, trochę przydałoby się odświeżenie,, ale nie wpływa to na ogólna moją ocenę. Klimatyzacja w pokoju działała aż za dobrze, nad ranem było za chłodno. Brakowało klimy w lobby i restauracji. Jedzenie pyszne, wybór wystarczający, jedzenie w dobie CoVID podaje obsługa, ale moim zdaniem to zaleta. Dużo barów, drinki nielimitowane. Obsługa w barach i recepcji miła. Położenie hotelu super, piękne widoki z każdego tarasu, dużo drzew i roślinności, która daje cień. Baseny super, codziennie czyszczone, zjeżdżalnie fajne, szczególnie dla dzieciaków. Animacje ok, z wieczornych korzystaliśmy 3 razy - można obejrzeć. Leżaków wystarczająca ilość, nie brakowało ich o żadnej porze - nie mieliśmy problemów ze znalezieniem. Plaża przy hotelu mała, wąska, kamienista , było zejście żwirkowe, woda czysta, turkusowa, mąż snurkował - fajne rybki. 3 km od hotelu (w stronę ADALAND) jest plaża szeroka piękna, można wybrać się taxi. Wróciliśmy mega zadowoleni i nie rozumiemy tych wszystkich negatywnych opinii. Jeżeli ktoś szuka luksusu to niech zapłaci 20 tys. za wyjazd (a i tak pewnie znajdzie coś do czego się przyczepi, bo to taki typ), a nie 8,5 tys jak my:)
położenie, widoki, piękna roślinność, miła obsługa, dobre jedzenie
słaba klima w restauracji, lobby
Nie polecam dla osób z małymi dziećmi, bo wszędzie są schody. Ciężko jest się dostać z plaży, której nie ma do pokoju. Woda bliżej brzegu jest zagloniona, więc pływanie tylko na głębszej wodzie. Trzeba też uważać na baseny, bo wieczorem leją tam chlor z baniaków ale nigdzie nie ma o tym informacji i niektórzy nieświadomi się tam kąpią. Jedzenie i animacje są spoko, ale raczej monotonne i typowo europejskie. Ciasta są niedobre i nie ma żadnych owoców morza. Pokoje małe ale wystarczające. Łazienki są wygodne jednak w kranie jest tylko lodowata woda. Stawki również są zrobione bez sensu bo jest mało miejsca, a sejfu nie ma. Lodówka na szczęście chłodzi, ale z klimą bywa różnie i czasem w nocy sama się wyłącza. Słabo jest również pod względem ekologicznym. Woda jest podawana w malutkich plastikowych pojemniczkach i wszystkie kubki są jednorazowe. Nie ma segregacjii śmieci. Wi fi ciągle się zrywa więc porozmawiać jest ciężko. Jest jednak 1 duży plus. To piękne tarasy widokowe i to, że jest bardzo blisko do Efezu, pamukkale i centrum kusadasi. Raczej nie wybrała bym tego hotelu po raz 2 bo było brudno i wiele dużych mankamentów.
Nie da się ukryć, że hotel jest położony w malowniczym miejscu. Można podziwiać te piękne widoki całymi dniami. Poza tym do centrum można spokojnie iść piechotą, chociaż nie jest to kilometr tylko 3. Obsługa spisywała się świetnie i można było wszystko załatwić.
W wielu pokojach klimatyzacja nie działa, w kranie jest zimna woda, pokoje nie są dokładnie sprzątane, WiFi działa bardzo słabo, nie ma sejfów, trzeba czekać na łóżka, z pokoju na plażę jest spory kawałek. Ogólnie opis oferty jest nie zgodny z rzeczywistością. Często psują się karty do pokoju i trzeba czekać na nowe.
Hotel tragedia! Nie za te pieniądze i na pewno nie 5*. Odradzam z całego serca!
Brak!
Jest ich całe mnóstwo, bród, smród, brak wi-fi, karaluchy, opis biura podróży kompletnie odbiega od rzeczywistości.
Smród brud i ubóstwo nic więcej. Najgorsze wakacje w moim życiu.
Brak zalet
Cały ten hotel to jedna wielka wada.
Kpina i kino łamane przez dramat!!!!Nie polecam nikomu .Wszyscy goście z którymi przyjechaliśmy pisali reklamacje.
