5066 opinii
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Udogodnienia dla dzieci: plac zabaw, miniklub, animacje, możliwość wynajęcia opiekunki.
Atrakcyjne położenie: w zadbanym ogrodzie na wzniesieniu, ok. 5 km od centrum Lardos ze sklepami i tawernami.
Tylko 100 m do prywatnej, piaszczysto-żwirkowej plaży.
Bogaty program sportowy i animacyjny: w sezonie wieczorne show w amfiteatrze, animacje dla dorosłych, korty tenisowe.
Hotel i otoczenie hotelu ładne natomiast na plazy oddalonej ok500m od hotelu stare ,połamane lezakiSłabszy od hoteli sieci Mitsis w których bylismy wczesniej tj Kos Kreta
Hotel oprócz plazyzadbany, widoki piekne
po przybyciu z lotniska do hotelu ok godz 23.50 okazal sie ze brak miejsca w hotelu wobec czego przewieziono Nas do hotelu oddalonego ok kilka km po czym po wystawieniu walizek powiedziano nam ze mamy zadzwonić do hotelu Mitsis w dn nastepnym najlepiek kolo 12..Nastpnego dn po rozmowie tel -dwukrotnej udal sie w koncu dostac z powrotem do Hotelu Mitsis . tam kolejne 2 godziny oczekiwania na posprzatanie pokoju,Wobec czego z pobytu 7 dniowego w hotelu 14h na walizkach
Hotel jako obiekt bardzo ładny,pokoje super.Super obsługa hotelowa.
Miła obsługa hotelowa,dobre jedzenie,codzienny serwis hotelowy z napojami do lodówki,bardzo czysty ładne widoki,super baseny.
Nie miłe rozczarowanie po przyjeżdżie do hotelu i meldowaniu w recepcji-brak pokoi dla niektórych turystów np.ja z żoną dostałem awaryjnie 1 pokój z znajomymi na 1 dobę, który następnego dnia musieliśmy opuścić i zostaliśmy przeniesieni do innych pokoi czyli 2 dni wycięte z pobytu,Niektóre rodziny były przewiezione do innego hotelu z uwagi na brak wolnych pokoi.Długie oczekiwanie na napoje przy barach głównych po kolacji gdzie się spotykają wszyscy przy muzyce-około 30 minut w kolejce szok.
Zdecydowaliśmy się na ten hotel głównie ze względu na oferowane animacje dla dzieci oraz pozytywne opinie, które wcześniej przeczytaliśmy. Niestety, nasze doświadczenie było rozczarowujące, szczególnie jak na obiekt reklamowany jako 5-gwiazdkowy. Obsługa pozostawia wiele do życzenia – zarówno pod względem uprzejmości, jak i dbałości o komfort gości. Sprzątanie pokoi ogranicza się praktycznie do wymiany ręczników, a części wspólne czyszczone są bardzo pobieżnie. W przypadku strefy basenowej panuje chaos – leżaki od wczesnego rana są „rezerwowane” ręcznikami, a po godzinie 12 trudno znaleźć jakiekolwiek wolne miejsce, mimo że personel nie reaguje na nieuczciwe praktyki. Kolejnym dużym rozczarowaniem były restauracje tematyczne, które teoretycznie są częścią oferty all inclusive. W praktyce jednak skorzystanie z nich graniczy z cudem – rezerwacje należy robić z kilkutygodniowym wyprzedzeniem (nawet miesiąc wcześniej!), ponieważ na kilka tysięcy gości przypada zaledwie 10–12 stolików w każdej z restauracji. Przez cały tygodniowy pobyt nie udało nam się skorzystać z żadnej z nich – wszystkie terminy były zarezerwowane jeszcze przed naszym przyjazdem. Oferta dań w głównej restauracji również pozostawia wiele do życzenia – szwedzki stół jest monotematyczny, wybór ograniczony, szczególnie jeśli chodzi o owoce morza, których całkowicie zabrakło. Z tego powodu częściej wybieraliśmy restauracje w okolicy. Szczególnie polecamy Maurellę – lokal dba o każdy szczegół, obsługa jest na wysokim poziomie, a jedzenie świeże i różnorodne. Podsumowując – hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Z pewnością nie jest to miejsce dla wymagających gości, którzy mają porównanie do prawdziwych hoteli 5-gwiazdkowych. Brakuje tutaj organizacji, profesjonalizmu i realnej troski o komfort odwiedzających. Nie polecamy.
Hotel spoko. Polecam pokój z basenem w bungalow bo jest w nowoczesnym stylu widać że nie dawno wybudowany. Natomiast dużo ludzi na hotelu bardzo narzekało na pokoje na terenie hotelu że ja stare jak z PRL.
