8,8 / 10

Wspaniały
90%
poleca ten hotel
Opinie o hotelu Oz Side Premium
Turcja / Riwiera Turecka

Oz Side Premium: obiekt, basen

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 101 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 8.8
    Hotel

    • 8,9 Basen
    • 8,9 Obsługa
    • 8,6 Rozrywka i animacje
    • 8,7 Sport
    • 8,8 Udogodnienia dla dzieci
  • 9.1
    Pokoje

    • 9,0 Czystość
    • 9,1 Łazienka
    • 9,1 Wielkość
    • 9,1 Wyposażenie
  • 9.0
    Położenie

    • 8,8 Atrakcje w okolicy
    • 9,0 Ciche i kameralne położenie
    • 9,2 Możliwości komunikacyjne
    • 9,1 Odległość od plaży
    • 8,9 Restauracje/bary w okolicy
  • 8.4
    Posiłki

    • 8,5 Ilość
    • 8,4 Jakość i smak
    • 8,5 Obsługa/serwis
    • 8,4 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Udogodnienia dla dzieci: brodzik, animacje, zajęcia w miniklubie (4-12 lat), plac zabaw.
  • 4 zjeżdżalnie wodne, w tym 2 dla dzieci (otwarte w wyznaczonych godzinach.
  • Atrakcyjne położenie: w pobliżu pięknej, piaszczystej plaży, blisko Side.
  • Rozbudowana infrastruktura: 4 restauracje a la carte, 5 barów, pralnia, minimarket.
Sprawdź oferty z Twojego lotniska
  • Wylot z Gdańska All Inclusive
    1 712 zł 7 dni / os. Sprawdź
  • Wylot z Poznania All Inclusive
    1 712 zł 7 dni / os. Sprawdź
Zobacz oferty z innych lotnisk

Opinie

Dodane przez            
 
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Dariusz
    Para
    Pobyt: Maj 2019

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Szukających rozrywki
    • Zalety Jest ich bardzo dużo,więc nie będę ich wymieniał,ale szczerze polecam ten hotel.Wyjeżdżając na wakacje szukałem opinii o tym hotelu,były różne.Moja opinia (a nie jest to mój pierwszy hotel) to szczerze go wszystkim polecam,wszystkim tym co nie szukają dziury w całym(a takich ludzi jest sporo) Jeśli ktoś jest zainteresowany tym hotelem mój mail dario66@spoko.pl .Chętnie udzielę więcej inf.o.hotelu i jego lokalizacji.
    • Wady Brak wad.

    Było SUPER !Jesteśmy bardzo zadowoleni z wakacji w hotelu OZ Side Premium.Same plusy.

    Opinia dodana:
  • 4,3 / 10

    Martin T.
    Para
    Pobyt: Kwiecień 2019

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Zalety Jeśli mowa o pokojach to czyste. Lozka dość wygodne. Sprzątanie i wymiana ręczników codziennie. Panie sprzątające bardzo miłe. Animatorzy otwarci i mili. Tak jak cała obsługa hotelowa. Market hotelowy drogi. Morze blisko. Prywatna czysta plaża z darmowymi leżakami i barem oraz wifi. Niestety w kwietniu woda w morzu dość zimna. Po za hotelem mnóstwo sklepów Czy straganów.tam ceny tylko w euro ewentualnie w dolarach. W kantorach nie wymieniaja PLN. W Manavgat jest taka możliwość lecz najpierw przeliczają na dolary a później na euro Wiec zupełnie to się nie opłaca. Palcam korzystać w bankomatu jest tam ING miał naprawdę dobry kurs.
    • Wady Z 3 restauracji Ala carte 2 dostępne bez płatnie ale tylko jednorazowo na cały pobyt. 3 restauracja zawsze płatna. Jakoś potraw w tureckiej Ala carte tragedia. Do wyboru tylko dwa dania. Oba były mięsem smażonym na głębokim tłuszczu do tego coś typu chipsy, całość pływała w śmierdzącym , przepalonym tłuszczu. Główna restauracja również bardzo nas rozczarowała 90% dan było z papryka, a ja jestem uczulony. Przez całe 10 dni dania były te same codziennie. Zapach tłuszczu był mocno wyczuwalny. W owocow dostępne były tylko jabłka, gruszki i grejfrut, oczywiście nie krojone podobnie jak pomidory, które były przekrojone na Max 4 części oczywiście z zielonym ogonkiem. Jedna działająca restauracja i krotki czas podawania posiłków na tak duży hotel i ilość gości to udręka. Trzeba stać w kolejce żeby w ogóle zobaczyć co tam podają. Już nie wspomnę o hałasie gdy tyle ludzi jest w tej sali. A co dopiero się dzieje w sezonie ? Jeśli chcesz spróbować prawdziwej tureckiej kuchni to tam napewno jej nie znajdziesz. Jeśli lubisz jest surowe i tluste frytki na śniadanie to restauracja przypadnie ci do gustu. Jesli chodzi o bary to markowe alkohole tylko w płatnym barze. Zamawiając szampana bądź prosecco otrzymujesz jabłkowy napój gazowany typu picollo- bez alkoholu. Reszta alkoholi tak jak to bywa w tych krajach.