Tylko widok
Tragedia,nie jedźcie tam !!!! Ostrupiałe byłe więzienie przerobione na hotel ,grzyb bród i smród Nic nie działa ,od klimatyzacji począwszy a na internecie skończywszy.Pierwszy i ostatni raz Coral travel !!!
Odradzam i ostrzegam. Być może osoby polecające ten hotel w biurach podróży mają za niego dużą prowizję ponieważ nigdy w życiu bym go nie poleciła. Brud w pokojach, odpadające krany, pleśń, smrud, klimatyzacja nie działa. Ogólnie oszczędność na wszystkim oonieważ nawet w lobby klimatyzacja wyłączona. Podczas mojego pobytu całkowity brak wifi przez 3 dni a poza tymi dniami ograniczenia całkowite w dostępie do Wi-Fi z uwagi na bardzo słaby sygnał, który nie pozwalał nawet na ściągnięcie WhatsAppa przez który mieliśmy się kontaktować z rezydentem lub odebrania e-maila. Lodówka nie działała w pokoju, brak dostawki dla dziecka, brak sejfu, pojęczyny, karaluchy, odpadające tynki, brak możliwości dostania drugiego klucza do pokoju, brak restauracji tematycznej, spruchniale drewniane schody, rdza na poręczach, brak zapieczenia przy zjeżdżalniach dla dzieci. Siłownia nie działała. Skoro jest Covid i wszyscy się tym zasłaniają to po co pisać że jest to dostępne w ofercie podczas zakupu wakacji. Obsługa na recepcji nie potrafiła, się porozumieć w j. Angielskim. Animacje powtarzające się dla dzieci przez cały okres pobytu co do jednej minuty takie same. Biuro wpuszczający taki bubel do swojej oferty powinno się zastanowić co teraz zrobić żeby nie stracić klientów. Wszystkie grupy przyjeżdżające pisały reklamacje ponieważ to nie był wymyśl jednej osoby czy rodziny. UWAŻAJCIE NA TĄ OFERTĘ! Piszę i ostrzegam innych ponieważ ja nie mogłam przeczytać takich opinii, gdyż był ich brak!
Zaletą jest widok tylko i wyłącznie
Hotel maxymalnie 2* 3*z dużą rezerwą na 3*
Byłem w hotelu w lipcu 2021 wraz z rodziną. Wszystkich którzy tam chcą pojechać odradzam. Większość gości pisała reklamacje do biura podróży. Pierwszy raz spotykałem się w hotelowym pokoju z odpadającymi tynkami, smrodem, odpadającymi szafkami, pajęczynami. W łazience grzyb na suficie i na podłodze itd. Smród kanalizacji, ubikacje niedomyte , wiem co piszę widziałem kilka pokoi w których byłem. Jeżdżę po świecie i nigdy z takim czymś nie miałem do czynienia w hotelach 3 gwiazdkowych a ten hotel ma ich 5. Obejście hotelu fajne tylko na zdjęciach - wszystko się sypie i wymaga wymiany. Obsługa- tylko kilka osób umie angielski. Nie będę wszystkiego pisać bo naprawdę szkoda mi czasu a i pewnie brakło by miejsca na wypisanie wszystkich wad. Nikomu nie polecam tego hotelu.
Ten hotel nie ma zalet wszystko co proponuje to standard. Poza widokiem z tarasu.
Bród, smród, grzyb w łazienkach, odpadające tynki, połamane leżaki, zgnite balustrady i ławeczki . Parasole mega brudne. Łazienki jakby nikt tego nie mył, cuchnące toalety przy basenach, woda w basenie brudna jak by bez chemii.
Hotel przepiękny pod względem architektonicznym,duży. mieliśmy duży 2 osobowy pokój z widokiem na morze . Czyste, codziennie sprzątane. łazienka czysta, estetyczna. Jedzenie - dużo urozmaicone.. Brak plaży - drewniane pomosty z leżakami - to może być problem dla małych dzieci. Baseny 3 albo 4 - nigdy nie spędzam czasu na basenach - na całym śiecie masz wrażenie że jesteś w tym samym miejscu. Woda w zatoczce czysta i ciepła oczywiście. Do miasta 5 minut busikiem. Blisko delfinarium - można pływać z delfinami:)gorąco polecam. Z młodszym dzieckiem - chyba lepiej wybrać hotel z piaszczystą plażą. Chociaż animacja dla dzieci trwa non stop..
