Opinie o hotelu
Royal Lagoons Aqua (ex. Premium Blue)

7.0
Dobry
417 opinii

4.2

3888 opinii

Ogólny standard hotelu ok, jednak już na recepcji zaproponowano nam łapówkę za lepszy pokój kiedy odmówiliśmy dali nam chyba najgorszy pokój w hotelu z widokiem na ulice i śmietnik. wykupiliśmy pokój 3 osobowy jednak ponoć nie mieli takich dostępnych więc dostaliśmy 2 osobowy z dostawionym łóżkiem które blokowało cale przejście do łazienki. (...) plaża daleko od hotelu.

Ogólnie hotel spełnił oczekiwania. Jak wszędzie można by było się do czegoś przyczepić ale bez przesady. Wady: urozmaicić lepiej bufet Poprawić WiFi

Bardzo ładny i przestronny hotel .Położony blisko lotniska , niedaleko do centrum Hurghandy.

Straszy brud w pokoju, dziurawe okna przez które bardzo wiało i było zimno w nocy w pokoju, mimo włączonej klimy na ogrzewanie

Ok. Hotel zasługuje na 3 gwiazdki gdy upływ czasu robi swoje

arrow left
arrow right

Chcesz wyjechać do tego hotelu? Sprawdź oferty!

1 875 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT14459
Nazwa  Royal Lagoons Aqua (ex. Premium Blue)
Miejsce  Egipt / Hurghada / Hurghada
Wyżywienie  All inclusive
Udogodnienia  basen odkryty, na terenie hotelu instytut SPA, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, dostęp do internetu, darmowe wifi

Nasi klienci docenili

check

Snorkeling na rafach koralowych i spotkania z delfinami

check

Safari na quadach po pustyni z wizytą w wiosce Beduinów

check

Zakupy i lokalny klimat w bazarze El Dahar

check

Tętniące życiem nocne kluby i bary w Hurghada Marina

Ocena

Zablokowanych opinii: 25

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.0
Dobry
417 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
6.9
Hotel
7.1
Położenie
7.0
Pokoje
7.8
Wyżywienie
6.6
Atrakcje dla dzieci
6.7
Sport i rozrywka
6.4

Tripadvisor

4.2

Pokoje

Czystość

Jakość noclegu

Jakość do ceny

Obsługa

Lokalizacja

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 417 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.0
3.4
Mariusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Rodzina z dziećmi

Ogólny standard hotelu ok, jednak już na recepcji zaproponowano nam łapówkę za lepszy pokój kiedy odmówiliśmy dali nam chyba najgorszy pokój w hotelu z widokiem na ulice i śmietnik. wykupiliśmy pokój 3 osobowy jednak ponoć nie mieli takich dostępnych więc dostaliśmy 2 osobowy z dostawionym łóżkiem które blokowało cale przejście do łazienki. (...) plaża daleko od hotelu.

Zalety

basen z podgrzewana woda. pogoda

Wady

jak nie dasz w łapę to są niemili cały czas daj i daj po kilku dniach zaczyna to denerwować. jak nie płacisz to personel jest wredny i złośliwy ale i tak mniej niż poza hotelem. ogólnie jak coś się kupuje to jedno jest w ofercie a rzeczywistość swoją droga.


4.7
Przemysław

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2025
Rodzina z dziećmi

Ogólnie hotel spełnił oczekiwania. Jak wszędzie można by było się do czegoś przyczepić ale bez przesady. Wady: urozmaicić lepiej bufet Poprawić WiFi


6.1
Jolanta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2025
Para

Bardzo ładny i przestronny hotel .Położony blisko lotniska , niedaleko do centrum Hurghandy.

Zalety

Hotel posiada wiele willi kameralnych, baseny, wyjście na prywatną plaże lub podjechanie busem na plaże.


