7,6 / 10

Dobry
Titanic Palace
Egipt / Hurghada

Titanic Palace: teren hotelu, aquapark

Zobacz na mapie

Ocena na podstawie 243 opinii

Stosunek jakości do ceny: ADEKWATNY

Szczegółowe oceny
  • 7.8
    Hotel

    • 8,5 Basen
    • 7,6 Obsługa
    • 7,4 Rozrywka i animacje
    • 7,4 Sport
    • 8,0 Udogodnienia dla dzieci
  • 8.0
    Pokoje

    • 7,8 Czystość
    • 7,6 Łazienka
    • 8,3 Wielkość
    • 8,2 Wyposażenie
  • 8.0
    Położenie

    • 7,5 Atrakcje w okolicy
    • 8,0 Ciche i kameralne położenie
    • 8,4 Możliwości komunikacyjne
    • 8,7 Odległość od plaży
    • 7,3 Restauracje/bary w okolicy
  • 6.6
    Posiłki

    • 7,0 Ilość
    • 6,5 Jakość i smak
    • 6,7 Obsługa/serwis
    • 6,1 Urozmaicenie
Zalety hotelu:
  • Aquapark ze zjeżdżalniami, basen z falami, sztuczna rzeka i statek piracki ze zjeżdżalniami.
  • Hotel położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży.
  • Część pokoi z bezpośrednim wyjściem na basen.
  • Na terenie hotelu 7 restauracji a la carte.

Opinie

Dodane przez            
 
  • 6,7 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Wojciech
    Para
    Pobyt: Grudzień 2018

    • Poleca hotel dla
    • Rodzin z dziećmi

    Mimo iż hotel Titanic Palace ma ponoć 5 gwiazdek, to porównując z innymi, ledwie zasłużył by na 3,5. Najgorzej sytuacja przedstawia się w kwestii obsługi restauracyjnej. Jeśli w tematycznej restauracji nie da się do ręki pieniędzy, to zamiast kaczki dostaje się suchego kurczaka, w miejsce baraniny wciskają wołowinę. A nawet jeśli da im się kilka USD, to należy pamiętać, aby tego nie robić z góry, lecz po posiłku. W przeciwnym razie zgarniają forsę i człowieka już nie znają. O wiele milej jest na plaży, gdzie z obsługą można się łatwo porozumieć, jest miła i uczynna, ale to raczej zasługa nowego kierownika, który trzyma ich żelazną ręką. Sprzątanie i wyposażanie pokoi również pozostawia wiele do życzenia, nawet jeśli codziennie zostawia się im na poduszce dolca. Przez pierwsze 2 dni jeszcze uzupełniają wodę, szampony i płyny do kąpieli, ale później oczekują już większych kwot, a o wodę wręcz trzeba się wykłócać. I ważna rzecz - koniecznie trzeba ważne rzeczy chować do sejfu. Ja zrobiłem takie doświadczenie, że w szafie zostawiłem dokładnie 27 czekolad (alternatywna waluta dla miłej obsługi ;) ) i po dwóch dniach doliczyłem się już 25. Podobnie było z zostawioną w pokoju torbą, która wyraźnie była przeszukiwana, a chłopaki widać nie oglądali Klossa i nie wiedzieli, jak zostawia się zabezpieczenia z włosów ;). Ogólnie wypocząć można nieźle za umiarkowaną cenę, ale jeśli ktoś będzie sugerował się pięcioma gwiazdkami, to może się srodze zawieść.

    Opinia dodana:
  • 9,1 / 10

    Marcin
    Singiel
    Pobyt: Grudzień 2018

    • Poleca hotel dla
    • Aktywnych
    • Zalety Wszystko na plus dla mnie jak w bajce cena za taki hotel jest tania w Europie trzeba dać 3razy tyle
    • Wady Dla mnie jedyna wada było jedzenie no ale nie jadłem wszystkiego bałem się zemsty śniadania najlepsze

    Właśnie wróciłem do Polski i już tęsknię titanic Palace mogę śmiało polecić coś pięknego wszystko na plus poza jedzeniem no cóż może mi nie podeszlo każdy jest inny :) mimo to śmiało polecam

    Opinia dodana:
  • 6,8 / 10

    Michał
    Para
    Pobyt: Grudzień 2018

    • Zalety WIFI działa wszędzie i jest bezpłatne!!!! W barach dawali napoje i alkohole bez problemu wszędzie nawet na plaży
    • Wady Jedzenie jest słabe i to naprawdę słabe. jest co jesć ale jakość i smak pozostawia wiele do życzenia hotel jest już mocno podniszczony i wymaga remontu