PRZECUDNE WIDOKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CZYSTOŚĆ ŁAZIENKI B.SŁABA. OBSŁUGA NEUTRALNA - EUROPEJSKA (BRAK REAKCJI NA NAPIWKI). ANIMACJE - TAKIE SOBIE ( ALE SIĘ STARAJĄ), GŁOŚNO - DO 24,00 COŚ SIĘ DZIEJE:) ZDECYDOWANY MINUS - BRAK BALKONÓW. ALE OGÓLNIE NAM SIĘ PODOBAŁO, URLOP TO URLOP TO URLOP I LUZ. TO NIE PIERWSZE NASZE WAKACJE ZA GRANICĄ 4*,5*. OGÓLNIE OK, B. DOBRE I UROZMAICONE JEDZENIE - DUŻY WYBÓR ZIELENINY (UWIELBIAM). B. BLISKO DO EFEZU - MY POJECHALIŚMY INDYWIDUALNIE:)
Jedną z największych zalet hotelu jest jego położenie. Z obu stron otoczony jest górami. Dzięki temu "odgradza" od obcych i pozostaje sie w towarzystwie hotelowych gości, co stwarza swojską atmosferę. Posiłki są smaczne i urozmaicone. Można je spożyć na tarasie, gdzie widoki są po prostu cudne, szczególnie wieczorem, gdy zachodzi słońce. Pyszne są także przekąski, nam najbardziej odpowiadało spaghetti i pizza, ale jest większy wybór, np. kanapki, angielskie pączki, makarony na różne sposoby, sałatki itp. Pewnie wszystko z resztek, ale było świeże, a to najważniejsze. Pokoje są czyste i schludne. Wielkość uzależniona jak wszędzie od ilości łóżek, no chyba, że jest to apartament. Obsługa miła i uczynna - nie narzucają się jak w innych "arabskich" krajach, a nawet w tureckich regionach. Mówią po angielsku, niemiecku, rosyjsku, a animatorzy po naszej wizycie już potrafią trochę po polsku. Przeklinanie szło im najłatwiej. Dużo osób na innych opiniach narzekało, że do plaży jest daleko i że trzeba pokonać mnóstwo schodów, ale to się mija z prawdą. Jest winda, którą zjeżdża się na plażę, nie ma potrzeby dreptać po schodach, no chyba, że komuś ciężko poczekać kilka minut w kolejce na nią. Jak już pisałam wczesniej nie ma nachalności. Animatorzy są super i bez hamstwa potrafią zapraszać do zabaw. Moim zdaniem hotel super, każdy znajdzie coś dla siebie, trzeba pamiętać, że leży on na uboczu wieć jeśli ktoś chce mieć blisko do dyskotek lub centrum to musi się wesprzeć taksowką.
REWELACJA - DYSKOTEKI ANIMACJE IMPREZA NA PLAZY WIDOKI W OGOLE DLA MLODYCH REWELACJA
Hotel super jedyny minus to duża ilość wind- podczas mojego urlopu jedna z wind na plaże się zepsuła i już był problem :) pokoje bardzo ładne, dobrze wyposażone, czyste, codziennie do pokoju dostarczana była butelka wody mineralnej. Śniadania monotonne, obiady i kolacje- duży wybór. Co 5 min transport do centrum. Ogólne wrażenie pozytywne.
Hotel ma bardzo piękne położenie (i to nas zmyliło) nad morzem i ładne baseny ,ale niezbyt czyste bo oni nie mają odkurzaczy i rano wybierają smieci siateczką na ryby.Z plaży do recepcji jest 9 pięter a windy są codziennie więcej jak pół dnia zepsute.Recepcja ignoruje ciągłe interwencje bo to że windy nie chodzą jest u nich normalne, i arogancko odpowiadają będą naprawione i musisz poczekac parę godzin albo chodzic po schodach. Jak zapłaciłeś AI to się męcz bo pieniędzy nikt ci nie odda. W hotelu 5* nie działa klimatyzacja, właczają ją tylko dwa razy, w dzień od 12 do 16, i w nocy od 22 do 4rano. Bez klima temp.w pokoju osiąga 37 stopni, pełen luksus 5*.
Tripadvisor