2.1
Arkadiusz

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Luty 2025
Rodzina z dziećmi

Straszy brud w pokoju, dziurawe okna przez które bardzo wiało i było zimno w nocy w pokoju, mimo włączonej klimy na ogrzewanie

Wady

Niski standard w pokoju, brak kosmetyków tylko mydło do rąk w plynie


6.7
Patrycja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Rodzina z dziećmi

Ok. Hotel zasługuje na 3 gwiazdki gdy upływ czasu robi swoje

Zalety

Duży pokoj


10
Bożena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Grupa znajomych

Hotel spełnił oczekiwanie 44 osób (wyjazd grupowy). Bardzo mila opieka, jedzenie super. Bliski dostęp do wody, podgrzewane baseny.

Zalety

Pokoje duże przestronne, w każdym z pokoi duży taras, lodówka czajnik suszarka.

Wady

Brak


4.9
Anna

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Para

Początkowo miałam ocenić hotel pozytywnie i przymknąć oczy na niedogodności ale po tym jak hotel nas pożegnał jednak podzielę się prawdziwą opinią. Pokój byl przy samej promenadzie co oznaczało ogromne hałasy przez wszystkie noce. Smród z w łazience z kanalizacji był nie do zniesienia. W trakcie kolacji Ala carte mąż zrezygnował ze swojej sałatki dzięki czemu ja również nie otrzymałam mojej mimo że nie zgłaszałam rezygnacji. W hotelu panują sprzeczne informacje, wisi kartka ze ręczniki można zdać do 17:30 a o 17 budka zamknięta i nara. O informację na temat lotu powrotnego musieliśmy się sami wystarać zdobywając numer do rezydenta na własną rękę. Oczywiście mielibyśmy go gdyby rezydent pojawił się na spotkaniu drugiego dnia pobytu, jak to było nam przekazane. No i teraz finał. Na końcu oskarżono nas o kradzież ręczników......... mimo długiego tłumaczenia uważano nas za złodziei... codziennie zostawialiśmy napiwek w pokoju po to żeby na koniec wziąć jeden mały ręcznik???? Dopiero po długiej dyskusji okazało się jednak że w pokoju powinno być w standardzie więcej ręczników niż my dostaliśmy zatem oskarżyli nas że je ukradliśmy.

Zalety

Barmanki mili i uprzejmi Smaczne drinki i dobre jedzenie

Wady

Smród brud i podejście do klienta


7.1
Dżej

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2025
Rodzina z dziećmi

Dobra 3 Zacznę od plusów , dobra lokalizacja hotelu, z tyłu hotelu piękny Deptak z sklepami sąsiadujący z hotelem steinbergen, wychodzi się z tyłu za budynkami, bo z przodu od głównego wejścia nie ma nic ciekawego. Hotel dla nastolatków i osób lubiących zabawę bo bardzo blisko są dyskoteki można przejść pieszo. Ogromy basen grzany, woda miała 31’ w styczniu, zjeżdżalnie wpadają do ciepłego basenu więc raj dla miłośników wody, jeśli chodzi o plażę piękna prywatny busik czeka cały czas na osoby, chętne pojechać nad morze. Obsługa na restauracji fantastyczna Sayed zawsze uśmiechnięty i profesjonalny, wszystko szybko sprzątane podawane. Też chcę podziękować Mohamed za obsługę w barze na basenie, szybko i profesjonalnie. Bardzo dobre jedzenie! Krewetki kurczaki wołowinka pychotka. Trafiliśmy na sezon truskawkowy było pysznie. Lokalizacja pokoi też dużym plusem jeśli się ma przy basenie bo wszędzie blisko. Jak chce się pojechać z rodziną pokoje w willach są przedzielone małym murkiem na parterze daje to fajny klimat. Teraz minusy (-) Ma się wrażenie że jest brudno na lobby i barach. Wi fi tylko w lobby. Pokoje wymagają jednak generalnego remontu, jeśli ktoś lubi standard domków letniskowych to tu można się tak poczuć, za to codziennie sprzątane oczywiście z zostawieniem napiwku. Hotel dorabia sobie sokami i sprzedażą biletów na dyskotekę która jest organizowana na środku basenu, powinno to być w ramach pobytu a nie dodatkowo płatne. Animacje bardzo słabe, złe ułożenie krzeseł w rzędach na animacjach wieczornych zimą nie pozwala dobrze zobaczyć przedstawienia. Dzieci się nudzą w dzień, animatorzy są gdzieś pochowani trzeba szukać informacji o wydarzeniach i też są stanowczo za późno występy. W dzień dla dzieci oprócz kids klubu nic nie ma. Piana party, dyskoteka, akrobacje, maskotki w dzień to spotykałam w innych hotelach w Hurgadzie. Na szczęście hotel z atrakcjami ratuje shisha bar Hala! Bardzo polecam! Fajny klimat, dobrze dbają o klijenta. Pyszne drinki i nie drogie już za 2$ można się napić smaczniejszego drinka niż proponuję hotel. Posłuchać fajnej muzyki i zapalić dobrą shishe. Jesteśmy zadowoleni z pobytu z rodziną.