    Pobyt od 6 do 13 grudnia 2018. Hotel bardzo duży z dostępem do prywatnej plaży. Internet działa wszędzie i bary też dają radę. Pokoje takie sobie wymagające odnowienia. Jedzenie bardzo słabe, niby co dzień coś nowego a cały czas to samo. W głównej restauracji nie ma frytek do obiadu. Dania z grilla bardzo słabe, z zewnątrz spalone w środku surowe. Warzywa w bufecie nie rozmrożone . Przy plaży cały czas to samo do jedzenia, pizza z ciasta i sera frytki i makaron. Na zewnątrz gril gdzie na zamianę jest hot-dog z parówki której nie chciał by nikt zjeść lub hamburger. Sery białe bardzo dobre. Ogólnie słabo. Pity wypiekane na miejscu bardzo dobre. Wędlin brak. Jeżeli się nie daje napiwków to na wejściu dostaje się słaby pokój gdzieś na końcu kompleksu hotelowego, kelner nie przyniesie nic jak nie dostanie dolara. Reasumując za 1100zł za osobę można się przemęczyć na rzecz fajnej pogody (w grudniu bardzo wiało) to warto, My zapłaciliśmy z Wezyr ponad 1600zł i uważamy że to stanowczo za dużo i lepiej wypada na tym tle hotel Albatros którego odwiedzaliśmy w październiku 2017 roku.

    Opinia dodana:
  • 7,0 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Karolina
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Wrzesień 2018

    • Zalety Hotel naprawde ladny obsuga bez zarzutu oprocz restauracji libanskiej gdzie kelnerzy sa nieprzyjazni . Baseny czyste i ladne. Hotel ogolnie robi duze wrazenie.
    • Wady Niestety podkresle ze jedzenie jest ochydne. Nic nie jest przyprawione , ryz makaron gotowany bez soli , sosy jak pomyje , slodycze bez zarzutu. Zemsta faraona po zjedzeniu jakiejkolwiek salatki lub owocu. Na obiady nie ma co isc . Nie ma animacji o ktorych mowa w ofercie . Mocno przereklamowane atrakcje.kazda restauracja tematyczna daje do jedzenia badziew.

    Moja opinia jest niedtety negatywna ze wzgledu na jedzenie . Reszta jest w porządku pod warunkiem ze animatorzy bardziej sie postaraja. Pani Swietlana animatorka byla bardzo w porzadku a jej nastepczyni do zwolnienia . Siedziala na telefonie.

    Opinia dodana:
  • 9,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Michalina
    Para
    Pobyt: Listopad 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety polożenie hotelu jest wielką zaletą,piękne morze,cudowne baseny,hotel czysty i zadbany,obsługa na wysokim poziomie-wiele osób mówi w języku polskim.Duże, przestronne pokoje z wyjściem do basenu(na parterze)różnorodne jedzenie,smaczne restauracjie tematyczne. Animacje wieczorne codziennie inne,prócz tego codzienna siatkówka na plaży,darty,tańce i zabawy przy basenach. Gorąco polecamy
    • Wady Mało smaczne drinki,alkohol nalewany z plastiku,więc pewnie stąd ta słaba jakość. Dużo much i komarów, brak spokoju na plaży (mega dużo \\\"naganiaczy\\\")

    Zachęcamy do zabrania ze sobą obuwia do chodzenia po wodzie, przyda się również na plaży. W sklepikach hotelowych trzeba mocno negocjować ceny-nawet o połowe. restauracje tematyczne należy rezerwować zaraz po przyjeździe-duże zainteresowanie, więc i długi czas oczekiwania.

    Opinia dodana:
  • 9,3 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Michalina
    Para
    Pobyt: Listopad 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Aktywnych
    • Zalety polożenie hotelu jest wielką zaletą,piękne morze,cudowne baseny,hotel czysty i zadbany,obsługa na wysokim poziomie-wiele osób mówi w języku polskim.Duże, przestronne pokoje z wyjściem do basenu(na parterze)różnorodne jedzenie,smaczne restauracjie tematyczne. Animacje wieczorne codziennie inne,prócz tego codzienna siatkówka na plaży,darty,tańce i zabawy przy basenach. Gorąco polecamy
    • Wady Mało smaczne drinki,alkohol nalewany z plastiku,więc pewnie stąd ta słaba jakość. Dużo much i komarów, brak spokoju na plaży (mega dużo \\\"naganiaczy\\\")

    Zachęcamy do zabrania ze sobą obuwia do chodzenia po wodzie, przyda się również na plaży. W sklepikach hotelowych trzeba mocno negocjować ceny-nawet o połowe. restauracje tematyczne należy rezerwować zaraz po przyjeździe-duże zainteresowanie, więc i długi czas oczekiwania.