- jedzenie smaczne nie monotonne jednak mało greckiej kuchni. Uważam że każdy znajdzie coś dla siebie - pokoje z basenami rewelacja nowoczesne jednak w nocy nie da się pokąpac bo są chłodne - Aqua park dla dzieci - fajne animacje wieczorami - bardzo dużo chodzenia co uważam za jest plus przy nic nie robieniu przez cały tydzień, - rezerwacja samochodu na terenie hotelu co jest dużym plusem bez szukania innych możliwości na mieście( oczywiście za opłatą)
- rezerwacja kuchni la carte, burgerów i tematycznych. Najlepiej rezerwować od razu po przyjeździe bo potem nie ma miejsc - brak leżaków przy basenach trzeba rano o 6 rezerwować - słaba jakość drinków na basenowym barze. Polecam bar główny w środku hotelu tam - brzydka plaża jak na Grecję - daleko od lotniska( w ofercie pokazuje 1h ale jechaliśmy ponad 2h) - brak miejsc z szybkimi przekąskami tyłu lody, owoce,( jest jedna i w niej zawsze godzina czekania…)
Po wypełnieniu danych niezbędnych do zameldowania w hotelu Mitsis Rodos Village i dokonaniu opłaty klimatycznej dowiedzieliśmy, że w hotelu tym nie ma dla nas pokoju i zostaniemy na jedną dobę przewiezieni do innego hotelu, (również Mitsis) o zdecydowanie niższym standardzie, który wybierając wakacje oglądaliśmy i nas nie satysfakcjonował. Mimo naszego sprzeciwu i okazaniu dokumentu umowy, obsługa nie chciała rozwiązać tego problemu. Dopiero po skontaktowaniu się z rezydentem i przedstawieniu naszego stanowiska, że kategorycznie nie zgadzamy się na zmianę hotelu, Pani rezydent nawiązała kontakt z menagerem. Na załatwienie sprawy i poinformowaniu o podjętej decyzji czekaliśmy kilka godzin, co wiązało się z dużym stresem dziecka i nas dorosłych. Ostatecznie znaleziono dla nas pokój. Kolejnego dnia na spotkaniu z rezydentem ten sam problem przedstawiła inna rodzina, którą kilka dni wcześniej potraktowano w ten sam sposób, wobec czego nie był to incydentalny przypadek, tylko praktyka, którą ten hotel stosuje w wysokim sezonie. Tutaj duże podziękowania dla rezydenta Pani Kingi, która stanęła na wysokości zadania i złożyła w naszym imieniu reklamacje do biura podróży. Kolejnym problemem, z którym spotkaliśmy się podczas pobytu jest brak wystarczającej ilości leżaków przy basenach. Pomiędzy gośćmi wywiązują się kłótnie i awantury o zarezerwowane leżaki, a obsługa hotelu na to nie reaguje. Hotel również w opisie informuje o 5 restauracjach a'la carte. Już drugiego dnia pobytu osobiście próbowaliśmy zarezerwować którąkolwiek restaurację. Niestety obsługa informowała, że z uwagi na wysoki sezon nie ma miejsc i może nas wpisać na listę rezerwową, co jest zwykłym zagraniem mającym na celu deeskalację problemu. Udało nam się skorzystać tylko z dwóch restauracji, wyłącznie dzięki protekcji Polki pracującej w tym hotelu. Hotel powinien informować klientów, że w wysokim sezonie dostępność restauracji a'la carte może być ograniczona, lub niedostępna. Wybór potraw w ogólnodostępnej restauracji nie zasługuje na 5*. Pozytywnym jest czystość utrzymywana w hotelu, zadbany teren na którym się on znajduje oraz standard pokoi. Obsługa tj. kelnerzy, barmani, osoby sprzątające są bardzo mili i życzliwi. Mimo rozległego terenu nie ma problemu z poruszaniem się, dzięki dużej ilości wind, a także samochodów elektrycznych którymi obsługa wozi gości.