Zalety

Lokalizacja, jedzenie, obsługa.

Wady

Brudno, stare do remontu pokoje, brak wi fi na całym obiekcie.


3.0
Agnieszka

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Nie polecam tego hotelu. W Egipcie byłam 5 raz. Znam ich standardy, wiem że są bardzo zaniżone ale ten hotel był poza jakimikolwiek standardami. Jechałam sama z 5 letnią córką. Zdecydowanie nie polecam. Animacji praktycznie brak. Raz z daleka widziałam jogę rano, mini disco dla dzieci wieczorem bardzo słabe. Córka w ogóle nie była zainteresowana „energią” animatorki. Mimo że była uprzejma. Ogólnie animatorzy snujący się po hotelu. Brak jakiejkolwiek rozrywki wieczorem. Odradzam każdemu to miejsce. Mówię to z przykrością.

Zalety

Miły personel. Podgrzewany basen. Dobre, chrupiące pączki na lunch.

Wady

Brud, brud i jeszcze raz brud. Moja wanna po przyjeździe była brudna…Widać że nietknięta przez personel sprzątający po wcześniejszych gościach, Szklanki i ogólnie naczynia w pokoju i restauracji po prostu brudne, niedomyte, lepiące się. Pościel nie dość że strasznie stara to wyglądała tak jakby nie została wymieniona po wcześniejszych gościach. Lustra, okna- lepiące się… Mogłabym długo wymieniać… Brak jakichkolwiek standardów jeśli chodzi o podstawową czystość. Brak ciepłej wody pod prysznicem!


7.9
Krzysztof

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Para

Wszystko ok. Pokoje ładne ,jedzenie spoko,podgrzewane baseny.

Zalety

Podgrzewane baseny , przy fajnej promenadzie.


6.3
Lui

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Hotel na 4+, jedzenie smaczne ,różniące się mięsem i rybami na kolacje, kolacja na wigilię super, sprzątanie jak w każdym hotelu codziennie, hotel ma już swoje lata ,hotel nie dla wymagających ,daje radę, bus do morza ,bar jedzenie na plaży, Wifi tylko w lobby, my kupiliśmy kartę na lotnisku z netem polecam, basen podgrzewany ,masaże nie polecam ,

Wady

za mało przekąsek między śniadaniem a obiadem i kolacją.