    Opinia dodana:
  • 8,6 / 10

    Kasia
    Rodzina z dziećmi
    Pobyt: Listopad 2018

    • Poleca hotel dla
    • Rodzin z dziećmi
    • Zalety Mila obsługa w restauracjach, barach, super animatorzy Czyste pokoje Podgrzewany basen
    • Wady Jedzenie nie jest tak powalające jak w innych hotelach.

    Hotel naprawę cudowny, były to jedne z naszych najlepszych wakacji. Cała obsługa hotelowa bardzo miła i skłonna do pomocy w każdym przypadku, natychmiastowo rozwiązują problemy. Jedynym minusem było mało różnorodne jedzenie na śniadaniach i lunchach, w porównaniu do innych hoteli w jakich byliśmy w Egipcie, natomiast kolacje w restauracjach a?la carte były rewelacyjne!!! Polecam ten hotel dla każdego!

    Opinia dodana:
  • 8,8 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Tomasz
    Para
    Pobyt: Październik 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi

    Dokończenie uciętego poprzedniego opisu: Jeśli chodzi o sprzątanie ? codziennie wymieniano nam ręczniki, pościeli nie zmieniano. Kosmetyki dołożono tylko dwukrotnie. Nieprawdziwe są zdjęcia pokazujące czajniczek w każdym pokoju i torebki z herbatą, kawą i cukrem. My tego nie mieliśmy. Albo to zdjęcia z przeszłości, albo nie dotyczą all inclusive, lecz jakiejś wersji ultra. Natomiast codziennie dokładano do lodówki butelki z wodą, Coca Colą i Spritem, rzecz jasna gratisowo. Tego w innych hotelach nie było. Teren ogrodów i basenów przepiękny, dobrze utrzymany, pełen ławek, latarni i rzeźb w grecko-rzymskim stylu. Przy pięknej roślinności te wszystkie figury i kolumny nawet nie sprawiają wrażenia kiczu, są relaksujące. W hotelu i na ulicy przy hotelu sklepiki i apteka, z cenami z sufitu, nawet po targowaniu się. Opłaca się jechać do centrum handlowego Senzo Mall taksówką za 12 dolarów lub za 200 funtów w obie strony. Jest tam angielski supermarket, w którym można kupić potrzebne i fajne rzeczy. Opłaca się też zrobić zakupy w Hurghadzie, rzecz jasna targując się. Podam przykład: w aptece przy hotelu musiałem za potrzebne mi lekarstwo zapłacić 180 funtów ? w aptece w Hurghadzie, przy głównej ulicy lek kosztował 80 funtów, a w aptece w bocznej uliczce? 33 funty! Jedna uwaga nie związana z hotelem - firma Odeon reprezentująca na miejscu Wezyra, z którym jechaliśmy, zrobiła nam bezczelny numer ? jadąc w dniu wyjazdu na lotnisko, zawieziono nas do? sklepu ze słodyczami, oczywiście z zawyżonymi cenami, dla naiwnych turystów, przez co straciliśmy co najmniej pół godziny czasu ostatniego dnia. Ogólnie pobyt bardzo udany i zapewne do Titanic Palace wrócimy.

    Opinia dodana:
  • 8,6 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Tomasz
    Para
    Pobyt: Październik 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Rodzin z dziećmi
    • Zalety Piękne i ogromne baseny Czystość Miły personel Smaczne jedzenie
    • Wady Komary Zbyt mało leżaków na plaży