Czystość, miła obsługa kelnerów, duży teren po którym można spacerować, piękne widoki, szeroka plaża, krystaliczna woda
Skandaliczne praktyki dotyczące braku pokoi hotelowych i próby umieszczania gości w tańszym hotelu tego samego właściciela. Brak wystarczającej ilości leżaków na basenie i kłótnie o ich rezerwacje. Niedostępność restauracji a'la carte mimo informacji w opisie hotelu o możliwości jednokrotnego korzystania z każdej z nich. Wybór potraw w restauracji ogólnodostępnej bardzo ograniczony, z czym po raz pierwszy spotkaliśmy się w hotelu o standardzie 5*
Hotel cudowny. Pokój superior z prywatnym basenem to strzał w 10! Byliśmy w składzie 2+2 (7 i 11 lat ) splash park był zaraz koło naszego pokoju. Dzieciom bardzo się podobał. Jedzenie dobre, Ala carte również. Obsługa na wysokim poziomie
Stosunek jakości do ceny za pokój superior z basenem bardzo dobry. Późna kolacja - bardzo przydatna przy późnym przylocie lub późnym powrocie z zwiedzania. Kawiarenka z naleśnikami czynna do późnych godzin. Czystości i nowoczesność.
To rozległy obiekt, trzeba się nachodzić chociaż nam to jakoś specjalnie nie przeszkadzało. Hotel powinien pomyśleć o wymienia leżaków na plaży na wygodniejsze ze stolikiem.
Byłem już w innych hotelach grupy Mitsis i mogę obiektywnie ocenić zalety i wady tego hotelu. Największym rozczarowaniem, przez które nie chcę już wracać do tego hotelu, są godziny otwarcia basenów. O godzinie 18:00, kiedy upał ustaje i leżaki stają się dostępne, mam ochotę popływać w basenie, ale niestety baseny są zamknięte, ogrodzone i wszyscy są proszeni o opuszczenie basenów. Kolejny minus związany z basenami zauważony we wszystkich hotelach – ludzie wstają o 6-7 rano, żeby zająć leżaki i na nich nie leżą. Chociaż regulamin przy basenach mówi, że ręczniki z wolnych leżaków będą zabierane, w rzeczywistości nikt ich nie zabiera. Dwukrotnie w ciągu 10 dni udało mi się zająć leżak w środku dnia, spędziłem na nim nie więcej niż godzinę, po czym wziąłem ręcznik i zwolniłem leżak. Ale czasami pojawiał się pomysł, żeby wstać o 6 rano i skorzystać z leżaka, bo nie było innej możliwości. Minibarek był aktualizowany co drugi dzień. W poprzednich hotelach Mitsis były one aktualizowane codziennie; bardzo kiepskie leżaki na plaży, kilka razy dziecko uderzyło się w głowę metalową ramą leżaka, kiedy się położyło, leżak się składał i trzeba było go trzymać, albo silny wiatr mógł unieść górną część leżaka i uderzyć w głowę; niewygodna lokalizacja pokoi od 701. Znajdowały się one obok budynku głównego, w którym działała bardzo głośna wentylacja w kuchni, działająca 24/7. Pierwsze dni były trudne do zaśnięcia, potem człowiek się przyzwyczaja, a na balkonie jest przez to głośno, ale z czasem też można się przyzwyczaić. kort tenisowy to nie jest prawdziwy kort tenisowy, jest o wiele mniejszy, nie da się na nim grać w tenisa. Poza tym wszystko było w porządku, doskonała rozrywka planowana co tydzień; różnorodne dania, codziennie jadłem coś nowego; dobre pokoje; park wodny dla dzieci (gdzie również trudno było znaleźć wolny leżak).
doskonała rozrywka planowana co tydzień; różnorodne dania, codziennie jadłem coś nowego; dobre pokoje; park wodny dla dzieci
godziny otwarcia basenów; zajęte leżaki przy basenach; głośna wentylacja z kuchni; złe leżaki na plaży; minibar jest aktualizowany co drugi dzień; kort tenisowy jest mniejszy niż normalny kort tenisowy
Super Hotel - fantastyczne widoki, baseny, położenie, infrastruktura dodatkowe bary z przekąskami - gyros i burger. Fantastyczny hotel dla dzieci - baseny, plac zabaw, mini disco i inne :) dużo plusów a nieliczne minusy GOrąco polecam
- położenie - infrastruktura -baseny -widoki - i wiele innych
- monotonne jedzenie w stołówce
Hotel b duży. W szczycie sezonu bardzo tłoczny. Mam wrażenie że dedykowany głównie amerykanom (spora częśc obsługi to amerykanie) i rodzinom z dziećmi. Jesli ma się małę dzieci to miejscówka jest idealna. Część pokojów ma własny mały wydzielony basen.
Bardzo miła i pomocna obsługa. Prywatny base. Trzy baseny na terenie hotelu. Wodny plac zabaw dla najmniejszych.
Słabe jedzienie. Jeśli ktoś szuka kuchni greckiej to jest jej tam niewiele. Kawa w głównej restauracji nie nadaje się do spożycia. Część pokoii jest umiejscowiona przy przepompowni nieczystości co generuje fetor (zwłaszcza w godzinach rannych). Problemy z klimatyzacją (w naszym przypadku nie działała - tutaj hotel zaoferował zmianę pokoju ale nie chcieliśmy rezygnowac z prywatnego basenu).
