Opinie o hotelu
Sunflower

7.4
Dobry
16 opinii

3.5

1088 opinii

Bardzo fajny, cichy hotel. W pobliżu promenady i pętli autobusowej.

nie polecam chyba zeby traktować jako bazę wypadową do zwiedzania nic poza tym

Przytulne, czyste pokoje. Lokalizacja śródmiejska, ale w dość cichym miejscu, bez specjalnych widoków, tylko z tarasu na dachu jest widok na całą wyspę niemal. Bardzo mało urozmaicone i słabo przyprawione jedzenie.

Idealna baza do zwiedzania zarówno pieszo jak i autobusem.Piękny kraj do zwiedzania

Polecam jeśli traktujecie hotel tylko jako miejsce noclegu i nic poza tym.Blisko przystanek,dobry punkt wypadowy do zwiedzenia wyspy.Tylko dla aktywnych turystów.

arrow left
arrow right

W wybranej destynacji mamy wiele świetnych hoteli. Wybierz, kiedy chcesz jechać i sprawdź nasze propozycje.

729 zł za osobę
SZUKAJ

Termin

Opis hotelu
Standard hotelu
Kod hotelu HOT9022
Nazwa  Sunflower
Miejsce  Malta / Wyspa Malta / Bugibba
Wyżywienie  śniadania, śniadania i obiadokolacje
Udogodnienia  basen odkryty, basen kryty, darmowe wifi, rowery, golf, parking

Nasi klienci docenili

check

Atrakcyjna lokalizacja: na północy wyspy, w mieście Qawra, ok. 17 km od Valletty, ok. 20 km od lotniska.

check

Oryginalnie zaprojektowany basen na dachu z barem typu swim-up oraz tarasem do opalania.

check

W odległości 10 min. spacerem od hotelu: plaża, promenada, restauracje i bary.

check

Świetne możliwości komunikacyjne pozwola dostać się w każdy zakątek Malty.

Ocena

Weryfikujemy opinie na podstawie adresu e-mail z rezerwacji. Sprawdzamy, czy pochodzą od osób, które skorzystały z naszej usługi. Nie weryfikujemy Opinii z Tripadvisor.

Wakacje.pl

7.4
Dobry
16 opinii

Średnia ocena na podstawie Opinii zweryfikowanych i Opinii niezweryfikowanych. Nie wliczamy Zweryfikowanych opinii pracowników, Opinii z Tripadvisor i zablokowanych opinii.

Ogólne wrażenia
7.3
Hotel
6.9
Położenie
7.6
Pokoje
7.8
Wyżywienie
7.3

Tripadvisor

3.5

Czystość

Jakość noclegu

Lokalizacja

Pokoje

Obsługa

Jakość do ceny

Opinie

Filtrowanie

Wyświetlono 16 wyników Po wybraniu filtrów zobaczysz średnią ocenę dla przefiltrowanych opinii
Średnia ocena dla przefiltrowanych opinii:
Wakacje.pl
7.4
9.6
Aneta

Opinia zweryfikowana


Pobyt - Marzec 2019
Rodzina z dziećmi

Bardzo fajny, cichy hotel. W pobliżu promenady i pętli autobusowej.

Zalety

Sympatyczny, miła obsługa, czyste pokoje

Wady

Brak


5.0
ewa

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2018
50+

nie polecam chyba zeby traktować jako bazę wypadową do zwiedzania nic poza tym

Zalety

przemiła obsługa i połozenie

Wady

mało swiatła w łazience ,grzyby w fugach między płytkami sniadania beznadziejne u nas lepsze w pensjonatach


7.2
Małgorzata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2017
Singiel

Przytulne, czyste pokoje. Lokalizacja śródmiejska, ale w dość cichym miejscu, bez specjalnych widoków, tylko z tarasu na dachu jest widok na całą wyspę niemal. Bardzo mało urozmaicone i słabo przyprawione jedzenie.

Zalety

ładne pokoje

Wady

jedzenie


8.2
Grzegorz

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2017
Para

Idealna baza do zwiedzania zarówno pieszo jak i autobusem.Piękny kraj do zwiedzania

Zalety

Czysto,schludnie,smaczna regionalna kuchnia.Wysoki standard przy atrakcyjnej cenie.Blisko do pętli autobusowej.

Wady

Brak lodówki w pokoju,opłata za czajnik


5.4
Weronika

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2016
Para

Polecam jeśli traktujecie hotel tylko jako miejsce noclegu i nic poza tym.Blisko przystanek,dobry punkt wypadowy do zwiedzenia wyspy.Tylko dla aktywnych turystów.