    Do hotelu jechaliśmy niepewni tego, co nas czeka ? było widać, że wiele pozytywnych opinii w necie napisano na zamówienie hotelu, a jeszcze więcej napisanych zostało przez konkurencję. Dla tych, którzy tu nie byli i oczekują rzetelnej informacji, postanowiłem opisać nasz pobyt pod koniec października 2018 r. Zacznę od minusów, nie było ich wiele, ale jednak były. Bungalow, w którym byliśmy, był nadszarpnięty zębem czasu, obsługa dbała o czystość codziennie, jednak stan techniczny umiejscawia hotel na poziomie 3 gwiazdek europejskich, a nie pięciu. Pięć można było zapewne dać zaraz po zbudowaniu obiektu, teraz jednak rdzewiejące elementy w łazience, rozpadające się panele sufitowe, czy dawno nie malowane ściany ze zmytymi, ale jednak widocznymi śladami po zabitych komarach obniżają rangę obiektu. Nie przeszkadzają w pobycie, bo nie jest ich wiele, ale jednak zabierają z mety jedną gwiazdkę. Drugim minusem są rzeczone komary ? pechowo trafiliśmy na rzadko zdarzające się w Hurghadzie wilgotne dwa dni, które zaskutkowały zwiększoną ilością komarów. Co ciekawe, na dworze nie dokuczały zupełnie, zwłaszcza że codziennie odymiano teren hałaśliwym, ale skutecznym generatorem dymu, natomiast komary w bungalowie wyraźnie chowały się w klimatyzacji i w przestrzeni pod panelami sufitowymi. Każde uruchomienie klimy skutkowało zwiększeniem liczby komarów. Problem rozwiązaliśmy szybko, kupując w Senzo Mall dwa fumigatory i umieszczając jeden w pokoju, drugi w łazience. Pracownik hotelu zostawił nam też spray na komary, którym popsikaliśmy klimatyzację i przestrzeń nad panelami sufitowymi. Komary praktycznie zniknęły. Oczywiście, na to powinni wpaść pracownicy hotelu, a może i wpadli, tylko nie chcieli truć turystów, nie wiedząc, kiedy będą w środku? My operację wykonaliśmy przed dłuższym wyjściem. Poza tymi dwiema sprawami hotel zaskoczył nas mega pozytywnie i gdy podsumuje się wszystko, był to nasz najlepszy pobyt w Egipcie (piąty). Poprzednio jeździliśmy do hoteli sieci Sunrise w Hurghadzie i raz do Marsa Alam. Ilość basenów w Titanic Palace i Titanic Beach jest ogromna, żaden hotel nie ma ich tak wiele, nie wspominając o bezpośrednim schodzeniu z pokoju do basenu. Nie było żadnego problemu ze znalezieniem miejsca przy basenach, natomiast na plaży lepiej jest przed śniadaniem zająć sobie miejsca ręcznikami. Rafa jest średnia, ale nie najgorsza, bardzo korzystnie położony jest pomost umiejscowiony od strony otwartego morza i niejako osłaniający kąpiących się przy rafie (to uwaga dla np. bojących się rekinów). Nie ma drabinek, lecz są wygodne schodki do wody. Molo prowadzące do rafy przez dużą płyciznę ma ok. 250-300 m. długości, co ciekawe, dla starszych osób hotel podstawił busik, który jeździ co chwilę lub w razie potrzeby. Gdy jest odpływ, morze przy plaży zamienia się na wspomnianej odległości od brzegu w łachę z kałużami, ale gdy następuje przypływ, kąpanie się w gorącej wodzie o półmetrowej głębokości jest całkiem fajne, zwłaszcza dla dzieci, dalej, bliżej rafy, robi się jakiś metr głębokości. Na molo, co jakiś czas zamontowane są drabinki pozwalające schodzić do wody w różnych miejscach. Jedzenie bardzo różnorodne i zapewniające każdemu wybór. Na śniadanie kilka rodzajów twarogu, wszystkie podstawowe warzywa pokrojone w wazach ? cebula, pomidory, ogórki, kapusta, papryka (takich dojrzałych pomidorów i kruchych ogórków nie kupisz już w żadnym sklepie w Polsce), etc., kilka rodzajów sałatek, mnóstwo bułeczek z makiem, sezamem, croissanty, pity, bagietki krojone, jajka gotowane, dwa rodzaje sera żółtego i niby wędlin (?wędliny? jak wszędzie, wszak to Egipt), pyszne pasztety. Rzecz jasna, smażone są też jajecznice, kolejek nie ma, góra minuta czekania. Na deser kilka rodzajów jogurtów, mnóstwo ciasteczek, dżemy, owoce (daktyle, banany, pomarańcze, granaty i inne), owsianka, liczne rodzaje płatków. Codziennie rano chałwa. Z dystrybutorów kawa, czekolada, soki (soki bardzo dobre, nie rozcieńczane, w Polsce tak aromatycznych soków nie uświadczysz, mango, arbuz, guajava, pomarańcza, jabłko, cytryna), napoje (nestea, coca cola, sprite, fanta). No i codziennie pani robiąca placuszki, pan robiący donuty. Na obiad wystarczająca ilość smacznych potraw ? kilka osób krytykowało monotonność i brak smaku, nic z tego nie zauważyliśmy, Potrawy dobrze przyprawione (pyszne zapiekanki bakłażanowe i pyszna wołowina). Faktycznie, w porównaniu z innymi hotelami mogłoby być więcej potraw do wyboru w pojemnikach, trzy, cztery potrawy to nie za dużo ? są jednak też potrawy wydawane przez obsługę na bieżąco: makarony, frytki, kurczak grillowany, ryba, etc. Na deser liczne leguminy, galaretka, mnóstwo tortów i ciastek, czasem bakława, owoce. Kolacja jest nieco bogatsza w potrawy, wydawane jest wino i piwo. Muszę pochwalić alkohole ? nie są rozcieńczane, wydawane bez szemrania w barze przy plaży, czy w lobby barze. Rum, wódka, tequila, wino, gin, piwo do woli. Piłem głównie rum z sokiem z mango. ???? Jak już wspomniałem, soki też bardzo smaczne,