Hotel jak dla nas super. Jest bardzo duży więc nie każdemu może to odpowiadać, przejście po restauracjach pokoju i basen zajmuje sporo czasu. Czas w tym hotelu leci bardzo szybko codziennie animacje dla dzieci były o godzinie 21 później dla doroslych so 23 (np bingo cyrk, magik, aktobaci) Dzieci to uwielbiały. Do plaży blisko tylko przejsc przez ulicę. Jedyny minus to jest położenie daleko transfer i do miasta Rodos za to blisko plaże i Lidos. Pokoje sprzątane codziennie. Tylko przed dzień wylotu o nas zapomnieli. W pokoju mini barek z napojami w puszkach woda i 2piwa uzupełniane codziennie. W hotelu wszyscy bardzo mili ewidentnie taką mają politykę. Przy barze barmani ciągle zagadują. Restauracja również smaczna, choć wybór nie był jakoś spory. Raczej okrojony to było wszytko.
Czystość Mili i pomocni pracownicy hotelu
Transfer do lotniska
Hotel oprócz wyglądu nie reprezentuje sobą nic. Brud i smród. Podczas posiłków brudne serwetki, klejące się krzesła i pufy. Kolejki do baru - czas oczekiwania na szklankę wody około 5 minut, brak dystrybutorów na terenie hotelu. Jak nie znasz języka angielskiego to nawet wody się nie napijesz, bo Ci nikt nie poda. Obsługa bardzo nie miła - traktowała turystów wybiórczo. Jedynie pani porannej zmiany w hotelu oraz panowie z melexów zasługują na miano uprzejmych i dbających. Hotel zasługuje najwyżej na 3 gwiazdki. Transfer z lotniska do hotelu bardzo długi (ponad 2 godziny). Rezerwacja leżaków zaczyna się o godzinie 7 rano. Uwaga na zejście na plażę - mnóstwo schodów bez windy. Jest samochód, który wozi na plażę, jednak jak to w Grecji :) pół godziny nie oznacza pół godziny. Animatorów praktycznie nie widać w ciągu dnia, mały wybór jedzenia. Szczególnie nie polecam biura podroży Grecos - jest ok jak się płaci , później trudno o jakikolwiek kontakt i możliwość załatwienia problemu/sprawy. Nie polecam!!
Sposób położenia - wbudowany w skałę
Brudno Nieprzyjemna obsługa Długi transfer z lotniska do hotelu Kolejki do barów - brak napoi Jak nie znasz angielskiego to się nie dogadasz
Dla nas wszystko ok. Nowy amfiteatr, nowy splash park robi wrażenie.
Pobyt w hotelu uważamy za udany. Zakwaterowanie szybkie i bez żadnych problemów. Duży obiekt. Sporo atrakcji dla dzieci. Morze blisko hotelu, przejście kładką nad drogą. Pokój czysty, zadbany. Barek w pokoju uzupełniany co dwa dni. Jedzenie trochę monotonne. Przez pierwsze dwa dni było to samo, później troche lepiej. Barmani za barem niezbyt mili, można było poczuć się nie mile widzianym. Ogólnie pobyt uważamy za udany.
Blisko morza Atrakcje dla dzieci Czystość
Barmani
Wszystko oceniam na plus. Byliśmy tam dwa razy i chętnie wrócę trzeci. Jedzenie petarda, infrastruktura, pokoje. Ten nowy Aqua park dla dzieciaków i baseny Infiniti to strzał w dziesiątkę!
Wszystko
Brak
Było fajnie Bardzo uprzejma obsługa zawsze uśmiechnięta i życzliwa polecamy na pewno tam wrócimy
Czysty Świetnie zadbany jeśli chodzi o higienę pomieszczeń Jeszcze raz na tym miejscu pragnę podkreślić uprzejmość ludzi pracujących w hotelu
Położenie w pobliżu drogi która oddziela hotel od plaży
To już drugi pobyt w tym hotelu i to nie przypadek. Jeżeli chce się wracać w to samo miejsce, to chyba świadczy o jakości świadczonych tam usług. Polecam z całego serca, bo my na pewno jeszcze tam wrócimy.
Przepiękny hotel, cudowni ludzie którzy sprawiają, że czujesz się komfortowo. Bardzo duży wybór jedzenia, każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa na najwyższym poziomie.
Brak.
Rewelacja! Hotel spełnił wszystkie nasze oczekiwania.