Zalety

Bardzo dobre obiadokolacje. Godziny posiłków idealnie ułożone jeśli nastawiacie się na całodzienne zwiedzanie.

Wady

Pokoje i cały obiekt czasy świetności ma za sobą.Dla niewymagajacych klientów szukających wrażeń poza hotelem będzie znośny.Śniadania fatalne.Kawa z ekspresu nie nadaje się do picia.Soki sztuczne.Angielski bufet najgorszej jakości.


8.4
Patrycja Kowalik

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Styczeń 2016
Para

Ogólnie wszystko ok,jedynie jakość łóżka przy dwóch osobach bardzo słaba. Rozsuwa się podczas normalnego spania.

Zalety

Czysto i miło.

Wady

Niewygodne łóżko


6.4
Katarzyna

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Grudzień 2016
Grupa znajomych

Hotel położony w cichej okolicy z ładnym basenem na dachu.Obsługa bardzo miła a szczególnie panie sprzątające, które bardzo starannie sprzątały codziennie pokoje.Ręczniki I środki czystości wymieniane były na bieżąco.Byłam w hotelu z dorosłymi dziećmi I znajomymi I najgorsze były monotonne I nie dobre śniadania.Codziennie fasolka po bretońsku, jajecznica w proszku I nie dobra kawa z ekspresu starego.Pieczywo było świerze, joogurt naturalny I musli nawet dobre.Nie było nigdy przez tydzień świerzych warzyw.Ogólnie polecam gdyby nie te śniadania..

Zalety

Dbanie o porządek,ładny basen

Wady

Nie dobre monotonne śniadania


8.0
Agata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2016
Rodzina z dziećmi

Przyjęto nas uprzejmie i profesjonalnie. Pobyt spełnił nasze oczekiwania. Jesteśmy z pobytu zadowoleni.

Zalety

Uprzejma obsługa, czyste pokoje, wygodne łóżka. Proste, funkcjonalne umeblowanie. Pokoje sprzątane codziennie. Spokojna okolica. Do dyspozycji niewielki basen kryty w hotelowym budynku oraz większy kompleks odkrytych basenów - ciekawostka - na dachu hotelu, skąd ma się piękne widoki.

Wady

W lekkim oddaleniu od środków komunikacji i od morza.


5.8
Piotr

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Marzec 2016
Rodzina z dziećmi

Hotel przytulny, w dobrej lokalizacji. Nie można oczekiwać luksusów gdyż cena nie jest wygórowana. Obsługa i pracownicy hotelu bardzo mili i pomocni. Można byłoby zadbać o kryty basen i temperaturę panującą w tym pomieszczeniu. Hotel przygotowywał się do sezony w związku z tym nie było animacji i innych tego typu atrakcji. Do kolacji dwukrotnie grał zespół na żywo. Hotel idealny dla tych, którzy chcą się przespać po całym dniu zwiedzania a wcześniej odświeżyć i wziąć kąpiel w mega gorącej wodzie lecącej z kranu. Radze stołować się na mieście. Napoje z automatu (chemia), jajecznica z proszku, bardzo mało owoców i warzyw. Brak urozmaicenia. Codziennie to samo na śniadanie. Kolacje znośne.

Zalety

- dobra komunikacja - fantastyczna obsługa - dobre drinki w barze - basen na dachu - klimatyzacja i sejf w pokoju - blisko do dworca autobusowego skąd odjeżdżają autobusy we wszystkie strony wyspy -

Wady

- monotonne jedzenie, mało smaczne - basen zaraz przy recepcji (czuć chlor)


6.6
Sławomir Cisowski

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Luty 2016
Para

Hotel jest wystarczająco dobry jako baza wypadowa do zwiedzania Malty. Przystanki autobusowe są niedaleko hotelu. Połączenia autobusowe są dogodne.

Zalety

Standardowe wyposażenie

Wady

Niezbyt atrakcyjny widok z okien


7.6
Jarek

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Kwiecień 2015
Para

10 minut od morza i pętli autobusowej, czyste pokoje, miła obsługa

Zalety

10 minut od morza i pętli autobusowej, czyste pokoje, miła obsługa

Wady

mało zróżnicowane śniadania


9.6
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Sierpień 2009

Wspaniały nowy hotel, smaczne urozmaicone jedzenie, miła obsługa! Polecam wszystkim!