    Opinia dodana:
  • 5,6 / 10

    Klient Wakacje.pl

    Piotr
    Para
    Pobyt: Październik 2018

    • Poleca hotel dla
    • Par
    • Wady

    TITANIC PALACE HOTEL Przestrzegam przed pokojami o nazwie pokoje rodzinne FZX1, które powstały z dwuosobowych pokoi typ DZX1, ich powierzchnia jest IDENTYCZNA z pokojami - DZX1 i są przedzielone drzwiami, co powoduje, że są DWOMA sypialniami, a nie pokojem, w którym w ciągu dnia można przebywać. Pokoje te zwane również rodzinnymi, są wszystkie identyczne - w jednym z nich w którym byliśmy 1 dzień - okropnym, ciemnym zastawionym tylko łóżkami - czterema, brak krzeseł lub foteli, aby usiąść, brak stolika nawet, wolna przestrzeń to przejście od ściany do łóżek - 1 metr. Krzeseł czy stoika nawet kawowego nie posiadają, bo po prostu nie ma miejsca, aby gdzieś je wcisnąć. Organizator, w moim przypadku TUI każe sobie za nie płacić więcej, bo posiadają 4 łóżka i przez to może np. spać jeszcze dwójka dzieci, ale gdy przebywa tylko DWOJE OSÓB - to jest bezsensowne, bo po co zagracające 4 łóżka i brak przestrzeni życiowej - dziennej. Więc gdy jesteście Państwo WE DWOJE to proszę bardzo uważać, gdy organizator lub recepcjonista w hotelu będzie Wam chciał dać pokój o "wyższym standardzie" - trzeba zdecydowanie odmówić i NIE PODPISYWAĆ druku, który podtykają przy zameldowaniu mówiącym o tym, że dostajemy "wyższy standard - beż dopłaty" W hotelu naiwnym - najczęściej Polakom podtykają - wciskają takie pokoje, bo w hotelu trwa pernamentny remont właśnie pokojów DZX1, których brakuje non stop. Oto numery nieszczęsnych pokojów: na parterze od nr 6152 do 6161, od nr 6128 do 6137, od nr 6105 do 6115 na 1 piętrze od nr 6252 do 6261, od nr 6228 do 6237, od nr 6205 do 6215 na 2 piętrze od nr 6352 do 6361, od nr 6328 do 6337, od nr 6305 do 6315 I tu uwaga kuriozum niezrozumiałe dla mnie: otóż zarówno hotel jak i rezydenci TUI te pokoje z 4 łóżkami uważają za wyższy standard dlatego, że mogą pomieścić więcej osób. Podczas mojego 2 tygodniowego pobytu spotkałem się z kilkoma takimi przypadkami. Nie wierzcie też pani REZYDENT TUI - o imieniu Virginia, która odnośnie tych podmian pokojów dokonywanych przez hotel TRZYMA STRONĘ HOTELU i wmawia Polakom, że powinni się cieszyć, że dostali pokój o wyższym standardzie. Odnośnie pani rezydent Virginii nie chcę pisać więcej, bo to to samo co w innych opiniach można wyczytać o jej koleżance z TUI - pani rezydent Kasia. : Uwaga także na pokoje sąsiadujące z dyskoteką sąsiedniego hotelu Jazz Aquamarin usytuowaną tuż przy płocie, w budynku nazwanym szumnie TEATR FANTASIA, dyskoteka wali hałasem i muzyką do 1.30 w nocy. Chcesz zasnąć przed 1.30 nie bierz pokojów niżej wymienionych: na parterze od nr 6105 do 6127 na 1 piętrze od nr 6205 do 6227 na 2 piętrze od nr 6305 do 6327

    Opinia dodana:
1 2 3 4 5 ... 25
Byłeś w tym hotelu? Podziel się opinią z innymi