6.6
LAURA

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2024
Rodzina z dziećmi

Przesunięcie godziny lotu o ponad 12 godzin skutkował tym, że nasz pobyt w hotelu rozpoczęliśmy 27 grudnia 2024 zamiast 26 grudnia. Wiemy. że nie powinno się porównywać hoteli oraz pobytów z innymi ale...: po udanym, sprawnym transferze z lotniska, który trwał 20 minut (super!) zostaliśmy zameldowani w hotelu. Pan recepcjonista był bardzo miły. Poprosiliśmy o pokoj z wanna i taki dostaliśmy (nie musieliśmy nawet dawać napiwku). Sądziliśmy że po tak długiej podróży jaką odbyliśmy hotel zapewni nam kolację, jednak tak się nie stało. Dostaliśmy kartę do pokoju oraz informację, że pracownik dostarczy nasze bagaże oraz pokaże, gdzie zlokalizowany jest nasz pokój. Okazało się, że dostaliśmy mini apartament. Od razu poszliśmy spać. Rano okazało się, że spłuczka w toalecie nie działa. Zgłosiliśmy tą usterkę pracownikowi -dodatkowo daliśmy napiwek aby szybko się tym zajął. Wada została naprawiona. Poszliśmy na śniadanie. Na jadalni było czysto. Jedzenie było świeże jednak trochę mały wybór. Bardzo dużym minusem był brak ekspresu do kawy / herbaty. kelnerzy chodzili od stolika do stolika z gotowymi gorącymi napojami w dzbankach i gdy ktoś chciał to nalewali dany napój. Trochę słabo bo była to tania kawa typu inka i zwykła herbata (bez żadnych dodatków). Gdy chcieliśmy cytrynę lub mleko do kawy to kazano nam poszukać małych dzbanków z mlekiem na innych stolikach a cytrynę zabrać z bufetu. podobnie aż wolnymi kubkami. Gdy na stoliku nie było filiżanki to trzeba było szukać po innych stolikach czystej zastawy. Z plusów: codziennie świeże jedzenie, na bieżąco uzupełniane braki, robione na świeżo omlety/jajecznica/pancake'i. gdy ktoś chciana było przy wejściu na jadalnie zabrać plastikowe tacki/sztućce i zjeść posiłek np przy basenie. codziennie na dworze przy jadalni było dodatkowe jedzenie np pizza, krewetki z grilla, wołowina z grilla, kurczak z grilla. Obiady i kolacje podobnie jak śniadania. Wracając do pokoju: nie wiemy jak wyglądały pokoje typowo w hotelu ale mini apartamenty lata świetności mają już dawno za sobą. Mimo, że sprzątane na bieżąco, posiadały dużo niedociągnięć typu : wanna pomalowana farbą, braki w płytkach w łazience, rozlatujące się krzesła na tarasie. W łazience przed każdą kąpielą trzeba było puścić wodę z 5 minut, aby zaczęła lecieć ciepła. irytujące ale do przeżycia. Ogólnie nie jesteśmy osobami, które tylko narzekają. Piszemy po prostu to co zastaliśmy. Na plus zasługują mega wygodne materace !!! Taras, z pięknym widokiem na bardzo zadbaną zieleń przy całym obiekcie. Czyste baseny - szczególnie jeden w którym była podgrzewana woda bardzo zrobił na nas wrażenie bo baliśmy się, że w grudniu woda w basenie będzie zimna - a tu miła niespodzianka. Córka nie wychodziła z wody. Personel hotelu bardzo miły. Trochę dużo nagabywania na wszystkie dodatkowo płatne atrakcje ale podobno to norma w Egipcie (to był na pierwszy raz w tym kraju). Codzienne atrakcje o 21:45 bardzo przyjemne i było dużo śmiechu. Cudowni animatorzy. Nawet w grudniu codziennie było coś do zrobienia (yoga, zajęcia dla dzieci). W hotelu była jedna animatorka z Polski więc gdy ktoś nie umie języka a wybiera się do Royal Lagoons - niech szuka Gabi :) W hotelu spędziliśmy sylwestra i był to najlepszy sylwester w naszym życiu! Polecamy serdecznie, jedzenie niesamowite, dużo atrakcji , mimo że impreza odbyła się na dworze to grzejniki zewnętrze tak dawały radę, że wszystkim było ciepło. Jednego dnia pojechaliśmy nad morze - co 15 minut kursuje busik spod hotelu. Plaża znajduje się około 2 km od hotelu. Jest prywatna z leżakami, parasolami oraz barem z przekąskami i napojami. Można tam spokojnie spędzić cały dzień. Są tam także różne aktywności prowadzone przez animatorów.