Bardzo wysoka jakość obsługi. Pyszne jedzenie. Muzyka na żywo. Atrakcyjne wieczorne animacje. Czysto w pokojach i w całym hotelu. Blisko do morza. Minibarek uzupełniany regularnie.
Brak!
Pobyt udany ale...... Mieliśmy dostać pokój w budynku głównym a wrzucono nas do domków bungalowych. Suma sumaru zostaliśmy bo był domek OK. Obsługa za barem - niestety nie do życia. Zapewne z powodu pracy bo non stop mieli robotę a kolejki by sie napić drinka nawet sięgały 45 minut. Dkowo brak szklanek i podawane drinki w czym sie tylko dało, nawet w szklankach do kawy makiato lub jednorazówkach 0.2l To największa porażka tego hotelu. Drugim największym problemem to była czystość na restauracji. Niestety te podkładki klejące sie , brudne stoliki i podłoga ( nie widziałem ani razu by była myta) spędzał sen z powiek. Ciągłe oczekiwania na sztućce czy tez napoje jak podejdzie zarobiony kelner to była żenada. Niekiedy jedzenie zdążyło wystygnąć nim doprosiłem sie sztućców. To takie największe dwa mankamenty hotelu. Pozostała obsługa hotelu OK.
Dobre jedzenie, wygodne pokoje, czysto, dużo leżaków na plaży
Brud na restauracji, długie kolejki po drinki, brak szkła do drników
To juz drugi hotel sieci Mitsis w jakim byliśmy i chyba ostatni.Pierwszy to Norida Beach który zasluguje na 5*,Village to max4*,począwszy od barow,w ktorych czujesz sie nie mile widziany gość,po obslugę hotelowa.Dla zasady zaczelismu pierwsi mowic do obslugi kalimera i usmiechac się bo od nich tego nie otrzymalismy. Jedzenie załosne jak na standard 5*..moze jak ktos nie byl nigdy w "porzadnym" 5*hotelu w grecji to bedzie sadził ,ze tak powinno być,ale nie dla nas gdzie takiego czegos nigdy nie widzieliśmy,mimo ze to juz 7 pobyt w grecji i na pewien czas ostatni,dzieki temu hotelowi.Pok9je oczywiscie nie takie ,za jakie zaplacilismy ale nie tylko my,bo zamieszanie w sprawie pokoi bylo wsrod wielu gosci,wstyd!!! Rezydent Pan Jacek zupelnie ignoriwał gosci ,ktorzy prosili o pomoc! Wg opiekunowie nie przygotowani do wycieczek,jedynie co im wychodzilo to kolacje w rekmendowanej tawernie w Rodos ,w ktirej jedlismy posilek za ich namową.Wszyscy opiekunowie spotykaja sie tam!Zostali obsluzenie w pierszej kolejnosci nie zwazajac na gosci,ktorzy jedli kilkanascie minut po nich,zupełna ignorancja.Przepasc do rezydentow z wyspy Kos. Czuliśmy sie jak intruzi a nie goście hotelowi.Nie oczekiwalismy nadskakiwania nad nami ale szacunku i życzliwosci co jest chyba obce da nich.Pani "witajaca gosci" w restauracji sprawiala wrazenie znudzonej.Menager wskazujacy miejsca w restauracji wolal nas skinieniem reki,masakra!Brakowalo obowiazkowego ,formalnegostroju na kolacji,bo faceci to chyba jakiś żart.Pierszy raz ciesze sie z powrotu do domu. Musimy odpocząć od grecji po wizycie w tym hotelu ,aż boimi sie ,ze bedzie coraz gorzej z roku na rok.
Nowoczesna architektura i chyba nic wiecej...
Obsluga hotelowa zupelnie nie przygotowana,psujaca sie klimatyzacja(2raxy w trakcie pobytu),jedzenie w restauracji zarowno ilosc jak i jakosc (szczegolnie śniadania). Jakosc sprzatania,smród z kanalizacji.
Pobyt w hotelu oceniam na wysokim poziomie z wyjątkiem samego zakwaterowania. W dzień przyjazdu zamiast w pokoju hotelowym zakwaterowano nas w bungalowach. Zmiany dokonano dopiero na drugi dzień po mojej interwencji. W dzień przyjazdu nie było takiej możliwości. Zatem przyjazd do hotelu był pełen nerwów. Uważam 1 dzień za stracony, gdyż wiadomo przenosiny, wypakowanie się itp..
Wyżywienie, wieczorne koncerty, pokój hotelowy.
Zła organizacja w dniu przyjazdu, pomyłka pokoju i brak możliwości jego zmiany w dniu przyjazdu.
Tripadvisor