    Ja wraz z moim partnerem nie polecamy ze względu ww. powodów.

    Opinia dodana:
  • 9,7 / 10

    Konrad
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Kwiecień 2019

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Nastawionych na zwiedzanie
    • Zalety Bardzo miła i sympatyczna obsługa i zróżnicowane jedzenie. Niezawodny serwis. Barmani i kucharze.
    • Wady zawsze wieje

    Na początek z chęcią zmiażdżę kilka poprzednich opinii. Monotonne jedzenie?! Ultra All Inclusive - serwowane w zasadzie od rana do nocy ok 100mb różnego rodzaju potraw. Samych sałat do kompozycji jest chyba z 20 do wyboru. Galeria deserowa , bo trudno to inaczej nazwać też ciągnie się przez dobre kilkanaście metrów, do tego zawsze jest przygotowywany jakiś deser na naszych oczach lokalne pączki... Doskonałe owoce morza i ryby. Trudno w ciągu tygoniowej wizyty spróbować wszystkiego. Trudno też byłoby pojawić się na każdym posiłku. Świetna pizza w pool barze i sałatki beach barze. Polecam wycieczki np. Jeep Safari, można zwiedzić lokalną wioskę pojeździć po górach, zasmakować adrenaliny i endorfin. Popływać z delfinami i żółwiami , ponurkować. Animacje w hotelu zróżnicowane, dla dzieci codzienna rutyna, która się sprawdza. Obsługa hotelu zawsze uśmiechnięta i pomocna. Oczywiście jeśli ktoś chce to znajdzie jakieś mankamenty i jak najbardziej ma do tego prawo w końcu 5 gwiazdek do czegoś zobowiązuje. Nie mniej z mojej strony takich nie będzie, bo uwagi typu wyjechanie za linię (farbą) w narożniku i odklejający się silikon lub brak jednego rodzaju wody w barku, to kwestie, które w tak wielkim hotelu muszą się zdarzać. Nasz pobyt był udany. Nie polecam sklepów w kierunku do świątyni Apolla w Side , bardzo naciągają i ściemniają (szczegółnie w sklepach ze słodyczami i herbatami) a gdy nagle okazuje się że brak cen i deklaracja sprzedawcy że GOOD PRICE - oznacza kosmiczne ceny, brak zgody z Twojej strony rodzi agresję z ich strony i okazuje się że lokalni sprzedawcy znają też brzydkie słowa po polsku... Odradzam wchodzenie do tych sklepów i ogólnie unikanie sklepów w których nie ma cen. W mojej ocenie działają na zasadzie- naciągnij ile się da, klient i tak już nie wróci. Można ze spokojem zrobić sobie zakupy (korzystne) w sklepach gdzie ceny są znane i tutaj już nie negocjujemy. Co do atmosfery w samym hotelu obsługa i animatorzy robią co mogą, jednak to goście często ją psują na różne sposoby. Niestety przyjeżdżają tu powiedzmy różni ludzie o różnych zainteresowaniach i potrzebach... jednak najczęściej najbardziej doskwierają ci których w UAI najbardziej interesuje przesiadywanie lub zaopotrywanie się w barach od 10-03. Nie mniej poznaliśmy wiele sympatycznych par i rodzin z dziećmi, którzy mieli podobne zdanie co my, można więc uznać to za multi-opinię. Aha sprzedawcy spod hoteli bardzo kłamią, ówcześnie wypytując o preferencje co do wycieczek - dostosowywują ich opis do tego co wcześniej usłyszeli... chcieliśmy niedługie akcje - ze względu że mamy 3latka, więc wkręcali że zawsze wrócimy przed 16. A wracaliśmy brudnym autokarem (siedzenia) z pijaną zgrają śpiewających kibibów obcej narodowości na ok. 18... Do tego mówią przy sprzedaży, że zobaczymy to i tamto , a potem okazuje się że trzeba doplacić do wejścia... np. wodospad Mangavat, zoo . Co prawda kilka złotych , ale fakt faktem. A i "no shopping:" na ulotkach wycieczek - nie znaczy że nikt was nie będzie dręczył, tylko będą to robić subtelniej, fotki z papagay, perfumy z torby, świecidełka , naleśniki, napoje. Na każdym kroku trzeba walczyć z negocjacjami. Jeśli ktoś nie jest asertywny to proszę się zastanowić czy aby na pewno chce opuszczać hotel. Komunikacja z hotelu doskonała. Można wynająć auto /taxi lub 20m dalej są busy , które jeżdżą wszędzie. Raz płacisz 2liry raz 3,5 za tą samą trasę tym samym busem... Robią turystów jak się da. Jeśli chodzi o walutę to swoją przyjmują mniej chętnie niż Euro/Dolary. Kartą przeliczają na ichnią walutę 1$=ok 6lir. a gotóweczka to różnie i 10lir=1$. Ciężki i zróżnicowany ten handel z nimi. Ale zdarza się że można zrobić normalnie zakupy, ale to raczej w takich ładniejszych centrach. Sprzedawcy stają się bardziej ospali pod wieczór. Bo rano jeden to mnie siłą do sklepu wciągnął i kazał kupować :) wciaskają towary w ręce i inne "techniki sprzedażowe". Najlepiej unikać kontaktu wzrokowego i zupełnie ich ignorować, ale przyznam, że doskonałej metody nie ma. Nawołują głównie po niemiecku, potem rosyjsku, ale tłumaczenie że mówimy w innym języku to już dla nich kolejna opcja dla rozpoczęcia rozmowy i przedstawienie swojej oferty. Na szczęście w hotelu mamy tylko jedną papugę z którą możemy lub musimy sobie zrobić zdjęcie :) Udanych wakacji.