Zalety

1. Blisko lotniska (15-20 minut) 2. Podgrzewana woda w basenie 3. Pyszne jedzenie 4. Animatorzy zapewniający rozrywkę od rana do wieczora 5. Miły personel 6. Bardzo zabrane ogrody wokół hotelu 7. Codziennie uzupełniana woda butelkowana w pokojach 8. Dużo śmietników przez co nie walają się nigdzie żadne śmieci 9. W samym hotelu sklepiki z torebkami, ubraniami, biżuteria, butami, jedzeniem itp w niskich cenach 10. Z tylu hotelu wyjście na wielka promenadę gdzie jeszcze dużo sklepików i apteka

Wady

1. Wyposażenie pokoju (Village) zostawia dużo do życzenia 2. Hotel lata świetności ma już za sobą. 3. Nieprzyjemny zapach z baru przy basenie. 4. Niezbyt dobry alkohol (baaardzo anyżowy smak) 5. Zbyt duże nagabywanie na dodatkowo płatne usługi. 6. Brak ekspresu do kawy i herbaty w jadalni oraz czystych filiżanek


7.0
Przemek

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

W hotelu było wszystko czego potrzebuje człowiek na wakacjach, bardzo miła obsługa, czyste pokoje, do jedzenia też nie można się przyczepić ( chyba że ktoś zdziwia :)) 3 baseny, leżaki, bary itd nie ma się do czego przyczepić, ale zdecydowanie hotel jest max 3-4 gwiazdkowy.

Zalety

Personel, baseny, bary, jedzenie


3.7
Bruno

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Grupa znajomych

Hotel stary, widać że lata świetności ma już za sobą. Pokoje stare zaniedbane. Sprzątanie na niskim poziomie

Zalety

Zaletą hotelu jest podgrzewany jeden basen

Wady

Hotel stary, brudny. Niektórzy pracownicy mają podejście jak by pracowali za karę, pokoje zaniedbane, klima która raz działa raz nie


8.4
Bożena

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
50+

Hotel nie jest nowy ale pobyt w listopadzie to był bardzo dobry wybór; uprzejma obsługa ; wszystkie usługi na miejscu - łącznie z sesją fotograficzną 👍, blisko plaża ( co 30 mi jeżdzą busy ) ; po wyjści z hotelu fajna promenada ze sklepami ; blisko i bezpiecznie

Zalety

rozległy teren ; główny budynek i kameralne domki sa ok ; przemiła uczynna obsługa


9.1
Agata

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Para

Pobyt bardzo udany. Obsługa hotelowa świetna. Wszyscy kelnerzy, kucharze, animatorzy bardzo mili,uprzejmi z dużym poczuciem humoru. Zasługują na najwyższą ocenę. Pokoje bunglowe trochę zaniedbane, szczególnie podłoga rzadko myta. Natomiast materace łóżkowe wyśmienite.

Zalety

Blisko do lotniska oraz do deptaka. Świetna obsługa hotelowa.

Wady

Zaniedbane i brudne pokoje bunglowe, szczególnie podłogi w pokoju i łazience, a na lampach łóżkowych leży warstwa kurzu.


6.6
Jakub

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Listopad 2024
Rodzina z dziećmi

Do hotelu trafiliśmy w godzinach późno popołudniowych. Na wejściu dostaliśmy opaski i skierowali nas na kolację. Po posiłku czekaliśmy za pokojem jakąś godzinę. Dziwne bo doba hotelowa kończy się o 12;00 Po otwarciu drzwi zaskoczyło nas to że dostaliśmy pokój typu superior a nie family 2 bedrooms. Cofnąłem się do recepcji żeby wyjaśnić sprawę bo w umowie mamy dwa osobne pokoje a nie jeden duży. Okazało się ze w tym hotelu nie ma takich pokojów ! Gdybyśmy wiedzieli to Royal Lagoons nie był by w naszym kręgu zainteresowania. Ogólnie to zostaliśmy wykiwani przez portal wakacje.pl !!! Hotel to 3,5 gwiazdki a nie 5 :-). Raczej dla osób nie oczekujących luksusu. Jak go kupiłeś w dobrej cenie to można jechać ale nie zapomnij Nifuraksazytu. Reszta w plusach i minusach

Zalety

Zadbany ogród w koło basenów. Ładne pokoje w głównym budynku. Mili kelnerzy i barmani oraz kierowcy busików wożących na plażęTaras z fajnym widokiem ale brak suszarki do ręczników Dużo wolnych leżaków przy basenach i na plaży. Personel pilnuje żeby nikt nie rezerwował o świcie leżaka. Śniadania lekko monotonne, obiady i kolacje smaczne ale miałem wrażenie że niektóre potrawy są nieprzyprawione, szybki transfer z lotniska.