7.2
Beata

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008

Hiltonem nazwać go nie mogę ale mi się bardzo podobało. Pokój w ciepłej pastelowo zielonej barwie. Pomimo skromnych rozmiarów niezwykle przytulny z balkonem, małym tv i kwiatami na biurku. Za napoje do kolacji musieliśmy osobno płacić. Posiłki ku naszemu zdziwieniu nad wyraz urozmaicone. Bufet zawsze wyglądał apetycznie, w smaku równie dobrze :-). Jeśli miałabym do czegoś mieć aluzje do wyglądu zewnętrznego. Chociaż mogliby by zagrabić i zasiać kwiatki. Obsługa bez większych zastrzeżeń. Trochę inaczej ubrani kelnerzy a to już 3* więc standardem jest taki sam ubiór poszczególnych służb hotelowych.


7.0
Elżbieta

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2008

Z zewnątrz Orbis z dawnych lat. Jednak po kilku dniach jest ok. Ciepła obsługa, która zawsze starała się pomóc. Obfite śniadania, jeszcze lepsze obiadokolacje. Zamiast klimatyzacji wentylator pod sufitem. Pokoje dla jednych będą za słabe dla mnie w sam raz. Bez zbędnego przepychu, w miarę czysto. Codziennie nowe ręczniki. W okolicy sporo sklepów z pamiątkami, barów, restauracji. Plażowiczom Maltę odradzam. Jest tutaj mało piaszczystych lub choćby żwirkowych plaż. Z Quwara do Bugibba można zrobić sobie bardzo fajny spacer idąc wzdłuż morza. Hotel do polecenia dla przeciętnego odbiorcy. Zdecydowanie nie dla nowobogackich.


6.4
CzeO

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Maj 2008
Para

Sympatyczny hotel w mało ciekawej okolicy, tuż obok wielkiego nowoczesnego, o kontrowersyjnej architekturze kościoła. Basen to mały basenik 1,05 m. Codzienne sprzątanie, codzienna zmiana ręczników. Głośna klimatyzacja centralna i brak lodówki czy minibarku to minusy. B. dobre wyżywienie, b.dobre ciasta, duży wentylator sufitowy, spokojna okolica to plusy. Płatność kartami ograniczona do 120 Eur jednorazowo. Napoje do kolacji zamawiane i płatne w recepcji np. przy wyjeździe. Świetny napój Kinnie! Kini.


9.6
Kasia

Opinia niezweryfikowana


Pobyt - Listopad 2006
Para

Hotel jest naprawdę świetny. W pierwszej chwili nie robi dobrego wrażenia, położenie, wygląd zewnętrzny. W środku natomiast zostałam powitana przez miłą recepcjonistkę i tak było przez całe 2 tygodnie. Cała obsługa hotelowa była wspaniała. Restauracja na wysokim poziomie. Przepyszne kolacje, wspaniałe śniadania. Codziennie posprzątane w pokoju, czyściutkie ręczniki. Bardzo blisko są sklepy spożywcze (otwarte do godz.19), do plazy 5 minut spacerkiem, po drodze mijamy sklepy z pamiątkami, aptekę, pocztę. Z Bugibba do Quawra mamy 10minut spacerkiem, deptakiem przy morzu. Widoki piękne. Niedaleko znajdujesię przystanek - dworzec(autobusy odjeżdżają, w różne części Malty). Słynne żółte stare maltańskie autobusy, bez klimatyzacji, z niewygodnymi siedzeniami:) Podsumowując:) NAPRAWDĘ POLECAM HOTEL SUNFLOWER!!! Dla porównania widziałam inne hotele, rozmiawiałam z mieszkającymi tam ludźmi. Sunflower zawsze wypadał najlepiej.


Pokaż opinie z Tripadvisor


Mapa

Sunflower

Przykładowy zakres wariantów formuły All Inclusive

Wariant Zakres
All Inclusive Soft lub Light Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach.
All Inclusive 24 h lub Plus Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.
All Inclusive Soft lub Light
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz napoje bezalkoholowe i niskoalkoholowe dostępne w wyznaczonych godzinach. W niektórych hotelach napoje alkoholowe są podawane tylko do posiłków lub są dodatkowo płatne.
All Inclusive
Zazwyczaj zawiera śniadanie, obiad/lunch i kolację oraz przekąski między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole są dostępne w wyznaczonych godzinach
All Inclusive 24 h lub Plus
Zazwyczaj oznacza wydłużone godziny korzystania z zakresu All Inclusive.
All Inclusive Ultra lub Premium
Zazwyczaj jest to zakres All Inclusive rozszerzony o wydłużone godziny dostępności przekąsek, posiłki w restauracji à la carte, alkohole importowane, a w niektórych hotelach room service.