6093 opinie
Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!
Dobra baza wypadowa do Izraela
Rafa koralowa
Rozrywkowa miejscowość
Rezerwat Ras Mohamed
Odwiedziłam ten hotel w lipcu 2009. Hotel przerósł nasze oczekiwania: cudne położenie; ogromny ogród, który zapiera oddech; rewelacyjne baseny; bardzo blisko plaży ktora jest duża, czysta, dużo leżaków; pokoje duże, codziennioe sprzatane; jedzenie- brakslow żeby to opisać-REWELACJA. codziennie na kolacje posilki były przyugotowywane tematycznie,np. wtorek kuchnia meksykańska, środa kuchnia dalekiego wschodu. naprawde człowiek nie jest w stanie sprobować większości z tego co jest na stolach. każdy znajdzie cos dla siebie. OBSŁUGA- świetna-mili, uśmiechnięci... POLECAM TEN HOTEL BARDZO GORĄCO POMIMO TEGO ŻE DO NAJTAŃSZYCH NIE NALEŻY JEST WART TYCH PIENIĘDZY:)
Pobyt z dzieckiem 7 letnim, dl aktorego atrakcje basenowe, posilki i animacje byly rewelacyjne. Dla mnie duzo spokoju i ciszy.Pokoj dostalismy przy glownym basenie na pietrze z widokiem na morze ,gory i basen-dla mnie idealne polozenie/bez doplaty/Lazienka byla chyba swiezo po remoncie wiec czysta i ladna.Pokoj przestronny ,idealny dla 2 osob,z dostawka nie bardzo.Hotel swietnosc ma juz za soba,ale chyba zaczeto sie starac i szukac powrotu do swietnosci :)remont trwal,ale ni ebyl dokuczliwy ,dotyczyl gl holu i budynku glownego.Raf aprzepiekna.Plaza beznadziejna.Mozna pospacerowac al eroslinnosc kiepska.Animatorzy byli swietni duzo zajec dla \"sportowcow\".Rewelacyjny basen duuzy i czsta woda!
Hotel już trochę zużyty, bardziej jak 4,5* ale za to z pięknym ogrdem i fajną plażą, nie widziałam hotelu w Sharmie gdzie byłoby tyle zieleni. Polecam nurkowanie w Ras Mohammed i syskoteki w Naama:)) Ogólnie wakacje b.udane.
Polecam ten hotel - jak dla mnie: profesjonalna obsługa, smaczne jedzenie, wspaniała pogoda ... po prostu udane wakacje.
Ogólnie było w porządku, ale hotelowi nie dałabym 5*. Animatorzy fajni, animacje po polsku. Bardzo ładna plaża. Jedzenie też ok, choć nie na 5*, mimo to dość duży wybór. Najbardziej podobała mi się infrastruktura wokół hotelu, ma on bardzo ładny i wypielęgnowany ogród. Bus do centrum za 5 dolarów za osobę.
Przepiekny ogród!! Jeden z piekniejszych jakie widziałam w Sharmie.
Było bardzo przyjemnie. Nie wiem czemu niektórzy narzekają. Jedzenie smaczne, pokoje czyste i przestronne. Poza tym dużo słońca, ciepłej wody, dinków z palemką itd - przecież po to się tu zimą przyjeżdża. No ale jeżeli ktoś lubi podróżować tylko po to aby szukać wad i minusów to mu współczuję. Mi i mojemu chłopakowi bardzo się podobało. Będziemy polecać ten hotel naszym znajomym. Pozdrawiamy.