    Opinia dodana:
  • 9,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    malgorzata kahl
    Para
    Pobyt: Grudzień 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Singli
    • Zalety animacje w zime

    Podobało mi się ale jestem bardzo wymagająca.Polecam

    Opinia dodana:
  • 2,0 / 10

    edek
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Styczeń 2018

    • Poleca hotel dla
    • Szukających luksusu
    • Wady Chcesz jechac do Rosji najlepsze rozwiazanie Patologia Rosyjska drzwiami i oknami atakuje ten hotel Hotel rosyjskojezyczny i jesli lubisz integracje z ta grupa spoleczna Zapraszam

    Chcesz jechac do Rosji na wakacje najlepsze rozwiazanie Patologia Rosyjska drzwiami i oknami atakuje ten hotel Hotel rosyjskojezyczny i jesli lubisz integracje z ta grupa spoleczna Zapraszam

    Opinia dodana:
  • 6,2 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Damian
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Grudzień 2018

    • Zalety - Ładny hotel i pokoje - Plaża i bar przy niej oraz leżaki
    • Wady - Z 7 dni wycieczki zrobiono nam 5 (przyjechaliśmy do hotelu o 23:30, wyjechaliśmy z niego 1:30) - Brak kontaktu z opiekunem, pierwszego dnia spóźnił się godzinę na spotkanie, po czym mówil prawie wyłącznie o zapisach na dodatkowe atrakcje. Nie był w stanie odpowiedzieć nam nawet na pytanie o której godzinie możemy spodziewać się autokaru na lotnisko. - Poprosiłem opiekuna o zorganizowanie prezentu dla mojej siostry (miała w ten dzień urodziny), opiekun umówił się ze mną po czym nie przyszedł na określoną godzinę. - Ogromne zamieszanie z powrotem do Polski, jechaliśmy z Alanyi do Gdańska z przesiadką w Warszawie, podczas przesiadki wyproszono wszystkich z samolotu pod pretekstem tankowania, załadowano bardzo ciasno w autobusy, odjechano 100metrów dalej i po 20 minutach w bardzo niekomfortowych warunkach wróciliśmy do samolotu, który był już wypełniony osobami z Warszawy. Nasze miejsca były zajęte a pilot kazał nam siadać gdziekolwiek. - Drinków w większości nie dało się pić, czuć było bardzo niskiej jakości colę oraz alkohol. - Jedzenie to głównie kurczak na 100 sposobów oraz ciasta, które pięknie wyglądały natomiast wszystkie smakowały podobnie, czuć w nich było proszek z którego były robione. - Stół do ping ponga był rozwalony a paletki nie posiadały gumy przez co niemożliwe było z niego korzystać. - Siłownia bardzo skromnie wyposażona i nieklimatyzowana. - W basenie przyjemna woda, natomiast po wyjściu odczuwalny chłód. - Skromne atrakcje hotelowe (przeważnie z 2h na dzień).