Wady

Bardzo natarczywi sprzedawcy wycieczek krążący miedzy leżakami. Baseny niepodgrzewane i strasznie gryzące muchy. Wystarczy zejść z głównych ścieżek a ukaże się wam syf, leżące butelki, latające reklamówki, jakiś wyeksploatowany sprzęt hotelowy m in meble, uszkodzone sedesy, rury itp Plaża ma mało piasku, głównie żwir i takie pustynne klepisko. Na plaży drinki podawane w plastikowych kubeczkach wielokrotnego użytku. Są mega ohydne. Myte przez kelnera na szybko pod wodą z kranu.


7.1
Aneta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Grupa znajomych

Przyjechalismy koło 23 ,zostaliśmy poinformowani ,że czeka ma nas kolacja.Po udaniu się do restauracji okazało się,że jest tylko ryż. Krótka wymiana zdań i znalazło się coś więcej.W pokoju czekała na nas kolejna niespodzianka w postaci brudnego pokoju.Jak się okazało wszyscy takie dostali.Nam akurat wymienili więc mieliśmy w miarę czysty.Nie jest to hotel 5 gwiazdkowy ,max 3.Okna chyba nie są myte bo mają byc wymienione na nowe.Rezydent patrzy tylko jak sprzedać wycieczki i w zasadzie tylko po to pojawia się w hotelu.

Zalety

Pasaż znajdujący się przy hotelu.Mnóstwo sklepów i natarczywych sprzedawców😆.Na plus oceniam basen ,który jest czysty.Jedzenie dość dobre chociaż niektórzy mogą pisac,że monotonne.Alkohole lokalne,piwa często brak.

Wady

Brzydka plaża


1.0
Piotr

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
50+

To był koszmar . Najgorszy hotel w jakim bylismy. Brud , syf , smród. Pokoje brudne i śmierdzące, w toaletach hotelowych to strach bylo stać a co dopiero wygodnie skorzystać z toalet. To tyle i aż tyle . Rezydent firmy anex (...) Sprzedał nam wycieczkę do kairu a na drugi dzień upomniał się o dopłatę za każdą osobę o 4 $. Bylo nas 14 osób. Więc wyczuł pismo nosem. Wycieczka do kairu w miarę ok ale męczącą, długa i nie wygodna. Po powrocie na drugi dzień moja żona i dziecko znajomych przywieźli zemstę faraona. Doktor hotelowy przekoles. Za jedną kroplówkę zapłaciłem 850 dolarów. Tak można by pisać i pisać. Nigdy więcej wyjazdu z wakacje.pl Generalnie nie polecamy tego hotelu. Gdzie się nie obrócisz tam łapy Egipcjaninow żądający tipy. Uważam że ten hotel nie powinien być w ofercie. Jest to jawne okradanie klientów. 5 gwiazdek?? Co najwyżej 2 . Wstydźcie się wczasy.pl

Zalety

Nic a nic.

Wady

Juz opisałem. Ale jest tego więcej.


6.3
Patrycja

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Październik 2024
Grupa znajomych

Jedzenie dramat, bardzo mały wybór, codziennie to samo i słabe w smaku. Jedyne dobre rzeczy to spaghetti i frytki. Barman w barze na basenie miał problem, że ktoś chce piwo i trzeba było się prosić. Lobby tylko do 23.00.

Zalety

Pokoje czyste, codziennie posprzątane. Wokół hotelu zadbane ogrody.

Wady

WiFi tylko w lobby BARDZO SŁABE. Jedzenie.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Royal Lagoons Aqua (ex. Premium Blue)

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.