Hotel świetny, zadbany. Niska cena w tym przypadku nie świadczy o niczym złym. Jak już wcześniej ktoś wspominał przepiękne otoczenie. Jedzenie pyszne i bardzo urozmaicone. Do dyspozycji trzy restauracje (w jednym miejscu, więc można kosztować wszystkiego): regionalna (codziennie kuchnia z innego regionu świata), włoska i rybna, do tego bar z sałatkami (ok. 20 rodzajów) i słodyczami (na śniadanie mnóstwo rodzajów pysznych croissantów, torty i inne słodkości oraz świeże owoce (daktyle, gruszki, banany, mandarynki). Obsługa (kucharze, kelnerzy, osoby sprzątające, zajmujące się ogrodem, recepcjoniści) bardzo miła, mówiąca bardzo dobrze po angielsku. Pokoje i łazienka duże, przestronne, codzienne dokładnie sprzątane, z wymianą ręczników i pościeli. Poważny minus to niestety Polacy w hotelu. Zachowanie niektórych skandaliczne. Pewna Pani, zjadała tylko dekoracje z tortów, czyli ściągała z wierzchu z całego toru bitą śmietanę z owocami a „rozgrzebaną” resztę zostawiała. Woda w basenach czysta, ręczniki na plaże również. Jeśli chodzi o podpisywanie rachunków to faktycznie coś takiego jest. W opcji All na rachunku zawsze w podsumowaniu jest 0.00 i nikt nikomu nie odmawia czy ogranicza spożycia napojów. Polecam hotel gorąco. Niezadowolonym współczuję.
Hotel mile nas zaskoczył. Naczytaliśmy się przed wyjazdem wiele podobnych opinii do tej jaką zostawiła Pani poniżej. Pani w biurze też nas poinformowała, że to jeden z najtańczych hoteli ***** w Sharmie. Zapłaciliśmy w sumie niewiele i nie oczekiwaliśmy luksusów. Mogliśmy przecież wybrać "mocne *****" ale nie wiązało to się z dodatkowym kosztem ok. 1000 zł za osobę. Po przeanalizowaniu zdecydowaliśmy się w końcu na Radissona. Jednakże nie było aż tak źle. My też byliśmy z biurem Sun & Fun ale wszystko przebiegało bez zakłóceń. Hotel ma bardzo ładny teren, jedzenie też dobre. Pływaliśmy w morzu, jeździliśmy na wycieczki. Ogólnie urlop uważam za udany.
W hotelu było bardzo czysto i schludnie, bardzo miła obsługa. Jedzenie też było smaczne jednak według mnie za mało urozmaicone. Animatorzy starają sie uatrakcyjnić pobyt w hotelu jednak w marcu było za mało młodych ludzi, aby mogli rozłożyć skrzydła. Ogólne wrażenia bardzo pozytywne, polecam:)
SUN & FUN nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SUN&FUN beznadziajne biuro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A i zapomniałam dodac najwiekszej ciekawostki!!!!!!!!!!!!!!!!!!w ciagu dnia przy basenie leciały ciagle te same płyty do wyzygania a hitem było JESTES SZALONA buha ha ha ha.mozna było płakac ale teraz trzeba sie smiac z tej paranoji ktora tam sie działa!!!!!!!!!!!!!a i jeszcze jeden plus swietnych wakacji rozliczali nas ile bierzemy picia nie chcac dawac tyle ile chcielismy to jest opcja all za tyle pieniedzy.powinni ten hotel zamknac albo wymienic cała organizacje!!!!!!!!!!!!!Ludzie jesli chcecie spedzic miłe wakacje to tam nie jedzcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Szkoda nerwow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hotel nie jest wart tej ceny i jest dla niewymagajacych osob!we wrześniu tego roku spedzilismy tam 2tygodnie z narzeczonym.Byłam poraz 3 w Sharma El Sheik 2 razy świetne wakacje tym razem tragedia!obsługa fatalna wiekszosc ludzi pracujacych tam zachowywała sie skandalicznie jakby poraz pierwszy miała stycznosc z turystami poczawszy od czekania 20min na picie podczas posiłku strojenie głupich min po barmanow ktorzy pijani podchodzili do stolikow polewajac samemu sobie nasz alkochol!poza tym były odwieczne problemy z barem przy basenie od 23.30 nie chciano nam podac piwa bo niby nie ma itp a opcja all jest do godz 00;00 gdzie okazywało sie ze poprostu nie che im sie podłanczac nowej beczki poza tym były ciagle do podpisywania bloczki co sie zamawia gdzie czesto były na nich kwoty do zaplaty!!!na kazdym kroku chciano nas oszukac nawet z zapłata za kolacje w jednej z restauracji ktore ogolnie miały byc bezpłatne tak nam gwarantowało biuro co okazalo sie na miejscu ze jest jedna ogolna restauracja a reszta jest płatna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!dyskoteka tez miała byc codziennie otwarta a była tylko w środy i płatna 6euro!animacje tak słabe ze szkoda mowić ale jak miałyby byc fajne skoro 3osoby tylko je prowadziły i to nie przykładajac sie do tego na poziomie dla dzieci Inne hotele huczały imprezami a tu sie nic nie działo nawet nie było muzyki wieczorami przy barze koło basenu a przy barze w holu głownym wył jakiś koleś pod pleyback i ta cisz była lepsza od tego ryku!!po Kairze spozniajac sie 15min na kolacje z winy zepsucia autokaru nie wydali nam posilku i dostalismy na talerzu marna bułke i GARŚĆ CHIPSOW!!!!!!!!!!!!!NO PARANOJA a na wycieczki prowiant tez byl fatalny porownujac do tego co inne hotele oferowały!ogrody moze i ładne ale roślinność tez zaniedbana.było bardzo duzo Polakow i wiekszosc pisała skargi!!!!!!!!!!my rownierz oddalismy taka do rezydentki AGNIESZKI ktora nas OKŁAMAŁA mowiac ze przesle to do biura do Warszawy i ze mamy30dni czekac na odpowiedz poczym po tym czasie okazało sie ze tego nie wysłała bo podobno nie ma takiego obowiazku wiec rezydent mowi co innego a biuro co innego!oczywiscie pozwolili nam napisac jeszcze raz do warszwy zazalenie ale szczerze...po rozmowie z pania i tak by nam tego nie uwzglednili takie odniosłam wrazenie a ogolnie mam ich gdzies to beznadziejne biuro i ten beznadziejny hotel!wolimy szybciej zapomniec niz sie sadzic bo wiemy jak to u nas wyglada i ile trwa wyjezdzajac na kolejne wakacje mam nadzieje udane ale juz wiemy jak postapic przed podpisaniem umow itp!pozdrawiam
Byliśmy w hotelu w okresie świąt. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni. Co prawda, żeby wszystko było na najwyższym poziomie przyda się od czasu do czasu 1USD wręczyć kelnerowi, szefowi redstauracji, czy zostawić w pokoju dla personelu sprzątającego. 1USD, to niewielkie pieniądze, a będą się z Wami obchodzić jak kimś bardzo ważnym. Na nas zawsze czekał przygotowany stolik, pościel zdobiona była płatkami kwiatów, a przed wyjazdem cały personel restauracji pożegnał nas śpiewem i tortem. Minus tylko za all inclusive. Nie ma porównania z hotelem tej samej sieci w Tabie! :( Pomimo, że napoje są gratis, to za mini bar w pokoju trzeba płacić. Poza tym pomiędzy posiłkami nie ma w tej opcji nic poza napojami. Mało owoców.
Po przeczytaniu wielu opinii o hotelu miałam sporo wątpliwości, czy dobrze wybrałam, ale teraz już nie mam. Bardzo mi się podobało, ogrody hotelowe po prostu piękne, obsługa miła i sprawna bez wręczania napiwków, pokoje nie są najnowsze, ale bardzo przestronne i codziennie sprzątane. Nie mam zastrzeżeń i naprawdę polecam pobyt w tym hotelu.
Nie wiem na co ludzie narzekają. Wrócilismy z tego hotelu i jesteśmy bardzo zadowoleni. Piekny ogórd, 3 baseny. Jedzenie bardzo dobre, nikt nie miał "klatwy faraona". W hotelu duzo Polaków, stąd też mozna usłyszeć polską muzykę. Obsługa miła, pokoje sprzatane dokładnie. Wydawane ręczniki były czyste, miejsce przy plazy zajmowalismy ok 8:30 i bylismy wtedy przy samym basenie a poźniej były miejsca 15 m od basenu...na plaży nie mielismy problemu ze znalezieniem wolnych leżaków. Jedyne minusy dla nas to kiepskie animacje i dyskoteka. Nie wiem skąd ci narzekający ludzie i ich opinie. Wyjazd był bardzo udany.
Wrociliśmy 1 października 2008 z Radisson sas w Shar El Sheikh i muszę przyznać ze na 5 gwiazdek zasługuje tyko rafa,ogród i pogoda - reszta max 3 gwizdki. Obsuga słaba, brak zainteresowania gośćmi podczas posiłków.Nie daja sobie rady z ilością turystów, na wszystko trzeba czekać.W barach przy plaży i basenie trzeba stać w kolejkach żeby z łaski barmana dostać drinka,a jak już sie dostanie to trzeba podpisywać paragony- niby dla statystyki/marnowanie czasu/.Jedyny plus jeżeli chodzi o konsumpcję to woda mineralna w butelkach we wszystkich barach.W pokojach stary sprzęt i stolarka, a w łazience czarne fugi z brudu mimo dopłaty na miejscu 150 EUR do pokoju marina .
Hotel nie jest zły,ale na 5* nie zasługuje.Pokoje i łazienki zdecydowanie wymagają remontu,czystość średnia/codziennie zostawialiśmy 1 lub 2 $/,ale ładne dekoracje z kwiatów i ręczników.Klimatyzacja sprawna,ale głośna,trudno zasnąć.Leżaków rzeczywiście mało,ale jak się wstanie ok.7 to raczej zawsze można zająć jakieś miejsce w cieniu.Za to ręczniki wydawane przy basenie są często brudne i na pewno nie prane codziennie tylko suszone,można poznać po zapachu.Czystość basenu też pozostawia wiele do życzenia.Plaża niezbyt ładna,mało leżaków i parasoli,ale przed naszym wyjazdem zaczęli montowanie dodatkowych.Jeżeli ktoś nie pływa dobrze,może zapomnieć o wchodzeniu do morza,od razu jest bardzo głęboko,często duże fale.Jedzenie dobre,szczególnie desery i bardzo dużo różnych rzeczy na śniadanie.Na napoje do posiłku niektórzy bywało,że się nie doczekali,ale tu bakszysz pomaga.Owoce są czasami,najczęściej arbuzy ,czasem melony i gruszki.Dokuczliwe jest podpisywanie rachunku po każym zamówieniu napoi,tym bardziej,że nawet woda i soki dla dzieci nie są jak w innych hotelach dostępne w dystrybutorach tylko trzeba zamawiać w barze i swoje odczekać.Jedynym zimnym napojem jest piwo i woda ,napoje a barze przy basenie stoją na ladzie/40 stopni w cieniu/,lodu najczęściej nie ma.Przy wymeldowywaniu kazali mi zapłacić coś czego nie zamawiałam,na prośbę o przedstawienie podpisanego przeze mnie rachunku po 10 min.przynieśli,ale podpisany innym nazwiskiem,z innym numerem pokoju.Ogólnie nie było najgorzej,ale na pewno nie jest to hotel dla wymagających.
Przedziwny hotel - stąd skrajne opinie. Zwracam uwagę, że warto mieć doświadczenia z różnych hoteli Egiptu by sie wypowiadać. Ja takowe mam i twierdzę, że ten hotel mnie zasmucił. Piękna architektura pomysłu jakiegoś łebskiego projektanta w połączeniu z wiekem hotelu i fatalnym zarządzaniem. Mamy więc fenomonalne ogrody, mostki, rośliny a obok nędzne menu, fatalna obsługa i zaniedbana infrastrultura. Jeszcze nigdy mi się nie zdażyło by w paczce znajomych 70% poległo na faraonie!!! Brudne naczynia, niesamowite niedojadanie kiepskich potraw, ponowne ich przerabianie na inne następnego dnia rzuca się w oczy dramatycznie. Szokujące różnicowanie obługi klientów z AI oraz tych, którzy płacą w danym momencie cashem! Żenada!!!
Tripadvisor