    Nie polecam nikomu tego hotelu, obsługa przy każdym pytaniu odpowiadała z grymasem na twarzy, słaba organizacja i stanowczo zawyżona ilość gwiazdek.

    Opinia dodana:
  • 8,4 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Teresa
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Listopad 2018

    • Poleca hotel dla
    • Aktywnych
    • Zalety Hotel bardzo ładny, czysty Obsługa miła.Położony blisko plaży.
    • Wady Dość mała restauracja. nie wyobrażam sobie jakie kolejki muszą być w sezonie zarówno na posiłki jak i w głównym barze serwującym piwo oraz drinki.

    Nie wykupujcie wczasów ekonomicznych w tym hotelu, ponieważ nie posiadają one balkonów ale nawet okien co mnie bardzo zdziwiło.W 5*hotelu coś takiego.

    Opinia dodana:
  • 6,9 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Ela
    Seniorzy
    Pobyt: Grudzień 2018

    • Zalety Jak na 5 gwiazdek brak specjalnych zalet
    • Wady W okresie zimowym przeciągi, zimno w pokojach i holu ,rozgardiasz przy meldowaniu duży chaos oczekuje się mimo zmęczenia ok godzinę na pokój.

    Ogólnie hotel przeciętny , pokoje standard małe, brak krzeseł , ciasno nawet nie ma gdzie położyć walizki. Pokoje ogolnie nie błyszczą, ręczniki podżółke, stare . W lobby barze słaba obsługa kręcą się ,a czas oczekiwania ok 10 min wieczorem . Mieliśmy nieprzyjemną sytuacje co popsuło nam humory na cały pobyt. W lobby barze siedzieliśmy 5 starszych osób,każdy z nas przyniósł po 2 szklanki o zawartości ok 50 brendy , podszedł do nas chyba kierownik baru w czarnej koszulce i zaczął krzyczeć jak na smarkaczy zrozumieliśmy , ze za duzo coś w tym rodzaju ,byliśmy w szoku i na tym skończyliśmy spotkanie ze znajomymi w pełnym przeciągu i zimnym barze. Jak na hotel 5 gwiazdek to było zachowanie nie na miejscu ze strony obsługi tymbardziej, że to wszystko z winy ciągłej kolejki przy barze . Ponadto jedzenia dużo ale monotonne po kilku dniach wszystko rosło w gardle. Ogolnie hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek dlatego nie wiem skąd takie dobre opinie chyba, ze latem jest lepiej bo teraz w zimie szału nie ma. Jeszcze jedna uwaga do Organizatora z hotelu do lotniska jechaliśmy ok 50 min, a w dniu przyjazdu ok 1,5 godz bo autobus zatrzymuje się na ok pół godziny w przydrożnym barze zupełnie nie potrzebnie gdyż do hotelu zostało 10 min jazdy. Wydłużona jazda plus oczekiwanie na pokój powoduje, ze mimo wylotu w godzinach porannych rozpoczynamy pobyt od kolacji nie mówiąc o zmęczeniu.

    Opinia dodana:
  • 8,3 / 10

    Rambo
    Grupa przyjaciół
    Pobyt: Listopad 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Szukających rozrywki
    • Zalety Ładny,czysty,w pobliżu dużo sklepów,wi-fi
    • Wady cienkie ściany wszystko słychać co sąsiad mówi lub robi:-), oświetlenie w pokojach i łazience to tragedia półmrok jak w piwnicy, hotel podzielony na 3 sektory z windami czasami aby się gdzieś dostac trzeba przejsc przez 2 sektory i 2 windy

    Ogólnie pobyt udany, czysto, miła obsługa, jedzenie ok, najgorsze te cienkie ściany że wszystko słychać po sasiedzku i oświetlenie w pokoju, półmrok jak w piwnicy, w okolicy bardzo dużo sklepów, do plaży 150m duża szeroka piaszczysta.

    Opinia dodana:
  • 10 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Małgorzata
    Para
    Pobyt: Listopad 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety Reszta bez zarzutu
    • Wady brak minibaru w postaci kawy, herbaty, cukru. W lodówce tylko woda. Zalecane jest przyklejenie do drzwi balkonowych kolorowych nalepek, sporo osób niestety miało spotkanie \\\"trzeciego stopnia\\\" z szybą. Byłam w listopadzie i nie było restauracji ala carte.

    Ogólnie oceniam bardzo pozytywnie swój listopadowy wyjazd i pobyt w tym hotelu

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 11
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi